Beterschap Kimmey! Box staat en muur klaar. Ben nu wel gebroken, haha. Kimmey, ik dacht ik zet de box vast neer, aangezien hef kamertje helemaal verbouwd gaat worden. Nu kan ik de spulletjes daarin leggen ipv in een doos wegbergen. Durf de foto bijna niet te laten zien, jeetje wat heb ik al veel!
Mooie kleur tiempje !! Super goed idee en zeker leuk !! Mooie box ook Ik heb een kast met planken in de woonkamer ook met uitgestalde spulletjes omdat wij alles aan het verbouwen zijn dus een box kan ik helaas ook niet neer zetten.
Super leuk zeg tiempje! Toch wel makkelijk als je het geslacht weet.. Ach ja, ik ga gewoon los op neutrale Nijntje kleding.. en als de kleine er is ga ik pas shoppen. Vanavond moet ik optreden, hoop dat bet gaat! Ingeltje, wat is dat mooi zeg, super bijzonder!
Ingeltje mij man vind m ook erg mooi en bijzonder en eens niet te zweverig.. veel teksten zijn wat zweverig en daar houden wij niet zo van.. maar deze is wel echt bijzonder en erg mooi toepasbaar. echt geweldig dank je wel
Iedereen een fijne avond. Tiempje leuk zeg alles zo in de box Wij hebben lekker geklust. en gaan dadelijk lekker ouderwets een spelletje spelen en evt wat tv kijken. tot morgen of maandag
Leuke kleertjes tiempje En fijn dat je lekker geklust hebt wensdroom Ik lig alweer in mn bed.. Ben laatste dagen weer flink moe Hebben meerdere daar last van?
Zo, net terug van mijn twaalf uurs dienst, morgen weer zo eentje. Stond vandaag en voelde me ineens zo duizelig! Dacht dat ik zo van mijn stokje zou gaan, heel akelig! Nu maar op tijd naar bed. Heb even door de pagina's gescrold. Ingeltje, prachtige woorden! Heel mooi gezegd! Wensdroom, goed en gezellig geklust? Spelletje gewonnen? Tiempje, wat ziet het er leuk uit! Had je die andere setjes via internet? Vind het zo moeilijk om leuke zomerspulletjes te vinden! Iedereen fijne zondag alvast!
Kaatjesbaby, heb alles gewoon in de winkel gekocht. Waren wintercollectie behalve dat rode setje. Ik kijk vooral hier in de plaatselijke baby zaken. Zijn geen ketens en prijzen lekker af. Ook heb ik wat setjes bij kleertjes.com gekocht. De rest gekregen.
Hallo! Ik vroeg me af of ik met jullie mee kon kletsen? ik sta eigenlijk op een andere lijst, maar wilde eens met wat andere dames klessebessen. Ik ben 26 juni uitgerekend, vandaag hebben we gehoord dat het een Jongen is 7 februari hebben we de 20 weken echo, dus dat is nog even spannend! Verder ben ik 30 jaar en dit is ons 1e kindje! Groetjes Nonma
Van mij en van iedereen ik heb ook een typische jongenszwangerschap: bijna geen kwaaltjes! Maar vind het ook wel erg leuk! Vandaag meteen even flink geshopt, haha
Hey nonma! Welkom! Ik ken jou nog van de nod topics, gefeliciteerd!!! Wat fijn dat het gelukt is en wat leuk, een jongen! Het is een leuke club hier dus wees welkom! Ik moet zo lachen om het klussen, in het nod topic zou je denken dat je de hele tijd andere dingen hebt lopen doen Hey, zo'n lange dienst is toch niet goed nu je zo zwanger bent? Mag dat cao technisch? Zeker als je duizelig bent zou ik het goed aangeven hoor! Goed oppassen! Net lekker opgetreden en nu slapen. Morgen high tea, jammie! Paste nu mijn band outfit al niet meer, moest 2 maten groter haha, die paar koekjes en gebakjes van morgen maken dan ook niet meer uit haha! Truste
Erg leuk nonma ! lekker jossie een high tea.. Ik heb volgens mij last van de ziekenhuisweken... Eerst mijn moeder vorige week die moest worden geopereert, deze week mijn zoontje.. En nu stuurde mijn vriend half 6 een sms dat hij net uit het ziekenhuis komt want zn wenkbrauw moest worden gehecht.. geen idee wat hij gedaan heeft.. Achja ze zeggen dat het gaat sneeuwen vandaag dus ik blijf vandaag lekker binnen en ga wel leuke dingen met mijn zoontje doen
Het schrijven gaat hier echt heel hard! Ik heb wst leuke kleertjes voorbij zien komen. Leuk gedaan zo in de box! Wij hebben gisteren ook geshopt, mooi lakentje en dekentje van adorable pooh. En een mooie klamboe met een super chique uitstraling Nonma welkom! Gezellig dat je er ook bij komt! Kaatjesbaby, de duizeligheid herken ik hoor, bij mijj is de oorzaak sibds paar dagen bekend. Mijn bloeddruk is in 4 weken tijd behoorlijk gekelderd. Een na laatste keer was ie nog 140/75 de laatste keer was het 120/60 en ws nog een stuk lager aangezien ik last heb van witte jassen hypertensie... mij werd aangeraden lekker hartig te eten en dropjes bij de hand te hebben. Masr het is echt echt een akelig gevoel! Goede zondag iedereen, nog leuke plannen?
welkom Nonma leuk dat je hier mee komt kletsen. ene Beertje dat spul van adorabele pooh vind ik ook geweldig. Jossie geniet van de high Tea Kaatjesbaby ja 2x spelletje gewonnen en 1x verloren ( was gezellig) Vanmiddag naar mijn tante en u dadelijk weer verder klussen. Fjjne dag tot morgen
Hey Jossie! Wat leuk en jij ook gefeliciteerd! Toch wel fijn als je inderdaad mensen van het NOD forum tegenkomt hier, dan is het dus gelukt Wat voor optreden heb je gehad? Ha beertje! Leuk, jij zit ook hier! Gezellig!! Wij hebben gisteren dus heel fijn geshopt ook, bij de Zara, daar hadden ze leuke uitverkoop en bij een klein kinderwinkeltje hebben we een hele stoere winterjas gekocht en online hebben we bij een vintage kinderkleding winkel nog allemaal leuke dingen gekocht!! Plannen voor vandaag: verder met mijn breiwerk en eigenlijk heb ik vanavond bandrepetitie maar met het voorspelde weer ga ik denk ik het huis niet uit!
Welkom Nomna! En wat een schattige kleertjes. Ik ga wat doen, want vanmiddag verjaardag van mijn zusje. Fijne zondag allemaal!
Wat leuk nonma, vooral die met 'we don't play soft melodies' is erg leuk! In wat voor band zit jij en wat doe je? Ik speel trompet. Sinds vorige week niet meer in een bigband maar alleen nog in een blaaskapel. Erg gezellig maar ook pittig nu met blazen en m'n buik. Maar doe rustig aan en speel niet te hoog. Fijne zondag allemaal!