16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zal vanavond eens kijken of het lukt.
    Bedankt voor de tips Ingeltje!
    Ga nu de honden uitlaten en dan werken.

Fijne dag iedereen!

2. Maggi

Maggi Niet meer actief

Dankjullie wel :) Ja vind het zelf ook wel echt leuk hoor dat je het nu goed kan zien!!

Ingeltje, wat een gaaf idee van die quilts van de kleding van je kinderen! Heel bijzonder! Misschien steel ik het nog wel van je (het idee, niet de quilt..)

Masami ben benieuwd of er toch uitkomt of je een blaasontsteking hebt. Wel gek dat ze het op zich niet in je bloed kunnen vinden maar toch die bloedcellen. Effe afwachten dan maar!

Kleinmonster veel plezier vanavond bij de echo!!
    Fijn dat je vriend toch niet op het werk hoefde te overnachten, snap dat dat nog even een heel kwetsbaar punt is. En gelukkig snapt hij dat ook. Gelukkig ben je erna weer goed in de watten gelegd, en dat is maar goed ook want dat verdien je!!

Pooh werkze nog één dagje en dan morgen lekker losgaan met shoppen :)

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja... de kleertjes zijn na 2 kids echt veel te 'af' om nog te verkopen of door te geven. En alles in een doos bewaren heeft veel sentimentele waarde, maar wat doe je er mee?
    Een quilt lijkt me dan echt supergaaf! Wordt wel een enorm rommeltje qua stofjes natuurlijk. Het is misschien ook meer een lapjesdeken haha?!

4. Maggi

Maggi Niet meer actief

Quilt, lapjesdeken! Allebei super!
    Ga binnenkort bij mijn schoonmoeder die heel veel naait een spoedcursus volgen ;P Ze wilde het me graag leren (heeft alleen zoons..) dus wie weet kan ik het dan zelfs nog zelf doen. Al vrees ik dat het met mijn talent niks wordt, breien heb ik ook nooit gekund/geduld voor gehad :)

5. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    wat een superleuk idee van de kleertjes ingeltje... Mooie herrinering(of hoe je het ook schrijven mag...)

Hihi, maggie op dievenpad :) ;)

Werkze pooh..

Kom je vanavond wel het nieuws vertellen klein monster?

Hier lekker niksen... net contole gehad en alles was goed.. Hartje gehoord, en megaveel papierwerk mee met info over borstvoeding.. Zometeen nog even naar de etos om de felicitasdoos op te halen, en bij de brievenbus waken tot mijn eerste bestelling jongenskleding binnenkomt...

enn als ik echt zin heb, misschien nog een beetje huishouden ;)

6. Maggi

Maggi Niet meer actief

Ohhh ook al lekker aan het bestellen marjolein? Ik kreeg gisteren van babydump een heel pakket jongensdingetjes binnen, zit er al vanaf 's ochtends vroeg op te wachten en gelukkig ging om 13u de bel al :)
    Die basic kleertjes, mutsjes, slofjes etc kosten daar echt helemaal niets en bij elke bestelling boven de 20 euro krijg je nu een gratis rompertje (je kunt er kiezen uit 3)!

Hoe lang duurde het voor jij je doos mocht afhalen? Ik heb het denk ik een week geleden besteld maar heb nog geen ophaalbericht gehad. Maargoed wellicht moet ik wat geduld hebben (heb ik niet met dit soort dingen ;) hebben hebben hebben!)

Ah joh, huishouden komt morgen wel ;)

7. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Felicitas duurt niet lang hoor.. Heb net in mijn mailbox gezocht en heb me de 31e aangemeld.... kleine 2 weken dus.

Ook al lekker aan het shoppen.... misschien moet ik daar ook eens kijken bij babydump.

Hihi, dat zeg ik zo vaak... doe ik morgen wel, en dan 2 weken later is het nog niet gedaan... Huishouden en ik zijn niet zulke goede vriendjes... Wacht ook met smart op nesteldrang:D

8. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    tuurlijk laat ik het vanavond weten.. ga nu naar de fysio fijne dag iedereen

9. Maggi

Maggi Niet meer actief

Oke dan zou ik misschien met een week de box ook kunnen ophalen. Ben benieuwd wat erin zit, laat je dat zo nog even weten :)?

Leuke site met voordelige merkkleding Kinderkleding en Babykleding online | Kinderkleding-tekoop.nl

Moet me echt alweer inhouden.. intussen wel 4 bestellingen van diverse sites met noppies kleding onderweg.. haha!

10. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemiddag!
    Wat leuk dat jullie al aan het shoppen zijn!
    Kleinmonster, succes vandaag!
    Hier een zwaar dagje. Kan mijn dagritme niet zo goed terug krijgen na de nachtdiensten dus slaap kort en slecht. Ben heel moe en spuugmisselijk. Bah! Ga nu de jongste op bed leggen en de middelste voor de tv zetten om nog een uurtje te kunnen slapen. Slecht hè?

11. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuke tip Maggi!
    Verleidelijk dat het nu ook overal sale is! En dan heb ik er al 3 die ik leuk kan kleden...

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Niet slecht, straks voel jij je beter en dus je kinderen ook. Soms lekker die tv gebruiken hoor !!

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Helemaal niet slecht Kaatje! Je rust pakken waar kan, wrs ben je daardoor ook misselijk, heb ik ook bij slecht slapen/moeheid. Gister ging ik bijna over m'n nek...
    Ben weer op 't werk beland, kort dagje, wel weer zin om iets producties te doen:)

14. Maggi

Maggi Niet meer actief

Kaatje pak je rust maar hoor wanneer het kan! Tv kan nog heel educatief zijn dus ach wat is slecht :)

Ja leuk he! Maar voor een paar tientjes kom je al ver met voor ieder een nieuw setje :) Hoe oud zijn je kinderen eigenlijk?

15. Maggi

Maggi Niet meer actief

Werkze Grumpy!

16. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Ben weer terug met felicitasdoos, en babykleertjes... *zucht* zooo lief

17. Maggi

Maggi Niet meer actief

Leuk!! Fotoooo van kleertjes en inhoud :D

18. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    hihi... ga mijn best doen

19. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hoi meiden

vanochtend naar mijn ouders gegaan en zo juist met mijn moeder terug van lekker samen schoppen.
    altijd leuk om met je moeder te gaan, want die verwent je dan heel erg.. zelf een leuk setje gekocht en wat van mijn moeder gekregen voor de kleine straks zo lief...

vanmiddag de hond samen laten spelen met een andere hond van kennissen.

vanavond samen met mijn man gaan eten bij mijn peettante.
    en dan lekker weekend..

@kaatje pak je rust hoor echt belangrijk.. hopelijk is de misselijkheid dan ook snel weg..

leuk he al die schoppende meiden.. allemaal veel plezier ermee

en benieuwd naar de uitslagen van de echo's met geslachtsbepaling en controles veel plezier iig

20. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    De kleertjes...

Bijgevoegde bestanden:

• 137.jpg
      137.jpg