16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Ingeltje en ze mag het vragen hoor voor mij geen probleem ben er open en eerlijk over.. kun jij de aanpassingen op de lijst zetten?
    5 februari om half 7 s' avonds de 20 weken echo en 7 februari heeft de draagmoeder weer controle bij de verloskundige

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Peetje: fijn dat het weer in 'bloei' staat:) Sommigen vrouwen hebben een hoger libido in het 2e trimester:) Fijn dat alles goed was bij de vk!
    Kleinmonster: spannend de echo morgen!
    Roodje: ook al leuke aankopen gedaan! Leuk leuk!
    Linie: ik heb ook wat meer last van m'n buik, bij mij soms steken, soms heel zeuderig/strak gevoel, geen ongipijn, pijn die ik nooit eerder heb gehad. Zal vast door de groei komen van baarmoeder en baby. Merk dat als ik drukker ben, Leuk dat je geshopt hebt!
    Maggi: hier ook liggend een buikje:) Kan best een groeispurt zijn.
    Marjolein: ik heb wel gekeken, maar vond het heftig en emo. Malaika snap dat je niet hebt gekeken *knuffel!*
    Mooi idee van de lqol, heb even gegoogled.
    Wensdroom: fijn dat alles goed is met de kleine meid!
    Masami: ging het een beetje vandaag? Na je mindere nacht?
    Zwangernr2: fijn dat de controle goed was en het gesprek ook! Hoe is het met je moeder?
    Kaatje: betere nacht gehad vannacht? 1,5 uur slaap is weinig...
    Ingeltje: snap heel goed dat een meisje wel erg leuk zou zijn:)

Het is nu 6-5

3. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Ja dat merk ik ook.... Zooo irritant!!!!!
    De laatste keer heb ik er ook de hele dag last van gehad.
    Niet van het droge, maar al vrij snel na de seks kwam er een soort, tja hoe omschrijf ik het... "Kramp" ofzoiets in mijn vagina zeg maar.
    Dat heb ik echt de hele dag gevoeld, zo'n zeurderige pijn.
    Op het moment dat "het" gebeurde was ik gelukkig niet meer extreem droog, dus denk niet dat het daar door komt. Maar echt een vervelend gevoel.... Iemand misschien hetzelfde en enig id waar het vanaf komt?

Ik deeeeeenk dat ik het beebje ook langzaam begin te voelen. Soms voel ik van die rare plopjes in m'n buik. Maar weet natuurlijk niet zeker of dit echt ons frummelke is of dat het de darmen ofzo zijn?

Ik ga me langzaam klaar maken voor ons etentje, gezellig!

Fijne avond allemaal.

Xx

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Maggi: zo wat een verschil! Hele fijne broek en mooi roze:) Leuk dat je de kleine voelt!

5. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Mijn zoontje slaapt bij mij op de kamer maggi.. Daarom zie ik het ook echt niet zitten om mijn tweede kind hier geboren te laten worden..
    grumphy ik ga zo ff naar mijn moeder toe :) mijn huisgenoot is zo lief om op mijn zoontje te passen :)
    Wil iemand mij trouwens op de lijst zetten?
    7februari om 13:00 heb ik een controle bij de vk

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fijn dat je langs je moeder kan Zwangernr2! Lief van je huisgenoot:) Ik zit nu op de iPad dus dan is aanpassen lastiger. Is het misschien handig om afspraken met een kleurtje aan te geven? Is makkelijker zoeken voor degenen die de lijst aanpassen. Een idee?

7. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    grumpy kan jij ook de lijst aanpassen? ik dacht dat ingeltje dat vaak doet.
    maar voor mij mag er ook wat bij aan afspraken :

5 februari om 18.30 u 20 weken echo
    en 7 februari controle draagmoeder bij verloskundige

dank je wel

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wensdroom: doe ik even als ik op de laptop zit, kan zijn dat het pas morgenavond is. Maar als het in kleurtjes word aangegeven, kan ik makkelijk door de lijst scrollen:) Komt voor elkaar:)

9. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
  10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik doe vanavond de lijst wel even!

