16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maggi

Maggi Niet meer actief

Ah iedereen voelt het dus een beetje meer onderin :) Dan zal dat met de tijd wel wat hoger worden maar voor nu is het "normaal" :)

Linie ik voel hem ook vaak 's avonds na het eten! 's Avonds wordt hij echt actief, en ik bij anderen ook zo te horen! Dat is een veelgehoord iets. Overdag ben je actief en schommel je hem telkens in slaap, en 's avonds wanneer jij rustig op de bank zit wordt wordt hij/zij actief! Ik heb ook rommelende darmen maar het verschil met kleine "schopjes" is wel duidelijk te merken. Dacht in het begin dat ik mezelf voor de gek hield en dat het gewoon mijn darmen waren, maar nu het steviger begint te worden is het wel duidelijk :)
    Ah nee dat is inderdaad niet leuk voor die vriendin, dan hou je daar automatisch rekening mee. Volgende week dan maar weer :)
    Wat jammer dat anderen het raar vinden dat je toch solliciteert! Ik vind het juist getuigen van doorzettingsvermogen en vind het juist hartstikke goed van je! Gewoon gaan hoor en zet je beste beentje voor. Wie weet???

Kh hoe ging het?

2. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ja Kh ook benieuwd.

Linie blijf positief over je sollicitatie dat was je steeds.. ik vind het ook vreemd dat mensen het raar vinden, ik vind het niet raar. idd wat maggi zegt doorzettingsvermogen juist. als jij bet wat ze zoeken dan nemen ze jou ook al ben je nu zwanger.. kom beste beentje voorop wie weet..

inderdaad voor die vriendin niet zo leuk nee. daar hou je wel rekening mee ja.

Ik heb net een pan erwtensoep gemaakt. en straks even het jurkje op halen in het dorp dat ik besteld had voor onze meid. en ff beetje shoppen.

3. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Ik voel de baby ook nog onderin maggi.. Maar over een paar weken voel je er al wel verschil in :) lukas kon me heerlijk trappen.. Heb vaak dubbel geklapt gestaan haha :) dus geniet er nog maar ff van voor je het weet worden je ribben half gekneusd :) :p

ik eet vanavond lasanga.. lukas mocht kiezen van me :)

4. Maggi

Maggi Niet meer actief

Haha en dat terwijl mijn ribben nu al helemaal beurs aanvoelen... Pff dat wordt nog wat. Die ribben van mij zijn echt een verhaal zonder eind :(

Goede smaak heeft je zoontje! Lekker!!!!

5. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Hmmm, lasagne dat vind ik ook wel een optie

6. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Vind het ook helemaal niet erg dat hij dat heeft gekozen :p vind het zelf ook veel te lekker :p en het is gezonder dan patat :)

7. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Tiempje hou op over camera's! Ik ben die van mij nog steeds kwijt! :( Hoop wel dat ik hem terug vind voor de komst van die kleine!
    Wij hebben een digitale compactcamera van Olympus. Liefst wil ik die Nikon 1, maar die kost nog aardig wat.

VL kookt vanavond, dus ik laat me verrassen! :D

Maggi wat vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt van je ribben!
    Meestal kan je daar ook helemaal niks aan doen om de pijn te verzachten of verminderen, dat maakt het extra lastig.

KH82 is vast lekker aan het shoppen nu ze weet wat het gaat worden haha

8. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    @RooDje, klopt helemaal. Heb nu de 1e kleertjes gekocht :) en we hebben meteen 2 KDV bezocht....

Wij krijgen een meisje! Dus toch wat ons eerste gevoel was...
    Was inderdaad weer een heel bijzonder moment. Op het moment dat wij keken nam ze net een slokje vruchtwater :)

We zijn nu 16,5 week, ze heeft ook inderdaad al medische dingetjes bekeken, maar het is te vroeg om nu alles te bevestigen of dingen uit te sluiten.

Op het eerste gezicht zeg het er goed uit! Super fijn om te horen. Gewicht en lengte op schema. Hartslag nu 163 slagen per minuut. De bovenbeentjes van haar zijn nu 2 cm, hihihi. Ook heeft ze gekeken naar de ligging van mijn placenta. Ik voel nog helemaal niks. Mijn placenta ligt voor en ook nog laag, dus dat kan inderdaad ook wel kloppen dat ik nog niks voel.

Zijn jullie al helemaal van de misselijkheid af? Ik nog niet en ook het zuur is nog niet weg. Maar na vandaag is het goede doel weer helemaal duidelijk :)

Ook op mijn werk lijkt nu het e.e.a. goed geregeld te kunnen worden, dus helemaal een topdag!

