Iedereen met een 20 weken echo veel succes.ik hoop op allemaal goede berichten. Ik weet niet meer wie maar iemand vroeg of de draagmoeder weer wat beter was. gelukkig wel en is ze gister ook gewoon weer wezen werken. Pindakoek succes met je sollicitatie duim duim..
Als ik uitga van de leeftijd van de draagmoeder dan klopt de Chinese kalender niet. maar las ik mijzelf neem als moeder en mijn leeftijd neem dan klopt de kalender wel. ( ik weet dus niet of ik mag en kan zeggen dat hij voor ons klopt)
Ben weer terug van de echo, en alles was goed... hij ligt wel iets achter op groei, maar dat is niet erg.. Verder is het nog steeds een jochie, al liet hij dat eerst erg onorthodoxs niet zien.. Lag er met zijn handen voor hehe... Toch heb ik liever pretecho's, we hadden een vrouw in opleiding, en die was veel in gesprek met de 'echte' arts, en ons werd weinig uitgelegd. Het was allemaal snelsnelsnel, en ze drukte enorm hard met de echokop. Kijk dus maar weer uit naar de pretecho. Verder gaat het met mij redelijk, begin een beetje aan het nieuws te wennen, maar echt accepteren en leuk vinden gaat nog wel even duren. zit af en toe nog met waterlanders, maar zo extreem als het in het weekend was is niet meer zo (gelukkig). Maandag is mijn moeder ook langs geweest en dat heeft me erg goed gedaan. Heerlijk mijn verhaal gedaan, en alles een beetje in perspectief gezet. Komt uiteindelijk wel goed, maar pffff.. leuk is Echt anders... Ga zo even shoppen, en vanmiddag met een notepad op jullie reageren... liefs Marjolein
Fijn dat het allemaal goed was Marjolein, wel jammer dat er niet echt goed de tijd voor jullie werd genomen.. Verder mensen met echo's vandaag: succes! En pindakoek succes met de sollicitatie! Ik heb nog even kunnen slapen, maar niet echt veel.. Was pas rond half 8 en telkens weer wakker.. Net weer bij de fysio geweest en nog wat meer oefeningen meegekregen.. Hopelijk wordt het nog wat beter met m'n rug/bekken, en anders wordt het binnenkort maar wat minder werken.. Fijne dag nog allemaal!
Fijn dat het goed is Marjolein! En iets achter op groei, kijken ze daar later nog naar? Fijn nog steeds een jongen! Jammer dat het snel moest, je had een GUO toch? Hoor het idd vaker. Op naar de pretecho! Fijn dat je goed hebt kunnen praten met je moeder. Neem de tijd voor dit nieuws. Shopse! Pindakoek en Linie: succes met sollicitaties! Hier m'n 1e pakje gekocht
Marjolein fijn dat het goed was en inderdaad erg jammer dat er niet de tijd genomen werd en weinig uitleg. Wat rot Leo dat je zo slecht kunt slapen, komt dat ook door je rug en bekken? hoop ook voor jou dat de oefeningen helpen en je er minder last van hebt.
Kaatje, hopelijk is alles goed met jullie meisje!! Je komt straks vast terug met goed nieuws! Yes!! Marjolein wat fijn dat alles goed was. Jammer dat het zo onpersoonlijk was, maar lekker gaan genieten van een gezonde baby in je buik. Wat een leuke kleertjes zeg. Ik zal wat ik gisteren heb gekocht er maar niet opzetten. Dan zijn we 5 pagina's verder ! Het is heel erg, maar lig gewoon nog op bed. Was al wel vroeg wakker en heb er al wel een was inzitten, maar lig nog heerlijk gtst te kijken. Ben 2 dagen vrij geweest. Vandaag nog werken van 15-22 en dan weer 3 dagen vrij. Toch wel fijn om 20 ipv 30 te werken. Het gaat ook veel beter met m'n rug! Joepie!!
Fijn dat alles goed was alleen jammer dat er weinig tijd voor jullie was marojolein.. Leuk een jongetje! Leuke kleertjes grumphy en wensdroom Lekker dat je straks weer 3dagen vrij bent peetje hier ook ff gtst gekeken Zometeen voor het eerst met mijn zoontje naar de peuterspeelzaal toe even kennis maken met de juffrouw daar en horen hoe ze met de kleintjes werken.. Hoop dat ze daar aan gezond eten doen want mn zoontje wil geen fruit meer eten dus hoop dat hij door de andere ukkies gestimuleert kan worden
Yes aangenomen!! eerste 2 mnd voor 36 uur pw daarna even kijken hoeveel uur ik kan werken. Beter iets als niets toch?!
Grumpy wat fijn dat je pretecho goed was en wat typisch dat jullie kleine spruit zijn/haar geslacht verborgen hield! Hopelijk ben je nou weer even gerustgesteld! En wat een lief pakje! Marjolijn wat jammer dat het idd zo onpersoonlijk was en vervelend dat ze zo hard drukte met die echo kop. Erg rot als ze dat doen! Wel fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je moeder. Wensdroom, fijn dat de draagmoeder weer beter is en wat een schattig nijntje setje! Pinda, nogmaals gefeliciteerd! Dat moeten we volgende week vieren! Andere meiden met echo's vandaag heel veel plezier en succes! Ik duim voor gezonde, spartelende blije babies. Dikke knuffels voor jullie allemaal Verder ben ik het alweer kwijt allemaal. Sjee wat erg he?!