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Grumpy: mooie buik :)
    @Maggi: groot verschil, denk dat dit binnenkort ook wel bij mij gebeurd..;)
    @Ingeltje: bedankt :D en ja was nieuwsgierig ;):p

12. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo meiden,
    Pindakoek welkom!
    Grumpy en Maggi mooie buikjes!
    Ik hoop dat mijn buik ook binnenkort een groeispurt krijgt haha
    Kan niet wachten tot ik ermee kan pronken!

13. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier ook wat sneller droog tijdens de sex.. En overdag juist veel meer afscheiding :p Ach ja, we moeten er maar het beste van maken he :p

Ik vond het een erg indrukwekkend programma over de kleine baby's.. Ga zeker weer kijken volgende week :)

Morgen weer naar de VK.. Kijken of ze ook wat tips heeft tegen rugklachten..

Ik heb trouwens veel meer honger dan een paar weken terug.. En wilde zo graag btje rustig aan doen met de kilo's.. Gister rond half 8 gegeten (avondeten) en om 10 uur was mijn maag echt alweer aan het knorren.. Baby heeft schijnbaar honger :p

14. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve dames,
    Het is niet meer bij te houden al die gezelligheid hier! Maar denk niet minder aan jullie hoor!

Pindakoek, welkom hier! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe gaat het met je? Grappig dat men elkaar ook al van andere forums kent!

Pooh en Peet, hoe is het "the day after"?!
    Maggi, wat een verschil in buik! Heel erg mooi!
    RooDje, verstandig dat je niet kijkt. Kan me voorstellen dat het verdriet om je miskraam ook nooit echt heelt en zeker door dat soort programma's weer opgerakeld wordt.
    Malaika, begrijp zeker bij jou dat het verschrikkelijk moet zijn als je andere ouders en kindjes ziet in een vergelijkbare situatie als jullie eerder. Ook van mij een hele dikke knuffel!
    Wensdroom, fijn dat de controle goed was! Toch blijft het bewonderenswaardig hoe open je bent en ik blijf me verwonderen over jullie bijzondere draagmoeder. Geweldig dat dat soort mensen bereid hiertoe zijn om jullie een gezonde dochter te kunnen schenken.
    Zwangernr2, hoop dat het gauw lukt om eigen woonruimte te krijgen! Fijn dat je huisgenoot zo nu en dan wil bijspringen. Geweldig dat de controle goed was.
    Ingeltje, fijn dat jij de opgeruimde techneut bent van het stel! Wil je mijn controles er ook bij zetten?

31 januari: 20 weken echo
    19 februari: Controle vk

@libido, hier geen enkel probleem... Na het hoogtepunt ook wat pijnlijk en laatst zelfs een heel asymmetrische buik! Alsof je zo de baby zag liggen!
    @ buik, groeit hier ook hard, wisselend gevoelig. Vk adviseerde al buikband.
    @ slaap, ben weer een beetje bij gelukkig! Vanavond nog eens op tijd naar bed.
    Had vandaag een super leuke dag. Mega Mindy gezongen en gedanst met de meiden, onze zoon uit school gehaald en met z'n allen onze citroen cupcakes versierd. Zo gezellig! We hebben echt genoten!

Lieve Zeester, wat kunnen we tegen je zeggen? Je weet dat je bij ons hoort en dat we vaak aan je denken. Hopelijk kun je het een plekje geven de komende tijd en geniet je wel van deze mooie periode. Hele, hele dikke knuffel voor jou! Tot gauw!

Kleinmonster, heel veel succes en plezier met de echo morgen! Spannend!

Hoop dat ik aan iedereen gedacht heb...
    Als ik je toch vergeten ben: sorry en dan een knuffel!
    Succes met alle mooie buikjes!

15. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    kaatjesbaby wat super dat je toch altijd aan iedereen denkt..
    jouw dag klinkt echt gezellig leuk ook om dat soort dingen te kunnen doen met je kinderen..

betreft het open zijn tja dat is gewoon het meest makkelijk en ik ben nogal een kletser en dan is het soms lastig om bepaalde dingen niet te vertellen dus hebben wij ( mijn man ook want hij houd ook van eerlijk en de waarheid) besloten gewoon over alles en het traject open en eerlijk te zijn gewoon zoals het is en niet anders. en onze lieve draagmoeder die ook een vriendin aan het worden is denkt dar net zo over..
    maar je hebt gelijk het is bewonderenswaardig dat iemand dit over kan hebben voor je en ben daar zeer en zeer dankbaar voor, een jaar gelden niet gedacht dat het voor ons weg gelegd zou zijn een kindje te krijgen..

16. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Met glijmiddel moet je mee oppassen he..
    Zwangerschap week 17 - Zwangerschapspagina

Net ff bij mn moeder geweest.. Eerst was het zo dat ze morgen naar huis zou mogen maar het gaat nog niet zo als het moet dus het is nog niet zeker wanneer ze nu naar huis mag :( vind wel sneu voor mn moeder want ze deelt een kamer met 3 andere en volgens mn moeder is het best rumoerig..
    Nouja we zullen zien.. Zou morgen met mn vriend naar de babydump gaan maar heb zo iets als mijn moeder nog langer moet blijven ga ik liever naar haar toe.

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #3797 Ingeltje, 10 jan 2013
    Laatst bewerkt: 10 jan 2013
    Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013

12 juni
    ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - MvM

16 juni
    ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM
    ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - Zkh
    ♥ Strijkertje(28) - 2e kindje (★) - ? - Zkh
    ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH

17 juni
    ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - Zkh - MvM
    ♥ Maggi(30) - 1e kindje -
    ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis
    ♥ MaichaMaaike (24) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM

18 juni
    ♥ Linie (30)- 1e kindje (★) - BV - Zkh - MvM

19 juni
    ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis - MvM

20 juni
    ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - MvM
    ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV -Zkh (gyn)- MvM

21 juni
    ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks)
    ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum - MvM
    ♥ PirateMommy(?) - 1e kindje -
    ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-Zkh

22 juni
    ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh - MvM
    ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ?
    ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH - MVM

23 juni
    ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis

24 juni
    ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? -
    ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis -
    ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? -

25 juni
    ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM
    ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ?
    ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★) - BV - Zkh (KS)
    ♥ Malaika(37) - 2e kindje (★) - BV - ZKH
    ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje -

26 juni
    ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh

27 juni
    ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★) - ? - ?-MvM
    ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★)- BV - ZKH

29 juni
    ♥ Pindakoek(?) - 1e kindje
    ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★) - ? - ZKH - Moeders voor Moeders

30 juni
    ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★) - BV - ? - MVM
    ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH

1 augustus (illegaal erelid :D )
    ♥ Zeester - 3e kindje (JJ) (★)- FV - ZKH

(6) Meisjes (5) Jongens (4) Verrassing!

Afspraken

Januari:
    11 Linie VK, Leo85 controle VK, Zeester intake VK, Marjolein controle, Kleinmonster geslachtsbepaling
    14 Masami VK, Kleinmonster VK
    16 Veetje83 VK
    17 Koesterhoop pretecho, Veetje83 20w echo, Malaika echo+metingen
    21 Bl0empje VK
    22 Snoeppie 20w echo (GUO)
    28 Linie 20 wk echo, Maggi 20 wk echo, Tiempje 20w echo, Strijkertje 20w echo
    29 Peetje2012 20w echo, Ingeltje 20w echo
    30 MaichaMaaike 20w echo
    31 Masami 20w echo (GUO), Grumpy VK, Marjolein 20w echo (GUO), Bl0empje 20wkn echo, Malaika controle gyn, Elfrieda 20w echo (GUO), Kaatjesbaby 20w echo

Februari:
    4 Pooh85 20w echo, zwangernr2 20w echo
    5 Wensdroom 20w echo
    6 Kleinmonster 20w echo, Jossie81 20w echo
    7 Leo85 20w echo (GUO), Malaika 20w echo, Wensdroom VK, Zwangernr2 VK
    11 Pooh85 VK
    13 Koesterhoop 20w echo, Ingeltje VK
    14 Malaika metingen
    19 KaatjesBaby VK

Maart:
    12 Koesterhoop pretecho

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders
    ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren

★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★
    sterretje van Zeester (6 wk)
    sterretje van Carientje78 (6 wk)
    sterretje van Vlinder1309 (8 wk)

Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na 2 maanden afwezigheid ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil!

