Maggi: fijn dat alles goed is met jullie knulletje! Mooie foto's Hopelijk schuift die placenta nog wat op en word het 'gewoon' bevallen. Goed dat ze daar later nog naar gaan kijken!
mooie echo's. onze kleine is mama een beetje aan het pesten vandaag, naast dat ik last van mn bekken/rug heb heb ik vandaag erg last van banden (buikpijn). en als ik dan toch wat ga doen heb ik af en toe last van harde buiken. hoop dat dit eenmalig is anders bel ik morgen denk ik toch de verloskundige even.
Aaahh, wat een lieffie Maggi! En fijn dat de andere echo's ook goed waren! Net m'n vriendin met haar kleine op visite gehad, even kunnen oefenen En wat schrikken zeg met die bijna longembolie! Pfoei! En morgen weer echo's, meiden veel succes! Sorry, reageer via m'n foon en lastig namen en verhalen te onthouden.. Zwaaizwaai! Zijn jullie trouwens ook in onredelijke wezens veranderd? Ik denk ik wel een beetje.. Ach ja, m'n vriendin zei,'wij hebben geen last van onze hormonen, onze mannen wel..' Haha! Truste!
Hoi hoi Mijn echo was heel leuk. Zij was er van overtuigd dat het een meisje is. Ik dacht echt in extase te zijn na de twee prachtige jongens nu een meisje. Daarentegen maakt het me juist mega onzeker. Ik durf niet blij te zijn, want het is nog zo klein en stel je voor dat het kindje straks alsnog een jongen blijkt te zijn met 20 weken? Allemaal gedachten die door mijn hoofd schieten pffff erg he. Ik ga denk ik met 17 weken nog even naar ochten. Das lekker in de regio en als hij dan hetzelfde zeg kan ik het misschien gaan geloven. Alhoewel ik betwijfel het want ik ken mezelf. Ik blijf vast twijfelen tot de 3d kleuren echo met 28 weken het echt goed laat zien aan ons. Of nog beter.....tot dat het kleine meisje in mijn armen ligt. Hierin merk ik dat ik mezelf nog niet helemaal in de hand heb hoor. Ik ben helemaal niet zo'n labiel iemand zoals het misschien zo overkomt, maar ik maak me zo'n zorgen. Gelukkig mag ik donderdag weer naar de vlos en dan mag ik hopelijk voor het eerst het hartje horen. Dat maakt de zorgen misschien weer iets minder.......pfff mutsje dat ik ben...... Wat heerlijk dat er zoveel goed nieuws was vandaag met alle goede 20 weken echo's!! Wat fijn en wat een mooie kindjes al op de echo's. Dan is mijn ukje nog maar een ukje hoor hihi!! Ik moet nog 6 weekjes wachten. A.s. donderdag ga ik dus weer naar de vlos en dan wordt ook de 20 weken verwijzing (GUO) geschreven en hopelijk kan ik dan gelijk bellen. Dan kan ik weer ergens naar toe leven hihi!! Ik hoop echt dat Peet en Ingeltje morgen ook zo'n mooie echo hebben morgen en wat ben ik benieuwd Ing of het bij jou ook een meisje is!! Voor de meiden met slecht nieuws/minder fijne dagen door wat dan ook wil ik even een dikke digiknuffel geven!! Ik denk aan jullie meiden!! Nou ik ga even ga even op de website van ochten kijken en checken of ik een afspraak met 17 weken kan maken!! (dit kleine meisje kost nu al handen vol geld door haar onzekere mama.... ) Dikke knuffel!! Ps: waren hier nog meer meiden zo vroeg naar Lommel geweest? Ik dacht het wel toch?? Klopte het geslacht nu nog steeds??
Super maggi en linie, ook goede echo's dus. En maggi ook terug voor de placenta. Kan je de hand schudden. Ik heb vandaag weer erg veel pijn in mijn maag. Enorme krampen en zuur. Drankje helpt niets, dus probeer nu maar wat te slapen. Trusten!
