16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maggi

Maggi Niet meer actief

Leuk!!!! Ja wij vrouwen voelen dat gewoon he :)
    Gefeliciteerd!!

2. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Whaha,schaakbord, zegt mn vriend,tsja, jullie zetten hem wel strategisch in;)
    Leuk kleinmonster, een jongen!
    En leuke kleertjes en mooie buiken!
    Ik heb weer zo'n pijn in mn buik gehad vannacht nadat ik gisteren trompet had gespeeld..zondag optreden en dan kijk ik evenhoe het dan gaat daarna, pijn is niet de bedoeling..
    Wij gaan lekker een nachtje weg naar mn lief zijn broer. Fijn weekend allemaal!

3. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie zoon kleinmonster!
    Wat ontzettend leuk! Een extra reden voor je vent om ontzettend zijn best voor jullie te doen!

Mooie buik Kimmey! Succes met de bh jacht.

Hebben jullie allemaal geen schaakbord?! ;)
    Daar wordt anders mooi positiespel gespeeld :D

Vanavond naar de film! Als het niks is ga ik daar lekker bijslapen!
    Weekend heel hard studeren, heb een mega toets woensdag.
    Fijne avond!

4. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    RooDje, waar heb je die mooie tregging en trui gescoord?
    Ik heb nu een tregging die afzakt, heel irritant!

5. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goeie van jouw vriend! :D
    Veel plezier bij de aanstaande oom!

6. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Kaatje ik ben tot nu toe heel erg tevreden met al mijn positiekleding van H&M. Ik heb 1 jeans, 1 chino, 2 leggings en 1 tregging. Best hip spul allemaal.
    Ik heb 3 positie t-shirts met 3 kwart mouw. Verder draag ik meestal nog gewone truien, shirts en jurkjes.
    De foto in m'n nieuwe outfit komt morgen want ik had vandaag een pyjama dag :)

Welke film ga je heen?!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Gaaf je buik! Flinke al!!
    Ik voelde bij mijn eerste kindje pas de eerste bewegingen bij 18 of 19 weken. Bleef heel weinig tot 22 of 23 weken, daarna steeds wat beter te voelen. Ik had ook voorliggende placenta, is echt een schokdemper helaas :(

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jippie! Van harte!

9. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    kleinmonster wat leuk een jongen
    gefeliciteerd

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Haaaaaai!

Wat lief dat je ernaar vraagt Roodje! Ging goed, had alleen daarna een borrel en moest nog wat netwerken, dus ben net pas thuis... In de auto in ene forse pijn in m'n buik, maar nu weer weg. Lekker vroeg erin straks:)
    Kimmey: hier voor de zwangerschap 70F, nu 75G (OMG! Ben benieuwd waar ik eindig...) Ik heb bij de lingeriezaak waar ik altijd ga, vh merk Anita heb je fijne, wel dure bh's voor de lastige maten. Anita - Anita maternity: Zwangerschap Dit is de link, succes: ben d'r erg blij mee, niet heel mooi, maar zit heerlijk!!!
    Kleinmonster: leuk een zoon: gefeliciteerd!!! Leuk dat je gevoel klopte!
    Wensdroom: leuk met je moeder shoppen!
    Tiempje: fijn dat je moeder weer thuis is! En heb nu een heeeeeel raar beeld van je, hihi!
    Kaatje: plezier bij de film! En wat voor toets heb je?
    Roodje: leuk dat je geslaagd bent voor outfits! Shop je dat online? Vond dat ze hier in de winkel weinig keuze hebben namelijk...

11. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Ff een bericht van mijn kant :)
    Eind deze middag is mijn moeder weer thuis gekomen :) ze is alleen nog veel moe en kan bijna niks.. Maar dat moet met de dag vooruit gaan.. En volgende week moet ze ff terug komen voor controle..
    vanmiddag ook met vl bij de babydump geweest.. En we hebben een mooie duowagen van topmark op het oog :) als we de 20weken gepasseert zijn willen we die gaan halen.. en voor de rest.. Ben laatste dagen weer moeier lijkt het wel.. Hebben meer daar last van? En heb laatste 2dagen veel meer last van mn onderbenen :( miss toch maar keer nieuwe schoenen shoppen die wat beter zitten..

