16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Bedankt Grumpy voor het aanpassen van de lijst!! Ja, leuk hè, we zijn een van de weinigen ;)
    En bedankt allemaal voor het succes wensen, heb het gesprek pas einde van de middag, pfff...
    Ik ga me dus maar geen zorgen maken over de liga, thanks allemaal:)

Roodje, leuk gemaakt zeg!
    En Ingeltje, dat is inderdaad een heel mooi versje! Super!

2. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Peetje: nee dit is uit een pakje :p maar zelf gemaakte is idd het lekkerste heb alleen daar geen puf en geen tijd voor vandaag..

Roodje: haha je zou het wel denken he.. Maar heb een vermoeden dat dit ook een kereltje word :)

Leo: ik vind dex erg leuk! En succes met het huishouden :p

Wensdroom: fijn dat jullie met klussen verder zijn gekomen..

Ik had het laatst over een babykamer.. Maar was niet zeker of ik hem kon krijgem want was nog een geintereseerde erin. Maar het goeie nieuws.. Die liet niks meer van zich horen en woensdagmiddag ga ik die meubels ophalen :D ben erg blij!
    Nu ff zoonlief op bed leggen en strx met hem naar het cb :)

3. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Meiden heb me een doos gekregen van mijn zusje met kleertjes.. daar kan ik me op uitleven.. hij is enorm! mag eruit zoeken wat ik leuk vind en de rest gaat bij mijn ouders in opslag.

zwangernr 2 leuk zeg.. dat je toch dat kamertjew kan hebben.. leuk op naar woensdag:)

namen wij zijn er al uit.. maar dat blijft geheim. ( dat houden we echt voor ons zelf) je mag veel over en vans ons weten.. maar dit blijdt voor iedereen geheim tot de geboorte.

Grumpy staat iedereen op de lijst ? ook de nieuwe? Cookie wil je erbij op de lijst? wij houden hier alles bij, wanneer je uitgerekend bent, of je een jongen of meisje of veraasing krijgt. waar je wil bevallen( of moet voor sommige) of je borstvoeding of flesvoeding wil geven en wanneer je controles enz.. hebt..

4. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Wat een mazzel wensdroom! Is het ook jouw smaak?
    Hier eigenlijk voornamelijk rompertjes gekocht, maar nog niet echt kleertjes.
    Idd ook nog best moeilijk om nu zomerkleertjes te vinden. Binnenkort moeten de nieuwe collecties toch wel in de winkel liggen lijkt me...
    Een vriendin van een vriendin is ook zwanger. Ze hebben al een meisje maar krijgen nu een jongen. Ze had tegen mijn vriendin gezegd dat ze een heleboel meisjes kleren voor me heeft. Ze heeft ook een vrij dure smaak (veel Vingino enz) dus ik wacht ook met smart! ;)

Misschien dat ik me straks ff goed aankleed en de stad in ga...

Oh wat namen betreft zijn we er ook al uit! Helemaal nu we een dochter krijgen. Tis geen Nederlandse naam, maar ook niet al te exotisch. Ik heb zelf een vrij bijzondere Ierse naam, dus kort en Hollands zou dan niet zo goed passen. Wij houden de naam ook geheim tot aan de geboorte, maar moet uitkijken dat we ons niet verspreken! Als we het thuis over haar hebben noemen we haar al bij naam!

5. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    hier even een kort berichtje, vanmorgen eerst door mn rug gegaan dus loop als een oud oma'tje door het huis en als ik zit kom ik niet meer van de bank.

denk ik net wat ruik ik toch de hele tijd, maar kon de lucht niet echt plaatsen maar echt lekker was het niet. Drij ik me op heb ik de kachelhandschoen op de kachel laten liggen die lag nu lekker te smeulen.

Dus ik ga maar even de hort op, wat echt gezond kan die lucht niet voor me zijn.

6. Cookie2412

Cookie2412 Nieuw lid

20 jan 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ja ik wil er wel bij.
    Wilde het zelf doen, maar weet niet waarom de één met 1e kindje in het groen en de ander in het blauw staat, dus doe maar even niks.
    Ik ben dus 18/6 uitgerekend van een jongen en het is ons 1e kindje.
    30/1 is de 20 weken echo.

7. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Kindjes die in het groen zijn blijven een verrassing tot de bevalling.. En blauw en roze betekend een jongen of een meisje

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013

12 juni
    ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - MvM

16 juni
    ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM
    ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - Zkh
    ♥ Strijkertje(28) - 2e kindje (★) - ? - Zkh
    ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH

17 juni
    ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - Zkh - MvM
    ♥ Maggi(30) - 1e kindje -
    ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis
    ♥ MaichaMaaike (24) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM

18 juni
    ♥ Linie (30)- 1e kindje (★) - BV - Zkh - MvM
    ♥ Cookie (43)- 1e kindje - ? -?

19 juni
    ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis - MvM

20 juni
    ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - MvM
    ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV -Zkh (gyn)- MvM

21 juni
    ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks)
    ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum - MvM
    ♥ PirateMommy(?) - 1e kindje -
    ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-Zkh

22 juni
    ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh - MvM
    ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ?
    ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH - MVM

23 juni
    ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis

24 juni
    ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? -
    ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis -
    ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? -

25 juni
    ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM
    ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ?
    ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★) - BV - Zkh (KS)
    ♥ Malaika(37) - 2e kindje (★) - BV - ZKH
    ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje -

26 juni
    ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh
    ♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ?
    ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- Zkh

27 juni
    ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★) - ? - ?-MvM
    ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★)- BV - ZKH

29 juni
    ♥ Pindakoek(?) - 1e kindje
    ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★) - ? - ZKH - Moeders voor Moeders

30 juni
    ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★) - BV - ? - MVM
    ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH

1 augustus (illegaal erelid :D )
    ♥ Zeester - 3e kindje (JJ) (★)- FV - ZKH

(9) Meisjes (9) Jongens (5) Verrassing!

Afspraken

Januari:
    21 Bl0empje VK
    22 Snoeppie 20w echo (GUO)
    24 RooDje VK
    28 Linie 20 wk echo, Maggi 20 wk echo, Tiempje 20w echo, Strijkertje 20w echo
    29 Peetje2012 20w echo, Ingeltje 20w echo
    30 MaichaMaaike 20w echo, Cookie 20w echo
    31 Masami 20w echo (GUO), Grumpy VK, Marjolein 20w echo (GUO), Bl0empje 20wkn echo, Malaika controle gyn, Elfrieda 20w echo (GUO), Kaatjesbaby 20w echo

Februari:
    1 Kimmey 20w echo
    4 Pooh85 20w echo, zwangernr2 20w echo, Jojo12 20w echo, Beertje1987 20w echo
    5 Wensdroom 20w echo
    6 Kleinmonster 20w echo, Jossie81 20w echo
    7 Leo85 20w echo (GUO), Malaika 20w echo, Wensdroom VK, Zwangernr2 VK, Nonma 20w echo
    8 Linie VK
    11 Pooh85 VK, Leo85 VK, Grumpy 20w echo (GUO), Beertje1987 VK
    12 RooDje 20w echo
    13 Koesterhoop 20w echo, Ingeltje VK
    14 Malaika metingen
    18 Jojo12 VK
    19 KaatjesBaby VK
    20 Kimmey VK

Maart:
    12 Koesterhoop pretecho

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders
    ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren

★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★
    sterretje van Zeester (6 wk)
    sterretje van Carientje78 (6 wk)
    sterretje van Vlinder1309 (8 wk)

Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na 2 maanden afwezigheid ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil!

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Je staat erbij Cookie:) Vlgs mij staat alle nieuwe zwangeren er op. Zo, weer door met werk (er was weer iemand niet, ziek...)

10. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Haha zwangernr2 ik moet nog steeds beginnen :D Kom maar op met die nesteldrang, ik ben niet zo'n poetsmiep en erg goed in leukere dingen bedenken die ik kan doen ;)

Hier blijven de namen ook geheim hoor, maar we zijn er toch nog niet uit, dus ik had er wat uitgepikt van de 100 die er nog op de lijst staan ;)

kleinmonster wat naar dat je door je rug gegaan bent, hopelijk voel je je snel beter.. Moest wel even lachen om je verhaal van de handschoen, dat is toch wel weer een mooie zwangere actie ;)

11. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Hahahaha leo :p heb er ook last van hoor :p

De lijst is trouwens al aardig mooi gekleurt :D

12. madchen30

madchen30 Actief lid

18 mei 2008
    282
    0
    16
    hallo allemaal

wat een hoopgeklets weer

alle neiuwe welkom!

ik hoor door de rug gegan zijn. aiai veel sterkte

hier 2 20 weken echo's:)
    eentje inhet acedemisch ziekenhuis en eentej gewoon bij de gyn

wie kan ze op de lijst zetten?
    4 feb en 11 feb

hier is de BI toegeslagen heb net een neiuwe bekkenband op recept gekregen, ik hoop dat die wordt vergoed want hij kost 85 euro.

namen zijn we nog niet mee bezig.
    de kids komen met de raarste namen aan dus dat wordt nog wat...

13. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard

14. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    Oei gevallen! Klinkt niet gezond

15. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Zo, eindelijk wat gedaan hoor haha, de wc en de keuken, da's al meer dan ik in de afgelopen maand gedaan heb volgens mij.. Nu is mijn rug er wel weer klaar mee voor vandaag.. Zit nu aan een reep chocola als beloning :D

Kleertjes uitzoeken lijkt me ook zo leuk, maar dat duurt nog even voor dat hier kan :p

16. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Ha dames,

Het is hier dit weekend weer heerlijk druk geweest zeg :)

Welkom aan alle nieuwe dames, en GEFELICITEERD met jullie zwangerschap!

Linie hoe is je sollicitatie gegaan?? Ben zo benieuwd!
    En 1 van de nieuwe dames had ook een sollicitatie? Ook goed gegaan?

Malaika; veel sterkte komende tijd! Kan me goed voorstellen dat jullie flink in de zenuwen zitten. Knuffel vanaf hier.

Zwanger zijn: ben ik nog lang niet zat en moet nog veel te veel doen voordat het kleintje kan/mag komen. Mag van mij dus nog wel een poosje duren.

Kleertjes: wilde ik eigenlijk pas weer kopen na de 20-weken echo maar afgelopen weekend toch weer even geshopt. Nu toch maar echt even wachten tot we weten wat het wordt.

Leo85: goed hoor al dat schoonmaak werk! Ik heb ook nog wel een huis in de aanbieding, mag je daarna best nog een chocoladereep als beloning :p

Ego: al sinds donderdag hevige pijn in mijn onderbuik na inspanning. Vandaag lukte autorijden&lopen zelfs bijna niet meer. Even op mijn werk(Gezondheidscentrum) urine laten testen maar geen blaasontsteking. Dus misschien toch bekkenklachten... hoop het niet, want doe al alles om dit te ontzien. Morgen mag ik bij de VK terecht voor extra onderzoek, vind het wel spannend voelt namelijk niet aan als standaard bekkenklachten (oke, nog nooit eerder gehad maar had verwacht dat ik als fysiotherapeut dit toch wel beter zou herkennen) dus even afwachten wat er morgen uitkomt bij de VK.

Grumpy: bij jou op het werk ook zo rustig? Hier bellen al mijn patienten af door de sneeuw..

Rij voorzichtig allemaal straks weer!

17. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ja ik ben ook benieuwd hoe de solicitaties gegaan zijn.

jojo wat rot zeg.. zo'n last succes morgen bij de vk en hopelijk valt het mee en wordt het snel minder.

18. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Hoi iedereen,

Vandaag lekker gewandeld in de sneeuw met de hond, ik ging ook sneeuwschuiven maar dat had ik beter niet kunnen doen kreeg daarna last van steken in mijn zij, gelukkig niet zo lang. Ik heb volgende week maandag 20 weken echo en willen toch uit nieuwsgierigheid gaan kijken wat het wordt. Nu erg snotverkouden door het weer maar ja daar komen we ook weer overheen. Ik vind namen zoals Jurre, Luuk , Lieke en Maud leuk.

Zouden jullie in de lijst willen zettten dat het mijn 1e kindje is en dat ik BV ga geven?

19. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Ha meiden,

Lief dat jullie het vragen en aan ons hebben gedacht :)
    Het ging heel goed! Totdat ik aan het einde vertelde dat ik zwanger ben... ze vielen echt even stil. Toen zeiden ze wel dat dit zeker niet meteen een diskwalificatie betekent en dat ze mijn eerlijkheid waardeerden. Maar ze gaven ook wel aan dat het de zaak wat lastiger maakte, maar dat snap ik natuurlijk. Er blijkt ook een man in de stuurgroep te zitten die ik ken van mijn vorige baan, hele leuke man hoor die altijd positief over me was, maar hij weet wel van mijn rugklachten ;) En dat is natuurlijk niet positief want dan weten ze dat ze ook nog eens een extra risico lopen dat ik eerder kan uitvallen.
    Nou ja, we gaan het zien! Ik hoor deze week nog of er een tweede gesprek komt.

Hoe ging het bij jou Nonma?

Jojo, wat rot zeg dat je zo'n last hebt van je onderbuik... Hopelijk kan de vk je in ieder geval gerust stellen!

Zelf ga ik denk ik morgen ook maar urine langs de huisarts brengen, hele tijd een brandend gevoel en moet super vaak plassen ;)

Fijne avond!

20. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Dezelfde smaak als ik zie ik bij de meisjesnamen ;)

Deel Deze Pagina