@ mama15 ik ben nieuwsgierig, welke kleur is het geworden? @ wensdroom: ik ben een vrij positief mensen en heb me elke keer voorgenomen dat het met een reden gebeurd. Vlak na dat ik er achter was dat ik zwanger ben kreeg ik te horen voor 100% afgekeurd te zijn voor de komende 1 1/2 jaar. Maar het is nog steeds niet altijd makkelijk en denk ook nog wel eens waarom ik? ik ben graag met mn handen bezig waarom moet ik nou zo iets hebben. Het heeft ook voor een deuk in mn relatie gezorgt met mn vriend. voor het voorval met mn vriend was ik 2 ochtenden in de week te vinden bij een bejaardentehuis hier aan het eind van de straat. op maandag gym en op woensdag braintraining. hier ben ik tijdelijk mee gestopt maar volgende week pak ik braintraining weer op. Ik ga regelmatig met een vriendin en haar 2 kinderen (2 en 3 jaar). verder probeer ik mn huishuidelijke klusjes over de hele week te verdelen, en nu natuurlijk lekker druk met de babykamer enzz. doordat ik met mn handen zit duren de dingen die ik doe veel langer omdat regelmatig pauze moet nemen ( ben al meer dan 3 kwartier bezig met deze tekst typen , ook dat schoonbroerje er is). het voordeel is dat je hierdoor met iets simpels langer bezig bent, tegelijk is dat dat een nadeel omdat het me ook nog regelmatig frusteerd. vandaag trouwens eerste relatiegesprek gehad. heb er een goed gevoel over. vriend zei daar dat hij het voor mij deed maar de maatschap. werker heeft hem inlaten zien dat hij het ook nodig heeft. over 2 weken hebben we weer een afspraak staan, hebben nu in zover als dat dat lukt in 1 1/2 uur ons leven samen beschreven met de hobbels en bobbels die we gehad hebben. Deze man denk dat we hier sterk uitgaan komen, omdat onze basis er goed is en er verder nooit iets is gebeurd waardoor 1 van de 2 geen vertrouwen in elkaar had. Ik ben er erg blij mee en ik hoop dat het mn vriend ook helpt.
kleinmonster je klinkt als een sterk en positief persoon ik ben dat volgens andere ook en tja bij de pakken neerzitten helpt je ook niet.. ik ben dan helaas volledig en blijvend afgekeurd, maar ach ondertussen kan ik daar mee omgaan.. wil nog wel graag iets doen, ga regelmatig met mijn zusje leuke dingen doen, op haar dochter passen of met vriendinnen enz.. ook mijn huishoudelijke klussen verdeel ik over de week en probeer te plannen zodat niet elke dag vol zit.. een dag wat doe en dag rust.. als ik wat dagen achterelkaar drukker eb heb ik daarna echt een dag nodig om bij te komen. mijn man doet ook naast zijn werk huishoudelijke taken als het mij niet is gelukt.. wat dat betreft heel fijn .. en hij vid het ook niet erg.. alles gebeurt met pauzes aan een stuk door lukt sowieso niet.. goed dat jullie gesprek hebben daar kom je vast nog sterker uit..
Ja sterke vrouwen hier Goed hoor dat jullie zo positief blijven en toch bezig blijven! Kleinmonster wat fijn dat de relatietherapie zo bevalt! Mooi dat je vriend nu inziet dat het ook hem kan helpen. En zekerweten dat je er sterker uitkomt! Je leert elkaar alleen maar nóg beter kennen en gaat zo een stabiele basis vormen voor jullie kindje. Fijn hoor! Hebben jullie soms ook het idee dat je buik niet groeit of af en toe zelfs kleiner is? Zal wel tussen mijn oren zitten maar toch lijkt het zo.. Vooral 's ochtends! Zo direct maar even koken, een bij elkaar geraapt zooitje maken. Had echt geen zin en moed om door de sneeuw te gaan vandaag. Was ook bang voor uitglijden en sneeuw/ijsballen in mijn buik. Vervelende kinderen hier in de buurt
Zeker sterke vrouwen hier.. Respect ervoor! En ja maggi.. hoop dat mijn buik nog wat groeit voor dat de 9maandenbeurs begint.. Want lijkt me super om mijn buik te laten beschilderen! Maar mensen om me heen zien me gelukkig wel met de week dikker worden alleen zelf zie ik het niet zo..
