16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Oh Carientje, wat verschrikkelijk spannend! :(
    Heel veel sterkte. Ik ga voor je duimen..

2. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Carientje,
    Wat verschrikkelijk voor jullie! En dan ook nog zo'n lang weekend moeten wachten tot de echo... Heel veel sterkte...
    Dikke, dikke knuffel!

3. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Zeester,
    Wat een lief berichtje, zit weer met tranen in mijn ogen. Dat je dit kunt opbrengen terwijl je zoveel verdriet hebt. Dankjewel! Ik zal diep inademen en voorzichtig gaan genieten. En het is niet zo dat jij me verdrietig hebt gemaakt hoor. Ik had het jullie ontzettend gegund, net als alle aanstaande mama's. De wens en het verlangen naar een kindje is zo ontzettend sterk! Het breekt gewoon je hart als het anders loopt.
    Lieverd, ik hoop snel goed nieuws van je te horen!
    Hele dikke knuffel terug!

4. Maggi

Maggi Niet meer actief

Pff meiden nu ben ik gewoon in tranen door jullie lieve berichtjes naar elkaar :( Het is een ieder hier zo gegund!! Ben echt blij hier met zulke lieve mensen te kunnen praten hoor! Wat een lieverds hier!

Zeester hopelijk komt er gauw goed nieuws van jouw kant!!

5. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

7 jan 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    Hoi hoi ik denk ik kom hier ook gezellig mee kletsen en lezen......ik ben danielle en ik ben 29 en na 2 jaar mmm eindelijk zwanger van ons 1e kindje :D als alles goed gaat ben ik volgens mijn bereking uitgerekend op 17juni dus ook een juni mama.....we hebben 7nov onze 1e echo dus echt super spannend....

6. Maggi

Maggi Niet meer actief

Hee Danielle! Wat fijn zeg dat het eindelijk is gelukt! Gefeliciteerd en heel gezellig dat je hier komt mee kletsen :) We zijn op dezelfde dag uitgerekend, leuk! Spannend he allemaal, gelukkig kunnen we het hier bij elkaar kwijt, dat maakt het toch allemaal wat draaglijker tot de echo :)

7. Maggi

Maggi Niet meer actief

Oh ik had nog even een vraagje aan iedereen die zo tussen de vijf en een halve en zes en halve week is; merken jullie ook dat de baarmoeder pijntjes afgenomen zijn? Ik had die zo tussen week 4 en 5 nogal heftig, maar nu voel ik daar niks meer! (maar mijn borsten des te meer..) IS dat bij meerdere zo of ben ik raar :p?

Slaap lekker allen!

8. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    @Carientje geloof nog niet voor 100% wat ze zeggen ik ben zwanger geworden door clomid ze hadden bij mij ook bloed getrokken een week voor ik ongi werd en ze zeiden "de kans is heel klein dat je zwanger bent!" NIET DUS!!!!! 1 week en 5 dagen daarna bleek ik zwanger! dus ik zou de hoop niet helemaal opgeven KOESTERHOOP zou ik zeggen

hier is de misselijkheid al wat gedaald deze morgen was het niet normaal! pijnelijke borsten is ook al zo goed als weg alleen de buikpijn is er nog hoop dat het normaal is dat die kwaaltjes stilletjes aan weggaan?

9. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Danielle, wat ontzettend fijn dat het gelukt is! Gefeliciteerd en welkom!

@iedereen, de klachtjes zijn bij mij lichamelijk ook afgenomen, behalve dus de moord swings en de vermoeidheid. Als we het allemaal hebben moeten we ons dus niet druk maken!

Nu mijn bedje in... Welterusten allemaal!

10. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh carientje, ik duim heel hard voor je!! Hoop op goed nieuws maandag!! XXX

11. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd en welkom!! Ik ben ook na 2jaar mmm zwanger van ons eerste kindje. Via eerste iui. En bij jou?

12. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames!

@vlinder1309 welkom en gefeliciteerd! Wat geweldig dat het na al die tijd is gelukt!

@maggi: ik heb ook minder baarmoederpijntjes, al ben ik me er meer bewust van, als je begrijpt wat ik bedoel. Normaal voel ik mijn baarmoeder niet zitten, nu wel.
    Inderdaad wel meer last van mijn borsten. Als ik snachts omdraai en gewicht verschuift ben ik meteen wakker van de pijn. Ik ben na mijn eerste zwangerschap van een normale B naar een flinke C gegaan. Die dus ook is gebleven na de geboorte. Nu ga ik richting D vrees ik:$

Heb weer een superdruk weekend voor de boeg. Zou eigenlijk naar een congres/beurs vandaag, maar heb er de puf niet voor. Zonde , want had al ticket van €70 gekocht. :( Maar als ik er alleen al aan denk dat ik 2 uur in de trein moet gaan zitten om er te komen begin ik al te stressen. Laat staan dat ik nog naar een beurs ga (en daarna naar een verjaardag). Dus ga ik zo maar even in bad hangen en rustig opstarten.

Fijne dag allemaal!

13. carientje78

25 okt 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve reacties, jullie zijn zulke schatten ! Ergens kan ik ook gewoon nog niet geloven dat het foute boel is. Heel mijn lijf schreeuwt dat het zwanger is. Stiekem hoop ik nog een mooi klein wezentje maandag op de echo te zien. De wonderen zijn de wereld nog niet uit....maar ergens weet mijn verstand wel beter...

14. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    ik ga voor je duimen Carientje! Wachten,wachten en geduld...aaaah, de meest lastige dingen in deze situatie want je wil het gewoon nu weten.. Heel veel sterkte! Ga je nog iets doen dit weekend voor afleiding?

Ik ga vanaaf naar familie in Zeeland en zondag muziek maken (speel trompet:) ) vanavond ben ik de bob, hoop alleen dat ik wakker kan blijven..haha. Gisteren had ik echt zwabber benen van vermoeidheid, kon echt niet stil blijven zitten. Kreeg gisteren een what's apo van schoonvader 'eet geen kebab ivm bacterie' haha, te schattig :) heb gestuurd dat nu ik geen bier meer drink, ook geen zin meer heb in kebab. :p
    Fijn weekend allemaal!

15. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hahahaha jossie super lief van je schoonvader!! Bij ons weet nog niemand het behalve wijzelf ;) maar inderdaad, zonder bier hoef ik ook geen kebab :)

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen dames!

Hier wat drukke dagen gehad, dus weinig online, maar lees wel trouw bij hoor :)

CArientje... jee wat een klotenieuws :( Hopelijk inderdaad gewoon een latere eisprong dan gedacht waardoor je HcG laat op gang is gekomen? WAs dit je eerste meting? IK blijf duimen hoor!

VLinder van harte welkom, ik zal je als ik op mijn laptop zit wel even op de lijst zetten (gaat op tablet niet zo makkelijk).
    VEel meiden hier die met een lange MMM historie eindelijk zwanger mogen zijn, geweldig!!

NU gauw naar beneden, vandaag vier ik mijn verjaardag echt. ZOjuist een docking gekregen voor mijn tablet, fijn! Typt een stuk makkelijker zo :)

Fijne dag allemaal!
    (Hier kwaaltjestussenstand: nog pijnlijke borsten, sneller wat misselijk gevoel, vol bij het eten, uur later berehonger, veel plassen)

17. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Eindelijk weekend na een veel te drukke werkweek. Vandaag bijna de klok rond geslapen, vermoeidheid is hier nog in alle volledigheid aanwezig. Maar ik ben net 2 weken van mijn buikgriep af en deze week alles bij elkaar aan het snotteren. Deze ochtend een beetje rustig opstarten. Vanmiddag heb ik een uitje met mijn fotografie klasje (volg momenteel een cursus fotografie) en vanavond naar een cabaret voorstelling. Hopelijk houd ik het vol! Ben de laatste dagen wel met vlagen misselijk, had ik voorheen niet. Maar ondanks mijn snotneus ruik ik alles heel scherp. Niet handig als je in een ziekenhuis werkt ;) Zelfs naar de wc gaan is een hele onderneming haha. Buikpijntjes zijn ook over geloof ik!

Maandag heb ik de intake bij de verloskundige. Ben erg benieuwd! En woensdag de echo :) Ergens ben ik bang dat het er 2 zijn. Natuurlijk ben ik daar ook blij mee, maar ben bang dat mijn lijfje dat niet trekt. Nog een paar daagjes wachten. Behalve mijn beste vriendin en 1 collega is er nog niemand op de hoogte. Heb er eigenlijk nog niet goed over nagedacht hoe en wanneer we het gaan vertellen. Schoonbroertje zit nog tot 15 nov in het buitenland.

Spannend hier! Ik hoop dat we allemaal goed nieuws krijgen de komende weken. mijn duimen draaien overuren voor jullie!

X

18. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!
    Hier ook reuze druk weekend voor de boeg. Vanmiddag kinderfeestje met 12 (!) 4-5 jarigen en morgen "personeelsuitje" met onze vaste oppas na de eerste zwemles van zoonlief!
    Pff, zal blij zijn als het zondag avond is...
    Fijne dag!

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    O ja... MOE hoe kon ik die toch vergeten hahaha!

Die MvM kannen raken wel goed vol zeg! IK pies me suf :p

20. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Goedemorgen allemaal,

Vlinder, welkom en gefeliciteerd!

Carientje, ik duim ook hard voor je dat je maandag toch positief nieuws mag krijgen!

Ik herken het ook wel dat sommige kwaaltjes niet meer zo aanwezig zijn. Maar helaas blijven de misselijkheid en de hartkloppingen wel flink op de voorgrond. Vannacht wel voor het eerst wat beter geslapen :)
    En ik moet best wel vaak plassen, maar het is zo weinig wat er uit komt! Herkennen jullie dit ook?

Een goed weekend allemaal!

Deel Deze Pagina