16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maggi

Maggi Niet meer actief

He Koesterhoop,

Op de volgende echo zou je het hartje zeker moeten horen maar als je bedoelt met de angelsound dan denk ik van niet, het hartje klopt, als ie al klopt, nog niet op volle sterkte.

2. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    ja ik bedoel via angel sound

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nee, dat gaat voorlopig nog niet. Dat ding is veel minder sterk dan het apparaat van de verloskundige. Als je slank bent hoor je het vaak rond de12 weken dacht ik (gemiddeld)
    Ik met mijn vet hoorde het pas met 16 weken.

4. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    en daar waren de tranen weer :(
    Wat een schatten zijn jullie toch!! Dank je ingeltje!

Ben vandaag een beetje rustiger, kan het wat meer relativeren ook al is het verdriet enorm...
    We hebben besloten om wel direct door te gaan, mits mijn lijf alles weer normaal oppakt (de cyclus enzo)

Ik vind het fijn dat ik toch tot juni bij jullie mag blijven ook al is het in gedachten en als ik goed nieuws heb (ik hoop heel snel!!) dan zijn jullie de eersten waar ik het kom laten zien!!

Echt waar meiden, ik wens jullie echt alle goeds! Ik 'kende' jullie nog maar kort, maar het voelde al zo vertrouwt!
    Ondanks alles heb ik me heel fijn gevoeld hier....

Hele dikke knuffel en ik hoop op vele mooie echo's als ik weer eens kom spieken :D

5. Maggi

Maggi Niet meer actief

Zeesterretje!

Wat een enorm lief berichtje van je!

Ik hoop dat het heel heel snel weer raak mag zijn voor jullie en dan zal dit sterrenkindje waken over het kindje dat goed en gezond in je buik gaat groeien. Ik hoop dat je dat goede nieuws gauw aan ons komt vertellen, het is je zo gegund!

Hele dikke dikke knuff en tot gauw.

6. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Ik heb vorige week al MvM hier gehad en had toen best een licht streepje. Gister met 6 weken mocht ik beginnen. Dus zoals ik al eerder vertelde hb ik gister nog een test gedaan en die foto wilde ik jullie niet onthouden......! ;)

Welterusten!

7. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Oeps sorry via mijn telefoon was het scherm nog niet ververst dus ik zag de nieuwe berichten nog niet.....

@Zeesterretje; nogmaals heel veel sterkte en hopelijk weer snel goed nieuws voor jou. Had jij het al in de omgeving verteld? Sterkte!!!!!

8. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zeester, wat een lief berichtje.
    Ik hoop ook zo voor jullie dat het snel weer raak is want het is jullie zo gegund!
    Ik denk dat ik namens alle dames hier spreek als ik zeg dat we hopen heeeel snel goed nieuws van je te horen!
    Nogmaals heel veel sterkte en succes met het opnieuw proberen!

9. Maggi

Maggi Niet meer actief

Bloempje ook een echte knaller!
    Fijn hoor, moet wel een beetje een gerust gevoel geven toch :)

Slaap lekker allen!

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hopelijk gauw tot ziens lieve zeester !

En bloem pje wat een super test!!

Slaap lekker lieve meiden ! Ik ga er ook in

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey wat leuk! Een nieuwe zwangere! Welkom mama van koen en sjoerd !
    Hihi ik zie je onderin al staan :D

12. mamaKoenSjoerd

6 aug 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Durf me hier voorzichtig aan te melden. Herken mezelf erg in het verhaal van Zeester omdat ik vorige maand ook een vmk heb gehad.
    Na het verdriet nu heel spannend omdat ik toch gelijk weer zwanger ben.
    Ben nu een week verder zwanger als vorige maand, maar test me nog steeds suf uit onzekerheid. Gelukkig wel een na andere knaltest, dus durf nu beetje van idee te gaan genieten.

Ik heb al twee kanjers van mannetjes en ben 35. Ik ben rond 17 juni uitgerekend en heb 7 november m'n eerste echo.

