Die kaarten had ik pas naar 7 weken en drie keer erachter aan bellen, ging steeds mis. Sterke dames hier Ik heb een babybadje, ook voor beide dames gehad en beviel hier prima. De jongste zit nog steeds af en toe in haar badje en zij word 27 januari 5 jaar vind ze geweldig en we hebben verder alleen een douche. Maar daar wil ik verandering in brengen en heb met vl overlegd of we niet een bad kunnen plaatsen en qua ruimte past dat prima, dus hopelijk over 4 maand een ligbad erbij. * duim * @strijkertje, Last van de rug heb ik altijd elke dag, heb een zwakke rug en mag dus niet tillen ed. @ kaatje succes morgen en zet 'm op. @pooh, bandenpijn is hier ook aanwezig en soms echt velle steken die erg zeer doen. Volgens mij ben ik de helft vergeten sorry hiervoor.
Geen idee... Het kan ook mijn fout zijn.. Want probeerde net opnieuw aantevragen en dat lukte gewoon.. Terwijl je maar 1 doos per adres kan aanvragen.. Zal het wel zien
@ Maggi: Wat betreft badje/Tummy. Niet alle baby's vinden zo'n tummy-tub fijn!!!! Ik kom ook vaker baby's tegen die er echt niks aan vinden in zo'n "enge/krappe" emmer.... Áls je echt een keuze tussen 1 vd 2 wilt maken zou ik voor het badje gaan.... Mede voor al voorgenoemde redenen, (langer gebruik etc.) Was even een korte reactie, vandaag weer voor het eerst gestart in een gezin. Zo'n eerste dag is altijd zoooo vermoeiend met alle nieuwe uitleg etc, zeker nadat je er ruim 8 wkn uitgelegen hebt! Komende dagen van 08:00/17:00 werken, dus meteen volle bak. Vanavond helemaal kapot dus ga zo lekker m'n bedje opzoeken. Fijne avond allemaal!!
Slaap lekker bloempje, zijn lange drukke dagen voor je! Wat toevallig! Ik heb weken geleden de felicitas dood aangevraagd en heb vandaag en brief gekregen dat ik de doos op kan halen. Dacht ook al dat ik de doos niet meer zou krijgen.
Peetje2012, Je kan dit aanvragen bij de belastingdienst via de voorlopige teruggave. Je krijgt geloof ik zo'n 4 euro en nog wat per uur terug. Zo net heerlijk paardgereden nu ben ik wel heel moe dus lekker me bed in...
kaatje succes vandaag. Vandaag is de draagmoeder al weer 18 weken wat gaat het snel. bijna op de helft.. gelukkig schieten we al aardig op met verbouwen.. al is het wel meer werk dan we in eerste instantie dachten. slecht geslapen vannacht.. man lief had veel hoestbuien waardoor ik steeds wakker was dus ga zo nog even terug in bed hopelijk nog even slapen. even zwaai naar de rest en tot later
Goedemorgen allemaal Succes vandaag kaatje en gaat snel he wensdroom.. De weken vliegen hier voorbij Ik ben nog zo moe.. Terwijl ik redelijk geslapen heb.. Mja fijne dag allemaal
Succes Kaatje! Ik ga voor een badje. Lijkt me handiger, omdat je die idd langer kan gebruiken. Sorry ben de rest even kwijt. Kreeg ineens een enorme niesbui en geloof dat mijn hersens wat geschud zijn. Vind vorst beter dan regen, maar moet nu steeds vanuit huis met bakken water sjouwen. Dat voelt niet zo fijn in mijn rug. Maar omdat ik te lui ben om vaker te lopen, loop ik 2x met 30 liter water. Eigen schuld dikke bult. Ik voelde de baby al erg goed vanaf 16 weken. Ben nu 18 en het is veel minder geworden... Vind ik zo jammer. Miss omdat ze nu wat hoger ligt? Fijne dag allemaal!
Succes Kaatje! Pas je op met tillen tiempje? Heb ff niet alles terug gelezen..drukdruk. Heb gister toevallig de mail gehad van de felicitas box. Rare mail want er stond in dat het een herhaling was omdat ik de doos nog niet had opgehaald maar had nog niet eerder een mail gehad. Zijn daar lekker in de war lijkt het Gister Zumba gedaan, ik zag er lekker dik uit in de spiegel haha, ach ja, ons kleintje heeft lekker kunnen dansen. Heb niet gesprongen, echt wel rustig aan gedaan en het voelde goed. Iedereen oppassen met de sneeuw! En een fijne dag natuurlijk!