@Zeester: ik ben ook in Lommel geweest maar ik was toen 14+4. Ik wilde eerst de uitslag van de combinatietest weten. Zij gaf toen ook direct aan een meisje te zien en dat is door de gynaecoloog tijdens de GUO bevestigd. Jij hebt er zo te horen een hele rit voor afgelegd! Bij mij is het soort van om de hoek haha. Hopelijk krijg je gauw wat meer vertrouwen, lijkt me niet fijn om zo in onzekerheid te zitten. Terwijl het heel logisch is dat je nog niet durft te juichen. Is iedereen al op de hoogte van jullie babynieuws nu? Voor de rest SLAAP LEKKER!! X
Knuffel voor alle lieve mama's die dolgraag een bevestiging willen van hun gezonde baby in de buik! Heel erg begrijpelijk! Volgens mij laten alle vragen en onzekerheden ons een leven lang niet meer los. Nu over de echo, straks over de ontwikkeling, het zelfstandig fietsen naar school of stappen tot diep in de nacht. Daar worden we mama voor en dat kunnen we! Maggi, wat heerlijk dat alles perfect was bij jou! Wat een mooie plaatjes! al een echt mannetje! Die placenta gast vast de goede kant op! Geslaagd met shoppen? Zeester, goed om van je te horen! Het zou natuurlijk heel erg leuk zijn, een meisje! Ik heb veel goede verhalen gelezen over haar, dus heb vertrouwen. Ik snap dat het een emotionele achtbaan voor je moet zijn. Zet m op meid! Beertje, nachtdiensten moeten niet per se, maar we hebben zo'n klein team dat het eigenlijk toch niet anders kan. Over twee weken de laatste. Avonden vind ik vaak pittiger omdat ik voor de kids weer vroeg eruit ben. Nog een maand en dan heb ik helemaal geen diensten meer tot mijn verlof bij 36 wk. Heerlijk! Hoop dat jullie allemaal diep in dromenland zijn! Welterusten! Peetje en Ingeltje, heel veel succes morgen!!
Goedemorgen.. Ff alles vluchtig bijgelezen tot zo ver ik alles kon onthouden Zeester: gaaf dat ze zegt dat het een meisje is.. Ik heb ook hele goeie verhalen over haar gehoord Jossie: dat mannen last hebben van onze hormonen klopt wel ja de laatste keer bij de vk vroeg de vk aan mij of ik last had van de zwangerschap.. Antwoord mn vriend ik wel.. lekker ding is het ook Maggi: mooie echofoto's 20wekenecho: iedereen die vandaag de 20wekenecho heeft.. Heel veel succes ben jaloers op jullie hihi De kleine beeb ligt weer aardig te trappen nu en zoonlief word nu ook wakker dus ga maar zo eens uit bed.. Hopen dat de zon vandaag schijnt iig niet teveel regent vanmiddag want vl en ik willen straks de duowagen gaan kopen!!
even bijgelezen.. iemand een bijna lonembolie dat is schrikken hopelijk gaat het snel beter. gelezen dat er goede 20 weken echo uitslagen waren en personen lekker zijn gaan shoppen. dames voor vandaag met de 20 weken echo succes en veel plezier. logisch dat iedereen bevestiging wil dat alles goed is met de 20 weken echo is ook spannend. zeester logisch die emotionele achtbaan bij jou.. maar hoor goede dingen over lommel dus ze gaan straks gewoon bevestigen dat je nu een meisje krijgt. hopelijk lukt het je om een beetje vertrouwen te krijgen. draagmoeder heeft dus de griep en daar horen die soort duizeligheden blijkbaar ook bij. dat ze t idee heeft dat alles te snel gaat voor je hoofd. ze had ook wat koorts en de verloskundige kon t rare gevoel nu ze dat hoorde beter plaatsen. ze mag gewlukkig paracetamol nemen en iets voor het hoesten. later vandaag eens informeren hoe het nu is. vanavond op kraamviste bij een koorlid die eind december is bevallen van een dochter. we gaan er met 5 personen heen. gezellig heb er zin in.
Maggi, ook zo'n super echo! Fijn zeg! Leuk hè zo'n beweeglijk minimensje te zien! Inderdaad jammer van je placenta, maar hopelijk verschuift het nog! Leuke foto's ook! Wij hebben er ook een hele hoop gekregen, die van jou zitten er ook tussen haha! Zal eens kijken of ik ook nog wat kan plaatsen. Veel plezier vandaag met het babykamertje halen en in elkaar zetten! Ingeltje en Peetje, veel kijkplezier en we duimen voor gezonde kindjes!
Hoi meiden, Wat fijn dat de 20 weken echo's goed zijn! En die echo in het VU (sorry naam ff kwijt) volgende week is ook goed, gaan we gewoon vanuit! Zeester, wat leuk dat ze een meisje dacht te zien! Ik zou zeggen kom er lekker bij op de roze wolk... het is hier prachtig! Ik ben met 16+1 naar Lommel geweest en krijg maandag definitief met de 20 weken echo te horen of het echt een meisje is (Al twijfel ik daar niet aan na de zekerheid waarmee dat vrouwtje in lommel het ons bekend maakte! Gisteren geknutseld aan het geboortekaartje en proefdrukken besteld, die hopelijk morgen binnenkomen. Gister ook even rondgezapt want die konigin had ik inmiddels wel gezien, en toen stuitte ik op het programma 16 en zwanger. Het meisje beviel net en ik moest gewoon huilen toen dat kindje eruit was... zo mooi!!! Vandaag even werken en vanavond komen mijn schoonouders bij ons gourmetten voor mijn verjaardag. Dus wordt een gezellig avondje! Mensen die vandaag de 20 weken echo hebben.... Wij willen alleen maar goed nieuws hier dus kom maar op!! haha
Mijn ontplofte 20 wk buik na de nachtdienst! Pooh, wat goed dat je al een kaartje hebt gemaakt! Gezellig dat getrappel hè, zwangernr2? Veel plezier bij de kraamvisite wensdroom. Peetje en Ingeltje, tot zo! Fijne dag! Ik kruip nu onder de wol!
Goeiemorgen! 20 weken echo'ers; HEEL VEEL SUCCES VANDAAG! Ik hoop hele mooie stukken te lezen wanneer ik terug ben vanmiddag of vanavond. Zal aan jullie denken. En natuurlijk fotoooos! Dat vind ik toch zo leuk, kindjes vergelijken en erachter komen dat ze op de echo echt niet allemaal op elkaar lijken Nou babytjes zet 'm op vandaag! Linie dankjewel! Hoop dat het gaat lukken vandaag met het kamertje In ieder geval heb ik al een heel gave uilenlamp besteld Little Dutch hanglamp uiltje groen ruitje - IKenIK.nl en dat thema (bos) willen we een beetje aan houden! Ben benieuwd naar jouw foto's! Vandaag plaatsen he Kaatje wat een mooi buikje! En dat voor een vierde, vind het nog redelijk netjes hoor!! Maar dat komt nog wel die echte explosie ;P Trek je het nog een beetje die nachtdiensten? Pooh leuk zeg een proefdruk van het kaartje! Ik heb ook al één proefdruk besteld maar toen ik de envelop openmaakte stond er op de voorkant van het kaartje "Oscar"... En aan de binnenkant pas onze naam. Was ik gewoon de naam op de voorkant vergeten te wijzigen. Zo jammer, vooral omdat je meestal maar 1 gratis proefdruk kunt bestellen. Waar heb je het laten drukken? Anderen nog tips voor sites met goedkope geboortekaartjes? Wordt snel zo vreselijk duur! Tiempje we kunnen elkaar inderdaad de hand schudden. Hopelijk voor ons allebei verschuift de placenta nog, en anders wordt het maar de alternatieve manier van bevallen helaas! Het gaat met het kindje goed en dat is toch het belangrijkst. Maar liever gewoon een natuurlijke bevalling hoor! Ik probeer me er maar niet teveel zorgen over te maken Tot vanavond!
