16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Hahaha ik kijk nu zelf ook ajax feyenoord.. Word er alleen niet blijer van nu :p

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Kleinmonster: het is mengverf vd gamma, waar weet de naam vd kleur niet meer en op de pot staat alleen een nr... De grijze kleur heet: 'trouwen'
    En lekker dat bakken van je:) Klinkt goed! M'n ouders wonen bij jou in de richting:)

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Leuk! Maare je weet nog niet of je een zoon of een meisje krijgt? Of heb ik er overheen gelezen???

Ik wil nog best wel wachten tot juni hoor:) Vind het nu best snel gaan eigenlijk, maar komt denk ik ook dat ik meer dan de helft van de tijd werk... Ik heb net als Peetje, dat ik me er zelf aan moet herinneren dat ik zwanger ben:D En heb de tijd om er naar toe te leven ook nog wel nodig, merk ik...

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En sneeuwt hier:D

5. Elfrieda

Elfrieda Actief lid

15 nov 2012
    102
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Groningen
    Hier is het kaal en koud buiten, redelijke wind die volgens mij een vrieskou van -20 meesleept qua gevoel brrrrbrrrr, geen sneeuw te bekennen hier in Veendam Groningen.
    Marktplaats had ik nog niet op gekeken, ben toch bang dat ik kleding met vlekken krijg, als het prijskaartje of labeltje er nog aan zit dan wil ik het wel kopen, of als het echt, echt nieuw is. Het liefst voor de kleine koop ik nieuwe kleding. Maar ik let heel goed op de centjes, heb er niet veel en wil als ik wel veel heb toch liever 10 setjes van een tientje dan 2 van 50 euro. Ze liggen er maar een maandje of 2 in geloof ik in het begin, wil het niet te gek maken. Vintykids heb ik nog niets gezien wat ik leuk vind maar dat kan nog komen ik houd de site in de gaten!
    Mijn zoon van 10 hekelt voetbal, heerlijk voor mij!!!!!!
    'kHeb nog cakemix liggen waar alleen water in moet, alleen heb ik nogal last van mijn luiheidssyndroom...
    Ik voel me ook niet zwanger, alleen last van onderrugpijn, bandenpijn, gevoelige borsten, ben heeeeel moe en lui en af en toe misselijk. De kleine zal wel bewegen en de placenta ligt aan de achterwand maar ik voel haar niet, soms denk ik weleens wat, maar dat zijn volgens mij hersenspinsels.
    Ik las ergens dat echostraling niet schadelijk is, maar misschien de doptone wel? Ik heb een luvion doppler gekocht, hoe vaak kan ik die max gebruiken in de week? Iemand????
    Zijn er ook dames die eerder willen/moeten bevallen dan wachten tot week 40 of 42? Ben wel nieuwsgierig naar hoe ze de bevalling dan op gang gaan brengen als het niet spontaan gaat.

6. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hier werd het juist steeds gezelliger:D

7. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Dames.. Ff een vraagje: wat vinden jullie van de naam asuna?
    Mn vriend kwam er mee aan.. Maar weet niet of ik de naam nou mooi of niet moet vinden

8. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    mm heeft het een speciale betekenis? Waar komt de naam vandaan?

Ik vind het een bijzondere naam, maar ik weet niet of ik hem zelf zou kiezen...

9. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Asuna, hmmmm. Niet echt mijn ding geloof ik.

Elfrieda, ik koop met korting bij de plaatselijke baby zaken. Oude collectie dus.

Hier nog geen sneeuw en zo te zien komt er ook niet veel...

10. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Hij heeft die naam uit een animeserie.. Het is een japanse naam.. Nouja noet xeggen hij gaat er op vooruit.. Zn eerste keuze was namelijk anastacia... :$ hahaha maar we zoeken door :p

11. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik zou ook nog even verder zoeken inderdaad:p Maar wel leuk dat hij er zo mee bezig is! hahaha

12. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    Nee ik weet het geslacht nog niet :( pas bij 20 weken echo dus even wachten

13. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Bijzonder is het wel, maar ik ben er niet weg van.

Namen is hier ook nog een ding.. waar we wel over uit zijn is dat het een korte hollandse naam moet zijn. Hebben al een lijstje gemaakt maar nog geen een tegen gekomen met de 'wow' factor voor ons beiden...

Jullie er alll uit?

14. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    De Jongensnaam hadden we eigenlijk al een paar jaar en die wordt het ook. Een lekkere korte Hollandse naam!

15. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Wij hebben de naam al! Maar sta nog steeds open.... Tot nu toe nog geen spijt, hihi

16. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Jongetje gaan wij johan noemen.. En als het een meisje word.. Tsjaaaa daar zijn we nog lang niet overuit denk ik :p is nog maar 1 naam die we beiden mooi vinden en dat is philéne maar of dat het word weet ik niet..

17. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Onze jongen gaat Joep heten:) Voor een meisje hadden wij Lieve, die bewaar ik wel voor als we ooit toch een meisje krijgen:)

18. Cookie2412

Cookie2412 Nieuw lid

20 jan 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik zal me even heel kort voorstellen.
    Na 10 ICSI en 4 ECD pogingen ben ik nu eindelijk zwanger van poging nummer 15, embryodonatie.
    Het zou onze allerlaatste poging worden, want inmiddels was ik al 42 (nu net 43), dus we zijn natuurlijk hartstikke blij.
    Vorige week hebben we een geslachtsbepalingsecho gedaan en het wordt een jongen! Ik denk al jaren dat ik een meisje krijg, dus dat was even schakelen.. Vind het nog steeds jammer, maar inmiddels ook steeds leuker dat we een zoon krijgen. Ik ben 18 juni uitgerekend, maar volgens de echo's ligt hij 3 dagen voor.

Ik ben me al een beetje aan het inlezen hier, maar het zal nog wel even duren voordat ik iedereen ken.

Groetjes

19. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Welkom bij de club cookie en gefeliciteerd! Zie dat je heel wat hebt moeten doorstaan voor deze kleine man! Kan me voorstellen dat je even moet schakelen als je al die tijd ideeën hebt over meisjes!

Namen; ik zelf vind Cas voor een jongen en Ise voor een meisje erg mooi. Maar als ik dit bij m'n vriend neerleg hoor ik vaak: "ja is wel leuk toch?" Niet echt super enthousiaste reactie dus :(

20. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Welkom Cookie! En Jongens zijn superleuk hoor;)

Cas en Ise vind ik erg leuk! mijn man helaas ook niet:)

Deel Deze Pagina