16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maggi

Maggi Niet meer actief

Goedemorgen!

Allemaal drukke weekenden zie ik; hier ook, wij gaan treinen voor wat familiebezoekjes vanavond en morgen! Dus ook niet thuis slapen, dat wordt wel even lastig. Vannacht van 4u tot 8u! wakker gelegen terwijl ik zooo moe was! Vriend heeft er werkelijk niets van meegekregen, die lag tevreden te snurken (heerlijk...) Gelukkig daarna nog even tot half 11 kunnen slapen!

Spannend, vanaf maandag gaan we al wat kloppende hartjes zien! Dat wordt een spannend weekje voor velen van ons, waaronder voor mij! Zie er zo naar uit en.. ben er zo bang voor? Heel tegenstrijdig. Maar als het goed is dan spring ik een gat in de lucht :) En mag ik van mezelf voorzichtig een eerste klein kledingstukje kopen :)

Linie, ik plas ook zo weinig! Dan heb ik het gevoel dat ik een heeel volle blaas heb maar het is ook zo weer leeg.

Gelukkig herkennen het er meer dat de baarmoeder niet meer zo veel pijntjes geeft! En Inkie idd, ik snap wat je bedoelt met dat je je er meer bewust van bent. Soms voel ik 'm inderdaad ook zitten, als er druk op komt te staan bijv. Ook wel een fijn gevoel, heeft iets geruststellends. Voorheen voelde ik mijn baarmoeder nooit ;)

Nou iedereen een heel fijn weekend en probeer tijdens de drukte door ook je rust te pakken hoor! Jullie zijn nu even de belangrijkste :)
    Dikke knuffel!

2. Maggi

Maggi Niet meer actief

En Linie alweer precies 7 weken vandaag zie ik!! Wauw, dat is toch heerlijk om dan weer in een nieuwe week beland te zijn. En 7 klinkt zo fijn! Alles doet het nu!

3. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Maggi, ben blij dat jij het ook herkent van het plassen :D
    En ja, inderdaad 7 weken vandaag! Wij gaan samen iedere zaterdag even de sites bij langs om te lezen wat er nu allemaal weer op en aan zit etc haha, erg leuk!
    Hebben jullie 'Berichtje uit je buik' al ontdekt van MvM? Erg leuk, met een filmpje erbij iedere week!

Maandagochtend heb ik inderdaad de echo... En het is inderdaad wat je zegt, ik keek er zo naar uit en nu het zo dichtbij komt ben ik zo bang!! De vorige keer kregen we te horen dat het hartje niet klopte en bleek het gestopt te zijn met groeien. Ik ben daar weer zo bang voor...:( Maar toen had ik al steeds wat bruinverlies en nu natuurlijk niet, dus ik heb geen reden om aan te nemen dat het weer zo zal zijn. Maar ik word dus steeds zenuwachtiger!!

Maar het is spannend voor iedereen! Ik hoop ook voor iedereen op mooie kloppende hartjes!

Liefs

4. Maggi

Maggi Niet meer actief

Ja leuk he, elke nieuwe week bekijken hoe het er nu uit ziet en welke nieuwe dingen erbij zijn gekomen :) Berichtje uit je buik is ook zo leuk! Erg schattig ook!
    Nee daar moet je je nu maar aan vasthouden! Dat er geen reden is om te denken dat het niet goed zit. Het zit gewoon goed! Maandag ga je een prachtig kloppend hartje zien, dat weet ik zeker! Heb je de afspraak 's ochtends al gelijk?

5. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Dank je wel, Maggi!
    En ja, om half 11 's ochtends. Dus gelukkig niet een lange dag wachten!

6. Maggi

Maggi Niet meer actief

Dat is fijn! Vroeg maar ook weer niet té vroeg :)
    Nou ik ben weg voor het weekend, maar kom maandag direct weer kijken hoe het met jullie allemaal is! Fijn weekend!!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier mijn verjaardagsfeestje gevierd, met heeeeeeel veel drukke kindertjes ook erbij haha... heb de benen onder mijn lijf vandaan gerend. Ben nu ook helemaal op. Rugpijn, buikpijn en bandenpijn. Morgen dus heel rustig aan doen! Maar was wel heel gezellig :)

NU gauw naar bed toe. Heb het idee dat ik trouwens wat meelezers heb, sja helemaal anoniem ben je natuurlijk nooit op internet (aangezien ik Inge heet en Ingeltje natuurlijk wel voor de hand ligt). Schoonmoeder zei vandaag iets van ' oh dat pas je in december nog wel' waardoor ik dacht hmmmmm zou ze het al hebben gelezen hier ofzo? Ze weet wel dat ik hier schrijf en hoe ik heet. NOuja, maakt niet uit hoor, maar we wilden het nog graag even geheim houden natuurlijk,

8. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    kan er iemand mijn datum op de lijst zetten 5/11 heb ik afspraak bij gyni voor de 2de echo hoop dan ook een klopend hartje te horen!

ik plas echt veel maar ik moet ook wel zeggen ik drink voldoende water dat heeft de gyni mij aangeraden ben gestopt mel alle andere drank alleen fruitsap nog! dus mijn pls is echt een grote plas :)

hebben jullie dat ook soms dat jullie vergeten dat jullie zwanger zijn? zo voor heel even en dan denk je weer oooh ja ik ben zwanger :)

daarjuist vroegen famillieleden en nog steeds geen kindje op komst heb eerlijk gezegt beetje gelogen heb nee gezeg wil dit nog niet vertellen! pas na 5/11 als alles goed zit!

9. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Goedemorgen,

Ingeltje, fijn dat je een gezellige dag hebt gehad! Hopelijk ben je inmiddels wat bijgekomen! Maar vind het wel vreemd hoor van je schoonmoeder als ze meeleest, dat zou ik toch echt niet zo tof vinden!

Koesterhoop, balen zeg dat je familie er naar vroeg. Maar ik zou er denk ik ook over hebben gelogen ;)

Ik maak mezelf een beetje gek met ongerustheid :x Sinds vrijdag zijn toch echt mijn kwaaltjes flink aan het afnemen. Weinig misselijkheid meer, voel mijn buik weinig, de vieze smaak die ik 3 weken altijd heb gehad is sinds vrijdag helemaal weg en de zelfs de hartkloppingen lijken wat minder te worden. Nu ben ik dus zo bang dat het niet goed zit en ik zie echt enorm op tegen de echo van morgen. Natuurlijk helpt ook niet mee dat het de vorige keer mis is gegaan.
    Ik was vanochtend het liefst kotsmisselijk wakker geworden (sorry dat klinkt vast raar voor de misselijke damens onder ons), maar ik voel me eigenlijk best goed. Ik weet dat het geen zin heeft om mezelf gek te maken zo, maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan...
    Gelukkig vanmiddag gezellige visite, dus wat afleiding.

Fijne zondag allemaal!

10. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linie, de kwaaltjes komen en gaan, vooral de eerste weken. Zou er nu lekker van genieten dat je je goed voelt. Ik voel m'n buik ook minder en ook m'n borsten bijna niet meer. Helaas begint de misselijkheid nu wel toe te slaan :(! Ben erg misselijk wakker geworden!
    Probeer lekker van je dag te genieten en voor je t weet is het morgen :)!

11. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Staat er eigenlijk best overtuigd,maar ik maak me ook overal zorgen om :)! Voel ik niks, dan is t niet goed, voel ik van alles, dan is t ook niet goed! Hopen op allemaal mooie echo's :)! Xxx

12. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Haha, dat snap ik hoor Peetje!
    In ieder geval bedankt voor je peptalk :) Ik ga proberen het van me af te zetten!

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Juni 2013 Mama's Bevallingslijst

6 juni
    Caat33(34) - 4e kindje - BV - Thuis

14 juni
    HappyZwanger86 - 1e kindje - ? - ?

16 juni
    Linie - 1e kindje - BV - Zkh - MvM
    Veetje83(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM
    Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM

17 juni
    Maggi(30) - 1e kindje -
    Pooh85 (27) - 1e kindje -
    Vlinder1309(22) - 1e kindje -

18 juni
    KaatjesBaby(34) - 4e kindje - BV - Zkh - MvM
    Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM

19 juni
    Snoeppie(26) - 1e kindje - ? - Zkh
    Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh

20 juni
    Babbs(33) - 2e kindje - FV - Zkh (gyn) - MvM

21 juni
    Leo85(27) - 1e kindje - ? - ? - MvM
    Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks)

22 juni
    Peetje2012 - 1e kindje - ? - ?
    Masami - 3e kindje - BV -Zkh - MvM
    Carientje78 - 2e kindje - ? - Zkh - MvM

23 juni
    Ingeltje(31) - 3e kindje - BV - Zkh - MvM
    Marbit(??) - ?e kindje -
    MamaKoenenSjoerd(35) - 3e kindje -

24 juni
    Sylcor - 2e kindje - ? - Zkh (gyn)
    Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis
    Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh - MvM

25 juni
    Madchen30 - 1e kindje - BV - Zkh (KS)

26 juni
    Liza28(28) - 1e kindje - ? - ?
    Grumpy(32) - 1e kindje - ? - ?

