Heel herkenbaar! Heb sowieso snel jeuk met al mijn allergietjes, maar het is sinds ik zwanger ben een verschrikking. Smeer me in met Neutral babyolie en Roc voor de gevoelige huid, maar of het nou echt helpt....
Mooie buik Kaatje! En stoer dat je nog steeds nachtdiensten draait, zolang je lichaam het natuurlijk toelaat.
wat ook goed tegen jeuk en droge huid kanhelpen is nertsolie of zalf. ik ben dan niet zwanger zelf maar heb ook regelmatig jeuk en droge huid en bij mij helpt elke dag 1 a 2x insmeren met nertsolie best goed. ( helpt overigens ook voor zwangerschapsstriemen)
Spannend zeg, vandaag weer spannende echo's. Iedereen heel veel plezier en hopelijk allemaal goed nieuws!! Ik heb me vandaag aangemeld voor de zwangerschapsgym. En tevens voor een cursus baby/kinderreanimatie! Vind ik wel interessant, en altijd fijn om te hebben denk ik. Hoop het echter nooit nodig te hebben, maar toch... Ook in mijn beroep komt dat wel van pas, het certificaat bedoel ik dan. Want ook hier hoop ik het noooooit te hoeven gebruiken. Mooi voordeel; Ik krijg beide cursussen Volledig! vergoed door mijn verzekering!!!!! Echt zo fijn, de zwangerschapsgym kost 150,- en de Reanimatiecursus kost 50,-. Toch mooi meegenomen dacht ik zo! Iedereen een fijne dag, alle werksters; werk ze!! Liefs.
Oh ja zag dat iemand nog vroeg voor een site voor geboortekaartjes. Ik heb de volgende sites bezocht en wat zitten knutselen met kaartjes: www.youngart.nl Geboortekaartjes, online de allerleukste bij Babyboefjes.nl www.jippiejippie.nl www.greetz.nl Geboortekaartjes van lief! lifestyle www.kaartje2go.nl Succes allemaal!!!!
Ik zit nog steeds thuis af te wachten op de uitslagen van het bloed :-S. Wat duurt wachten lang! Schrikken beertje. Ik herken je 'angst'/ ongerustheid. Ik weet van mijzelf dat ik ook wel snel in dat soort stress kan schieten, dus probeer het vaak ook zelf wel te relativeren. Ik denk dat heel veel vrouwen dat gevoel vlak voor die 20 weken echo wel (her)kennen. Denk eigenlijk ook dat dat er bij hoort. Iedereen hoopt toch op een positieve uitslag?? Je leeft gewoon naar die echo toe, met daarbij automatisch de gedachten, 'wat als'? Ik probeer dan maar voor mijzelf nu te zeggen (makkelijker gezegd dan gedaan) als het zo is, dan is het zo. Dat kan ik niet veranderen..... Dat zou erg heftig zijn, maar ik moet me er nu geen zorgen om maken want de kans is veel groter dat het goed is.... Niemand heeft er wat aan als je je van te voren zorgen maakt voor iets wat er misschien niet is..... Dus maak de zorgen pas als het nodig is Nogmaals makkelijker gezegd dan gedaan, maar dit helpt mij er wel doorheen en toch heb je vlagen waarbij door je hoof spookt, wat als...... Niet te lang bij stil staan! Alle anderen! Van harte gefeliciteerd met de goede 20 weken echo! @ Ingeltje en Peetje, ik duim voor jullie. Hoop dat alles goed is!
Op verzoek dan de fotootjes van onze echo gisteren. De eerste natuurlijk het hoofdje en de tweede een zwaaiend handje (het duimpje is er hoor die steekt naar voren)
Ah meiden bedankt voor jullie bemoedigende woorden, doet me goed! Om de zinnen maar even te verzetten vandaag de kinderwagen besteld en allerlei badartikelen gekocht bij babydump, daar waren alle verzorgingsproducten 10% en de badspullen 20% korting. Even lekker geshopt met mams en zusje Ons kamertje is bijna klaar, m'n vader is nu druk van bezig boven de laatste wand re doen en maandag na de echo komen de meubeltjes! Alleen nog een lamp en gordijnene en dan zijn we soort van klaar qua inrichting. We hebben een wandje soort lime/geel groenig en aan de andere kant gebroken wit met een heel licht zilveren bloemen motief. Net even gespiekt en ben er erg blij mee als het klaar is zal ik kijken of ik er een foto vab kan plaatsen! Iedereen met de 20w echo veek succes en vooral veel plezier! Hopelijk weer allemaal gezonde baby's! (Gek trouwens, bij een ander ga ik er gewoon van uit dat allles goed is waarom lukt dat bij mezelf nou niet ) Fijne dag!
Heb er zoveel leuke meegekregen dat ik bijna niet kan kiezen haha! Maar hier dan nog 2. Op de eerste ligt 'ie even helemaal gestrekt met het hoofdje iets naar achteren. En de tweede natuurlijk het onderbeentje met voetje
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Strijkertje(28) - 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis ♥ MaichaMaaike (24) - 1e kindje - BV - ZKH 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Cookie (43)- 1e kindje - ? -? 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV -ZKH (gyn) ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV - Thuis 21 juni ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-ZKH (geplande ks) ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum ♥ PirateMommy(?) - 1e kindje - ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-ZKH 22 juni ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - ZKH ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ? ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH 1 augustus (illegaal erelid ) ♥ Zeester - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (9) Meisjes (10) Jongens (5) Verrassing! Afspraken Januari: 29 Peetje2012 20w echo, Ingeltje 20w echo 30 MaichaMaaike 20w echo, Cookie 20w echo, Grumpy pretecho 31 Masami 20w echo (GUO), Grumpy VK, Marjolein 20w echo (GUO), Bl0empje 20wkn echo, Malaika controle gyn, Elfrieda 20w echo (GUO), Kaatjesbaby 20w echo Februari: 1 Kimmey 20w echo 4 Pooh85 20w echo, zwangernr2 20w echo, Jojo12 20w echo, Beertje1987 20w echo, Madchen30 20w echo, Liesjuh1977 20w echo, Pindakoek 20w echo 5 Wensdroom 20w echo 6 Kleinmonster 20w echo, Jossie81 20w echo 7 Leo85 20w echo (GUO), Malaika 20w echo, Wensdroom VK, Zwangernr2 VK, Nonma 20w echo 8 Linie VK 11 Pooh85 VK, Leo85 VK, Grumpy 20w echo (GUO), Beertje1987 VK, Madchen30 20w echo 12 RooDje 20w echo 13 Koesterhoop 20w echo, Ingeltje VK, Liesjuh1977 VK 14 Malaika metingen 18 Jojo12 VK 19 KaatjesBaby VK 20 Kimmey VK Maart: 12 Koesterhoop pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na 2 maanden afwezigheid ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
Haai lieve meiden, Even vlug voor ik ga werken, vanochtend mijn echo gehad en de tranen liepen me al over de wangen toen ik de eerste beelden zag, wat mooi! Wat een lief klein mensje!! En bewégen dat ie deed! Sprong op en neer, het de echoscopiste zowat onmogelijk makend om het hartje goed te kunnen bekijken. Na een boel getrek, geduw en gedraai (ook ik moest op mijn zij haha) zag ook het hartje er goed uit, een tot zover gezond kindje!! En ze had het gelijk al gezien, maar hield ons tot de laatste tellen in spanning, erg leuk! Het is een: JONGETJE!!!
Aaah Ingeltje, wat fijn ook een gezond kereltje!! Geen roze, maar toch weer een blauwe wolk dus! Goed dat je het nu dan weet toch, kun je er even aan wennen en dan lekker van genieten! Jeetje 4 mannen in huis straks, leuk Nu Peetje nog! Ik ben lekker ideeen aan het opdoen voor de babykamer, bij nader inzien denk ik toch niet dat de ene muur die we limegroen hebben dat blijft, al is het een redelijk lichte kleur.. En ik ben eruit, ik wil een mdf boom op de muur Een jeetje jullie zijn dus al met geboortekaartjes bezig, leuk hoor! Jammer van je proefdruk Maggi! Maar ja, hier eerst maar eens gauw de babykamer meubeltjes bestellen. En pff, nu mezelf maar weer eens activeren voor strijken en was opruimen en ophangen
Ingeltje weer een blauwe wolk , leuk zoveel mannen in huis. fijn dat alles goed was.. er komen hier al heel wat ideeen voor de kamertjes langs.. en al bezig met geboorte kaartjes..leuk! ben bij mijn ouders nu en ben bij de paarden geweest en ff gekletst met de meiden van stal enz..
Gefeliciteerd met je zoon Ingeltje! Wat heerlijk! Lekker genieten! Tip voor kaartjes: Welkom... | CardartH Hebben wij 2x gebruikt. Super kwaliteit en service. Alles kan aangepast, ze werkt heel persoonlijk. Zo, nog even verder slapen...
Ingeltje van harte! Geweldig nog een zoon! (foto?!! ) Idd straks 4 mannen in huis! Linie en Maggi wat een prachtige echo's! En wat een lief lampje Maggi. KH82 wat irritant dat die uitslagen zo lang op zich laten wachten. Hebben ze gezegd hoe lang het ongeveer zou duren? Wensdroom hopelijk is de draagmoeder snel beter. Die griep die nu heerst is een hardnekkige Kaatje wat een mooi buikje! En idd netjes voor nr. 4! Kleinmonster hier ook wat bandenpijn, maar een kruik helpt wel bij mij. Sinds afgelopen donderdag heb ik onze kleine meid elke dag gevoeld. Dat haalt veel onzekerheid bij me weg en ik geniet er volop van.
Gefeliciteerd Ingeltje met je ZOON!!! En als de kleine van Strijkertje ook een jongetje is word de stand 11-9 in voordeel vd jongens Linie: mooie foto vd echo! En moest je nog af en toe niet kijken ivm geslacht??? Zo, weer door met werk! Ik wil de baby OOK voelen, grrrr, merk dat ik ervan baal dat ik het nog niet voel... Helemaal omdat ik het idee heb dat bijna iedereen het hier al wel voelt... Dat zou bij mij een hoop onzekerheid wegnemen namelijk...
@ Ingeltje, nog een kereltje. Gefeliciteerd met de goede echo. Fijn! Hoe gaat het nu met je rug/ bekken? @ Peetje, shoptherapie helpt altijd. Ik heb de afgelopen dagen als afleiding ook ontzettend veel lopen shoppen Ik ben gebeld!! Voorlopig gerustgesteld! Uit mijn bloedwaarde kwam nu niks vreemds (dus vooralsnog geen 5e ziekte), het blijft even spannend omdat de incubatietijd tot 3 weken ligt. Als ik nu geen blaasjes, rode vlekken of griep (signalen) krijg is het goed. Ik heb geen antistoffen (dat dacht ik al), dus ben nog wel wat huiverig. De vk zei; dat ik bijna 20 weken ben (nu 18 wkn en 2 dgn) daarna is het gevaar geweken.... Ik mag van haar weer gaan werken, het risico is nu vrij klein.... Toch voelt dat nog niet goed (begrijp me goed, ik werk liever dan ik thuis zit) aangezien ik altijd de uitzondering ben (echt waar, met alles!)... Ik denk niet dat ik het op mijn geweten wil hebben als ik nu weer een uitzondering word als ik ga werken en het toch nog op loop.... Ook mijn omgeving (die kennen mij ) denken er ook zo over in mijn geval. Moet alleen even een constructie met mijn werk bedenken . Komt goed!
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Strijkertje(28) - 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis ♥ MaichaMaaike (24) - 1e kindje - BV - ZKH 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Cookie (43)- 1e kindje - ? -? 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV -ZKH (gyn) ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV - Thuis 21 juni ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-ZKH (geplande ks) ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum ♥ PirateMommy(?) - 1e kindje - ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-ZKH 22 juni ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - ZKH ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ? ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH 1 augustus (illegaal erelid ) ♥ Zeester - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (9) Meisjes (11) Jongens (5) Verrassing! Afspraken Januari: 29 Peetje2012 20w echo, Ingeltje 20w echo 30 MaichaMaaike 20w echo, Cookie 20w echo, Grumpy pretecho 31 Masami 20w echo (GUO), Grumpy VK, Marjolein 20w echo (GUO), Bl0empje 20wkn echo, Malaika controle gyn, Elfrieda 20w echo (GUO), Kaatjesbaby 20w echo Februari: 1 Kimmey 20w echo 4 Pooh85 20w echo, zwangernr2 20w echo, Jojo12 20w echo, Beertje1987 20w echo, Madchen30 20w echo, Liesjuh1977 20w echo, Pindakoek 20w echo 5 Wensdroom 20w echo 6 Kleinmonster 20w echo, Jossie81 20w echo 7 Leo85 20w echo (GUO), Malaika 20w echo, Wensdroom VK, Zwangernr2 VK, Nonma 20w echo 8 Linie VK 11 Pooh85 VK, Leo85 VK, Grumpy 20w echo (GUO), Beertje1987 VK, Madchen30 20w echo 12 RooDje 20w echo 13 Koesterhoop 20w echo, Ingeltje VK, Liesjuh1977 VK 14 Malaika metingen 18 Jojo12 VK 19 KaatjesBaby VK 20 Kimmey VK Maart: 12 Koesterhoop pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na 2 maanden afwezigheid ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft