Hallo allemaal! Ik kom ook weer eens langszoeven. Ik moest veel bijlezen en heb niet veel onthouden. Ik zag wat nieuwe dames, welkom! Ik zag mooie buikjes. Die van mij staat stil de laatste weken met de groei, tenminste op foto's is niet veel verschil te zien. Mooie huisdieren gezien op foto's. Wij hebben twee langharige chihuahua's. Heel gezellig, maar af en toe word ik ook gek van de haren en het geblaf. Mijn man wilde graag dit ras, was niet mijn keus, maar ze zijn wel lief hoor. Verder zit ik echt onder een steen deze weken. Na de afwijkende echo ben ik me flink zorgen gaan maken. Daarbij komt dat ik afgelopen woensdag op het spoedspreekuur in het ziekenhuis heb gezeten vanwege bloedverlies. Ze snappen niet goed waar het vandaan komt, maar de baarmoederhals was nog mooi lang en stond niet open. Gisteren weer bloedverlies gehad en een erg onrustige buik (veel harde buiken). Dit bovenop de spanning die er al is, maakt dat ik ene soort tijdbom ben. Ik ontplof regelmatig en jank wat af. Ik zal blij zijn als het donderdag is en we de 20-weken echo hebben en een afspraak bij de gyn. Dan weten we tenminste meer. Sorry voor mijn geklaag, maar zwanger zijn is op deze manier echt niet leuk. Ik probeer deze week weer meer mee te lezen en te reageren. Fijne dag allemaal
Fijn Linie dat het toch nog ergens anders kan!!! Veel plezier/succes met jullie dag! En de rest vd dames ook (had ik gister ook gezegd Kaatje: fijn van jullie poes! Liesjuh: prima mooi bijgewerkt Fijne dag iedereen, hier zo aan de arbeid! Moest eerst de auto naar de garage brengen, reparatie van die aanrijding van vorige maand. Dus kon uitslapen
Malaika: wat naar vh bloedverlies zeg! En wat een spanning en onrustigheid voor je. Ik duim voor goed nieuws donderdag! Knuffel!
Tijdje niet geweest, denk ook dat dat even zo blijft... Gister telefoontje gekregen, mijn broer gaat ook vader worden.. en voor jullie beginnen met felicitaties en 'ow wat leuks'.. ik vind het helemaal niet leuk en ben er flink boos en verdrietig om. ze kennen elkaar nog maar een half jaar, roken allebei, en worden door een ongelukje zwanger. Heb vanaf gister alleen maar gehuild of als een zombie rond gelopen, en volgens mij wordt dat vandaag niet anders. tsjess waarom kan ik dit toch nooit handelen, en waarom kan ik het niet eens makkelijk naast me neer leggen. Naja meld me wel weer als ik weer wat rationeler kan reageren.. sorry voor dit ego bericht..
Marjolein, met jouw voorgeschiedenis is het niet gek dat het moeilijk is om dit te verteren. Maar hopelijk kun je het wel naast je neer gaan leggen en hen het geluk ook gunnen. Sterkte, ik denk dat je jezelf even de tijd moet gunnen.
Dikke knuffel voor jou Malaika! Het zullen nog spannende dagen zijn tot de hopelijk verlossende echo. Ontzettend rot dat je dit allemaal mee moet maken. Sterkte! Marjolein, wat vervelend dat je zo van slag bent door het bericht. Hoop dat je ergens met alle emoties terecht kunt. Ook een knuffel voor jou!
