16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap dat je boos bent. En het irritante is dat hij nu aan het slapen is en nergens last van heeft. Tenminste dat zou ik hebben hihi. Gelukkig wordt hij straks wakker met flinke hoofdpijn. Oooh wat slecht van mij ;)!

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat knap! Ik stond vanmorgen op de 5 kilo, maar als ik veel vocht vasthoudt is dat ook wel 8 kilo soms. Dus wisselt hier een beetje.

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Logisch toch dat je dat niet leuk vindt! Misschien ook al een beetje moedergevoelens haha, dit kan hij natuurlijk straks niet meer maken :p
    In die zin moet je het misschien maar zo zien... hij heeft nog een weekje of 15 de tijd om deze gekke dingen nog eens te kunnen doen, daarna is het voorlopig wel even afgelopen, als papa kan je dat niet meer zomaar maken ;)

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat ben je toch een schatje!!
    Ik wist niet eens dat ik dat nog niet verteld had haha!

Het was echt een intake, veel vertellen over mijn werk, de klachten, wanneer herstelt mijn lijf weer etc.
    Naar aanleiding daarvan raadde ze me aan om de dinsdag (heb ik een lange, late dienst) in de ziektewet te gaan. Het herstellen na die dienst duurt te lang en uiteindelijk zal ik daar misschien sneller door uit gaan vallen...
    Niet zo leuk om te melden op het werk, maar ik denk wel verstandig...

De weekenden heb ik ook lange diensten, maar wat rustiger. Hopelijk kan ik die voorlopig nog wel doen. Ik kijk het eerst even aan!

Dat dressoir is idd gaaf zeg!!

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb van de week 1 schopje aan de buitenkant gevoeld, denk ik.. gaaf!! Meeer meeer meer!!

6. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Wat zijn jullie lief! :)

7. Maggi

Maggi Niet meer actief

Ik ben ook al 5 kilo aangekomen, schrok er best van! Waar eindigt het :) Het is ook echt alleen aan de buik erbij gekomen, ben verder niet aangekomen!

8. Maggi

Maggi Niet meer actief

En jij ook! En daarom moet jouw vriend ook lief zijn voor jou :)

9. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Bedankt voor de complimenten over m'n buik... hihi
    Kijk echt uit naar de 20 weken echo, schiet al op nu, nog "maar" 1 week geduld hebben. Hopen maar dat aankomende week voorbij vliegt! :D

@Masami, gefeliciteerd met het huis dan maar! En met je mooie dochter, wat een lekker koppie.

@Ingeltje, we zijn exact even ver zie ik, nog meer meiden hier die ook op 20 juni zijn uitgerekend?

@Peetje2012, ik voel de baby ook nog niet hoor. Niet van binnen en al helemaal niet van buiten. Helaas... :(

@Zwangernr2, zullen we dan maar samen duimen naar dat het heel snel 4/2 gaat zijn en we beide kunnen genieten van de 20wkn echo. Hoe laat heb jij hem, ik begin vd avond pas.

@Tiempje en @Strijkertje gefeliciteerd met jullie 20 weken en vast veel plezier bij de echo morgen.

@Grumpy, ik wil er graag bij op de lijst, leuk! Ik ben 20 juni uitgerekend van ons eerste kindje. :) Leuke commode trouwens!

10. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Jeetje... wat lijkt die op onze Nozem!
    Zie hier... een foto van onze meneer in zijn favoriete houding al van kitten af aan:

Bekijk bijlage 301936

11. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Ha meiden!

Er was weer veel bij te lezen :)
    Welkom Liesjuh!!! Super zeg dat het toch gelukt is na al die jaren! En al een mooi buikje!

Masami, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Wat fijn! En natuurlijk ook van harte met je mooie dochter.

Grumpy, wat een gave commode! Wij vinden de sloophout versie van de Babydump ook zo mooi, maar iets te prijzig ;)

Jossie, ik zou het ook zeker niet tof vinden als mijn vriend dit zou doen! Sterkte vandaag!

Ingeltje, een goed advies van de therapeute denk ik! Goed om jezelf en het hummeltje denken!

Kaatje, wat fijn dat het met je poes beter gaat! Ik schoot helemaal vol toen ik las dat ze ook niet meer bij je weg te slaan is, wat moet het moeilijk voor je zijn om haar straks af te staan...
    Verder ook allemaal lieve katten op de foto!

