Nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd!! We gaan voor flinke plakkers, en ik heb er vertrouwen in Ik wens iedereen een heel fijne dag! Ik krijg straks gezellig visite van iemand die ik lang niet heb gezien, dus deze dag zal wel omvliegen! Hopelijk zonder teveel misselijkheid want dat zou zonde zijn van de lekkere lunch
Welkom nieuwe dames! Allemaal veel succes.. Hopelijk gaat het goed bij iedereen! Hier gister de MvM-mevrouw op bezoek gehad en wederom een knaltest Vanaf maandag beginnen.. Ze kon de helft van het verhaaltje skippen haha, ik weet als geen ander waarom het nuttig is Nog meer mensen zonder kwaaltjes hier? Ik hoor iedereen over misselijk enzo.. Hier nergens last van.. Tis dat ik merk dat m'n borsten groeien, maar that's it.. Ze doen niet pijn of niks.. Heerlijk eigenlijk
Leo85; hier ook geen kwaaltjes eigelijk...... Indd wat last vd borsten en wat eerder moe; maar voor de rest; Heerlijk genieten!!!! Is er trouwens al iemand die over een meegroei-bh gedacht heeft? Mijn boobies zijn zooo aan het groeien dat ik denk ik bijna niet meer mijn huidige bh pas! En kan je dan ook al een voedingsbh kopen? Of zit hier echt veel verschil in?? Fijne dag allemaal!
Hoi Dames, Hier ook nog een dame die alleen last heeft van zere boobs.. en vermoeidheid.. Ga de laatste week wel wat eerder naar bed.. en ondanks dat ik goed kan slapen 's nachts.. wordt ik 's ochtends nog steeds moe wakker.. Maar goed, als dat alles is.. dan heb ik het er graag voor over . Merk alleen wel dat manlief er even aan moet wennen.. Die vroeg gisteren zelfs of ik het nog wel leuk vond om zwanger te zijn.. hahaha.. Nou ja, alles voor het goede doel natuurlijk, maar natuurlijk heb ik liever iets meer energie .. Maar nog een paar weken, en dan is het ergste alweer achter de rug . @BH's.. ik heb inderdaad wel gekeken voor een meegroeiBH, maar ik zie dat ik niet zo'n makkelijke maat heb.. haha, heb nu al cup E (van mezelf), maar die begint nu wel een beetje strak te zitten.. dus moet op zoek naar iets groters.. pfff..
Goedemorgen, Nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd! Ik begrijp jullie onzekerheid heel goed! Zelf heb ik een paar maanden geleden ook een miskraam gehad en ben nu erg bang dat het weer fout kan gaan. Maar er zijn eigenlijk helemaal geen tekenen om dit aan te nemen natuurlijk... We gaan voor blijverdjes !! Zeester, wat een lief berichtje gisteravond. Zat wederom met tranen in mijn ogen. Hoop dat je ons gauw kunt komen vertellen dat het weer raak is. Maggi, hoe beviel je ontbijt op bed ?? Veel plezier vandaag en hopelijk genieten van jullie lunch! Een fijne dag allemaal!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 6 juni Caat33(34) - 4e kindje - BV - Thuis 14 juni HappyZwanger86 - 1e kindje - ? - ? 16 juni Linie - 1e kindje - BV - Zkh Veetje83(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM 17 juni Maggi(30) - 1e kindje - Pooh85 (27) - 1e kindje - MamaKoenenSjoerd(35) - 3e kindje - 18 juni KaatjesBaby(34) - 4e kindje - BV - Zkh - MvM Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM 19 juni Snoeppie(26) - 1e kindje - ? - Zkh Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh 20 juni Babbs(33) - 2e kindje - FV - Zkh (gyn) - MvM 21 juni Leo85(27) - 1e kindje - ? - ? - MvM Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks) 22 juni Peetje2012 - 1e kindje - ? - ? Masami - 3e kindje - BV -Zkh - MvM 23 juni Ingeltje(31) - 3e kindje - BV - Zkh - MvM Marbit(??) - ?e kindje - 24 juni Sylcor - 2e kindje - ? - Zkh (gyn) Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh 25 juni Madchen30 - 1e kindje - BV - Zkh (KS) 26 juni Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? Grumpy(32) - 1e kindje - ? - ? 27 juni 28 juni Jossie81(31) - 1e kindje - ? - ? 