Zo wat een pagina's! Lieve huisdieren allemaal, wij hebben ook een zwart-witte knuffelkater, zie foto Kaatje wat fijn dat het al zo snel goed lijkt te gaan met je kat! Linie veel plezier met de echo! Marjolein kan me voorstellen dat je daar even van slag van bent.. Knuffel voor jou! @aankomen: Hier 5 kg aangekomen tot nu toe, volgens mij redelijk op schema haha.. Gaat niet al te snel gelukkig, maar probeer ook wel een beetje op mijn eten te letten.. Malaika wat vervelend! Kan me voorstellen dat je dan constant in spanning zit en dat de emoties ook meer opspelen.. Hopelijk kan je snel weer lekker genieten van je zwangerschap en komt het niet nog een keer voor! @ego: Ik heb de laatste tijd af en toe ong. een uur na het eten dat ik ineens erg misselijk ben, gister harde buik (maar dan vooral bovenin, waar maag zit) en de hele avond heeft m'n eten dwars gezeten.. Laatst had k precies hetzelfde, zo irritant :x Zometeen eindelijk naar de fysio Hopelijk heeft ze veel goede tips voor me.. Fijne dag allemaal, de rest weet ik niet meer
Pfff Marjolein, wat vervelend dat je je er zo rot onder voelt... Al snap ik het wel met jouw voorgeschiedenis. Heel veel sterkte! Malaika, wat vervelend van dat bloedverlies. Ik snap best dat het nu nog meer spanningen met zich mee brengt. Ik hoop zo voor jullie dat alles goed blijft gaan! Dikke digitale knuf! Linie, wat fijn dat je toch nog terrecht kunt! En ik zou het er ook voor over hebben om een stadje verder te rijden haha. Mooie buikjes zag ik weer voorbij komen. Mijn is ook aan het groeien! Zal van de week eens een foto plaatsen. Volgende week mag ik dan ook eindelijk voor de 20 weken echo!! Ben zo benieuwd! en vind het ook steeds spannender worden..... 19 februari mag ik me melden bij Fontys hogeschool voor een gratis echo!
Jeetje malaika, wat rot! Ik duim dat alles gewoon goed is. Maar wat word je daar onzeker van! Heb je een beetje steun en afleiding? Linie, fijn dat je toch nog kan vandaag! Marjolijn, logisch dat je je zo voelt. Denk je dat ze hun levenswijzen gaan aanpassen nu? Succes met de echo's vandaag!! Hier lekker weer een luie dag. Gister hele dag ruzie gemaakt met m'n vriend dus ben er nog moe van. Het is eindelijk weer goed gelukkig.. Stoeltje van mp:
Marjolein wat vervelend dat je je er zo rot onder voelt knuffel Mailaika wat rot zeg van dat bloedverlies wat een spanning moet dat geven, hopelijk is en blijft alles goed. dikke knuffel Linie fijn dat je toch nog terecht kunt, een stadje verder zou ik er ook voor over hebben. andere dames met de 20 weken echo ook succes en veel plezier wij moge over 8 dagen voor de 20 weken echo nog even geduld dus. de draagmoeder heeft erge last van hoest en kan daardoor haast niet slapen.. ook heeft ze een wat raar gevoel niet echt duizelig maar alsof je hoofd alles te snel vind gaan. herkennen dames dat hier? ze heeft voor de hoest even geïnformeerd of ze er iets voor mag. verloskundige gaat terug bellen want moet uiteraard niet schadelijk voor de baby zijn.
Voor alle dames met de 20 weken echo vandaag!! Succes!! Allemaal met goed nieuws komen hè! Ik heb m'n 20 weken echo morgen. Ben best wel zenuwachtig!
Dames die de 20 weken echo vandaag hebben: veel succes!! @Wensdroom: soms voel ik me ook een beetje licht in mijn hoofd, ik neem dan een zout dropje en voel me dan weer prima...misschien een wat lage bloeddruk? @Marjolein: heel logisch hoor dat je niet blij kunt zijn, hopelijk gaan ze hun levenswijze aanpassen! @Mailaika: bloedverlies zorgt voor extra spanning. Ik had mn laatste bloedverlies 29 december, vk stond voor de deur na 10 min. luisterde met de doptone maar kon geen hartje horen, snel naar het zh en gelukkig een druk bewegend beebje gezien!! Ik had het niet meer van de spanning vorige week met vlagen bruin en zwart verlies gehad...weer vk gebeld..ze zei dat wellicht een warme kruik zou helpen, ben in bad geweest en paar uur later was het bruinverlies verdwenen gelukkig! Veel succes en hoop dat alles goed is!!