We hebben visite, dus lees later weer bij!

9. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Yaaaay! KH82 Gefeliciteerd met jullie meisje!
    En lekker he, dat je nu zo gericht kan shoppen?! Ben benieuwd naar je kleertjes! Heb je foto's?
    Grappig, de bovenbenen van onze dochter waren ook 2 cm en volgens de echoscopiste lopen de bovenbenen en de voetjes gelijk, dus ze heeft ook al voetjes van 2 cm! :D
    Ben over het algemeen veel minder misselijk, maar heb wel last van maagzuur. Bweehhh! Maar idd voor een goed doel!

10. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Kh gefeliciteerd met jullie dochter fijn dat je gevoel klopte en lekekr op de roze wolk nu..

11. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    #4271 kh82, 18 jan 2013
    Laatst bewerkt: 18 jan 2013
    Dank jullie wel!

We hebben een 1e setje gekocht (met mutsje) maat 56
    en een vestje dat al wat groter is (aanbieding, voor volgend jaar winter) maar vond ik zo schattig... Kon 't niet laten liggen

Ik weet nooit hoe ik plaatjes kan invoegen, daarom maar even een link.
    Is het makkelijk om rechtstreeks een plaatje in te voeren?

http://assets3.pinimg.com/upload/163255555214185544_sWW9fCIL.jpg
    http://media-cache0.pinterest.com/upload/163255555214185542_ePZpEvDU_c.jpg

Zuur is ook zeker vervelend. Dat had ik in het begin erg, nu zo af en toe op bepaalde dagen. Maar we ondergaan 't voor een goed doel :)

12. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow, gefeliciteerd met jullie dochter kh! Geniet ervan!
    Snoepige kleertjes!

13. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Schattig!!! :d

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Gefeliciteerd Kh! Leuk een meisje:)
    Malaika: wat naar nieuws zeg:( Hopelijk over 2 weken toch goed nieuws! En een meisje??? Sterkte en een knuffel!
    Linie: positief blijven over je soll hoor. En denk toch echt dat het baby is wat je voelt, ik dacht ook eerst m'n darmen, maar is toch een ander geluid.
    Maggi: balen van je ribbenpijn!
    Wensdroom: gefeli met je schoonzus die zwanger is!
    Zwangernr2: lekker lasagne al lust ook best een kopje erwtensoep van Wensdroom:)
    Kaatje: nog gefeliciteerd met je toets (vlgs mij nog niet gedaan...)
    Tiempje: beterschap! Kalm aan jij;)

Lekker weekend! Zo fijn! Even geen werk. Hier voel ik, of beter gezegd hoor ik (kan dat ook???) geborrel in m'n buik, idd als ik rustig lig of zit, dacht eerst darmen maar dit is toch anders, lijken soms soort scheetjes :)P) in m'n buik. M'n man hoorde het gisteravond toen ik in bed lag ook en die gaat dan meteen praten tegen de kleine:) Beetje raar, daar moet ik nog aan wennen, misschien ben ik daar te nuchter voor???

Ik heb nog een kliekje Chili con carne over van gister, heerlijk niet komen!

Fijn weekend iedereen!

15. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    KH, gefeliciteerd! Een meisje <3 En al lekker geshopt.

Grumpy, heb vandaag idd lekker rustig aan gedaan. De stallen even gelaten voor wat het is en vraag mijn man straks water naar de stallen te dragen. Trouwens van Chili con carne ga je ook scheetjes laten ;)

Mijn man haalt nu lasagne bij de pizzeria. Ik was geïnspireerd, ha ha.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    *ziet Tiempje de hele dag snuiven aan een potje peper* :D

17. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    :Ddie Ingeltje haha :ziet Tiempje de hele dag door peper snuiven:D

net mijn bestelling opgehaald bij de HEMA, had een jurkje besteld
    kom ik thuis maak ik het open zitten er op de achterkant al allemaal vlekken :( echt zonde en erg slecht vind ik hoor echt niet..
    heb ze gebeld en mag m wel terug brengen, en iets anders uitzoeken of mijn geld terug, maar dit was alleen verkrijgbaar via de website en het maatje dat ik had besteld is nu uitverkocht, mocht ik een nieuwe willen bestellen.
    baal er een beetje van!

18. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Haha, is vooralsnog niet nodig :D

19. Tiempje

Tiempje Actief lid