Balen Wensdroom! En die vlekken, krijg je ze dr niet uit zelf? En is dat setje helemaal uitverkocht, bedoel komt het er helemaal niet meer. Heel herkenbaar hoor, je heb dat in je hoofd en dat wil je dan hè... Leuk dat je vriendin langskomt, klus-se!
Ja hoor, zet maar op roze! En dank jullie wel allemaal voor het duimen. We kunnen het gebruiken en het doet me goed dat zoveel mensen met ons meeleven.
Bij deze gedaan En ik duim nog door hoor! Fijn dat je iets hebt aan onze meeleven! En by the way: de meisjes staat vet voor
Ja hoor zet mj maar op de lijst! 25 jaar, eerste kindje, zh en hopelijk bv! Eerstvolgende echo is 4/2 20w echo e moet 11/2 weer naar de verloskundige!
Girlpower! Ik kan niet uit mijn bed komen... Is nog zo lekker warm. Maar de paardjes willen ontbijt, dus moet toch maar in de benenwagen. Daarna muurtje verven in de woonkamer en de box in elkaar frummelen. Kan ik mooi de babyspulletjes erin uitstallen. Heerlijk dat tutten
Grumpy geen idee of ik ze er zelf uit krijg.. maar ik vind dat iets wat ik nieuw koop schoon en netjes en heel geleverd moet worden.. daar horen geen vlekken in te zitten. volgens de klantenservice was het een setje uit een oudere zomer collectie die niet meer nieuw binnenkomt dus als het online nog in de maat is dan is het er en anders is het op.. en een maatje groter wilde ik eigenlijk niet omdat je dan niet precies meer weet of het nog wel weer is voor zoiets. kan het zelf wel proberen te wassen maar las ik het er dan toch niet uitkrijgt mag het niet meer terug.
tiempje wat een leuke kleertjes voor jullie meisje KH ook gefeliciteerd Malaike gefeliciteehard met je roze wolk en ook ik duim hard voor je dat over 2 weken alles goed is. Hier gisteren heerlijk uiteten geweest bij de griek.. daarna heel even bij vrienden lang en om 9.00 op bed heerlijk. wel nog met zn 2tjes een tijd tv gekeken. Gaan jullie nog wel uit eten of sinds de zwangerschap niet meer? Net vriendlief zn broodjes gesmeerd( doe ik normaal nooit) en warme chocomel meegegeven. want hij gaat vandaag weer hard werken in het bos. We hebben een houtkachel en kopen elk jaar bij staatsbosbeheer een perseel bomen (al wel omgehaald) op. dit doet ie samen met de vriend van zn moeder zij hebben ook een houtkachel. ik ben normaal een zij-slaper maar vanacht werdt ik op mn rug wakker en het leek net of ik een voetbal had ingeslikt zo hard was mn buik. Daar ben ik toch zeker wel een uur wakker van geweest, normaal schiet ik niet zo snel in de stress maar vond dit best eng.
@ Beertje, welkom. @ Tiempje, wat een schattige kleding. Qua kleding moet ik wel even omschakelen. Ik ben meer van de stoere kleding, dan dat hele lieve... Ik liep ook altijd automatisch naar de jongenskleding, ook al hadden we het idee dat het een meisje is. Maar ik ben niet zo erg dat ons meisje nu in jongens kleding moet lopen hoor, hahaha. Ik weet dat er ook stoere meidenkleding is, maar op de een of andere manier zie ik altijd dat hele lieve hangen Maar die setjes van jou Tiempje vind ik ook erg leuk! @ Wensdroom; dat is inderdaad wel balen! @ beweging. Ik voel nog niks. Kwam volgens de echoscopiste omdat mijn placenta voor en nog laag ligt ook. Dus ik moet iets meer geduld hebben
Kh ik vind het alletwee leuk hele stoere meisjes kleding maar ook hele lieve kleding. betreft het stoere heb ik een legerprint jurkje gekocht en ook een broekje daarvan. en een leuke overgooier van spijkerstof. dat vind ik op zich ook wel stoer. en het is toch ook wel weer lief.
Wensdroom laatst schoot mij dit versje te binnen: Eén groot verlangen Twee wensen Een wonder voldragen door Drie mensen Misschien vind je het helemaal niks hoor, maar ik bedacht hem opeens!
Wow, die vind ik echt prachtig Ingeltje! Hier btje rustig dagje.. Zouden behang uit gaan zoeken voor de babykamer, maar manlief is gister bij het opruimen vd zooi die daar nog instaat flink door z'n rug gegaan Dus dan maar volgende week.. Moet ff rustig aan doen, maar dat kan ie niet zo goed Ach, kom ik misschien weer es aan iets v huishouden toe als ik zin heb Vanmiddag op visite bij vriendin en haar 2 kindjes, en daar blijven we gezellig eten (als ML mee kan tenminste). Morgen ook niks gepland, denk dat ik dan maar de zooi verder ga opruimen
Mooi ingeltje Hier zometeen gauw ff de boodschappen doen.. En vanniddag komt mijn zus met haar dochter op bezoek erg gezellig en gelijk ff met de begeleidster die op mijn zoontje past met de 20weken echo dat ze hem bij haar op kantoor houd en niet in het huis daarnaast laat spelen. want daar mag hij nooit meer een voet naar binnen zetten van mij
Mooi hoor Ingeltje! Lekker kort en krachtig, desondanks ook heel gevoelig. Muur is geverfd. Zo de meubels er weer tegen aan zetten. Dan s de box aan de beurt. KH82, ik ben toch wel van het meisjesachtige. Vooral ook zodat ze niet vragen is het een jongen of een meisje, haha. Maar stoer is ook leuk! Heb van esprit een jogging boxpak gezien, die erg stoer is. En ben nog op zoek naar een leuke spijkerbroek. Dus het kan beide.
