Mailaka fijn dat alles goed was en Bloempje leuk zeg dat je eerste gevoel gewoon bevestigd is en jullie een meisje krijgen! genieten allebei
Pinky is de hele dag al druk doende. Ik merk wel dat het steeds heviger wordt. Zo vreemd dat je buik ineens zijn eigen leven gaat leiden. Vind het dan ook lastig om mijn aandacht te houden met waar ik mee bezig was. Ik denk dan alleen maar: er zit echt een baby'tje in mijn buik. Moet wel vaak plassen als ze bezig is. Blaas fungeert als springkussen
Zoooo hee.... Dat was me ff een lange onderhoudsbeurt hier op ZP!!!!! Als je dan 'snachts wakker ligt merk je dat je 't mist, hihihi! Ik heb een dvd-opname van de echo. En ook wat foto'tjes. Maar die zijn best onduidelijk, daar ze steeds wegdraaide.... . Zal er toch even 1 toevoegen: handje in 't gezichtje! Hihi. Fijne dag allemaal! Wij gaan vanochtend naar een KDV kijken.... Ben benieuwd! Liefs, vanaf mijn grooooote rose wolk....!
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Strijkertje(28) - 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis ♥ MaMa (24) - 1e kindje - BV - ZKH 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Cookie (43)- 1e kindje - ? -? 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV -ZKH (gyn) ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV - Thuis 21 juni ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-ZKH (geplande ks) ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum ♥ PirateMommy(?) - 1e kindje - ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-ZKH 22 juni ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - ZKH ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ? ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH 1 augustus (illegaal erelid ) ♥ Zeester - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (10) Meisjes (11) Jongens (4) Verrassing! Afspraken Januari: 29 Peetje2012 20w echo, Ingeltje 20w echo 30 MaMa 20w echo, Cookie 20w echo, Grumpy pretecho 31 Masami 20w echo (GUO), Grumpy VK, Marjolein 20w echo (GUO), Bl0empje 20wkn echo, Malaika controle gyn, Elfrieda 20w echo (GUO), Kaatjesbaby 20w echo Februari: 1 Kimmey 20w echo 4 Pooh85 20w echo, zwangernr2 20w echo, Jojo12 20w echo, Beertje1987 20w echo, Madchen30 20w echo, Liesjuh1977 20w echo, Pindakoek 20w echo 5 Wensdroom 20w echo 6 Kleinmonster 20w echo, Jossie81 20w echo 7 Leo85 20w echo (GUO), Malaika 20w echo, Wensdroom VK, Zwangernr2 VK, Nonma 20w echo 8 Linie VK 11 Leo85 VK, Grumpy 20w echo (GUO), Beertje1987 VK, Madchen30 20w echo 12 RooDje 20w echo, Pooh85 VK 13 Koesterhoop 20w echo, Ingeltje VK, Liesjuh1977 VK 14 Malaika metingen 18 Jojo12 VK 19 KaatjesBaby VK 20 Kimmey VK Maart: 12 Koesterhoop pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na 2 maanden afwezigheid ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
Aaahh, bloempje, ik kreeg gewoon tranen van geluk van jouw bericht, wat super fijn! Geniet van je roze wolk! En volgens mij had iedereen gisteren goed nieuws van de echo's? Super! Hopen dat het zo blijft!! En mooie plaatjes zeg! Dacht al zoiets van een storing, fijn dat we d'r weer op kunnen! Iedereen een fijne dag, ik moet werken en daarna optreden... Word er nu al moe van :-/
Haha ja hier ook afkicken! Mooie echo's weer gezien, gefeliciteerd allemaal! En creatief hoor Roodje! Misschien mijn mams maar eens aan het werk zetten haha, die kan goed naaien Pindakoek gefeliciteerd met je baan! Linie hopelijk voor jou ook snel goed nieuws! Wensdroom hopelijk voel je je snel beter! Vannacht heerlijk geslapen, dat doet een mens weer goed haha.. Normaal slaap ik gelukkig prima.. Ik zal er nog even van genieten hoor Ingeltje.. Al hopen wij van harte dat ons beebje het slaapritme v papa krijgt, die sliep snel door en lang uit Vandaag nog even werken en dan lekker weekend! Vanavond en zondag lekker bij anderen eten, zaterdag lekker makkelijk want dan hebben we een verjaardag.. Heerlijk Morgen ook lekker ff shoppen voor mezelf.. Moet van de fysio een bekkenband aanschaffen, kijken of ik dan minder last heb. En kan nog wel wat nieuwe kleding gebruiken.. Heb gelukkig nog een aantal kortingsbonnen, dus dat moet goed gaan komen Oh ja.. En ik ben ALWEER verkouden :x:x:x Hopelijk blijft het deze keer bij verkouden en krijg ik niet weer voorhoofdsholteontsteking.. 2x antibiotica in 1 maand lijkt me ook niet zo goed.. Fijne dag allemaal en alvast een fijn weekend!