29 juni 30 juni (?) Meisje (?) Jongen (?) Verrassing Afspraken Oktober: 29 Snoeppie VK, Linie 1e echo, Masami 1e echo (gyn) 30 Caat33 intake vk, Madchen30 1e afspraak 31 Snoeppie 1e echo, Marjolein1984 1e echo (gyn) November: 1 Veetje83 1e echo VK 2 Peetje2012 1e echo, Linie VK 5 Sylcol 1e echo, Babbs 1e echo, Maggi 1e afspraak gyn, Kleinmonster 1e afspraak, Pooh85 1e afspraak VK + echo, Liza28 1e echo 6 KaatjesBaby VK en 1e echo 7 MamaKoenenSjoerd 1e echo 9 HappyZwanger86 VK 13 Liza28 intake VK 12 Bl0empje 1e echo, Jossie81 1e echo 14 Inkiewinkie Intake VK + 1e echo 16 Ingeltje Intake VK + 1e echo 19 Bl0empje intake VK 20 Veetje83 Eerste controleafspraak 22 Kleinmonster Eerste Echo December: BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding Zkh = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders * * * Sterrenhemel * * * sterretje van Zeester (6 wk) Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (staat in Ingeltjes onderschrift) en haal de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
Haai nieuwe dames! Welkom in ons gezellige clubje! Verdrietig om te lezen dat het bij jullie al eens misgegaan is... hopelijk nu een gezond klein babytje over 8 maanden! Ik heb net een kruidvat test gehaald, stom, want ik heb zelf met sensitests getest en nu weet ik nog niet of deze meer knalt dan die sensitests haha! Lijntje kwam wel onmiddellijk, dus denk dat ik me daar maar aan vast moet houden. Mezelf dus alleen maar onzekerder gemaakt MUTSJE! Nu ga ik gauw poetsen, want dat had ik met mezelf afgesproken...
Goedemorgen, Voor alle nieuwe dames; welkom & GEFELICITEERD!! We gaan gewoon hopen dat alles bij iedereen goed blijft gaan! Ik heb me vanmorgen via internet aangemeld voor MvM, nu even wachten totdat ze bellen voor de eerste afspraak. @Ingeltje; ben blij dat ik niet de enige ben die de neiging heeft om steeds opnieuw te testen mijn man verklaard me voor gek maar ik kan het gewoon niet laten... ben ook nu al een beetje zenuwachtig voor de MvM-test... Ook hier zere boobs... haha, vind het wel grappig, heb een kleine B-cup en nooit klachten/last en nu voel ik ze ineens als ik de trap af ren of ga hardlopen, iets waar ik andere vrouwen wel altijd over hoorde. Mooi teken vd zwangerschap Fijne dag allemaal!
@nieuwe zwangeren Hoi! Gezellig dat jullie ook meekletsen en gefeliciteerd!! Net de MvM dame uitgezwaaid ik had een mega super knal test, ze zei zelfs "wauw, jij bent een goeie voor ons" (weer lopen stressen om niets dus). Ik draag nu mijn mvm armband met trots Voor de app/ticker: ik heb allebei (ben IT nerd, dus kan t niet laten). Voor android. Ik heb de "pregnancy" app van Babycenter. In het Engels maar met allemaal van die leuke plaatjes en filmpjes en de widgetheet gewoon Days Left en die kan je voor vanalles gebruiken. Ik heb nu tickers voor de zwangerschappen van 2 vriendinnen, mijn eerste echo en mijn eigen zwangerschap. Ik ben nu even de Pampers app aan het downloaden voor mijn ipad, even kijken of dat wat is. Maar zo ziet het er uit op mijn telefoon
Nou ladies, Hier 1 fototje van mij... Nog niks te zien hoor!! Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik niet/nooit slank ben. Ik ben 1.80m. En weeg nu 84kg. Sinds juni ben ik bezig met een dieet (wat nu natuurlijk stil ligt hoor!) waarna ik 15 kg afgevallen ben. Mijn BMI is nu een heel stuk lager als toen ik startte met het dieet. Nu nog wel wat aan de zware kant; het meest ideale zou zijn als ik 81kg weegde, dan had ik gezond BMI. Maar dat gaat nu niet meer lukken dus..... Ben alleen heel bang om super veel aan te komen tijdens mijn zwangerschap; let dus goed op wat ik eet, maar moet natuurlijk wel voldoende binnen krijgen voor de baby en voor mezelf.... Nou hopelijk zijn hier nog meer "volle" dames.... Of ben ik de enige? Haha Groetjes weer!