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!

18. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thx Ingeltje! Wat zijn we met velen toch al mooi op weg! Heerlijk! En wat ziet het er mooi uit met al die kleurtjes! Kan niet wachten op de mini foto's in juni!

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zo, dat was de lijst, nu even netjes reageren. Ik pak maar vanaf vandaag, want anders blijf ik bezig :p kletskousen!!

Leo85: idd dierenartsassistente zal ook zwaar zijn, veel staan lijkt mij? Ik ga ook met 34 weken met verlof maar ik denk dat ik de 30 weken niet ga halen. Natuurlijk ga ik hard mijn best doen hoor, maar ik ken mijn lijf. Ik ben niet de sterkste en ik voel nu al veel klachten die beginnen te komen.
    Grappig dat je meer honger hebt nu. Ik had juist gruwelijk honger en nu niet meer, moet mezelf echt afremmen met eten, want eet nog steeds net zo als toen, maar is nu niet meer nodig.

Marjolein: wauw mooi die quilts maken...

Nijmegen: ik woon in U.d.e.n, ook niet heul ver weg ;)

Maggi: haha moest zo lachen dat je wakker werd en je buik ontploft was ;) lachen zeg, gewoon midden in de nacht! Maar wauw je ziet het goed zeg op die foto!!
    Die pijn onder je ribben, is dat aan beide kanten? Of aan 1?

Pindakoek: ik snap je wel hoor, met die data. Ik was in 2010 op 30 mei uitgerekend. Toen de 1e beviel op 16 april moest ik wel even slikken hoor. Ben uiteindelijk als allerlaatste op 4 juni bevallen. Dat was niet leuk... iedereen voor zien gaan dik anderhalf maand lang. Als het goed is valt dat hier wat mee!

Malaika.. snap wel dat het voor jou erg heftig is zo'n programma. Mijn zus heeft 2 vroeggeboortes gehad, 28 weken en 34 weken. Heftige tijd was dat :(

Seksleven/droogheid: ik merk ook sinds paar dagen dat ik bij het afvegen veel droger ben dan paar weken geleden. Seks heb ik 1 keer per maand nu geloof ik... heb er geen behoefte aan (had wel vannacht opeens weer een natte droom hhahaha was al weer even geleden :p). Maar is al meer dan vorige zwangschap, toen hebben we het 1 keer per 3 maanden gedaan ;)
    Harde buiken zijn wel herkenbaar na de seks. Met name na een hoogtepunt. Kan geen kwaad, maar kan wel vervelend voelen.

Grumpy: aaaah lief buikkie!!

Bloempje: ja hoor, die plopjes zijn je baby! Je darmen liggen nu veel hoger.

Inkiewinkie: ik mis je hier, kom je gauw eens langs?

Zwangernr2: hè wat naar voor je moeder. Toen ik net bevallen was lag ik naast een snurkende buurvrouw, dat was ook heel vervelend. Vond het gelukkig een superleuke meid, maar lastig blijft het wel in een ZKH.

31 januari is wel een populaire 20w echo dag hihi!

20. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    die quiltjes zijn nog niks... ben nu bezig met wat ik noem mijn 10-jaren project... en met baby erbij misschien wel 20 jaren project... hihi, maar superleuk om te doen.. deze dus

A little bit of Kaos: Dear Jane Quilt

is trouwens niet mijn blog... Moet ook in de tussentijd nog babyquilt en boxquilt plannen... krijg het druk :)

Deel Deze Pagina