Ja hihi ik dacht gisteravond ineens: waaaaaaattttttt waar zijn jullie nou? Hhi Heerlijk al die goede echo's! Fijn hoor. Geniet er maar lekker van. Ik vind die boom ook zo leuk, maar wij hebben de babykamer nog steeds hetzelfde als 6 jaar terug (oudste wordt 6). Als dit echt een meisje blijkt te zijn zou ik het eigenlijk wel anders willen, maar ik ben bang dat manlief daar niet intrapt. Nou ja we zien het wel. Ik heb 18/02 een echo gepland bij jan de koning. Om even te checken of ons kleine meisje echt een meisje is. Bij het potty shot topic zei ook iemand van das een meisje. Toch blijf ik een beetje twijfelen, bang dat ik mezelf blij maak met een dode mus zeg maar en dat ik niet blij kan zijn als het dan toch een jongen blijkt te zijn. Dus enige reserves en als jan het de 18e ook zegt dan ga ik maar eens wat roze shoppen hihi Wat fijn dat mensen ook nog zijn aangenomen das een een hele zorg minder weer! Fijne dag allemaal! Liefs
Gefeliciteerd met je dochter bloempje ! En sowieso iedereen die de 20weken echo gister had ! Blij dat er alleen goeie echo's waren ! Die onderhoudsbeurt duurde echt lang haha.. Verveelde me gisteravond rot Leo: beterschap en hopelijk blijft het alleen bij een verkoudheid! Zeester: leuk dat je een tweede echo hebt gepland.. hopelijk meer zekerheid Heb vandaag de 20weken gehaald nog 3dagen voor de 20weken echo! Zometeen eerst ff met mn huisgenootje en mn zoontje ergens gaan ontbijten En vanmiddag naar de verjaardag van mijn broertje Fijne dag allemaal
Hou dames, even kort hier. De echo was super alles was goed met onze kleine spruit gelukkig. Alleen 2 bloedvaten in de navelstreng ipv 3, volgens de gyn maakte dat niks uit en komt dat best veel voor. Het enige is dat we met 30 weken een extra groeiecho krijgen omdat er een groeiachterstand door kan komen. Hij loop nu 3 dagen voor in groei Ook heeft hij 1 gespleten rug werveltje, maar dat is waarschijnlijk erfelijk en komt dat van de papa, niks ernstig gelukkig. En nu is het dan gelukkig goed te zien en is het daad werkelijk een jongen. Hier aan het sorteren in pakken en weggooien, 8 maart krijgen we de sleutel van het nieuwe huis. Zodra ik tijd heb reageer ik weer meer. Ik las wel dat de andere echo's ook goed waren, gefeliciteerd meiden, wat een fijn nieuws.
Fijn Masami dat bij jou ook alles goed is. Hoor idd vaker van de 2 bloedvaten ipv 3. Goed dat ze de groei in de gaten houden! Ben alleen erg benieuwd of Kaatje goed nieuws heeft gehad...
Jossie: jij vroeg laatst nog of er nog meiden zijn die lasten hebben vd hormoontjes: nou, ikke wel hoor! Kan snel irritatie krijgen om bepaalde dingen, soms echt niet fijn... Gister mn moeder aan de telefoon, ben echt heel blij dat ik nog een moeder heb hoor, maar soms
Wat fijn van de goede echo's. Joepie!!! Je hoort idd wel vaker dat er 2 bloedvaten ipv 3 zijn. Wauw!! Bloempje een meisje, gefeliciteerd!! Leuk dat jullie creatief aan t naaien gaan ( geen gekke dingen denken hè ) ik ben totaal niet creatief, dus laat ik er maar niet aan beginnen ! Leo, niet weer ziek worden hè? Zeester, volgens mij woonde jij bij mij in de buurt toch? Ochten ligt hier ook niet ver vandaan ! Ik ga koffietijd kijken haha en gtst,! Lekker burgerlijk, maar wat hou ik soms van burgerlijk zijn!
Geweldig Malaika!! Heerlijk nieuws Bloempjeee!! Wat leuk! Maggi back in tha house! Mooi (en gelijk weer moeten afkicken door zwp zelf hihi) Linie: jammer van het solli gesprek Leo85: grrrrrrrrr weg met die virussen! Bah! Masami: super, ook jij een mooie echo gehad!
Jeeeeej berichtje 5000! Heb alvast een nieuwe gemaakt: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/418027-16-juni-30-juni-2013-mamas-deel-2-a.html#post14428611 Hier mogen we verder kletsen