Welkom nieuwe zwangeren! Gezellig dat jullie ook mee komen kletsen! Begrijp wel dat het voor jullie allemaal extra spannend is maar we gaan gewoon voor allemaal plak-baby's Ik ben aan het werk, nu net even lunchpauze.. Drukke ochtend gehad met veel afspraken en nu dus al behoorlijk moe haha.. Vanmiddag lekker rustig aan mijn bureau dus dat scheelt Fijne dag iedereen en tot vanavond weer waarschijnlijk
Mooie foto!! Zeker niet vol hier hoor, je ziet er prachtig uit! Ik weeg overigens 90 kilo en ben 1.73, dus heb nog veel meer overgewicht. Na de bevalling en borstvoedingstijd ga ik naar een diëtiste om samen een goed voedingspatroon op te zetten en dan wil ik heel graag naar de 80. Nog te veel, maar voor mij voldoende en een reeël doel!
Wow, lag gisteren vroeg in bed en vroeg begonnen met werken en moet een hoop teruglezen! Leuk! Welkom nieuwe zwangeren!! Haha, ik heb van mezelf ook een kleine cup b n krijg nu ineens hele grote borsten (voor mijn doen dan)! M'n man vindt het wel leuk haha! Heb nu weekend. Ga lekker rustig aan doen. Proberen een beetje bij te slapen! Gaan jullie nog wat leuks doen van t weekend? Ik wilde zaterdag naar de kapper om m'n haar te kleuren, maar nu las ik dat je dat beter de eerste 3 maanden niet kunt doen!
Linie, het ontbijtje had ik gekregen net nadat ik vanochtend op het forum had gepost en ik moet je zeggen het was ideaal! Heb nergens last van gehad en heb net met vriendin genoten van heerlijke lunch!! Dus een heel waardevolle tip dankje! Bloempje, je ziet er prachtig uit!!
Maggie, fijn dat het heeft geholpen en dat je hebt kunnen genieten vandaag! Bloempje, inderdaad een mooie foto hoor! Zelf ben ik slank en zie je al een heel klein bolletje op mijn buik zeg maar, al is 'ie het ene moment meer opgeblazen dan het andere. Ook hier een kleine B cup, maar er gebeurt hiermee nog weinig Ook geen pijn, ben ik de enige ?? Ik hoop toch dat ik straks ook van eens wat grotere borsten mag gaan genieten haha Vandaag gesport, maar dat viel me flink tegen. Ik merk dat alles veel energie kost en dat ik meer moet eten om me goed te blijven voelen. Was steeds aardig duizelig. Als ik maandag een goede echo heb gehad ga ik me ook meteen inschrijven voor MvM, nu durf ik gewoon nog niet. Te bang dat het straks toch weer niet goed is. Het is wel erg gezellig hier, werkt verslavend Liefs
Ja het werkt zeker verslavend ! Zodra ik tijd heb ga ik alle berichtjes weer lezen ! Heb ook geen last van m'n borsten hoor, zijn alleen wat groter geworden, joepie ! Merk er eigenlijk weinig van dat ik zwanger ben. Ik heb helemaal geen puf om te sporten. Ga misschien wel yoga doen op de sportschool. Dat gaat iets rustiger !
Hi ladies! Hier alleen pijnlijke borsten als ik ze aanraak.. Kan niet zeggen dat ze al veel groter zijn.. Gelukkig, want ben al goed bedeeld Ik doe 2 keer per week aan bodypump en 2 keer per week hardlopen.. Bodypump doe ik nog steeds maar hardlopen staat nu even op 1 keer per week.. Heb er gewoon geen puf meer haha.. De bodypump kost ook veel energie maar vind het leuk en lekker dus wil ik proberen zo lang mogelijk vol te houden.. Vanavond mag ik weer.. Van het weekend 5 km hardlopen, verder een lekker rustig weekend met enkel zaterdagavond een etentje met goede vrienden.. Leuk en gezellig!
Jeetje Liza, goed bezig zeg met sporten! Knap! En Peetje, ik zou misschien ook liever skippen hoor haha! Maar ik ben rugpatient, dus het is belangrijk dat ik alles sterk maak en houd voor als ik straks extra gewicht mag meedragen en voor nog later met tillen etc. Ik doe het dus voor mijn eigen bestwil Wij hebben ook een relaxed weekend voor de boeg. Morgenavond lekker saampjes thuis, zaterdag heb ik met een vriendin afgesproken en zondag komen er vrienden langs. Trouwens, die wilden zo opeens samen langskomen dat ik vermoed dat ze een nieuwtje hebben!! Ben erg benieuwd, weet dat ze ook een kinderwens hebben, maar wie weet gaan ze wel trouwen of... is er gewoon niets aan de hand haha! Fijne avond allemaal!