Jossie wat een enorm lieve foto Jou en baby kan niets overkomen met zo een beschermpoes! Peetje geen zorgen hoor, je bent pas 19 en halve week en dan ook nog de placenta voor. Kan zelfs nog wel een paar weekjes duren voor je het voelt. Dusse niet nodig om over in te zitten hoor! Zwangernr2 succes met het uit laten halen van de hechtingen van je zoontje. Blijft het een groot litteken of hebben ze het netjes weg kunnen werken? Vandaag maar weer eens een opruimdagje; alle oude rommel uitzoeken uit kasten en het meerendeel hiervan weggooien. Dinsdag gaan wij voor het kamertje naar Ikea, daar het bedje en commode halen en de commode wil ik het liefst gelijk al neerzetten zodat de spulletjes erin kunnen. Maar dan moet het kamertje wel helemaal leeg. Dus even flink aan het werk!
Ahh wat een lief muisje!! Daar moet een baasje voor te vinden zijn Wat een schatje! Ben zelf helaas allergisch Anders zou ik alle dieren in huis nemen!
kaatje leuk poesje helaas mag het echt niet van man lief. zwangernr2 geukkig snapt je vriend je en kun je al weer ietsje positiever zijn. fijn dat de hechtingen van je zoontje eruit mogen. jossie wat een lieve foto zeg.. maggi ruim ze.. leuk dat je dinsdag de spulletjes gaat halen. \ even ego: gister liepen er wat dingen niet zo als ik wilde en was ik erg moe en lukte er van alles niet.. kachel deed het steeds niet en man lief gaf mij een beetje de schuld daarvan.. ik heb het snel koud en zit regelmatig de kachels (gaskachels hebben wij) hoger te zetten en volgens hem is dat niet goed voor de kachel. hadden ook nog een ander meningsverschil. en dan maakt me dat wat onzeker.. denk dan gelijk dat ik het weer niet goed doe (overgebleven van de periode dat ik ziek was en mijn lijf faalde en ik dus steeds vond dat ik niks kon of goed kon doen) en nu slecht geslapen en hoofdlijn.
Zwanger2, fijn dat je je vandaag al iets beter voelt. Heb altijd bij een corporatie gewerkt en weet hoe lastig het is om aan een woning te komen. Heb je ook al eens gekeken naar particuliere verhuur via een makelaar oid? Neem aan dat je ingeschreven staat bij de corporaties bij jou in de buurt. Voorrang wordt nog zelden gegeven. Wat een lief poesje... Ik heb er al drie, waarvan een echt een vechtersbaas is maar anders. Ik heb altijd tegen mijn man gezegd dat ik dieren net zo belangrijk vind als andere gezinsleden. Dus als er een ziek wordt dat we ook dan erachter staan (kosten n inspanning). Het moet natuurlijk wel een vooruitzicht bieden. Leuk Maggi! Ik kan niet wachten om met het kamertje te gaan frutselen. Heb al plaatjes uit allerlei bladen geknipt, voor inspiratie. Vandaag een dipdagje. Erg moe en wat slap, denk dat dit komt door de lage bloeddruk. Gelukkig is Pinky wel weer druk, blijft een maf gevoel. Er zit gewoon leven in mijn buik, hoe raar? Elfrieda, ik wil volgende week gaan kijken voor zwanger zwemmen in Veendam. Ben benieuwd of jij daar ervaring mee hebt?
Leo, Onze allerliefste knuffelpoes Muisje is 8 jaar. Dieetvoer en 2x per dag een prik, kosten ongeveer 1,50 per dag totaal. Ze woont nu met 2 katers en 3 kinderen en is hier ontzettend populair. Ze is gesteriliseerd, gechipt, ingeënt en ontwormd. Ze komt buiten, maar knuffelt het liefst de hele dag! We wonen in Nijmegen.
kaatjesbaby ik kom ook uit de omgeving Nijmegen ( ouders uit Wijchen, zelf nu wonend in Gendt en man lief werkt in Nijmegen)
Oh wat een lieve poes Kaatje, zou 'm ook zo in huis willen nemen. Maar mijn vriend is niet zo'n poezen vriend.. Hopelijk gauw lieve mensen die voor haar willen zorgen! En Jossie, ook al zo'n lieverd! Fijn zeg zo'n beschermpoes. Leuk dat het toch nog feest is geworden Maggi Hier gelukkig ook nog een paar trapjes net voordat we naar bed gingen en vanochtend ook alweer even, fijn! En voor de meiden die het nog niet voelen, dat is echt niet vreemd hoor, geen zorgen maken! Maar ik snap ook wel dat het niet zo leuk is als wij het daar wel steeds over hebben... Grumpy, sterkte met je hoofdpijn! En sterkte voor de dames met de dipjes, hopelijk voelen je gauw wat beter! En inderdaad aftellen hè Maggi! Spannend nog 4 nachtjes slapen Maar vind het ook wel echt heel spannend hoor, je houdt toch in je achterhoofd dat er iets niet goed kan zijn Maar daar gaan we maar zeker niet vanuit! En succes met puinruimen voor de babykamer!! Vanochtend al vroeg naar de tandarts, die zei dat mijn mond toch wel heel heftig reageert op de zwangerschap. Mijn tandvlees is toch wel heel erg ontstoken, moet zelfs over 4 weken weer terug komen. En nu pijn van de behandeling Daarna nog even de blije doos opgehaald En volgende week donderdag heb ik pas het tweede gesprek voor de sollicitatie, kan ik de zenuwen nog even opzij zetten haha! Liefs!
Kaatje.. Als het mag wil ik het wel op facebook vragen of er iemand een lieve kat wil? Het is echt serieus dat ik hem niet kan nemen Linie: vervelend dat je tanden op de zwangerschap reageren Wensdroom: rot zeg.. Dat gister alles tegen zat Hopelijk gaat vandaag alles beter en kun je even goed uitrusten Met mijn zoontje gaat het weer goed litteken lijkt mee te vallen.. En hij is weer lekker zich zelf
Wat vervelend zeg zo'n baaldag! Denk dat veel van ons het gevoel in lichte mate wel herkennen. Bedenk maar dat het echt niet allemaal aan jou ligt. Waarschijnlijk had je man zelf ook een baaldag waardoor hij zo reageerde... Wees vandaag maar even lekker lief voor jezelf en hopelijk verdwijnt de hoofdpijn snel! knuffel vanaf hier
Dat kan goed nog een paar weekjes duren meid... niet leuk, maar vaak voel je ze dan pas wat beter als de beentjes echt eruit komen zeg maar... dat je het ook aan de buitenkant voelt, met 21/22 weken ofzo
Zo. Weer gewerkt, helaas wederom met pijn. Morgen eindelijk fysio. Heb op mijn werk ook aangegeven dat het de verkeerde kant opgaat, zodat mijn manager alvast kan nadenken over de maanden die nog komen gaan. Misschien gaat het wel beter de komende tijd, maar ik trek maar vast aan de bel.
