Ik zwaai nog even naar jullie! Welkom nonma en cookie! Gefeliciteerd! Leuk dat jullie je aansluiten bij ons clubje! Het is wel een full time baan: alweer 5 pagina's in een dag! Of komt het door de sneeuw? Heb er weer een 12-uurs dienst opzitten. Druk, maar lekker gewerkt. Zonder duizeligheid vandaag gelukkig! Iedereen bedankt voor de tips! Weer mooie kleren en leuke shop ideeën hier vandaag! Ik koop eigenlijk geen kleren via marktplaats. Zeker baby kleertjes zijn niet duur, in de sale al helemaal niet. Misschien moet ik toch eens gaan kijken, met name voor onze oudste. @namen: het zou mijn keuze ook niet zijn zwangernrz2, maar volgens mij is jouw vriend ook pas bij de a! Wacht hoge maar een af! Verder lieve namen hier! Wij zijn ook van de korte Hollandse. Hebben al Luuk, Eva en Roosje. Vind zelf Saartje mooi, maar mijn man blokkeert deze helaas. Nog suggesties voor een passende meisjesnaam? Madelief en Phileine vind ik ook romantisch, maar weer zo anders! Zo, kruip lekker onder de wol. Morgen weer vroeg op. Welterusten allemaal!
Goedemorgen meiden! Is idd een fulltime baan hier Welkom Cookie! Wat een lange weg hebben jullie af gelegd zeg! Gefeliciteerd met je zoon! Kan me voorstellen dat het even omschakelen is... Iedereen rustig aan in de sneeuw. Ik zit al weer op werk, veilig aangekomen gelukkig Er was goed gestrooid, dat was erg fijn! Een fijne dag allemaal!
@Cookie: welkom en wat goed dat jullie zwanger zijn geworden!! hier gelukkig al de 2e poging van ICSI zwanger maar begrijp de hel die jullie hebben doorgemaakt!! Wat een sneeuw he voorzichtig aan doen meiden je moet nu niet vallen met dit weer!!
Cookie welkom! Ik had ook altijd de wens voor een meisje. Dacht ook altijd ik krijg een meisje. Als ik een jongetje zou krijgen moest ik ook wel enorm omschakelen. Hier nu ook sneeuw. Vanmiddag eerst even net moeke naar de woonboulevard, daarna mijn neefje uit school halen en even schaatsen. Nu eerst maar mijn paardjes uitgraven
Morning! Hier lekker een dagje vrij want ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek! Heel spannend! In principe heb ik een prima baan bij een grote media exploitant, maar ik zou graag bij een kleiner bedrijf werken, dichter bij huis en ook iets meer verdienen... Vanmiddag dus gesprek bij een heel leuk communicatiebureau voor een nog te ontwikkelen functie! Ze weten al dat ik zwanger ben dus dat zou geen obstakel moeten zijn... Ben erg benieuwd!!! Nu eerst even het huis aan kant maken Fijne dag allemaal!
O,o nonma, wij hebben dezelfde naam.. Gelukkig kennen we elkaar niet in real life maar hij is leuk, kort en Hollands, haha Gisteren uit Zeeland naar rdam gereden door de ijzel/ sneeuw, was echt aan t shaken toen ik thuis kwam, eng zeg. Gelukkig vandaag vrij. Je zou maar moeten bevallen met dit weer! Wij hebben mazzel met de juni baby's! Lekker wachten op de lente Vandaag maar ff goede snowboots halen voor de veiligheid. Iedereen oppassen vandaag! Succes nonma, spannend! Tiempje, ga jij schaatsen? Durf je? Ik wil wel maar vind t wel eng..