Aankomen: Hier ook al 5 kilo erbij zag ik vanochtend, pff!
    Baby voelen: Ik voel 'm gelukkig al heel veel, maar alleen aan de binnenkant hoor. Voor de buitenkant zal ik ook nog even geduld moeten hebben.

Maggi, wat heerlijk dat je zoveel energie hebt! Ik ben jaloers, nog zoveel moe :( En toevallig zeg hier staat ook een lekkere pan met vlees te sudderen voor vanavond!!

Morgen de 20 weken echo, spannend! Maggi ook hè en ik zag Strijkertje en Tiempje ook! Hopen op allemaal gezonde baby's!!
    Hoe laat mogen jullie? Wij gelukkig al lekker vroeg in de ochtend. Morgenmiddag gaan we dan op babykamer jacht :)

Afgelopen vrijdag had ik nog de afspraak bij de gynaecoloog ivm een eventuele medische indicatie. Maar het is nog steeds niet duidelijk. Moet nu eerst terug naar mijn eigen chirurg en die moet daarover beslissen. Daarna weer terug naar de gynaecoloog en evt anesthesist. Die afspraken zijn over 3 à 4 weken, dus nog even afwachten. Het leuke was wel dat we nog even naar de kleine mochten spieken :) Hij/zij lag op z'n buikje te slapen, echt schattig! Toen ze even flink in mijn buik duwde ging 'ie kruipend achteruit om vervolgens weer verder te slapen hihi. Hopelijk morgenochtend wat meer actie ;)

Fijne zondag nog allemaal!

12. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Goedemiddag dames!

Weer heel wat om bij te lezen zie ik... pff en dat na een dagje niet kijken haha!

@masami: Gefeliciteerd met je dochter en veel plezier vanavond!

@huisdieren: Heerlijke foto's van de katten! Mijn ouders (waar ik nog regelmatig ben als ik vrij ben en vl te werk) hebben 2 honden en 2 katten (gevonden op toen ze pas 2 uur oud waren en helemaal met de fles grootgebracht). Zijn ook echte kroelsokken, heerlijk om even met ze te knuffelen als ik even daar ben..

@kaatje: goedzo dat jullie poes weer goed gaat, kan me voorstellen dat het hartversheurend is om dat te moeten aanschouwen :(

@jossie: vervelend meid! ik ken het helaas... vl was gister uit eten ter ere van verjaardag van zijn broer, hij was gelukkig wel redelijk op tijd thuis (ik moest hem halen om half 11) maar had lekker in het glaasje gekeken en meneer was vanacht dus hondsberoerd... Heel fijn, lag ik ook wakker van.

Vandaag helaas naar huis gestuurd van werk, ik heb sinds vannacht last van diarree en was vanmorgen wat misselijk. Echter niet zo erg dat ik me ervoor ziek wilde melden, maar blijkt dat je bij ons (chirurgische afdeling ziekenhuis) meldingsplicht hebt daarvoor. Dus contact gehad met hoofd en die stuurde me naar huis want ze waren bang voor het norovirus... Dus ik ben vandaag wel geteld 1 uur op de werkvloer geweest.. Hoofdpijn is gelukkig over, maar wie weet had het te maken met m'n buikgriep?

Fijne zondag allemaal!

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013

12 juni
    ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH

16 juni
    ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Strijkertje(28) - 1e kindje (★) - BV - ZKH
    ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH

17 juni
    ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH
    ♥ Maggi(30) - 1e kindje -
    ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis
    ♥ MaichaMaaike (24) - 1e kindje - BV - ZKH

18 juni
    ♥ Linie (30)- 1e kindje (★) - BV - ZKH
    ♥ Cookie (43)- 1e kindje - ? -?

19 juni
    ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis

20 juni
    ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh
    ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV -ZKH (gyn)
    ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - ? - ?

21 juni
    ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-ZKH (geplande ks)
    ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum
    ♥ PirateMommy(?) - 1e kindje -
    ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-ZKH

22 juni
    ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - ZKH
    ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ?
    ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH

23 juni
    ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis

24 juni
    ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? -
    ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis -
    ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? -

25 juni
    ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis
    ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV
    ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★) - BV - ZKH (KS)
    ♥ Malaika(37) - 2e kindje (★) - BV - ZKH
    ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje -

26 juni
    ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ?
    ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH

27 juni
    ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★)
    ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★)- BV - ZKH

29 juni
    ♥ Pindakoek(?) - 1e kindje
    ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★) - ? - ZKH

30 juni
    ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★) - BV - ?
    ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH

1 augustus (illegaal erelid :D )
    ♥ Zeester - 3e kindje (JJ) (★)- FV - ZKH

(9) Meisjes (9) Jongens (5) Verrassing!