Nee, totaal niet, ik spuit iets minder dan ik voor de zwangerschap deed, maar dat schijnt niet zo goed te zijn, in het 2de trimester zou je insuline behoefte omhoog moeten gaan omdat de hormonen van de placenta de insuline tegen zouden werken, bij mijn vorige zwangerschap spoot ik heel weinig overdag en snachts niks meer en had mijn dochter ernstige groeiachterstand, de doorbloeding van de navelstreng was niet goed. Dat is het enige nadeel wat ik echt van mijn diabetes vind, het kan flink huishouden bij de foetus/placenta en dat is best eng. Verder denk ik heel simpel voor mij, het is zoals het is, spuiten had ik na 1 keer voordoen onder de knie en sindsdien gaat het gewoon goed. Misschien is een herplaatsingssite wat voor de poes? Dat kost vaak wel wat geld, niet zoveel geloof ik en zoekende baasjes zijn ook echt op zoek, worden vaak thuis bezocht door tussenpersoon om te kijken of ze geschikt zijn en die betalen ook voor de herplaatsingspoes op de site. Dan komt ze misschien wel bij een medediabeetpoes in een gezin, lijkt me verschrikkelijk om niervoeding apart te moeten houden van gewone brokjes. Ik zou haar gewoon bij het asiel aanmelden en thuis houden tot iemand geinteresseerd is. Maar het is wel vrij lastig om een poes te herplaatsen tegenwoordig met de crisis. Wat leuk, ik ben haar hier nog niet tegengekomen en westerlee heiligerlee winschoten jaja heel dichtbij! Wat leuk zeg, vaak zie je niet waar mensen wegkomen omdat men vaak een provincie invult. Ik heb geen ervaring met zwangerschapszwemmen, maar het bubbelbad in tropiqua is heeeeeerlijk warmmmmmmmmmm!!! Als ik ga zwemmen belandt ik 2 uur in het bubbelbad en tussendoor 10 minuten elders in het zwembad hahhaha. Wou dat ik een bubbelbad in huis had!!! Wensdroom, even lekker gaan zitten/liggen op de bank met een dekentje en een kop thee/koffie/warme(choco)melk en een goed boek kan ook helpen. Dat een kachel niet werkt ligt echt niet aan het vaak aanzetten, daar is ie tenslotte voor ontworpen. Ik vind het jammer dat je onzeker wordt daar moet je proberen niet aan toe te geven, dat zal je man ook niet willen. Het moet de gelukkigste periode van je leven zijn nu. Een gezonde draagmoeder en jij hebt straks een kleintje in je armen, probeer daar op te focussen. Littekens bij kleine kids (zo heb ik het idee) vervagen beter dan littekens bij volwassenen, mijn zoon heeft er een op zijn kin maar die zie je nauwelijks. Ik hoop dat het bij jouw zoon ook mee gaat vallen. Jossie wat een prachtfoto, ben jaloers! Mijn katten komen niet meer in de kamer sinds ik een hond heb... (moeten nog wennen) Bij mij ligt de placenta aan de achterwand, ik voel ook nog niks maar kan nog wel tot week 24 duren hoorde ik. Als de placenta aan de voorzijde ligt voel je vaak nog minder snel beweging. Als met de controle alles maar goed is. Ik ben wel ongeduldig, en wat jaloers op de dames die al beweging of schopjes voelen... Linie, ben je snel van je groningse accent afgekomen? Of kunnen ze het nog steeds aan je horen, ik probeer het weglaten van de laatste e af te leren, maar het gaat me slecht af hahhaha.
Ingeltje, wat vervelend zeg die pijn! Hopelijk morgen goede raad en goed dat je het op je werk alvast hebt aangegeven. Elfrieda, ik heb nooit zo erg dat Groningse accent gehad. Mensen zeggen eerder dat ik uit Rotterdam lijk te komen, maar inmiddels spreek ik al bijna met de zachte g hihi, pas me makkelijk aan hè?! Maar wel grappig, mijn familie woont ook errrug dicht bij jullie in de buurt Tropiqua ben ik vroeger ook vaak geweest haha! Morgen trouwens ook de afspraak met de gynaecoloog staan op advies van de verloskundige om dus toch over een eventuele medische indicatie te gaan praten, ben benieuwd...
Zwangernr2, Jojo en Elfrieda dank voor jullie lieve woorden.ik heb lekker op de bank gehangen met een film en ff geslapen. en dat doet goed, de hoofdpijn is al stukke minder.
