Gelukkig hadden wij t geluk dat de 1e poging gelijk raak was..( we hadden toch zeker wel op meerdere pogingen gerekend, en soms kan ik het nog haast niet geloven) maar idd men zal het maar denken haha
Idd een vaatje wat geknapt was.. Zit gelukkig nog steeds een lief levend kindje in me en ja het was ff flink schrikken.. En mijn zoontje zet nooit meer een stap in dat huis.. Dat heb ik ze wel gezegt.. En ben blij dat hij er zo goed van af is afgekomen.. Had er niet aan moeten denken dat het erger had kunnen aflopen
zwangernr2 gelukkig alles goed met de kleine en was het alleen een bloedvaatje dat gesprongen is.. ik snap dat je je zoontje niet meer daar in de opvang wil hebben.. gelukkig gaat het wel weer beter met hem.
Dankje voor de uitleg wensdroom Ik had namelijk geen idee of dat thuis zou werken, gezien er dan toch een tijdje tussen het "maken" van het sperma en het insemineren! Dus ik ging (heel raar misschien ) uit van het ziekenhuis. Maar zo gaat het dus prima! Wat fijn zwangernr2 dat alles nog helemaal goed was! Wat een geruststelling! Nee kan me voorstellen dat je je zoontje daar niet meer heen brengt. Heb je nog wel iets gehoord van de oppas die op dat moment werkte? Excusus of uitleg? Of gewoon interesse naar je zoontje en jou?
Maggi dat is niet raar hoor.. maar de tijd tussen het "maken" van het sperma en insemineren is niet lang hoor..op zolder in potje gedaan.. naar beneden lopen aan draagmoeder geven zij gaat gelijk insemineren.. misschien 5 minuten hooguit.. dat is echt heel kort( wel sperma in het potje tussen je handen blijven opwarmen, op temperatuur houden)
zwangernr 2. bah wat een verhaal, groot litteken of valt het nog wel mee? heeft ie geen hersenschudding? wat een heerlijke verhalen weer het sperma wordt je om de oren geslingerd haha. Nee zonder dollen ben blij voor je wensdroom dat zo snel raak mocht zijn. En grumpy als het toch met je eigen partner is lijkt me thuis toch ook wel het fijnst. Hier voel ik nu de hele tijd plopjes dus zit de hele tijd in me zelf te lachen en te genieten. Jammer genoeg kan ik er niet helemaal van genieten want heb al de hele dag hoofdpijn. Denk dat ik zo toch maar een paracetemol ga nemen want het wordt steeds erger, en moet nog het e.e.a. doen op de computer
hè kleinmonster wat rot zeg die hoofdpijn.. leuk dat je de plopjes voelt probeer daar inderdaad van te genieten miss verdwijnt je hoofdpijn dan wat op de achtergrond
Och ik heb de tranen in mijn ogen, wat ontzettend akelig en wat zul je angsten hebben uitgestaan. Mijn moederhart breekt... pff sterkte meid! Heeeeeeeele dikke knuffel voor je kleine mannetje... xxxx
kan er met jullie mooi om lachen lig soms zo in een deuk joh als mensen van dat soort vragen gaan stellen echt alsof ze echt niet beter weten.. je gelooft het soms gewoon niet.. denken die niet na of zo.. flappen er alles zomaar uit .. volgende keer dat ik zo'n vraag tegen kom ga ik denk ik antwoorden: " natuurlijk vind ik dat niet erg.. ik wil toch graag een kindje" denk dat ze niet weten hoe ze moeten kijken haha
Ik zou zeggen: "Oh maar het was maar 1 keertje hoor! En volgens manlief, was het niet zo fijn als bij mij!"
Ik heb net een grote mergpijp naar binnengewerkt Was de kast aan het ordenen en dacht... voordat ie over datum is maar opeten
Hahaha goed bezig jullie.. Lig helemaal dubbel in mijn eentje achter de computer Groot gelijk van die mergpijp, zo denk ik ook vaak! Offe.. snel opeten voor iemand anders het doet