27 juni

28 juni
    Jossie81(31) - 1e kindje - ? - ?

29 juni

30 juni

(?) Meisje (?) Jongen (?) Verrassing

Afspraken

Oktober:
    29 Snoeppie VK, Linie 1e echo, Masami 1e echo (gyn)
    30 Caat33 intake vk, Madchen30 1e afspraak
    31 Snoeppie 1e echo, Marjolein1984 1e echo (gyn)

November:
    1 Veetje83 1e echo VK
    2 Peetje2012 1e echo, Linie VK
    5 Sylcol 1e echo, Babbs 1e echo, Maggi 1e afspraak gyn, Kleinmonster 1e afspraak, koesterhoop 2e echo, Pooh85 1e afspraak VK + echo, Liza28 1e echo
    6 KaatjesBaby VK en 1e echo
    7 MamaKoenenSjoerd 1e echo, Vlinder1309 1e echo
    9 HappyZwanger86 VK
    13 Liza28 intake VK
    12 Bl0empje 1e echo, Jossie81 1e echo
    14 Inkiewinkie Intake VK + 1e echo
    16 Ingeltje Intake VK + 1e echo
    19 Bl0empje intake VK
    20 Veetje83 Eerste controleafspraak

22 Kleinmonster Eerste Echo

December:

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding Zkh = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders

* * * Sterrenhemel * * *
    sterretje van Zeester (6 wk)

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (staat in Ingeltjes onderschrift) en haal de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft

14. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stil hier vandaag! Ben niet zo lekker, misselijk en steken in m'n onderbuik. Hang een beetje op de bank. Tja, we moeten er wat voor overhebben hè :)?
    Kan niet wachten tot de eerste echo.

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik nog steeds heel geduldig en helaas ook veel misselijk geweest vandaag. Gelukkig nog een 4 op de schaal van misselijkheid, dus mag niet héél hard klagen ;)

16. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal! Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Ik ben 31 en als alles goed mag gaan krijgen wij rond 22 juni ons 1e kindje! 5 nov. Hebben wij de eerste afspraak bij de vk en een echo. Nog een weekje maar dus!
    Ik herken die onzekerheid ook hoor. Heb vorig jaar een vmk gehad rond 6 weken dus vooral deze week vind ik spannend!
    Nog een fijne avond verder!

17. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Welkom Fas30! Logisch dat je deze week spannend vind hoor! Hebben we allemaal last van..
    @steken in buik, heb ik ook gehad vandaag, opeens een harde steek rechts onder. Geen bloed verlies dus maak ik me niet echt zorgen.was wel aardig humeurig vandaag..arme vent van mij haha.nu met poesjes op schoot boer zoekt vrouw kijken en dan vroeg mn mandje in. Waren jullie door die wintertijd ook extra vroeg wakker? Mijn ventje lag nog heerlijk te slapen en ik dus niet.

Fijne avond allemaal en voor morgen met de echo's, heel veel succes dames!!

18. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Fas30, leuk dat je er bent! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. :)

Pffff... Hier nog 2 weken tot de eerste echo, het duurt me echt te lang. Heb het al eens eerder gezegd en weet natuurlijk dat iedereen met smacht uitkijkt naar dat kloppende hartje. Maar ik kan me nu echt niet bedenken dat ik nog 2 hele weken moet wachten... Ik ben zooo onzeker! Ik voel niets.... Niet misselijk, geen pijn aan de baarmoeder, geen steken, niet veel plassen...... Niks. Pijn aan de borsten wordt langzaam minder, terwijl het HCG vanaf week 6 toch juist omhoog schiet..... Dinsdag ben ik volgens de berekening 7 weken... Nog 14 dagen afzien. Bah wordt er bijna chagrijnig van....:( :( :(

Fijne avond nog en geniet van de echo's morgen !!!!

Liefs.

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Lastig lief bloemje... er zijn wel veel meer vrouwen die niets voelen hoor !! Maar het blijft onzeker allemaal hè ... sterkte met wachten!

20. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Oh,bloempje toch! Wat rot dat je je zo voelt! Wij hebben op dezelfde dag onze echo..! We kunnen het! Hopen dat je dan gewoon iets heel moois gaat zien! 2 weken op 9 maanden is niks toch?;)

Deel Deze Pagina