Hoi meiden, Hier weer even teruggelezen....maar door de hoofdpijn het meeste al weer vergeten sorry... Grumpy, ik heb ook elke dag hoofdpijn nu. De ha zei dat dit door de kou buiten komt bij mij, en inderdaad, als ik buiten ben geweest is de pijn erger. Ha adviseerde mij om altijd een muts of iets op mijn hoofd te dragen als ik buiten ben. Paracetamol slikken ben ik nooit een fan van geweest en nu al helemaal niet! Ik heb het vermoeden dat mijn bekken zich ook aan het melden zijn. Heb in bepaalde houdingen last net boven mijn linker bil zeg maar... Binnenkort eens met de vk overhebben en als het echt aanhoud even eerder bellen...
Hoi dames dat is weer even geleden en weer leuk veel om te lezen. Toch enkele last van bekken, ik heb last van mijn rug!! Echt verschrikkelijk! ! Vndgeen zwangerschaps kussen gehaald kijken of dat beter gaat
Wauw Ingeltje, de lijst ziet er weer keurig uit! Je houdt het allemaal maar netjes bij; petje af! Het zijn er écht veel he.... Helemaal leuk. Even ego; IK VOEL ECHT DUIDELIJK BEWEGINGEN SINDS VANDAAG!!! Nu denk ik; dit heb ik al eerder gevoeld, maar nu voel ik het echt duidelijk. Zooooo bijzonder..... #InLove!
Roodje: hopelijk volgende week.. Sta nu 3e op dat huis.. Bloempje: gaaf gevoel he hier lekker brownies gemaakt voor mij en mn huisgenootje lekker voor zometeen bij gtst
Anderhalf dagje niet gelezen en gelijk pagina's achter haha! Kaatje: wat een heerlijk beestje! Lukt het jullie zelf niet om te spuiten of is het een financiële zaak? (Sorry als je dit al ergens hebt gezet btw) Ik vraag jaren aan m'n vriend of hij geen huisdier wil maar wij zijn bijna hele dag weg en als ie een huisdier neemt wordt het een hondje. Nonma en peetje, ik zit ook met smart te wachten op overtuigende schoppen hoor! Af en toe denk ik dat ik wat voel, maar als ik er dan op focus komt het niet meer. Een keer wel een onbeschrijfelijk gefladder gevoeld waarvan ik bijna zeker weet dat het de baby was, maar dat is alweer een week geleden Vandaag afspraak bij de tandarts straal vergeten, wist zeker dat ik morgen moest.. niet dus. Er stonden vandaag 3 gaatjes op het programma waarvan er helaas maar een gedaan kom worden omdat ik pas 20 min later arriveerde. Pooh, dat plekje links boven de bil is heel herkenbaar! Daar heb ik ook altijd last , zeker als ik vanuit liggende positie omhoog moet komen! Vorige week bij de vk kwam ik niet eens van de onderzoeksbank af! Erg gênant... We hebben gister een nieuwe eethoek gekocht! Ben er helemaal trots op. Een massief teaken tafel met mooie stoelen! De eethoek die stond was nog uit de periode dat mijn vriend net in dit huis woonde, doorn in m'n oog maar nooit echt geld gehad om iets naar ons zin te kopen. Vannacht trouwens heel slecht geslapen droomde heel erg van harde buiken en werd steeds waziger, zo tussen waken en slapen als jullie begrijpen wat ik bedoel...? Maar goed op een gegeven moment wist ik niet of ik nu droomde of dat ik echt harde buiken had. Heel raar dus...
Hier even een ego berichtje... Jullie zijn echt zo snel met typen van berichten. Dat kan ik niet echt bijhouden. @ echo's, Gefeliciteerd aan alle meiden met een goede echo! Fijn @ bekkenpijn. Wat balen dat een aantal echt zoveel last heeft van bekken en rug. Hoop dat fysio o.i.d pijn kan verlichten. Ik ben vandaag van mijn werk (kinderopvang) weggestuurd. We zitten in een gebouw met 3 scholen. Nu blijkt dat er al min 4 dagen (voor mij 3 werkdagen) de 5e ziekte heerst. Ik kwam er vandaag pas achter, heb de VK gebeld en meteen naar huis gestuurd. Moest langs het ziekenhuis mijn bloed afgeven en dat moet op de kweek. Ze gaan dan kijken of ik al besmet ben of anti stoffen heb (dan heb ik het in het verleden gehad). Uitslag duurt 1 week (5 werkdagen).... Als ik nog niet besmet ben, moet ik met een paar weken weer testen, omdat het kan zijn dat het virus pas later gaat werken. Kortom; nu een week onzekerheid. Mocht ik nog geen antistoffen hebben, dan dus eigenlijk een maand onzekerheid. ZUCHT...... Sorry voor dit echo berichtje
hoi KH is niet ego hoor: Zoiets heeft mijn zusje ook gehad op haar stage toen ze zwanger was.. naar huis gestuurd i.v.m. de 5e ziekte. hopelijk heb je binnen een week al de uitslag en hoeft je niet lager in spanning te zitten. succes met wachten.. knuffel
Kh geen ego hoor, het is heel normaal dat je bezorgd bent. Hier even wel ego Ik woon nou 4 jaar in leeuwarden en ben hier nog niet gelukkig geweest en wil dus erg graag terug naar wolvega en vl vind het een goed plan, hij krijgt 20 min. meer reistijd heen en terug, maar heeft dat voor mij over. Ik ben dus de laatste tijd met hele andere dingen in mijn hoofd gezeten, en gereageerd op een woning daar en krijgen vrijdag of zaterdag hopelijk een brief en dan komen we in aanmerking voor de woning. Verder zondag mijn jongste jarig en dan word ze alweer 5 jaar, ze is helaas bij haar vader dit weekend en komt pas zondag tegen 6 uur weer thuis. Hou dus de verjaardag op woensdag. Nou heel bericht nog geworden Sorry.