Afspraken

Januari:
    28 Linie 20 wk echo, Maggi 20 wk echo, Tiempje 20w echo, Strijkertje 20w echo
    29 Peetje2012 20w echo, Ingeltje 20w echo
    30 MaichaMaaike 20w echo, Cookie 20w echo, Grumpy pretecho
    31 Masami 20w echo (GUO), Grumpy VK, Marjolein 20w echo (GUO), Bl0empje 20wkn echo, Malaika controle gyn, Elfrieda 20w echo (GUO), Kaatjesbaby 20w echo

Februari:
    1 Kimmey 20w echo
    4 Pooh85 20w echo, zwangernr2 20w echo, Jojo12 20w echo, Beertje1987 20w echo, Madchen30 20w echo, Liesjuh1977 20w echo
    5 Wensdroom 20w echo
    6 Kleinmonster 20w echo, Jossie81 20w echo
    7 Leo85 20w echo (GUO), Malaika 20w echo, Wensdroom VK, Zwangernr2 VK, Nonma 20w echo
    8 Linie VK
    11 Pooh85 VK, Leo85 VK, Grumpy 20w echo (GUO), Beertje1987 VK, Madchen30 20w echo
    12 RooDje 20w echo
    13 Koesterhoop 20w echo, Ingeltje VK
    14 Malaika metingen
    18 Jojo12 VK
    19 KaatjesBaby VK
    20 Kimmey VK

Maart:
    12 Koesterhoop pretecho

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling
    ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren

★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★
    sterretje van Zeester (6 wk)
    sterretje van Carientje78 (6 wk)
    sterretje van Vlinder1309 (8 wk)

Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na 2 maanden afwezigheid ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil!

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Goed dat je iig een advies hebt gekregen van de fysio. Zeker niet leuk om te melden op het werk, maar idd wel verstandig!

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jossie: ik zou ook pissig zijn hoor! (we hadden bijna tegelijk gepost: had het daardoor net gemist...) Hoe is het nu?

Linie: dacht al: waar is ze;)? Wat bijzonder dat je nog hebt mogen spieken daarbinnen:) Even nog afwachten wat het word dus qua bevalling...

Beertje: beterschap!

Liesjuh: je staat erop:) En ook al zo'n leuk poezenbeest:D

Dames met morgen de 20w-echo succes/plezier: Linie, Maggi, Strijkertje en Tiempje!!!

16. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    zal hier ook even de poezenbeesten spammen, nu iedereen zo lekker bezig is :)

Bijgevoegde bestanden:

• beest.jpg
      beest.jpg
      Bestandsgrootte:
      44,9 KB
      Weergaven:
      3
    • belle.jpg
      belle.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,9 KB
      Weergaven:
      4
  17. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Helemaal top, dank je! Ik zal nog even de aanvulling geven op de lijst; ik hoop thuis te kunnen bevallen en ook borstvoeding te kunnen geven.

Heb 4/2 dus idd de 20wkn echo en 13/2 weer controle bij de vk.

18. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Jossie: ik zou het ook niet leuk vinden.. Hoop dat je er goed met je vriend over kan praten vandaag.. Sterkte!

Liesjuh: vind 8dagen nog veel te lang haha :p ik mag om 10:00 gelukkig al :)

Beertje: beterschap vandaag.. Norovirus is niet leuk en kun je behoorlijk ziek van zijn :( en het is ongelovelijk besmettelijk! mooie kat heb je trouwens :)

Hier is vriendlief net naar huis.. en ben nu zelf hartstikke kapot haha.. Was vannacht half 3 uiteindelijk geworden haha :) straks lekker macaroni eten en ootijd mn bed in haha

19. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    prissie 165.jpg

Dit is onze hond Bo in actie....

Ik mag morgen al om 9 uur op echo, mooi op tijd dus.

20. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Beertje, rot zeg dat je ziek bent. Lekker rustig aan dan maar!

Zwangernr2, fijn dat je een leuke verjaardag van je zoontje hebt gehad, ook nog van harte!

Ook lekker op tijd Strijkertje, ik lig er dan als het goed is zelfs al onder.

Enneh, nu iedereen hier zijn beestjes showt. Zal ik mijn knuffelkonijntjes ook eens spammen :D Eens wat anders hihi!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina