Malaika, wat ontzettend spannend. Goed dat ze uitgebreid kijken met het hele team. Twee spannende weken afwachten. Sterkte! Wel super dat de metingen zo goed waren! Hou je daar maar aan vast. *knuffel* Wensdroom, wat leuk voor je zus en ook jouw dochter! Zo dicht op elkaar is wel heel gezellig! Ja kinderen hebben een zesde zintuig voor dat soort zaken! Boeiend hè! Kh, heel veel succes vandaag! Leuk!
Tjee Malaika, dat is schrikken! Heel veel succes de komende weken! Digitale knuf... Hahah Wensdroom wat een leuke opmerking van het dochtertje van je schoonzus! Zo zie je maar dat kinderen echt niet dom zijn haha. Hier vandaag nog een klein dagje werken en dan weekend! Heerlijk!
kh is ook spanend hoor dat vond ik toen ook maar probeer er ook van te genieten even lekker weer naar jullie kleintje kijken.
Oh vergeet helemaal KH veel plezier te wensen bij de pretecho vandaag! (schaam schaam) Ben benieuwd of jullie het geslacht te zien krijgen!
Nog vergeten te schrijven: wij weten sinds gisteren dat we waarschijnlijk (was moeilijk te zien) alle spullen van zoonlief mogen gaan wegdoen en nieuwe dingen mogen gaan shoppen.
Tjonge Malaika, wat een schrik! Ik zal duimen voor je kleintje. Hopen dat het een storm in een glas water is.
O sorry wensdroom, vergis me! Wel de tante van jullie spruit dus, blijft gezellig ja! Malaika, een dochtertje dus?! Bijzonder! Kh, hoe laat heb je de echo?
kaatjesbaby geeft niet iedereen vergist zich weleens! Malaika een dochter hopend dat straks blijkt dat alles goed is ( knuffel)
Goedemorgen meiden, Veetje, gefeliciteerd met je zoon, wat leuk! En fijn dat alles goed was op de echo! Malaika, voor jou dus helaas minder... wat een onzekerheid nu dan zeg! Veel sterkte deze 2 weken, hopelijk valt het straks dan allemaal mee! Fijn dat het met jou in ieder geval allemaal goed is! Zwangernr2, dat was allemaal schrikken zeg de afgelopen 2 dagen! Gelukkig gaat het met je zoontje beter en was ook met de kleine in je buik alles goed! Kaatje, fijn dat je de toets gehaald hebt! Goed is goed genoeg Vervelend Maggi van de pijn in je ribben en hoge rug! Kh, veel kijkplezier vandaag! Maar ook wel spannend inderdaad... Ik herken het heel erg hoor hoe spannend de 20 weken echo is. Ken helaas 2 verhalen uit onze omgeving waarbij ze nare dingen ontdekten en dat houd je toch in je achterhoofd... Wij moeten nog een kleine 1,5 week wachten. Heb ook gelachen om jullie praatjes over het insemineren haha, leuk Humor is de beste manier bij dit soort dingen! Verder gaat het hier allemaal goed. Alleen vriend thuis met een griepje, ahhh... dus ik ben aan het zorgen. En hopelijk slaat het mij over !! Ik moet steeds een beetje wennen aan mijn buik. Als ik op mijn zij in bed lig hangt mijn buik/baarmoeder ook scheef! En als ik dan weer op mijn rug ga liggen blijft 'ie soms nog heel lang links zitten, hihi! Herkennen jullie dat ook? Vast wel Jullie hebben denk ik ook wel het tijdschrift van Felicitas "Zwanger" ontvangen? Wel leuk! En maandag sollicitatiegesprek, spannend! Fijne dag allemaal en werkze. Ik ga me vanochtend nog even nuttig maken in huis en bij vriendlief en vanmiddag gezellig met een vriendin afgesproken.
Linie veel succes maandag met sollicitatie gesprek. vervelend dat je vriend ziek is .. mijn man hoest ook al hele wat weken dokter zei dat het heerste en overal langer duurt dan normaal hij moet nog ff aankijken. door t hoesten heeft hij wel onder in de buik een spier gescheurd, rustig aan doen dus. leuk vanmiddag naar je vriendin. mijn vriendin komt morgen weer helpen met klussen.. gezellig dus !
Dat is schrikken Malaika! Het lijkt nu nog zo lang, 2 weken wachten, maar hopelijk wordt er dan bevestigd dat alles gewoon helemaal oke is!! Veetje ook een zoon, leuk!!!! Genieten vanaf je blauwe wolk Kh veel plezier en succes vandaag! Wat leuk wensdroom dat je schoonzus ook zwanger is! Wordt een gezellige neefjes en nichtjesboel daarzo Linie spannend maandag je gesprek! Net zo positief als eerst erover blijven, dan komt het helemaal goed! Pff zieke mannen... die hebben altijd zoooveel verzorging nodig en zijn zo zielig haha! Dus je hebt het er vast heel druk mee Heb gisteren ook dat blad ontvangen inderdaad, heel leuk om te lezen. Wat een bijzondere verhalen allemaal. Voor mij lijkt de bevallig nog zooo ver weg! Ja mijn buik schuift ook mee hoor ;P En als ik lang op mijn rug ligt gaat ie echt helemaal naar binnen. Zodra ik opsta plopt ie er weer uit. Effe wennen aan dit "nieuwe" lichaam Veel plezier vanmiddag met je vriendin! Gaat er toevallig nog geshopt worden? Gelukkig alweer vrijdag zeg, dan is het weekend snel voorbij en is het gauw maandag. En dan... nog maar een weekje en dan eindelijk de 20 weken echo. Ben er zo nerveus voor zeg! Laat de tijd maar vliegen, ik houd het niet meer Gelukkig nog wel veel gezellig afspraken in de week ertussen staan dus hopelijk biedt dat wat afleiding! De ochtenden zijn hier zo fijn, dan ben ik totaal pijnvrij! Dus nu op mijn vrolijkst, haha!