Zo er is weer een hoop geschreven! Masami, ik duim hard voor je! We slepen je door deze 2 weken heen! Leuk, weer een paar meisjes erbij gefeliciteerd!! Beertje, welkom en gefeliciteerd! Wensdroom, gefeliciteerd met je schoonzus! Voor de rest weet ik het niet meer, sorry! Kom net weer bij ceasar therapie vandaan! Heb de afgelopen week heel veel last gehad! Heb nu een bekkenband gekregen. Hopelijk verlicht dat de pijn een beetje! Fijne zaterdag allemaal!
Een goedemiddag meiden, gisteren visite gehad was erg gezellig. Maar eigenlijk komt dat voor zp niet uit 8 bladzijdes terug moeten lezen en dus de helft alweer kwijt Beertje welkom hier, ik hoop dat je van lezen en typen houdt. Dat heb je hier wel nodig Kh een meisje super en lekker shoppen nu. Peetje, lijkt me erg pijnlijk, ik hoop dat de therapie en de bekkenband gaan helpen. Ingeltje mooi bedacht zeg wensdroom, wat leuk dat er zo weinig verschil tussen zit. en gefeliciteerd dat je weer tante word. leo, sterkte voor je man, last van de rug is een crime. Malaika, knuffel voor jou en hopelijk over 2 weken een goede uitslag. Zwangernr2 logisch dat je Lucas niet meer daarheen wil hebben. Veel plezier vanmiddag met je zus en nichtje. Ben de rest vergeten sorry, waren ook zoveel bladzijdes kan volgens mij beter voortaan per bladzijde reageren
Hallo Allemaal, Wensdroom wat balen zeg van die vlekken niet erg professioneel. Gefeliciteerd met je schoonzus leuk dat er zo kort tussen de kindjes zit. Beertje Welkom hier Leo85 Sterkte met je man Tiempje Lekker bezig zeg...leuk om nu al de box op te zetten en lekker spulletjes er in te leggen...tutse Ingeltje WOW mooi hoor !! Malaika Wat een schrik zeg !! Ik hoop voor je dat de 2 weken snel omvliegen en jullie goed nieuws krijgen. Ik duim voor je xx Zwangernr2 Logisch dat je niet meer wil hebben dat jou zoontje daar nog een voet binnen zet KH een meisje leuk !! Peetjes Hopelijk gaat je bekkenband helpen Hier helaas nog steeds ziek (alles vol met snot en benauwd) en aan de medicijnen .. die nog niet echt wat doen tot nu toe. Hoest nog steeds super veel waardoor ik 's nachts bijna geen oog dicht doe. Wel denk ik gistere voor de 2 de keer de kleine te hebben gevoeld (placenta voor liggend) De eerste keer was met 14 weken (soort van gekriebel) en Gisteren (3 plopjes achter elkaar) sorry als ik iemand vergeten ben
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - MvM 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - Zkh ♥ Strijkertje(28) - 2e kindje (★ - ? - Zkh ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - Zkh - MvM ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis ♥ MaichaMaaike (24) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - Zkh - MvM 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis - MvM 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - MvM ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV -Zkh (gyn)- MvM 21 juni ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks) ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum - MvM ♥ PirateMommy(?) - 1e kindje - ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-Zkh 22 juni ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh - MvM ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH - MVM 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ? ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - Zkh (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh ♥ Beertje1987 (..)- 1e kindje 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ - ? - ?-MvM ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(?) - 1e kindje ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH - Moeders voor Moeders 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? - MVM ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH 1 augustus (illegaal erelid ) ♥ Zeester - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (9) Meisjes (7) Jongens (4) Verrassing! Afspraken Januari: 21 Bl0empje VK 22 Snoeppie 20w echo (GUO) 24 RooDje VK 28 Linie 20 wk echo, Maggi 20 wk echo, Tiempje 20w echo, Strijkertje 20w echo 29 Peetje2012 20w echo, Ingeltje 20w echo 30 MaichaMaaike 20w echo 31 Masami 20w echo (GUO), Grumpy VK, Marjolein 20w echo (GUO), Bl0empje 20wkn echo, Malaika controle gyn, Elfrieda 20w echo (GUO), Kaatjesbaby 20w echo Februari: 1 Kimmey 20w echo 4 Pooh85 20w echo, zwangernr2 20w echo, Jojo12 20w echo 5 Wensdroom 20w echo 6 Kleinmonster 20w echo, Jossie81 20w echo 7 Leo85 20w echo (GUO), Malaika 20w echo, Wensdroom VK, Zwangernr2 VK 11 Pooh85 VK, Leo85 VK, Grumpy 20w echo (GUO) 12 RooDje 20w echo 13 Koesterhoop 20w echo, Ingeltje VK 14 Malaika metingen 18 Jojo12 VK 19 KaatjesBaby VK 20 Kimmey VK Maart: 12 Koesterhoop pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na 2 maanden afwezigheid ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft