16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Fas, welkom en gefeliciteerd! extra spannend voor jullie! duim dat alles goed blijft gaan!
    @Linie, zet m op morgen! Hopelijk gelukt om afleiding te zoeken?!
    @misselijke mama's, vandaag ook beroerd! Ging maar niet over! Sinds gisteren juist weer meer pijnlijke borsten en doodmoe! En er toch super blij mee zijn, herkennen jullie dat ook?
    @topfitte mama's, fijn voor jullie!
    Op naar een mooie echo week vol kloppende hartjes!
    Zet m op allemaal! Ik duik zo mijn bedje in...

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Goedemorgen!

Welkom Fas30! Gefeliciteerd!

Voor alle onzekere mama's: het is ook moeilijk, of je wel/geen klachten hebt zegt helaas niets... Probeer positief te blijven en je veel af te leiden. De dagen gaan langzaam tot aan een echo...

Meiden die een echo hebben: veel succes!

Hier: een heerlijk weekend-weg gehad. Alleen weer heel vroeg wakker en door de wintertijd nog vroeger wakker, was lekker brak;) Maar 't was heel leuk! Gister nog een tenniswedstrijd gehad, zo dat is wel meer afzien nu.
    Gelukkig vannacht heerlijk geslapen, om 20:15:$ naar bed gegaan en net een half uurtje wakker. Crackertjes op bed gekregen van m'n man;) En hoef pas om 8:00 naar het werk, heerlijk!

Allemaal een fijne dag!

3. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Bloempje ik heb ook nauwelijks symptomen hoor.. Niet misselijk, geen pijnlijke borsten, geen pijnlijke buik (wel even gehad paar weken terug)..

Soms wel vaker plassen, soms ook niet, soms extra moe, soms ook niet, soms vergeetachtig, maar soms ook niet :p Wel iets stevigere/grotere borsten..

Ik vind het eigenlijk wel prima zo.. De testen waren positief en die v MvM ook vorige week, dus er zit toch echt wat.. Ik heb dit liever dan boven de wc hangen elke ochtend hoor :D

Hier ook nog 11 dagen wachten tot de 1e echo, dat vind ik wel erg spannend.. Maar voor mijn gevoel zit het gewoon goed, dus daar vertrouw ik op :)

4. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo dames,
    Hier een druk maar leuk weekend gehad op kamp met 24 autistische kinderen...
    Gister ontzettend moe terug gekomen en maar op tijd gaan slapen. Heerleijk geslapen vannacht en weer moe opgestaan.
    Ach gelukkig ben ik vandaag vrij.

Hier ook vrijwel klachten vrij.
    Geen echte buikpijntjes meer, borsten bijna niet gevoelig en niet misselijk.
    Ik ben alleen op sommige dagen erg moe maar dat neem ik dan maar voor lief.

Nog precies een week voor de eerste echo. Volgende week maandag om 15 uur is het eindelijk zover!

Nou misselijke dames, heel veel sterkte en dames die vandaag al een echo hebben: geniet er maar lekker van en dat iedereen kloppende hartjes mag horen!

5. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha grappig ik moet ook de 5e om 3 uur!

Hier ook haast geen klachten. Af en toe nog iets krampjes en wel de hele dag door zere borsten. Maar dit 100x liever dan constant misselijk zijn! Maar laat ik niet te hard roepen, straks komt het allemaal nog. Trouwens ben ook niet echt moe dus kom de dag goed door!

6. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Carientje, denk aan je!
    Weet je al meer?
    Dikke knuffel!

7. Maggi

Maggi Niet meer actief

linietje hoe ging het?

8. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Carientje en linie, hoe was het?? Ik heb net mijn verwijzing binnen van de huisarts voor de gynaecoloog. Spannend! Nog 2 weken..volgens mijn laatste menstruatie zou ik nu 6wkn zijn maar ik houd toch maar mn late cyclus aan, kan het alleen maar meevallen straks.
    Vandaag lekker vrij, net belde mijn lief om te vragen hoe het met mijn buik ging, echt lief:) en zo voelde ik me gisteren waardeloos en vandaag top..haha, hoezo moodswings:p
    Ben echt benieuwd naar die echo's meiden!

9. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Maggi, wat lief dat je al aan me denkt!! Jij nog 2 nachtjes slapen toch??
    En voor de andere meiden, ook bedankt voor het succes wensen;)

Ik ben zooooo opgelucht, we hebben een kloppend hartje gezien en gehoord!!! Zo bijzonder! Ik was echt zo zenuwachtig en bang voor slecht nieuws (en we moesten zo lang wachten tussen alle dikbuiken;) in de wachtkamer), dus ik moest echt meteen huilen toen ik het hartje zag en hoorde. Dat we het ook konden horen had ik niet verwacht, wat mooi!! Nu durf ik echt een beetje te gaan genieten, al lijkt het alsof het nog even moet landen.

Er werd ook meteen gevraagd of wij een nekplooimeting/combi test willen. Ik wil het eigenlijk niet, wil straks niet die keuze moeten maken. Maar mijn vriend wil het juist wel, wij kennen wel wat mensen in onze omgeving die heel zwaar gehandicapt zijn en mijn vriend is daar erg bang voor. Dus daar moeten we nu goed over nadenken.
    Hebben jullie daar al over nagedacht? Erg moeilijk.

Meiden, ik begrijp het zo goed dat jullie het ook zo spannend vinden en dat het zwaar is om nog zo lang op een echo te wachten. Hopelijk lekker veel leuke afleiding zodat de dagen toch nog gauw voorbij gaan.

Carientje, heb ook aan jou gedacht vanochtend. Hoe gaat het met je?

Liefs

10. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh wat fijn Linie! En het lange wachten tussen de dikke buikjes in de wachtkamer is beloond!

Carientje, weet je al meer?

Ben al de hele ochtend aan jullie aan het denken!

11. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Wat lief van je!

Knuffel

12. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    wat leuk dat je hartje hebt gehoord ik moet ook even w8en!

kan iemand me op de lijst zetten 5/11 om 3u :)

hier is de misselijkheid enorm geweest vandaag!!! :(

13. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Wat fijn dat alles goed was Linie!

Hier ook nog wachten op de echo.. Nog 11 daagjes hihi..

14. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Koesterhoop: Gezellie, we hebben precies tegelijk de echo!!
    Nog een weekje wachten en dan is het zover!!

15. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

Linie wat fijn dat de echo goed was en jullie het hartje hebben mogen horen. Fingers crossed dat alles nu goed mag blijven gaan!!

Ik heb over een uurtje de afspraak bij de VK. Is het raar dat ik zenuwachtig ben? Is gewoon een kennismaking. Ben goed geinformeerd. Hopelijk geen bekende in de wachtkamer :$

Woensdag na mijn werk hebben we de echo. Dat is natuurlijk super spannend. Maar ergens durf ik ook nog niet te juichen. Heb hier op het forum al zoveel negatieve dingen gehoord dat ik soms denk dat het mij ook vast zal overkomen. Aarghh.. En misschien zijn het er wel 2.. Pff nog 2 nachtjes slapen. Vandaag heb ik echt niks uitgevoerd, voel me schuldig tov manlief die de hele dag hard heeft gewerkt. Maar ik ben wel goed bijgerust van een veel te druk weekend!

X

16. carientje78

25 okt 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas is het voor ons voorbij, vanmorgen een leeg vruchtzakje gezien op de echo. Gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap, het vruchtje zat keurig in mijn baarmoeder. Nu wachten wanneer de miskraam begint, heb nog geen bloedverlies. Het is heel verdrietig, maar ergens voel ik ook opluchting dat we nu zekerheid hebben. In januari zullen we weer voor een nieuwe ICSI poging gaan.

Lieve meiden, ik wens jullie een hele fijne zwangerschap met mooie kindjes in juni 2013 !!! Geniet van deze bijzondere tijd, zwanger zijn is het mooiste wat er is !!!

17. Maggi

Maggi Niet meer actief

Hee lieve allemaal!

Eindelijk weer beschikking over een computer in plaats van typen op een telefoon, dat is niet aan mij besteed :)

Linie wat fijn!!!! Ik las het even tussendoor en ik werd er helemaal blij van! Zoveel angstige gedachten en dan zie je maar, het is gewoon goed. Echt helemaal geweldig. Ben zo blij voor jullie!! Ik moet inderdaad over 2 nachtjes, spannend! Ben ook zo enorm bang zeg, haal me telkens alleen maar het meest rampzalige scenario in mijn hoofd, iets positiefs is er bijna niet bij. Zo jammer. Hopelijk na woensdag is dat iets anders!

Snoeppie, hoe was de kennismaking bij de verloskundige? Natuurlijk is dat niet gek dat zoiets spannend is, alles rondom de zwangerschap en dan vooral de tripjes die ermee te maken hebben, zijn spannend! Dat maakt het allemaal net wat echter! Leuke verloskundige? Is ook wel belangrijk dat je een klik hebt met iemand, je legt heel wat in zijn of haar handen :)

Hier eigenlijk geen nieuws, nog allemaal beetje van hetzelfde. Af en toe vlagen van misselijkheid, gisteren zelfs tot overgeven aan toe. En moe moe moe! Vanavond lekker vroeg naar bed. Ben ook behoorlijk verkouden door dit ineens zo koude weer!

Carientje, heb je al nieuws??

18. Maggi

Maggi Niet meer actief

Sorry Carientje, zag je berichtje niet omdat ik het mijne aan het typen was. Wat erg voor jullie zeg :( Heel veel sterkte en een dikke dikke knuffel!

19. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Hè bah Carlientje! Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte en veel geluk voor in januari! Neem goed de tijd en rust voor jezelf want het is niet niks! Hoop dat je lieve mensen om je heen hebt die je kunnen steunen.

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wat verdrietig nieuws voor jullie:( Heel veel sterkte! Neem tijd voor de verwerking, zoals Jossie al zei: het is niet niets, het is heftig. Knuffel!

Deel Deze Pagina