Hoop dat ik nu wel bij jullie mag blijven :) groetjes

@ Zeester, veel sterkte en hopenlijk mag je net zo snel als ik weer zwanger zijn.

13. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    MamaKoenSjoerd; welkom!! Leuk dat je er bent.
    Kan me je onzekerheid voorstellen, we zullen meeduimen dat alles goed zal verlopen!

Hoe kan het trws dat je 17 juni uitgerekend bent, en je nu 5wk4dg zwanger bent......... Ik ben 18 juni uitgerekend maar ben nu 6wk3dg.....
    Kan ook aan mij liggen hoor, ben er nog niet zo heeeeel goed in thuis!

Fijne dag allemaal! :)

14. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hallo @mamakoensjoerd welkom bij de club!!
    Volgens mij klopt je datum ook niet helemaal ik ben nu 5 weken en 1 dag en ben de 26ste uitgerekend.. Volgens eigen berekening dan hè, de VK moet het uiteraard nog definitief berekenen ;)
    Wel super fijn voor je dat je weer zwanger bent! En dat je gezellig met ons mee komt kletsen! Van harte welkom :)

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Heb lang getwijfeld of ik me zou aanmelden... Maar doe het toch maar:) Ik ben Grumpy, 32 jaar, zwanger van 1e kindje, ongeveer 26 juni '13 uitgerekend. In mei dit jaar heb ik een MA gehad, met de echo rond 9 weken kwamen ze er achter. Een week later heb ik een curretage gehad. We zijn heel blij dat het weer gelukt is, maar ook extra spannend!
    Misschien dat ik tot aan m'n 1 echo (die ik krijg met 8 weken) er niet zoveel ben. Maar dat kan ook anders zijn, aangezien ik redelijk ZP-addict ben:D
    Ook m'n testje nog even spammen. Vanochtend nog 1xgetest (had alleen op NOD getest)

16. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Welkom nieuwe dames! Jullie onzekerheid is heel herkenbaar hoor! Zelf heb ik ook 2 'foute'zwangerschappen gehad en dat maakt het extra spannend. Zei gisteren ook tegen mijn lief dat ik hoopte op spugen want dat is een bevestiging van de zwangerschap..maar ja, zere borsten en erg moe reken ik ook goed en we moeten er maar vertrouwen in hebben!

Doordat iedereen weet dat het mis was gegaan let iedereen op mij en raden ze het al dat ik zwanger ben. Mijn familie, zijn familie een aantal goede vriendinnen en goede collega's weten het nu al. Aan de ene kant fijn naar hoop zo dat ik ze niet weer moet teleurstellen straks.

Welke app gebruiken jullie op de telefoon voor de zwangerschap? Ik las iets over een ticker..welke is dat?
    Wou dat het 12 november was! Dan gaan we hem of haar zien! Trouwens,bizar, mijn vriendin had gedroomd dat ik een jongetje kreeg en zij weet niet eens dat ik zwanger ben! Bizar he! Ook schoonmoeder had gisteren een baby iets gekocht en wist toen ook nog niet dat ik zwanger ben. Hoop dat dit mooie voortekenen zijn!

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jossie: je was ook een decmama toch? Ik heb m'n gebruikersnaam veranderd (toen Veerle31) Hier weet familie het ook al. Ik straal weer en dat is moeilijk verborgen te houden:D Ook een goede vriendin zag het aan me. Ik heb veel steun aan ze gehad in de mindere periode.
    Hoop voor je dat het deze keer goed gaat!

18. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    hey Grumpy, ja, inderdaad was een december mama en een juni 2011 mama.. Pfoeii, moet er bijna van huilen.. Bij jou dus ook niet goed gegaan? Hoop dat we nu allebei mogen blijven tot we ons guppie in onze armen mogen houden! Goed teken dat je er van straalt! Heel veel succes meis!

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Sorry, wil je niet aan het huilen maken... We gaan voor een blijvertje deze keer! Heb vertrouwen!

20. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Geeft niks, zijn de hormonen haha. En vind het ook wel heel bijzonder dat je me herkent! Deze wordt een blijvertje!

Deel Deze Pagina