Trouwens herkent iemand hier de jeuk na het warme douchen? Ik word dan helemaal gek! Overal jeukt het, vooral benen en buik. Na een tijdje trekt het gelukkig weg..
Heerlijk kaatje en mooi buikje! Hier is iemand in huis om een wand te maken en hij heeft nu al kennis gemaakt met mn zwangerschapshormonen ik heb vandaag een flinke stapel wasgoed omdat ik weinig kon wassen omdat mn huisgenootje me elke keer voor was. Dus vandaag was het mijn dag. Dus ik vraag nog kan ik wassen vandaag omdat de machine op de plek staat waar ze bezig zijn. Ja dat kan word gezegt. Kom ik terug met mn wasmand is de hele wasmachine eruit... Jaaa toen werd ik ff chaggie en heb ik hem er weer ingedraaid en aangezet. Die man is nu een beetje pissig
Zo, ik ben weer ff bij.. Mooie echo foto's gezien! Hier nog 1,5 wk geduld hebben haha.. Vind het ook erg leuk, ben benieuwd hoe onze uk er nu uit ziet.. En ook spannend of het allemaal goed is. Voor de onzekere dames: Logisch toch dat je je zorgen maakt om je kindje! Maar probeer wel positief te blijven hoor.. En niet van tevoren teveel zorgen maken, daar wordt het toch niet anders van.. Maar begrijpelijk, het is het kostbaarste wat er in je leven is.. Hopelijk krijgen we allemaal gezonde kindjes! Hier groeit buik ook goed, zal binnenkort wel weer es foto plaatsen (ik maak elke week een foto en laat dan voor het gemak de camera boven liggen hihi) Jeuk heb ik ook na het douchen! Vooral half uurtje later als ik in bed lig.. Ik had laatst ander douchespul gebruikt, daar is het volgens mij door gekomen.. Nu weer wat ik standaard heb en daar heb ik veel minder last van.. Laat die andere wel staan tot na de zwangerschap Zo weer aan het werk.. Maar heb de woensdag om kunnen ruilen met een collega zodat ik lekker dicht bij huis zit (scheelt stuk fietsen en minder te stofzuigen/dweilen).. Dus alleen de dinsdag is nog zware fietsdag hihi.. Dus vandaag even door komen en dan valt de rest van de week mee
Kaatje, wat een mooi buikje!! En slaap lekker! En ik ga mijn best doen met de foto's Maggi voor vandaag Leuk thema, zoiets willen wij ook. En wat een leuke lamp! Had gisteren ook een super leuk uilenlampje gezien, heb van alles wat ik leuk vond foto's gemaakt haha! Ik ben eigenlijk niet zo creatief, maar ik wil voor het babykamertje toch ook zelf wat proberen te maken. Ben ook op zoek naar een tak of boomsticker met uiltjes erop! Verven of behangen doen we denk ik niet, het kamertje heeft al een lime groene muur, dus dat houden we denk ik zo. Het jeuken herken ik niet zo... af en toe een beetje maar. Ik heb weer een druktemaker in mijn buik vandaag, zo leuk om steeds te voelen Heb voor vandaag eigenlijk zoveel huishoudelijke plannen, maar zo'n hoofdpijn Misschien van de spanning van gisteren ofzo.. Had het nieuws van onze zwangerschap helemaal niet via Facebook bekend gemaakt, maar gisteravond kon ik het toch niet meer laten na die super echo. En zoveel leuke reacties, zowel van de mensen die het nog niet wisten als van degene die het wel al wisten Doet toch goed!