Hahaha nog meer gekrompen buiken Las ergens dat het kan zijn dat de positie van het kindje veranderd is, of dat de darmen weer wat minder opgezet zijn. Dus dat zal dan wel? Net per ongeluk een tomaat vergeten te wassen voor het eten, maar ik me gelijk daar weer druk om. Zuuuuchttt! Houd het dan nooit op
Hoi meiden, Het wordt hier met de dag gezelliger lijkt wel hihi. Hier geen gekrompen buik maar een groeispurt! leuk, leuk! Sterke vrouwen hier ja.... maar de reclame zegt het al he.... vrouwen zijn sterk! Zonder uizondering!! Mondhoeken heb ik ook last van. Bedankt voor de tip van vit B. Ga ik eens proberen want de labello is niet aan te slepen hier! Mama15: Heel veel sterkte met je vader! Heftig die chemo's... Ik weet er helaas alles van want heb 9,5 jaar geleden mijn vader verloren aan die verschrikkelijke ziekte! Ik hoop dat je vader baat heeft bij de chemo! Hebben jullie ook zo'n last van bandenpijn? Vk zegt dat het komt omdat onze kleine meid nu een groeispurt ondergaat.
Zeker sterke vrouwen hier! Respect. Had toevallig vanmorgen het idee dat m'n buik kleiner is. Ben niet de enige dus... Kaat, weet jij hoeveel belasting je terug krijgt voor ouderschapsverlof? M'n leidinggevende had het erover dat ik 25% uitbetaald krijg, maar bedoeld hij daarmee dat m'n werk dit uitbetaald en ik er nog belasting over terugkrijg of is dat al belastinggeld?
Dag allemaal! Ben jullie niet vergeten hoor, moet alleen weer aan de studie. Morgen die ellendige toets. Mama, heel veel sterkte met het wachten op de uitslag. Dames, afgekeurd klinkt al verschrikkelijk, de term alleen al. Heel veel respect hoe jullie hiermee om gaan. Hou zelfvertrouwen en waardering voor jezelf, ieder mens heeft zijn eigen betekenis voor de maatschappij of een ander. Jullie zijn geweldig! Buik is volgens mij ongeveer gelijk hier, ben wel blij dat het niet zo hard gaat als een tijdje terug, anders kunnen ze me de verloskamer in rollen! Tot gauw! *zwaait naar iedereen!*
Succes met studeren Kaatje! Natuurlijk ben jij ons niet vergeten Zet 'em op morgen!! Pooh toevallig had ik gisteren de hele avond last van bandenpijn, nu is het weer wat minder gelukkig. Vandaag ophaal bericht van de etos box gehad! Jippie! Morgen maar even ophalen 's ochtends wanneer al die sneeuwgooiende kinderen in de schoolbanken zitten Weet iemand trouwens in welke box de bon zit voor het gratis mutsje met naam? En nog een vraag: Tummytub of gewoon badje? Ben echt aan het twijfelen voor welke van de twee te gaan. Misschien ervaringen van al mama's? Zo'n tummytub lijkt me wel lekker geborgen voor zo'n kleintje. Maar is het echt fijn?
maggi: wij hebben gekozen voor een badje ipv tummytub. Dit omdat ze minder lang in de tummytub kunnen.... maar is ieder voor zich natuurlijk. Mijn bandenpijn is gelukkig ook niet constant maar de laatste dagen wel iets vaker dan voorheen zeg maar.... Fijn om te horen dat er meer last van hebben! Stelt toch een beetje gerust!
Ik heb toevallig een badje en een tummytub gekregen met kerst maar de tummytub vinden baby's onwijs fijn en lekker en je hoeft maar een klein laagje water erin te doen en als je de baby erin zet kan die gewoon mooi zitten Maar een gewoon badje is ook handig hoor vinden ze later als ze lopen zelfs nog leuk... Heb sinds vandaag erg veel last van me rug. Is dit bij jullie ook herkenbaar?
van mijn zusje een badje te leen en van een vriendin een tummytub te leen.. dus heb hier ook alletwee maar denk dat je van t badje langer plezier hebt.. maar voor in t begin vinden de baby's een tummytub erg fijn..
Ja misschien dan ook maar gaan voor een tummytub in het begin. Met een combinatiestandaard voor bad en tummy tub. Want zo'n ijzeren standaard voor de tummy tub is prachtig, maar een standaard voor beide is natuurlijk veel gunstiger! Voor degene die de baby al voelen; Heeft jouw kind ook al echt een eigen soort ritme? Deze hier laat vooral 's avonds, zo rond dit tijdtip, van zich horen. Worden steeds duidelijkere bewegingen! Vorige week te horen gekregen dat mijn placenta aan de achterkant zit, dus het extra duidelijk voel. Zo'n leuk gevoel!!
Die ophaalkaarten van de etos? Krijg je die in de mail of met de post want ik heb die nog steeds niet Ik voel vandaag wel de kleine extra veel als ik lig of zit Echte minitrapjes zo schattig! Kreeg er straks tranen in mn ogen van!
Ah leuk he, zo een mooi gevoel Die ophaalkaart heb ik per email gekregen. Het heeft ongeveer 2 weekjes geduurd. Weet niet wanneer jij hem hebt aangevraagd?
Ik ben hier ook al volop aan het mailen met de felicitas.... ik heb de bon ook nog niet ontvangen... heb ook nog geen reactie na mijn mail van gisteren. Als ik morgen nog geen reactie heb ga ik maar weer eens bellen