Nu al dus, succes! Al baby-voelende-mama's een vraagje; Waar voelen jullie de baby bewegen? Ik bedoel dus waar ergens in de buik. Ondanks dat de baarmoeder al bijna tot de navel moet zitten voel ik daar echt geen beweging, alleen een stuk lager! Hoe is dat bij jullie?
Haha Maggi, hij is inderdaad wel heel zielig En gelukkig heb jij dat ook met je buik, al had ik natuurlijk ook wel verwacht dat dit normaal is. Grappig hè?! Ik denk de afgelopen dagen ook dat ik het meer voel, al twijfel ik nog steeds af en toe of het niet toch mijn darmen zijn, omdat het wel vaak na het avond eten is... Liggen je darmen eigenlijk nu al helemaal achterin? Weet iemand dat? En nee, niet shoppen vanmiddag haha! Volgende week weer Bij deze vriendin ligt dat wat gevoelig, zij is al heel lang bezig om zwanger te worden en heeft het er best wel moeilijk mee dat iedereen om haar heen zwanger wordt.. Ik ga dus maar niet met haar positiekleding en babyshoppen. Pff ja die sollicitatie. Ga me onderhand wel afvragen waarom ik eigenlijk die moeite doe. Iedereen om me heen vindt het eigenlijk ook vreemd dat ik nog solliciteer merk ik... Ik zou tot zwangerschapsverlof eigenlijk nog maar een kleine 3 maanden kunnen werken, in het gunstigste geval. Ik begin dus inderdaad ook wel te denken dat ze me natuurlijk nooit gaan aannemen. Maar ik was inderdaad heel positief, dus die flow moet ik volhouden haha! Kh, je ligt nu onder het echo apparaat! Spannend!
Misschien zit je zoon lekker rechtop Maggi en schopt 'ie dus lekker laag haha Nee, bij mij is het ook iets lager hoor, maar ja ik twijfel dus wel of het dat is...
Ik ook een stuk lager hoor Maggi een beetje ter hoogte van mijn heupbotten, maar dan in het midden. En helaas nog steeds niet iedere dag. Valt me wel overduidelijk op dat wanneer ik haar voel bewegen het meestal is na 9u 's avonds en af en toe 's nachts. Gaat nog gezellig worden als ze wat groter is en ik het wel elke dag ga voelen KH82 ben benieuwd! Je hebt nu de echo! Wensdroom gefeliciteerd met je schoonzusje! Mijn schoonzusje en zwager zijn ook aan het proberen (zij heeft al een zoon van 10 uit een eerdere relatie) en ik hoop dat het snel mag lukken want zou het erg leuk vinden als onze kindjes samen opgroeien. Ze is wel wat ouder, dus we houden er rekening mee dat het misschien niet zo snel gaat, maar we blijven duimen! Malaika wat schrikken zeg. Hopelijk valt het allemaal mee. Leuk dat jullie waarschijnlijk een dochter krijgen!
Maggi, ik voel de baby net boven mijn schaambeen. Ook helemaal onderin dus. Bijna elke keer als ik nies laat ze van zich horen, haha. Rustig slapen is er voor mijn kleine niet bij... Voel me nog steeds niet lekker. Dus in mijn pyjama aan het rommelen in huis. Ook steeds erge steken in mijn buik en lies door het niesen, blegh. Ben aan het zoeken naar een nieuw fototoestel, maar wat is dat lastig zeg... Spiegelreflex of compact? En wel type? Echt goede adviezen zijn er niet te vinden op internet. Iemand hier verstand van camera's?
ja RooDje dat is inderdaad wel leuk als ze samen opgroeien. mijn schoonzus heeft een zootje dat bijna even oud is als het zoontje van 1 van haar broers. ( naast mijn man heeft ze nog 2 broers) en dat is erg leuk om ze dezelfde dingen tegelijk of net na elkaar te zie gaan doen. Bij mijn zusje en haar schoonzusje ( zus van haar man) tussen hun kindjes zat ook maar 6 weken dat is ook echt leuk zegt mijn zusje. Dus ik vind het ook wel leuk dat straks ons kindje en kindje van mijn schoonzus ook weer ong even oud zijn. al zal het voor haar allemaal minder nieuw zijn als voor ons want zij heeft natuurlijk al 2 kinderen.