Grumpy wat naar zeg die hoofdpijn. Als je denkt dat het door je holtes komt kan stomen ook nog wel eens verlichting bieden. Je kunt bij de apotheek van die speciale kommetjes kopen met zo'n verlengstuk dat alleen over je neus en mond heen zit zodat je niet met je hoofd onder een handdoek boven een pan hoeft. Ingeltje balen dat je zoveel pijn hebt met werken. Denk je dat je manager wel een beetje begripvol is? iig goed dat je het wel hebt aangegeven. Hopelijk doet de fysio morgen deugd. Zwangernr2 Kan me voorstellen dat je van die situatie baalt. Het is heftig om met 2 kleintjes op een kamertje te zitten. Wanneer hoor je definitief iets over die andere woning? Linie gefeliciteerd met je 2de gesprek! Goed gedaan! Peetje ik heb de baby pas 3 keer gevoeld, maar dat schijnt normaal te zijn. Was vanmiddag bij de VK en toen heb ik dat ook gevraagd en verteld dat ik er af en toe erg onzeker van word dat ik die kleine nog niet zo vaak voel. Volgens de VK is dat helemaal niet zo raar en ze zegt dat het na 20 weken wel duidelijker zal worden. Heb ook gevraagd of echo's nou echt slecht zijn voor de baby, maar dat was volgens haar niet zo. Dat is dus ook een opluchting! Verder was het nog ff spannend toen ze het hartje ging luisteren, want ze kon het niet meteen vinden. Ik lag echt met ingehouden adem op die tafel en toen ik het eindelijk hoorde moest ik toch ff een traantje wegpinken! Blijkbaar is de beeb toch heel beweeglijk want ze moest echt blijven zoeken met die doppler. Ben blij dat alles goed is Zou graag willen reageren op de rest vd dames, maar ben het alweer vergeten sorry!
Bedankt voor jullie reacties ! Ga me er maar niet druk om maken. Dinsdag hebben we de 20 weken echo ! Wensdroom, rot dat je een baaldag had! Gelukkig voel je je nu weer wat beter! Soms doet slapen wonderen! Fijn dat de hoofdpijn minder is!! Ingeltje, goed dat je hebt aangegeven dat er wat moet gan veranderen. Ik heb dat ook gedaan. Ga vanaf volgende werk 20 uur per week werken ipv 30 u.p.w. Hopelijk houd ik het dan beter vol. En anders moeten we naar en andere oplossing gaan kijken!! Met pijn in je rug werken is echt niet te doen, weet ik helaas uit ervaring! Sterkte! Roodje, hihi het wordt een zwemster denk ik. Ze was druk aan t zwemmen bij de verloskundige. Fijn dat alles goed was. Ook fijn dat je hebt gevraagd over het voelen van de baby. Stelt mij ook weer gerust ! Voor de rest, sorry dames. Weet het niet meer!
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Strijkertje(28) - 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis ♥ MaichaMaaike (24) - 1e kindje - BV - ZKH 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Cookie (43)- 1e kindje - ? -? 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV -ZKH (gyn) 21 juni ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-ZKH (geplande ks) ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum ♥ PirateMommy(?) - 1e kindje - ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-ZKH 22 juni ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - ZKH ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ? ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(?) - 1e kindje ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH 1 augustus (illegaal erelid ) ♥ Zeester - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (9) Meisjes (9) Jongens (5) Verrassing! Afspraken Januari: 28 Linie 20 wk echo, Maggi 20 wk echo, Tiempje 20w echo, Strijkertje 20w echo 29 Peetje2012 20w echo, Ingeltje 20w echo 30 MaichaMaaike 20w echo, Cookie 20w echo 31 Masami 20w echo (GUO), Grumpy VK, Marjolein 20w echo (GUO), Bl0empje 20wkn echo, Malaika controle gyn, Elfrieda 20w echo (GUO), Kaatjesbaby 20w echo Februari: 1 Kimmey 20w echo 4 Pooh85 20w echo, zwangernr2 20w echo, Jojo12 20w echo, Beertje1987 20w echo, Madchen30 20w echo 5 Wensdroom 20w echo 6 Kleinmonster 20w echo, Jossie81 20w echo 7 Leo85 20w echo (GUO), Malaika 20w echo, Wensdroom VK, Zwangernr2 VK, Nonma 20w echo 8 Linie VK 11 Pooh85 VK, Leo85 VK, Grumpy 20w echo (GUO), Beertje1987 VK, Madchen30 20w echo 12 RooDje 20w echo 13 Koesterhoop 20w echo, Ingeltje VK 14 Malaika metingen 18 Jojo12 VK 19 KaatjesBaby VK 20 Kimmey VK Maart: 12 Koesterhoop pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na 2 maanden afwezigheid ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
Fas30, Mama15, Mangoo, Liza28, MaichaMaaike, Juliave schrijven jullie of lezen jullie mee? Laten jullie gauw ook weer eens iets van je horen!