16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Oh gisteren deed mijn internet en televisie het niet vanwege een storing bij UPC, maar ik heb mijn dag toch goed besteed! ;)
    Heb een verschoningsmatje en luier/doekjes houder in een gemaakt.
    Vind het wel leuk gelukt! Heb nog stof over, dus ga ook nog een bijpassende tas maken denk ik!

Bijgevoegde bestanden:

2. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Dag dames!

Iedereen met de 20 weken echo nog voor de boeg: heel veel succes! Duim met jullie mee!

Marjolein, jammer dat ze zo snel te werk zijn gegaan... maar wel fijn dat alles in orde was!

Pindakoek: van harte gefeliciteerd meid! Wat voor werk ga je precies doen?

Leuke pakjes voorbij zien komen! Ik ben vanmorgen even naar prenatal geweest. Ga morgen op kraamvisite bij een oud collegaatje die in november is bevallen. Gaan met een hele bups, dus was even passen en meten qua datum. Leuke dingetjes gekocht, een pakje van noppies en een pyamapakje met lieve beertjes. Verder een tutteldoekje, speen en een boekje met vachtjes voor als ze wat ouder is. Helemaal leuk! Leuke kortingsactie trouwens bij prenatal, kan nu stickers plakken. Heb nog even voor de philips avent (met sticker 20% korting) starterset borst/flesvoeding gestaan maar vond hem nog erg prijzig. Was bij de Babydump geloof ik een tientje goedkoper dus heb hem nog maar even laten staan. Moeten jullie nog veel qua uitzet?

Fijne dag vandaag iedereen!

3. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    RooDje wat mooi gemaakt echt leuk zeg!

4. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Heel crea RooDje! Hoe heb je dat gemaakt?

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Thanks! :)

Beertje van een handdoek en een stuk stof. Is echt niks aan!
    Ik had een tutorial gevonden op het internet en had het al een paar keer gemaakt als kraamkado voor vriendinnen (als hele set, met een tas en een spuugdoek erbij) en nu kon ik het eindelijk voor mezelf maken!

6. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik hou het in mijn achterhoofd! Misschien wel iets voor tijdens m'n verlof hihi :) Kreeg gister de brief van m'n baas dat op 16 mei m'n verlof in gaat... Over 14 weken is het al zover! Gaat hard!

Vandaag een beetje rare draai, de schoondochter van collega van m'n moeder waar ik jullie laatst over vertelde wordt vandaag ingeleid met 23 weken... Ik vind het zoo ontzettend zielig voor ze. Maar het kindje had geen schijn van kans gehad...

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Bedankt allemaal!! :) ik ga werken als woonbegeleider voor lvb jongeren, 5 jongens wonen daar in de leeftijd van 16 tot 25 jaar.

@Roodje: wow!! super leuk :D inderdaad snel daten. Als ik woensdag niet hoef te werken kunnen we alsnog naar het babycafé gaan toch?

8. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Wat een schatje!

9. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    En nog zo'n lief pakje!

10. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Top! Gefeliciteerd, wat ga je doen?

11. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Wat fijn dat je een goede echo had Marjolein.

Wat leuk gemaakt Roodje! Helaas heb ik twee linker handen, haha.

12. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Tiempje: ik ben woonbegeleider voor een 24 uurs opvang voor lvb jongeren ;)

13. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Beertje als je een beetje handig bent met de naaimachine is het zo gedaan. De tutorial vind je hier: Cluck Cluck Sew: Changing Pad and Wipes Holder Tutorial

Ik zit zonder werk, dus heb tijd over voor dit soort projecten en ben nu ook met 3 dingen tegelijk bezig! ;) (Een positie joggingbroek voor mezelf, een slaapzak voor die kleine en dus een bijpassende tas bij het verschoningsmatje) en er staat nog zoveel op m'n verlanglijstje!

Wat ontzettend triest voor die dochter van je moeder's collega :(
    Daar moet ik niet te lang bij stil staan anders word ik helemaal depressief. Was net zoals toen ik laatst las dat je tot 24 weken mag aborteren in NL. Als ik daar te lang over nadenk kan ik echt een flink potje janken.

Pinda, woensdagochtend komt mij over het algemeen heel slecht uit. :( Is een heel verhaal. Vertel ik je nog.

14. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Pindakoek, ik las het al, maar te laat, haha. Leuk zeg!

15. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    haha daar gaan we al... ik heb wel geteld een keer iets genaaid met de machine van mijn moeder (scheurtje in een linnen broek) en moet zeggen dat dat al weer 10 jaar geleden is haha...

Ja het is heel triest, maar gelukkig betrek ik het niet meer zo op mezelf zoals laatst. Kijk nu zelfs uit naar maandag! En dat van de abortus vind ik ook echt heel erg.. sowieso de benaming voor mensen die dus het verschrikkelijke besluit nemen om het kindje geboren te laten worden omdat het een heel ernstige afwijking heeft vind ik niet helemaal oke. Maar daar moeten we inderdaad maar niet te lang bij stil staan!

@pindakoek: leuke baan lijkt me! wanneer begin je? en hoe reageerden ze op je zwangerschap?

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Beertje: ik begin as zaterdag al, zondag waarschijnlijk slaapdienst..maar niet erg want krijg onregelmatigheidstoeslag ;) ze zeiden meteen: gefeliciteerd! maar je zag hem wel kijken: volgens mij schrok hij best wel haha.

17. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    haha goed hoor! Las trouwens net je topic op zwangerschapsforum, volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor! Ieder lijf is weer anders en als je bm naar achteren groeit is het minder snel zichtbaar! En bij ons volslanke dames (ikzelf ben 1.66 en was voor zw. 86 kg, inmiddels 93) is het nu eenmaal minder snel te zien. Zeker als je net als ik al een beste buik had...

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Geniet ervan! De laatste keer dat ik dat heb gekund kan ik me niet heugen :p

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel succes meis!!!

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik duim!!

Deel Deze Pagina