Kh: heerst inderdaad erg! Mijn nichtje heeft het ook al! Niet ego hoor! Hopelijk is alles goed! Linkerbilpijn: ik heb op deze plek ook steeds steken! Heel vervelend! Hoop echt niet dat het erger wordt! Heb ook steeds pijn bovenin mijn rug Hoofdpijn: check! Maar soms is het echt zo erg dat ik toch een paracetamol neem hoor! Baby voelen: wat leuk! Ik hoop ook dat ik het snel ga voelen maar ik heb een voorliggende placenta dus kan nog wel even duren
Goedemorgen.. Hier begint de kleine ook steeds harder te schoppen.. Vanaf gisteravond tot nu heb ik de kleine veel gevoeld ook Vandaag moet ik terug naar het zh met mn zoontje.. De huisarts durfde de hechtingen er niet uit te halen omdat mn zoontje er aardig overstuur van werd.. Dus hoop van harte dat het zometeen in het ziekenhuis wel mag lukken.. Vanmiddag ff de taarten voor mn zoontje gaan ophalen en vanavond het huis gaan versieren.. En dan jaja morgen is hij 2 ! Voor de mensen die vandaag moeten werken.. Werkze en degene die vrij zijn lekker gaan genieten fijne dag allemaal!
Zo, laatste dagje werken en dan lekker weekend! Zwangernr2 succes met je zoontje, hopelijk lukt het in het ziekenhuis wel om de hechtingen eruit te halen! En alvast gefeliciteerd met hem Kh wat naar van de 5e ziekte, hopelijk heb je antistoffen en gaat het goed met je! Kaatje het is dat onze kater ws. niet echt met andere katten kan, anders had ik hem misschien wel gewild, maar manlief zit daar ook niet echt op te wachten.. We wilden graag een kitten erbij, maar ivm de baby en de stress die dat al met zich mee brengt hebben wij besloten om daar ook mee te wachten sowieso, eerst kijken hoe onze kat daar op reageert.. Maar er is vast een goed huisje voor haar te vinden! Beertje herkenbaar hoor, dingen vergeten, hier valt het gelukkig mee de laatste tijd!
zwangernr2 hopelijk lukt het inderdaad in het ziekenhuis om de hechtingen eruit te krijgen. alvast een fijne verjaardag gewenst voor jouw en je zoontje. Leo werk ze vandaag. mijn man heeft vandaag een dagje vrij en we gaan weer verder klussen met het kamertje. het rot gevoel van gister en eergisteren is gelukkig weer helemaal weg en de hoofdpijn ook zwaai naar iedereen
goedemorgen dames, zo even wat bijgelezen. Het poesje helaas kan het hier niet we hebben er al 7 en een shiz tzu en hebben dus geen mogelijkheid om hem apart te voeren. Maar wat een mooierd zeg. Hoofdpijn is hier ook elke avond aanwezig. Steken hier in de rechterbil, al gaat het de laatste week iets beter gelukkig. @zwangernr2, hopelijk lukt het zo in het zh wel en blijft Lucas er rustig onder. En van harte gefeliciteerd met zijn tweede verjaardag. @wensdroom, fijn dat het gevoel van gisteren weg is en jullie vandaag lekker met zijn 2en gaan klussen. @leo, fijne werkdag. @dingen vergeten, ja jammer genoeg wel, laatst weer een afspraak vergeten. Wat betreft de baby voelen, niet echt voelen meer een gekriebel oid van binnen, denk dat ik net als met de jongste weer de placenta voor heb liggen. Nog 6 dagen en dan eindelijk de 20 weken echo, hopelijk kunnen ze dan alles goed zien en ook vertellen of de placenta voorligt en zeker weten wat voor mensje er in mij woont Hier zondag mijn jongste jarig dan word Milêne alweer 5 jaar. Spannend vandaag, misschien uitslag van een huis in Wolvega, staan bijna 6 jaar ingeschreven.
Hey meiden, Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt bij marita in lommel. Morgen! om 15 uur hebben we de geslachtsbepaling! Vind t wel spannend en ook wel enorm ego om morgen met 13.3 weken al te gaan. Maar ik ben zo nieuwsgierig!! Erg he, maar ook fijn om naast het geslacht het kindje ook weer even te zien. Ik kan ook niet wachten om het te gaan voelen. Ik twijfel soms, maar het kan haast nog niet....we wachten maar rustig af! Liefs
Kh, spannend zeg! Hopelijk heb je genoeg anti stoffen!! Wensdroom, fijn dat het rot gevoel weg is ! Leuk dat je man vandaag met t babykamertje aan de gang gaat! Zwangernr2, succes vandaag met je zoontje in t ziekenhuis. Zeester, wat goed dat je morgen geslachtsbepaling hebt! Kun je weer even spieken naar de keine! Wat vervelend dat veel van jullie hoofdpijn hebben. Beterschap. Ik heb geen last an hoofdpijn of vermoeidheid. Lijkt wel of ik energie voor 10 heb de laatste weken. Helaas werkt m'n rug dan niet mee ! Dus ga vandaag toch maar een dagje rustig aan doen. Lig nu in bed koffietijd te kijken. En vanmiddag weer naar t bos met de hond ! Heerlijk dagje! Fijne dag meiden!!