Kleinmonster.. Gefeliciteerd met je kleine man :D
    Kimmey.. mooie buikfotoos! :)

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Kaatje: ik heb geen schaakbord:p:p:p
    Linie: goed dat je even naar de gyn gestuurd hebt, helemaal met je voorgeschiedenis.
    Marjolein: lieve kleertjes! Is die Felicitas-doos altijd specifiek op jongens/meidendingetjes?
    Maggi: hopelijk trekt de ribbenpijn nog weg!

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Kimmey: mooie buik:) is die van mij weer niets bij... Ik voel nog helemaal NIETS.
    Zwangernr2: fijn dat je moeder weer thuis is! Goede schoenen is erg belangrijk.

Ik smste ML omdat ik later thuis zou zijn omdat ik een borrel had. Smst ie terug: 'Borrel?? Niet drinken hoor!' Haha! Lag helemaal in een deuk, gekkie!

14. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Haga grappig Grumpy! Mannen zijn vaak toch wel schattig he?! Die van mij had laatst ook al zoiets. 1x in de maand doe ik de douchecabine insprayen met HG vocht en weerplekken reiniger. Maar nu heeft dat echt een hele indrigende chloor lucht. Dus ik was me aan het bedenken of dat wel zo'n goed idee was, vooral omdat ik ook al zo misselijk ben. Nou... Ik mocht het écht niet doen van mijn vriend hoor. Met als gevolg dat hij dus de douche gepoetst heeft!!! (het normale weekselijke met de allesreiniger doe ik nog wel hoor..! ;) )
    En ik mocht die dag ook echt niet op de douch komen want dat wilde die echt niet dat ik in die geur kwam nu. Hihi zo lief!! ;)

Kleinmonster; leuk een jongen!!!! Is het nu 6-5 voor de meisjes?
    Super leuk, was dat ook niet de "hoop" of het voorgevoel van je vriend?

Ik heb gister een heerlijk gezellig etentje gehad met vriendinnen!!!
    Was echt enorm gezellig, 1 ander vriendinnetje is ook zwanger, nu 34 weken en net met verlof. Heb nog 2 leuke cadeautjes gekregen, heel lief!

Vandaag redelijk rustig aan gedaan, nouja; de stuccadoor is volop aan het werk geweest en de woonkamer is nu klaar wbt stuccadoren!! Jeej kunnen we verder! Daarna nog verjaardag van mijn zusje die vandaag jarig is, 'savonds frietjes gegeten en daarna heerlijk 2 uur in bad gelegen...... Heerlijk relaxed! Nu nog even een bakje fruit, heb zo'n zin in mandarijn, peer en kiwi! Hihi. Vl zal zometeen wel thuis komen van een concert wat hij had vanavond.

Kaatje; helemaal niet denken dat je slecht bent!!!! Wat Ingeltje ook al zei; iedereen even rust, jij voelt je daarna misschin beter en daardoor is het voor de kindjes toch ook leuker! :)

Rest even vergeten.... Kan het niet zo goed terug lezen nu tijdens het schrijven via de telefoon!
    Ohjah; las dat allebei de mama's weer uit het ziekenhuis zijn; super nieuws!!!

Fijne avond allemaal!!!

Liefs.

15. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL

Leuke kleertjes, waar heb je ze vandaan hihi :)!

16. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk, gefeliciteerd!!

17. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, ik dacht echt een meisje, maar is toch een jongen. Zal straks proberen het bewijs hier op te zetten :)!

18. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat de moeders weer thuis zijn :)!

19. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    @peetje, van de webshop kleine baasjes.. Is gemaakt door de moeder van een kindje van mijn kdv. Ze zitten nu bij een ander kdv, maar de webshop die kon ik nog vinden. De prijzen zijn redelijk hoog (ook al was het in de aanbieding)... heb mezelf dan ook maar opgelegd niet de hele gaderobe hier weg te halen, maar gewoon af en toe.

20. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Super! Gefeliciteerd, hoe is de stand nu eigenlijk?

Deel Deze Pagina