Hoi meiden, Brrr.. wat is het koud. Vanochtend vroeg -14. Gisteravond ook weer lekker over de weg geglibberd mét winterbanden. Gelukkig vandaag vrij, dus lekker genieten van de witte wereld ! Zwangerschapscursus was weer leuk! Theorie ging over de bekkenbodem deze keer. En Tiempje, niet meer die super zware emmers tillen hoor! Gisteren gehoord wat de consequenties kunnen zijn tijdens je zwangerschap en dat wil je niet! Iets rustiger aan doen. Maar snap dat het lastig is met deze vorst en je paarden... Kaatje, succes met je toets! Je kunt het Hier lijkt het soms ook een kleinere buik hoor Over de rugpijn nav de zwangerschap kan ik ook niet meepraten, ik ben dus al rugpatient en heb helaas altijd rugpijn. Hoop alleen maar dat het de komende maanden niet veel erger gaat worden. Wensdroom en Kleinmonster, jullie zijn inderdaad positief. Ik ben het afgelopen jaar voor een klein gedeelte afgekeurd en vond dat al erg moeilijk om te accepteren. Maar inmiddels gaat dat ook goed hoor, al hoop ik nog steeds dat ik toch gauw een baan vind voor de uren die wel gaan. Dus nu houd ik me ook zoet met vrijwilligerswerk. En ook hier geldt, huishoudelijke klussen verspreiden over de week en regelmatig even plat om de rug te ontlasten. Ook ik heb gisteren de ophaalbon van de Etos gekregen. Volgende week maar eens ophalen, geen Etos op loopafstand en wil vandaag niet met de auto weg haha! Hebben jullie ook zo'n last van bloedend tandvlees?? Ik word er gek van, heb al een hele zachte tandenborstel gekocht, ik gebruik iedere avond braaf een tandenstoker, maar heel mijn mond bloed steeds vreselijk. Heeft iemand nog tips? Heb nu in ieder geval maar een afspraak bij de tandarts gemaakt voor volgende week. Fijne dag allemaal en voorzichtig!
Goedemorgen meiden! Kaatje, succes met je toets! Hier vanochtend een reactie op mijn zoveelste mail naar Felicitas. Ze snapten niet dat ik de bon nog niet gehad heb en sturen hem nu opnieuw naar mij op. Ik moet hem binnen nu en 2 weken in mijn mailbox hebben.... Ben benieuwd! Zo goed gaat het daar allemaal niet zo te lezen. Hier heerlijk geslapen maar wordt nu al een paar ochtenden wakker met lichte hoofdpijn.... denk dat het komt doordat ik te vast slaap ofzo....
Haha het blijft maar doorgaan hier.. Gister overleefd hoor met de fiets, eigenlijk was het alleen 's avonds op de terugweg glad.. Ben voor vandaag meer voorzichtig, nu is het natuurlijk allemaal lekker aangevroren Morgen en vrijdag heb ik gelukkig de auto.. Dus moet vandaag nog ff doorkomen Bandenpijn wordt hier ook wel erger, gister na t fietsen poeh, echt een uur daarna voelde k t nog met opstaan.. Maar fiets ook btje krampachtig met die gladheid dus zal daar wel aan liggen.. Rugpijn wordt ook niet beter.. Ben al aan het aftellen tot de fysio de 28e.. Maar heb er een hard hoofd in dat ik zo nog weken door kan werken.. Mondhoeken: dat heb ik ook! Ik smeer idd zoals al gezegd Purol erop, dat verzacht goed en helpt veel langer dan Labello oid.. Hier geneest het wel goed daardoor. Ik slik al tijden multivitamines dus vitaminetekort zal t hier niet zijn.. En de rest ben ik alweer vergeten
Hier niet mn mondhoeken maar mijn lippen.. Maar smeer gewoon de lipbalsem van de action er op.. En die werkt prima
Kijk bijna elke dag op TLC naar One Born every minute USA. Op de een of andere manier leg ik de link nog niet met mijzelf, gelukkig maar. Zie ook niet op tegen de bevalling. Maar wat nog niet is kan nog komen
zo net even met de hond gewandeld hij vind de sneeuw helemaal leuk! hij rent er dan keihard doorheen. en drinkwater verwarmers voor de kippen besteld.. we hadden er wel maar die zijn maar 4 watt en daarmee bevriest het water nog.. dus nu van 15 watt besteld daarvan had ik er 1 en die doet het goed.. dus voor de andere hokken toch ook maar de 15 watt besteld. die van 4watt die er in zitten is echt prut.. Tiempje kijk uit met het sjouwen hoor.. ik weet niet of je ook een waterslang hebt vanuit huis naar de bakken van de paarden. mij vader legt die nl binnen in de berging dan bevriest die niet en dan gebruikt hij die om water te geven en daarna legt hij hem weer binnen.. of in de schuur bij een warmte bron.. bv een elektrische kachel.. scheelt een hoop gesjouw.. wat een gedoe zeg bij een aantal met die box van Etos..