Linie: wat fijn dat het alsnog kan succes! Malaika: weet gewoon niet wat ik moet zeggen... Wat vreselijk naar allemaal.. Hoop dat je goeie steun en afleiding hebt en ik duim voor het beste voor jou! Marjolein: vervelend dat je hier rot onder voelt.. Maar ik moet eerlijk bekennen.. De dag voor dat ik de test deed is mn vriend opgenomen in het ziekenhuis omdat hij teveel gezopen had.. Maar vanaf het moment dat hij besefte dat hij vader werd heeft hij zijn drankbehoefte flink aangepast ik kan me echt geen betere vader voor mijn kinderen voorstellen dus hoop dat dit ook voor je broer geld Jossie: fijn dat alles goed is gekomen.. En een leuke stoel
Hoi meiden, Hier weer even een teken van leven. Het zijn drukke tijden zo voor ons. Nog druk bezig met de verbouwing, hopende dat het allemaal redelijk af is met 36 weken. De meeste babyspullen heb ik nu wel in huis (lees zolder van mijn vader). Alleen de kinderwagen, autostoel, shampoo, luiers moet ik nog aanschaffen. Maar ik ben in afwachting van een bericht van Stokke of er Maxicosi adapters komen voor op model Crusi. Ons meisje is lekker beweeglijk en we voelen haar ook al eventjes van buitenaf. Gewicht is hier nog steeds stabiel. Ik woog altijd rond de 62kg, toen ik positief testte had ik net buikgriep en afgevallen naar 59-60kg en gisteren woog ik 63,2kg. En ik heb echt aso veel taart gegeten laatste week haha. Mijn groeispurt zal nog wel komen. Ik ben benieuwd naar de 20w echo's van jullie!! Hopelijk allemaal goed nieuws. Malaika heel veel sterkte, ik zou hem ook knijpen. Dikke knuffel! Marjolein; heel vervelend dat je je zo naar erbij voelt. Hopelijk kun je er gauw toch van genieten dst je tante wordt en dat de kleintjes weinig leeftijdsverschil hebben. Jossie: ik zou ook not amused zijn, maar misschien was het zijn manier om wat spanning kwijt te raken? Liever dat hij bij een vriend slaapt dan in zijn uppie naar huis komt, en ergens in de bosjes inslaap valt. Hij zal er zijn lesje vast van geleerd hebben! Wat een lieve huisdieren hebben jullie toch! X
Hi Meiden, Hoop dat iedereen een lekker weekend heeft gehad! Zwangernr2 Is Lucas lekker verwend? Kaatje fijn dat het beter gaat met de poes. Grumpy wat een mooi babyhoekje en wat fijn dat je toch nog een pretecho gepland hebt! Marjolijn begrijpelijk dat je boos bent. Soms is het zo oneerlijk dat het bij andere mensen zo gemakkelijk gaat terwijl ze niet bewust 'proberen' zwanger te geraken. Als jij jaren bezig bent geweest blijft dat gewoon een zere plek. Mag je best ff boos om zijn. Malaika, laat het maar snel donderdag zijn. Hopelijk is alles goed. Veel sterkte en voel je niet vervelend als je hormonen opspelen. Lijkt me normaal in deze situatie! *knuffel* Linie wat fijn dat je toch nog terecht kunt vandaag! Ben benieuwd! Verder zag ik nog wat lieve knuffelbeestjes voorbij komen en prachtige buikjes! Zal mijn buik zo ook ff spammen! Mijn moeder is helemaal los gegaan met dingetjes kopen Ik kan er ook niks van zeggen, want dan zegt ze: "Ach, het is mijn eerste kleinkind en het is sale!" Haha Zo heeft onze kleine verwende prinses nu al een winterjas en Uggs van oma gekregen... pffff hahaha Verder nog een schattig shirtje en een blouse/rompertje van vrienden van ons gekregen. Te leuk allemaal! Gelukkig voel ik mijn meisje ook weer met enige regelmaat nu. Blijft een fantastisch gevoel!
Bekijk bijlage 302243 Zoontje ligt lief tegen mn schouder aan te slapen en de kleine trappelt heerlijk in mn buik... De gelukkige momenten van een mama!