16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Wat een super goed nieuws van alle echo's weer!! Echt fijn zeg om te lezen dat alle zorgen voor niks zijn geweest! Geniet er allemaal van. En door Bloempje weer een meisje erbij; is goed voor de stand!

Ingeltje: fijn dat je de stap hebt genomen en minder hoeft te gaan werken. Nu aan jezelf denken he en alleen de dingen doen die je ziet zitten en waar je zin in hebt!

Pindakoek: Gefeliciteerd met je baan! Super dat het je is gelukt om in deze tijd en zwanger een baan te krijgen. Wordt wel een feestje bij jullie thuis :)

Linie: hmm balen dat het gesprek voor je gevoel niet lekker liep, en dat ze toch ook wel met je zwangerschap in hun maag zitten. Maar je hebt een kans van 33% dus ik blijft gewoon voor je duimen!

Roodje: wow jij bent echt creatief zeg! Super hoor!

Babykamer: ben al volop aan het plannen maar nog niet gestart; vind het lastig dat ik door alle klachten weinig zelf zal kunnen doen terwijl ik het meeste gewoon zelf had willen doen. Maar vandaag wel iets leuks gevonden; Freesstudio xxl mdf boom hier wil ik een leuke boom met hertje en konijntje kopen en de letters van de naam van onze uk(zodra we weten wat het word en we een naam bedacht hebben). En deze vervolgens zelf gaan beplakken met papier. Een klusje wat ik op mijn eigen snelheid gewoon aan tafel kan doen :) helemaal blij ermee.

Nou hopelijk straks nog meer goed echonieuws hier!

2. Maggi

Maggi Niet meer actief

Post iedereen die een echo heeft gehad nog een mooie foto hier :)? Vind dat zo leuk!

3. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Blij dat je weer online bent! ;)
    Dank je wel! :) Het is een perfect beginners project. Ik ben zelf ook nog maar een half jaartje bezig en heb er dus al 3 gemaakt.
    Het is echt een eitje en ik wil best een nederlandse beschrijving voor je tikken en naar je mailen als je dat makkelijker vindt?! (trouwens ook voor Beertje als je het leuk vindt?!)

4. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Bedankt voor het duimen meiden, hopelijk helpt het :)

Jojo, precies die boom gaan wij ook bestellen! Maar dan zonder hertje en konijn, maar waarschijnlijk met extra vogeltjes! Grappig dat jij dezelfde site gevonden hebt :)

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jammer dat je er niet helemaal een goed gevoel over hebt... Zwaar gesprek dus! En in principe ben je maar 16 weekjes niet aan het werk. Jammer als ze om die reden je niet zouden aannemen hoor! Hopelijk volgende week goed nieuws!
    Succes met shoppen voor baby en auto!

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wat fijn!!! En weer een roze plekje erbij! Gefeliciteerd!

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wensdroom: sterkte met de ongi, verwen jezelf maar lekker!
    Pindakoek: gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    Jojo: leuk zo'n boom:)
    Roodje: crea Bea zeg! Leuk ziet het eruit!
    Meiden gaat heel snel hier, kan het ff niet meer bijhouden...
    Sorry als ik iemand vergeet....

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Niet helemaal scherp met telefoon...
    En weet dat m'n achternaam er staat, maakt me niet uit😉

9. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Wat schattig Grumpy! :D
    Prachtig profieltje!

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Nog 1! Aan het duimen. Dit is dus de pretecho, over kleine 2 weekjes 20w-echo

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En mooi ruggetje:)

12. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Malaika wat fijn dat de echo goed is.. nu lekker genieten, en hopen dat het bloedverlies niet meer begint

Gefeliciteerd bloempje.. jij haalt de stand voor meisjes weer wat omhoog :)... wat is die nu eigenlijk?

Pindakoek ook gefeliciteerd met je baan.. Toch fijn dat het je gelukt is.. Lini, ik ga voor je duimen dat jij volgt

Wat grappig Jojo!!! wij willen die boom ook op de muur... Ikzelf wil hem dan gaan beplakken met stofjes, aangezien ik quilts maak heb ik hier heeeel veel van, en dat past dan toch meer bij mij dan papier. welke hoogte wil je.. ik twijfel nog. Linie ook met dezelfde boom lees ik nu.. Grappig..

Leuk matje roodje, misschien dat ik die ook ga maken als ik ooit eens ergens tijd vind ;) ik moest je berichtje van 12;37 vier keer lezen.. dacht dat je schreef dat je een spuuglelijk doekje had geschreven.. vond het al zo raar..niet dat ik dyslectisch ben, maar zal wel de zwangerschap zijn... dat spuugdoekje is vast ook heel mooi :)

Als ik mensen ben vergeten, sorry...

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Genoeg gespamt:D;):p

14. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    LOL :D
    Nou ja smaken verschillen natuurlijk, maar gelukkig vond degene voor wie ik het destijds had gemaakt het niet spuuglelijk hahaha ;)

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Bij vk was alles in orde (bloeddruk e.d.). Ze zei: mag ik naar je buik kijken, ikke op de tafel: 'nou, is nog niet zoveel te zien hoor...' Zij voelen baarmoeder: 'prachtig hoor' zei ze, wrs heb je goede buikspieren, mooi compliment toch:)

16. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Grumpy, wat een leuke foto's! Lief :) En inderdaad gewoon een mooi compliment van de VK.

Marjolein, grappig ook dezelfde boom! Wij gaan denk ik gewoon voor 1.65m. We hebben ook een klein kamertje, dus moet niet te overdreven aanwezig zijn.

Ik ga maar eens koken! Eet smakelijk allemaal!

17. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    o RooDje mag ik de Nederlandse beschrijving ook want ik vind m geweldig maar mijn Engels is zo slecht dat ik er niks van maak.

18. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    dames met goede echo's gefeliciteerd .

19. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Tuurlijk!
    Stuur me maar een PB met je email, dan zal ik er morgen ff voor gaan zitten! :)

20. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    @linie,volgens mij heb ik de 1.65 op meerdere sites gezien, soms ook goedkoper dan deze.. Misschien even op sites zoeken?!?!

Ga nu eten koken, ml is nu onderweg.. .en daarna even flink discussiƫren over de kleuren... heb heel wat staaltjes grijs en blauw gehaald

Deel Deze Pagina