Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - MvM 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - Zkh ♥ Strijkertje(28) - 2e kindje (★ - ? - Zkh ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - Zkh - MvM ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis ♥ MaichaMaaike (24) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - Zkh - MvM 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis - MvM 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - MvM ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV -Zkh (gyn)- MvM 21 juni ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks) ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum - MvM ♥ PirateMommy(?) - 1e kindje - ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-Zkh 22 juni ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh - MvM ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH - MVM 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ? ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - Zkh (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh ♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ? ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- Zkh 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ - ? - ?-MvM ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(?) - 1e kindje ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH - Moeders voor Moeders 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? - MVM ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH 1 augustus (illegaal erelid ) ♥ Zeester - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (9) Meisjes (8) Jongens (4) Verrassing! Afspraken Januari: 21 Bl0empje VK 22 Snoeppie 20w echo (GUO) 24 RooDje VK 28 Linie 20 wk echo, Maggi 20 wk echo, Tiempje 20w echo, Strijkertje 20w echo 29 Peetje2012 20w echo, Ingeltje 20w echo 30 MaichaMaaike 20w echo 31 Masami 20w echo (GUO), Grumpy VK, Marjolein 20w echo (GUO), Bl0empje 20wkn echo, Malaika controle gyn, Elfrieda 20w echo (GUO), Kaatjesbaby 20w echo Februari: 1 Kimmey 20w echo 4 Pooh85 20w echo, zwangernr2 20w echo, Jojo12 20w echo, Beertje1987 20w echo 5 Wensdroom 20w echo 6 Kleinmonster 20w echo, Jossie81 20w echo 7 Leo85 20w echo (GUO), Malaika 20w echo, Wensdroom VK, Zwangernr2 VK, Nonma 20w echo 11 Pooh85 VK, Leo85 VK, Grumpy 20w echo (GUO), Beertje1987 VK 12 RooDje 20w echo 13 Koesterhoop 20w echo, Ingeltje VK 14 Malaika metingen 18 Jojo12 VK 19 KaatjesBaby VK 20 Kimmey VK Maart: 12 Koesterhoop pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na 2 maanden afwezigheid ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
Goedemorgen! Nonma: welkom, je naam komt je me ook bekend voor, misschien van lang geleden toen ik soms in NOD-topic meekletste... (toen ook wel onder andere naam...). Je staat op de lijst Beertje: al je afspraken staan er ook op Zo, heb wel gelezen, maar niet zoveel onthouden... Mooie box Tiempje, leuk kleurtje, paarsachtig toch? En had je de muur nu ook een andere kleur geschilderd? Kaatjesbaby: zo wat een lange dienst, wel rustig aan hoor, duizeligheid kan idd van lage bloeddruk of misschien niet genoeg gegeten??? Zwangernr2: wat een pech bij jullie weer zeg... Nu even niet meer hoor Gister leuke dag gehad, wel druk. Verf gekocht voor onze 'babyhoek' (heel licht groen, heel zacht) en voor een wand in de woonkamer (grijzig). Dressoir gekocht van sloophout, zagen we laatst ergers en helemaal 'ons ding' en die kan je dus als commode gebruiken en later nog in je huiskamer/slaapkamer zetten. En van de week een prachtige kast gekocht op MP. Beiden halen we volgende week op, moet even een klein busje huren. Daarna gister door naar een vriendin in A'dam, naar een tentoonstelling geweest en samen gegeten. Maar beetje druk en gisteravond echt gesloopt... Kwam ik thuis, had mn man de wand van de babyhoek al geverfd, zo lief! En de rest van de kamer anders ingedeeld! En mooie kleur geworden, helemaal blij mee! Vandaag tenniswedstrijdje en verder niet veel, man gaat wand in woonkamer schilderen, erg fijn! Fijne zondag iedereen!
Welkom nonma! Wat een leuke kleren ! Zwangernr2, heftig allemaal zeg! Hoe is het nu met je vriend? Succes met je tenniswedstrijd grumpy! Ik ga proberen een half uurtje te wandelen, al heb ik nu al heel veel last van m'n bekken ! Bah!! Vanmiddag lekker voetbal kijken ! Fijne zondag allemaal!!
Grumpy, de foto doet de kleuren geen eer aan, haha. De box is de zilverkleurige van Bopita. Van mijn broer geweest. De muur moest nog steeds voor de tweede keer geverfd worden, al een half jaar De muur is donker grijs. Nu nog een nieuwe vloer en de woonkamer is af. Jullie ook druk aan de schilder dus! Succes.
Wat een mooie box en leuke kleertjes zie ik voorbij komen! Da's wel een nadeel van niet willen weten wat er in de buik zit haha, niet zoveel te shoppen nog Welkom nonma! Leuk dat je hier ook mee komt kletsen Zwangernr2 gaat wel lekker bij jou zeg met al die ziekenhuisverhalen, als je er zelf maar even uit blijft voorlopig! (In ieder geval tot aan de bevalling ) Hier lekker rustig dagje, niks gepland, lekker spelletjes doen op de pc En misschien nog btje huishouden waar ik gister toch weer niks aan heb gedaan haha.. Nu btje last v bandenpijn en gisteravond in bed ineens kotsmisselijk om niks.. Gelukkig na nachtje goed slapen wel weer over, maar goed.. Kwaaltjes beginnen blijkbaar nu btje op te komen bij mij Fijne zondag allemaal!
Tiempje: Aha, idd de foto heeft de kleur dan beetje anders weergegeven... Leuk zilver en donkergrijs ook mooi hoor
Grumpy mijn pretecho was leukkkk heb naar het hartje mogen luisteren maar er was geen echo met foto enz Ik hoorde gisteren een vriendin zeggen dat ze wou dat haar zwangerschap al voorbij was hebben jullie dat ook? Ik namelijk niet ik wil er van genieten het gaat nu al zo snel vind ik
Het gekke vind ik, ik voel me eigenlijk niet zwanger. Krijg een buikje, maar merk er voor de rest weinig van. Alleen de last van m'n rug dan. Vind het daarom heel erg onwerkelijk dat ik zwanger ben. Bij de pret echo zagen ze dat de placenta aan de voorkant ligt. Voel de baby dus ook nog niet! Moet iedere dag tegen mezelf zeggen, je bent zwanger ! Raar hè?
Koesterhoop, ik ben echt een Pietje ongeduld. Vind de tijd voorbij kruipen, haha. Maar dat komt denk ik ook omdat ik nu fulltime thuis zit. Normaal wekte ik fulltime en reed ik elke dag paard. Maar ze mag pas komen als ze helemaal af is hoor en als haar kamertje klaar is.
Geen idee wat mn vriend gedaan heeft en hoe het nu is.. Hij is dit weekend bij een paar maten van hem.. Hij stuurde alleen een bericht dat zn wenkbrauw gehecht is.. maar het zal wel goed met hem gaan die lamzak is afgelopen jaar nu al zovaak gehecht.. Moet ie maar wat minder wild doen Koesterhoop ik ben ook zo ongeduldig geniet er echt van maar ben zo nieuwsgierig naar dit kleintje in mn buik dat 9maanden gewoon lang zijn
Hoi meiden, Nonma: Welkom, ik ken jou ook van het juni forum. Tiempje: Mooie box en kleertjes, en mooie muur! Zwanger: Van mij mag de zwangerschap ook nog wel ff duren... Geniet er met volle teugen van! Al zullen we er in juni in de laatste weken wel anders over denken... dan mag t wel komen denk ik zo haha. Gisteren een grote dansshow gehad. Ging goed maar was kapot toen ik om 23.15 uur thuis kwam. Was ook al vanaf 12.00 op pad. Dus gisteren geen tijd gehad om hier te kijken en nu wel alles bijgelzen maar het blijft niet zo hangen vandaag... sorry. Vanmiddag naar een kinderverjaardag en de rest van de dag/ avond lekker niks! Fijne zondag allemaal!
Ik kan niet wachten tot het juni is hoor! Wil zo graag die kleine in m'n armen houden! Veel te ongeduldig ben ik... zie de zwangerschap meer als een noodzakelijk kwaad waar je nu eenmaal door moet haha. (Klinkt een beetje raar he?) Ik geniet er wel van, zeker nu anderen het ook gaan zien en straks als ie gaatschoppen...
Hier nog geen sneeuw te bekennen trouwens... woon in noord holland aan de kust. Denk dat het wel mee gaat vallen hier...
@ grumpy: heb je de kleur laten mengen of zo gekocht? weet je ook welke kleur groen het is? ben nieuwschierig wij hebben ook groen op de muur 3 muren pepermunt en de ander karwij (van histor). ik zou wel al iets dikker willen zijn zodat mensen het beter zien, dan ipv dat ze denken dat ik gewoon dikker ben geworden. @tiempje: ik heb ook het gevoel dat als je werkt de tijd veel sneller voelt. Ik zit ook thuis en betrap me zelf er op dat ik het liefst deze week alles al voor elkaar heb, maarja dan zit je daarna weer haha. heb wel alle tijd om opzoek te gaan naar leuke kleertjes en actie's. maar je geld gaat er ook zo hard van. gisteren met een goede vriend van me afgesproken en hij vertelde dat hij ook papa wordt. zn vrouwtje is nu 8 weken, en nog niemand weet het alleen ik. ik ben zo blij voor hem, hij wil al 8 jaar kinderen maar is er nooit van gekomen omdat hij niet het juiste meisje vond. Hier beetje in de keuken aan het stoeien, net zelf banketbakkersroom gemaakt. nu wachten tot dat afgekoeld is. Ga gebaksschelpjes maken en van die (extra grote) koekrolletjes vullen. heb de smaak te pakken en nog iets maken maar ben er nog niet uit wat.
Ben even aan het spitten hier en hahahah ik had gezegd, ja IK wil zo graag een kleine, kostte wat kost, hij wilde helemaal niet, maar ja het MOET wel even gebeuren natuurlijk als je beide babywens hebt he?, met een stalen uitdrukking!!! Kleinmonster, waarom kom je niet bij mij in de straat wonen met je kookkunsten gheghe, ik krijg honger hier!!! Ik heb cakebeslag in huis, ga toch eens kijken of ik de ingredienten ook in huis heb mmmmjjjammmmmmmjjjammmm. Iemand nog tips voor leuke kledingsites met hoge korting of sale? Soms lees ik dat iemand geslaagd is voor leuke setjes babykleertjes met 70% korting, ga ik kijken kan ik geen sale vinden hahha. Ben gek op shoppen maar liefst veel voor weinig, dan kan ik veel varieren. En ook liefst niet nw collectie, want dan lopen deze zomer meer babetjes met dezelfde kleding, ik vind het leuk om af te wijken met kleren. (Ook voor mezelf).
Hey Elfrieda! Kijk eens op vintykids.nl! Daar ben ik gisteren goed geslaagd! Hebben ze ook unieke dingen! Verder bij Zara is ook uitverkoop, maar kun je beter naar de winkel gaan, daar is meer keus... En googlen Ik geniet nog enorm van mijn zwangerschap hoor! Heb ook niet veel kwalen, maar tegelijk kan ik ook niet wachten tot juni! Ben zo benieuwd naar het manneke hoe hij eruit ziet! Trouwens nog meer dames die zo blij zijn dat de winterstop weer voorbij is?? Ben dat voetbal nu alweer zat denk dat ik mijn zoon op ballet doe
@ elfrieda, je woont niet toevallig in de buurt van ermelo? haha jammer genoeg is het niet helemaal gelukt vriendlief stond zich er mee te boeien en denkt dat dat hij het beter weet maar het smaakte alsnog erg lekker. http://www.noppies.com/ heeft uitverkoop hoorde ik. Kopen jullie ook kleding via marktplaats voor de kleine? heb van de week 1 setje gekocht voor 4,- en zo goed als nieuw, er word ook veel aangeboden wat gewoon nog nieuw is maar voor kleine prijsjes
Ik heb nog niet via mp gekocht, maar vintykids is ook 2e hands, dus ik zou het zeker niet schuwen! Je kan net wat betere kwaliteit kopen voor hetzelfde of minder geld! Ik was gisteren bij de hm en daar heb ik echt niks leuks gezien, 2e hands kun je nog wel eens echt bijzondere dingetjes vinden!!