Goedemorgen meiden! Welkom nieuwe mama's! En Cookie, jeetje wat een geduld moesten jullie hebben zeg... pff moeilijke weg. Maar oh zo fijn dat het nu gelukt is! Heb weer mooie buikjes en kleertjes voorbij zien komen! Tiempje, pas je heel goed op met schaatsen meid?? Ik ga het nu echt niet doen, we mogen gewoon niet hard vallen. Iedereen waarschuwt me er ook voor. Veel sneeuw weer inderdaad! Het komt hier echt tot boven je enkels. Voorzichtig allemaal! Nonma, jij dus ook een sollicitatie vanmiddag! Veel succes alvast. Ik straks ook, spannend. Ze weten nog niet dat ik zwanger ben, ga dat dus wel eerlijk vertellen aan het einde van het gesprek. Weet dat ik erg weinig kans meer maak dan, maar ja ga maar hard m'n best doen. Hier een rustig weekend gehad doordat mijn vriend nog ziek was. Ook wel lekker, want ik ben gewoon flink moe. Wij hebben ook de namen al voor zowel jongen als meisje. En Grumpy of Ingeltje, mochten jullie weer met de lijst aan de slag gaan... Bij mij mag het in het groen! Wij hebben besloten dat het toch echt een verrassing blijft! En mijn volgende controle bij de VK is op 8 feb. Ik ga de kleine steeds wat meer voelen, zo leuk En over een week hebben we de 20 weken echo, dat vinden we toch nog wel erg spannend! Mijn vriend is die dag ook vrij en als alles goed is gaan we dan ook pad voor een kamertje. Nu wel al een beetje aan het orienteren via internet. Oja, ik maak me sinds vrijdag een beetje zorgen. Ik heb een melkbiscuit die nog in mijn tas zat opgegeten (suikerdipje onderweg...)en die bleek daarna al ver over de houdbaarheidsdatum Hopelijk is dit niet al te erg?? Maak me dan meteen weer zorgen of het geen kwaad kan voor de baby Fijne dag allemaal!
Cooky, welkom! Wat fijn dat je na zo'n lange periode toch zwanger bent geraakt. Kan me voorstellen dat je even moet omschakelen. Wij krijgen ook een jongen en allebei was even welkom. En toch moest ik even omschakelen . Succes met de sollicitaties meiden! Laten jullie even weten hoe het gegaan is? Ik ben vanmorgen door manlief naar mn werk gebracht. Hij vond het eng als ik zelf zou rijden (nou ja, ik rijd heel netjes ). Vond het wel heel lief van hem. Het viel reuze mee op de weg .
Je baby kan al veel hebben. Denk dat je er eerder zelf ziek van zou worden hihi! Maar dat is gelukkig ook niet gebeurd. Koekje is al verwerkt en ligt zo in de pot, hihi. Zou je geen zorgen maken .
Idd wat peetje zegt linie.. En bij twijfel ff vk bellen Peetje: lief van je man en werkze Tiempje: gezellig de woonboulevard en respect dat je gewoon zonder zeuren naar buiten gaat om de paarden uittegraven haha Cookie: welkom hier gezellig dat je mee komt kletsen en gaaf dat je in de allerlaatste poging toch nog zwanger bent geworden! Hier ga ik wel met veel gezeur naar buiten.. Ff gauw boodschappen doen.. Vanavond eten we roti! Had daar zo een zin in vannacht fijne dag allemaal !
oooh lekker Roti. Maak je dat dan zelf of uit een pakje? Als je het zelfs maakt is het wel veel werk! Maar wel heeeel lekker !
Mm roti!! Lekker hoor! Bij ons wordt het nasi! Ff makkelijk Jij ook succes Linie met je sollicitatie! Duimen voor een goede afloop voor ons allebei!
Ja, ligt nog een beetje aan het weer. Gewoon op kunstschaatsen en ga het niet bont maken Ben geloof ik niet zo bang aangelegd. Maar doe natuurlijk wel super voorzichtig!
Hello Ladies, Iedereen een lekker weekend gehad? Beertje, Nonma en Cookie welkom! Cookie ook al een lange weg achter de rug. Heftig hoor! Wat fijn dat het eindelijk gelukt is en dat jullie lange strijd is beloond! Zwanger nr2 die mannen van jou houden je wel bezig he? Misschien wordt het tijd voor een meisje erbij?! Linie en Nonma, succes met de sollicitaties! Tiempje wat veel kleertjes al en een prachtige box! Ingeltje prachtig dat versje voor wensdroom. Vind het altijd mooi als je eigenlijk zoveel vertelt met zo weinig woorden! Klussen: Ik denk ook steeds dat jullie wat anders bedoelen , maar begrijp dat er dames (en heren) hebben geschilderd! Gelukkig hoeft dat hier niet meer. Wij wonen hier pas anderhalf jaar en is een nieuwbouwhuis dus alles is nog super netjes qua schilderwerk en vloer. Ik hoef me alleen bezig te houden met de aankleding. Zwanger zijn: Kan me er niks bij voorstellen dat meiden zouden willen dat het al voorbij was. Ik voel me top en vind het af en toe zelfs erg snel gaan! Ego: merk dat ik weer een klein beetje onzeker begin te worden. Heb die kleine meid afgelopen woensdag voor het laatst gevoeld. (was toen wel pas de 2de keer) Aankomende donderdag mag ik weer luisteren bij de vk, maar zit toch elke dag te hopen op een plopje of een kriebeltje.... Heb dit weekend de suffe hangertjes uit de babydump box gepimpt als bezigheidstherapie. Vind het zelf best leuk geworden!
Roodje wat leuk! Die zien er zo erg vrolijk uit Cookie gefeliciteerd en wat fijn dat jullie toch nog in verwachting zijn na zo'n lange periode! Namen: Hier ook druk met de namen uitzoeken haha, moeten voor beide geslachten he, dus is ook lastiger. Hadden eerst een lijst gemaakt met 100 meisjesnamen en 50 jongensnamen, vd week uitgedund tot 46 meisjesnamen en 26 jongensnamen, dus we komen er wel Deze week maar weer een schifting maken en kijken wat er overblijft Wij houden juist niet van Hollandse namen, maar veel Engels klinkend erin.. Voor meisje hebben we veel eindigend op y zoals Ivy, Emily, Lily, Katy enz.. En voor jongen Jake, Dex, Owen, Alec, enz.. We gaan er wel uitkomen denk ik, maar wel lastig hoor! Ik ben lekker vrij vandaag dus hoef de deur niet uit gelukkig.. Strx poging 43774632 om met het huishouden te beginnen Fijne dag allemaal!
zo dames hoop gelezen weer .. cookie welkom.. het is gezellig hier.. volgens mij had ik beertje en nonma al welkom geheten 9maar weet dit niet meer zeker) lees iets over solicitiaties succes! pff las iemand op de schaatsen.. doe voorzichtig hoor! peetje lief dat je man je heeft gebracht.. iedereen voorzichtig doen hoor! haha RooDje Het klussen nu ios de kamertje klaar maken voor de baby;s.. we hebben van t weekend weer een hoop kunnen doen.. maar omdat het bij ons een ouder huis is waar we boven nog niet veel gedaan hadden (of eigelijk niks sinds we er kwamen wonen) moet er een hoop gebeuren en dat is best wel hele wat werk. maar in de weekenden en de avonden proberen we toch zo veel mogelijk te doen..
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - MvM 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - Zkh ♥ Strijkertje(28) - 2e kindje (★ - ? - Zkh ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - Zkh - MvM ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis ♥ MaichaMaaike (24) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - Zkh - MvM 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis - MvM 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - MvM ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV -Zkh (gyn)- MvM 21 juni ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks) ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum - MvM ♥ PirateMommy(?) - 1e kindje - ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-Zkh 22 juni ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh - MvM ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH - MVM 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ? ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - Zkh (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh ♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ? ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- Zkh 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ - ? - ?-MvM ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(?) - 1e kindje ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH - Moeders voor Moeders 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? - MVM ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH 1 augustus (illegaal erelid ) ♥ Zeester - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (9) Meisjes (8) Jongens (5) Verrassing! Afspraken Januari: 21 Bl0empje VK 22 Snoeppie 20w echo (GUO) 24 RooDje VK 28 Linie 20 wk echo, Maggi 20 wk echo, Tiempje 20w echo, Strijkertje 20w echo 29 Peetje2012 20w echo, Ingeltje 20w echo 30 MaichaMaaike 20w echo 31 Masami 20w echo (GUO), Grumpy VK, Marjolein 20w echo (GUO), Bl0empje 20wkn echo, Malaika controle gyn, Elfrieda 20w echo (GUO), Kaatjesbaby 20w echo Februari: 1 Kimmey 20w echo 4 Pooh85 20w echo, zwangernr2 20w echo, Jojo12 20w echo, Beertje1987 20w echo 5 Wensdroom 20w echo 6 Kleinmonster 20w echo, Jossie81 20w echo 7 Leo85 20w echo (GUO), Malaika 20w echo, Wensdroom VK, Zwangernr2 VK, Nonma 20w echo 8 Linie VK 11 Pooh85 VK, Leo85 VK, Grumpy 20w echo (GUO), Beertje1987 VK 12 RooDje 20w echo 13 Koesterhoop 20w echo, Ingeltje VK 14 Malaika metingen 18 Jojo12 VK 19 KaatjesBaby VK 20 Kimmey VK Maart: 12 Koesterhoop pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na 2 maanden afwezigheid ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
Ff snel vanaf werk, er kwam een pat. niet opdagen, dus Linie je staat in groen Toch een verrassing dus! Leuk! Die liga, denk niet dat dat een probleem is hoor, ze moeten er een datum opzetten. Succes met je sollicitatie! Nonma: ook succes met solliciteren! Roodje: mooie hangertjes en idd klussen nu op een andere manier