inderdaad jammer masami maar je kunt haar vanavond lekker verwennen net kwam mijn man terug van buiten met de hond. en onze hond vind sneeuw erg leuk. hij hapt er ook veel e graag in.. maar nu denk ik dat ie een beetje teveel koude sneeuw binnen heeft gekregen , was helemaal aan het rillen en klappertanden.. ( nog nooit eerder een hond gehoord /gezien die klappertand.) k heb m lekker bij de verwarming gelegd met zijn dekentje.
Ja het is gelukt hoor met het behang Ben er echt superblij mee! Tis wit met zilver geworden, wat we ook in gedachten hadden Nu nog druk opruimen zodat we over 2 weken kunnen behangen Ik word zo heerlijk wakker net als gister, handjes op de buik en terug gegroet worden door een boel beweging.. Kan niet wachten tot dat nog duidelijker wordt Spannend veel mensen zitten tegen de 20-weken echo aan denk ik! Hopelijk zijn alle kindjes gezond! Masami gefeliciteerd met je dochter! En fijn dat het huis beviel! Liesjuh mooi buikje al hoor, wat fijn dat het eindelijk gelukt is na zoveel jaar.. Hier gelukkig niet zolang bezig geweest.. Ennn de rest weet ik al niet meer haha, fijne dag allemaal!
Gefeliciteerd zwangernr2, met je zoontje! Masami, gefeliciteerd met je dochter! Vanavond maar lekker knuffelen Wensdroom een klappertandende hond heb ik ook nog nooit gezien. Is de hond weer opgewarmd? Liesje, welkom! Wat super om na zo lang toch een wondertje te verwachten ! Meiden, wow voelen jullie de baby al aan de buitenkant?? Ik voel nog steeds niks ! Hoop dat dat snel komt. Lig nu lekker met croissantjes in bed eigen huis en tuin te kijken ! Vanmorgen rustig aan doen en vanmiddag weer werken tot 22 uur. Fijne zondag meiden!
peetje het klappertanden lijkt gestopt hij rilt nog wel wat.. maar ligt bij de kachel dus zal wel snel opwarmen.. maar was wel sneu om te zien..
Goeiemoggul Voel me lekker brak na gister haha.. En dat terwijl ik niet eens alcohol op heb verjaardag van mn zoontje was gezellig hij is goed verwent en heel erg moe daarna.. maar het was het allemaal waard Masami: GEFELICITEERD met je dochter en vanavond mag je haar lekker verwennen Liesjuh: mooie buik! En leuk 4februari.. Ik tel de dagen ook af naar die dag om dezelfde reden
Ja zeker zielig wensdroom. Gelukkig is t klappertanden opgehouden! Bij de verwarming zal ie snel opwarmen. Mijn hondje ligt als een echte Diva (zo heet ze ook) nog even tussen ons in in bed !
Diva leuke naam! die van mij mag niet bij ons in bed hoor.. e daar is die ook echt wel te groot voor.. wel mag hij op de slaapkamer liggen voor het bed
Mijn katjes liggen ook altijd heerlijk bij me! En de knuffelkont van het stel ligt op mijn haar of stiekem bij mij onder de dekens. ML mag het niet weten, want dan moet ie op de gang, haha. Daar ligt ie dan, Hollands welvaren
Ik word 's nachts wel eens wakker en dan ligt ze onder de dekens, met d'r koppie er boven uit. Dan ligt ze tussen ons in haha! Net een baby ! Het is een klein verwend monstertje hoor ! Wat wil je ook als e je hond Diva noemt ! Leuke katjes Tiempje !
Wat een schatjes die poesjes!! Ik ben ook een echt kattenmens. We hadden er 2, maar we merkten dat ze eigenlijk elkaar helemaal niet zo leuk vonden en ze kregen veel te weinig aandacht. Zelf hadden we het te druk met de kinderen en werken en huishouden om ze genoeg aandacht te geven. We hadden het idee dat 1 van de katjes eigenlijk niet gelukkig was in huis. We hebben voor haar een ander huisje gevonden in een kinderloze omgeving. Nu hebben we nog 1 kat en die is een stuk rustiger nu ook! Hihihi wat wil je als je Diva heet Zwangernr2 leuk zo'n gezellige verjaardag!
Aaah lieve katten tiempje de kat van mijn huisgenoot woont s'nachts in de serre naast onze woonkamer.. En dat moet van mij want dat beest wil nog weleens aan de diarree zitten en vind het echt niet grappig als de kinderstoel van mn zoontje onder de stront zit
Aaah, wat een lieve poesjes! Hier even niet blij..werd om 10u wakker gebeld door mijn vriend, hij ging stappen gister en was met vrienden naar huis gegaan en daar in slaap gevallen. Werd door z'n vriend thuis gebracht, nu ligt hij op bed. Was niet gezellig want ben echt pissed, vind 7u thuis komen laat/vroeg zat. Nu slaapt hij en zit ik gezellig alleen.. Pff, lijk een oud wijf maar vind t niet tof. Sorry, moest t ff kwijt, komt vast weer goed.
Goedemorgen allemaal! Ik ben vandaag ook 20 weken!! Sinds vrijdag voel ik de baby ook heel af en toe. Morgen de 20-weken echo en dan gaan we ook kijken of het een boy or girl wordt. Ons gevoel zegt een jongen maar ja je weet het nooit he? Blij dat het met iedereen goed gaat! Wat zijn de huisdieren toch een schatjes.... En wat zie ik toch mooie buikjes! De mijne valt nog wel mee maar dat komt omdat ik al buik had omdat ik zwaarder ben. Loop ook bij de dietiste om zo min mogelijk aan te komen. Ben nu 2 kilo gegroeid wat ik best knap van mezelf vind voor die 20 weken. Morgen komen mijn schoonouders het kamertje behangen en dan kunnen de meubeltjes straks komen. Heb er helemaal zin in!
Masami: gefeliciteerd met je dochter! En fijn een nieuw huis Leo: leuk dat je geslaagd bent voor behang Liesjuh: WELKOM hier!!! En wat veel geduld heb je moeten hebben om zwanger te raken zeg! Mooie buik! Zal ik je erbij zetten op de lijst? Wat is je uitgerekende datum? Peetje: ik voel ook nog niets, jammer hè... En hondje Diva: grappig! Ingeltje: hoe was het vrijdag bij de fysio? Jossie: kalm aan vandaag dan na gisteravond... leuk dat je kado's hebt gekregen Beertje: balen van de hoofdpijn! Werkse! Wensdroom: goed dat je ook even je rust pakt na het drukke geklus! Kaatje: en lekker all you need gekeken Jij een drukke dag vandaag met de kids Zwangernr2: fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad!
Thanks! De rest ook voor de leuke reacties Dressoir gaan we idd als commode gebruiken: heeft een goede hoogte ook.
Wat een lieve beestjes weer Masami gefeliciteerd met je kleine meid! Wat een vrolijke energieke dame zo te zien, prachtig! Zwangernr2 wat leuk dat de verjaardag van je zoontje zo gezellig was! Lekker genoten met zijn allen dus Strijkertje en Tiempje, gefeliciteerd met jullie 20 weken!! Alweer op de helft! Na de 20 weken echo's kunnen we lekker met zijn allen gaan aftellen, dan zijn we dichterbij het het eind van bij het begin! Jossie ik snap dat je boos bent hoor! Vooral nu je zwanger bent. Er zijn bepaalde eigenschappen aan mijn vriend die ik voorheen geen probleem vond, maar nu hij vader wordt ga ik het ineens wel irritant vinden. Hopelijk staat je vriend een beetje op schappelijke tijd op. En anders schop je hem maar uit bed Grumpy echt leuk dat dat je commode wordt! Krijg er een beetje strandgevoel van Echt heel erg vrolijk en origineel. Wordt een leuk kamertje! Jij gaat de baby nu vast ook gauw voelen van buiten, ik loop ook 1,5 week voor op jou en voel het ook pas net aan de buitenkant Zwanger zijn bestaat vooral uit geduld geduld geduld hebben, en mag ik dat nou net niet hebben. Maar alles komt! Daarnet een pan vol sucadelappen op het vuur gezet, dus vanavond lekker draadjesvlees! Kan niet wachten De overige zak uien net klein gesneden om nog een uiensoepje voor vanmiddag van de maken. Mijn huishouden is weer helemaal op orde, deze energieke periode mag laaaang duren!