16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Linie: wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. Genietse!

2. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Carientje, wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte. Natuurlijk hopen we in januari goed nieuws van je te horen.

Linie, voor jullie heerlijk dat alles goed was!
    Snoepie, hoe was het bij de VK?

Wat ligt het soms toch dicht bij elkaar hè meiden?

3. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    pfff carolintje sterkte!! eentje ziet een mooi hartje en de andere krijgt slecht nieuws ik denk dat "iedereen" echt met de schrik blijf zitten tot die eerste echo!!

wereld is raar! soms echt oneerlijk!

4. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    In Mijn Huisje :P
    Hallo Allemaal,

Ik hoop dat ik me bij jullie mag aansluiten:).
    Ik ben als het goed is 23 Juni uitgerekend:D.
    13 Oktober hebben we positief getest, een vervroegd verjaardagskado voor ons allebei (mijn vriend is 21 okt en ik 24 okt jarig):D:D.
    Ik ben 25 en mijn vriend 32 en we hadden niet gedacht dat we zo snel zwanger zouden worden door onze verledens.

14 November hebben we onze eerste echo deze hebben we zelf aangevraagd omdat ze hier bij de verloskundige pas tussen de 10 en 12 weken een echo doen en zo lang kunnen we niet wachten want we zijn erg nieuwsgierig en natuurlijk ook bang of alles wel goed is met onze kleine uk.

Afgelopen vrijdag al bloed geprikt omdat de huisarts vast wat dingetjes wou testen.

Liefs

@Carientje Heeeel veel sterkte met dit grote verlies !!

5. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom Kimmey! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Hoe voel je je?
    Is het jullie eerste kindje?
    Geniet er lekker van, en als je zorgen hebt lekker op het forum droppen, hele lieve aanstaande mama's hier die elkaar er doorheen slepen tot die eerste spannende echo (en alles wat daarna komt)!

6. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    Dankjewel,
    Ja is eerste kindje voor ons allebei:D
    Ik voel me redelijk met uitzondering van vandaag.. heb me ziek gemeld omdat ik duizelig en mega misselijk was en dus niet echt wat kan uitvoeren in mijn werk.
    Verder heb ik last van pijnlijke borsten, soms misselijk, vaak plassen en eerder en vaker hoofdpijn omdat ik zo moe ben.
    Maar het is allemaal in mate die niet vervelend is behalve de hoofdpijn dan;)

7. Maggi

Maggi Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd Kimmy!
    Tuurlijk mag je hier lekker met ons mee komen praten!
    Nog even 2 weekjes geduld tot de eerste echo, maar ik kan je zeggen dat de tijd snel gaat sinds ik hier meeklets :)

8. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Wat ontzettend naar Carientje, heel veel sterkte!!

9. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    @Carientje: wat vreselijk voor jullie! Heel veel sterkte de komende tijd.

@linie: fijn dat jullie een kloppend hartje hebben kunnen zien en horen. En nu genieten maar :)

@kimmey: hoi! Gezellig dat je mee komt kletsen!

Vandaag het nieuws aan mijn baas verteld.. Beetje vroeg, maar hij is nogal een rare snuiter die beterop dit soort dingen reageert als je t vroeg vertelt. Hij reageerde best ok, maar zei wel dat niet minder kan werken en dat ik wel moet terugkomen.. Haha! We zitten op het werk met een babyboom, dus hij wordt er wel een beetje gek van. (We werken met zijn tienen en er zijn er 2 zwanger en 1 op verlof).
    Moet het nu mijn schoonfamilie ook maar eens vertellen, want die weten nog steeds van niets. ;)

10. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Welkom Kimmey en natuurlijk gefeliciteerd!

Kaatjesbaby: geluk en verdriet liggen dichtbij elkaar. Gek is dat en ook zo dubbel, pfffff!

11. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Carientje, oh wat erg voor jullie! Heel erg veel sterkte met dit verlies.
    Ik duim voor jullie dat het in januari snel raak is en dat jullie alsnog een goede zwangerschap krijgen.

@Kimmey Gefeliciteerd en welkom bij de club!

Idd heel raar dat geluk en verdriet zo dicht bij elkaar liggen. Heel dubbel allemaal!!

12. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Bedankt allemaal :) We hebben vanavond Jip en Janneke champagne gedronken samen haha :D

Maar verdriet en geluk liggen inderdaad erg dicht bij elkaar :(
    Carientje, wat naar voor jullie! Veel sterkte en hopelijk mag het voor jullie ook gauw zo zijn!!

Kimmey, welkom en gefeliciteerd!

Liefs

13. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Carientje: Wat naar! Heel veel sterkte met dit groot verlies! Hopelijk in 2013 beter nieuws voor jullie. Niet opgeven hoor!!

Kimmie: Welkom! Ook hier snel zwanger (1e ronde) en het is best wennen om te beseffen dat ik nu al zwanger ben. Heb jij zeker ook dat gevoel?

Inkiewinkie: Hier is behalve 1 collega en 1 vriendin ook niemand op de hoogte! We weten ook nog niet of we het wel meteen gaan vertellen als we woensdag een mooie echo hebben gezien.

Verloskundige: Vandaag dus kennismaking gehad. Het is een praktijk waar 4 VK's werken, dus welke uiteindelijk tussen mijn benen staat is nog onbekend haha. Maar de indruk was goed! Veel vragen beantwoord en informatie gektegen. Ik kreeg zelfs al een tas van Zwitsal met een tutje, sokjes, tijdschriften. Daarnaast ook nog een leuk koffertje met een flesje en nog meer tijdschriften. We gaan voor een combinatietest omdat mijn schoonmoeder 2 'miskramen' heeft gehad in het laatste termijn en dat bleken kindjes te zijn met een waterhoofdje. Dus ondanks dat we jong zijn mogelijk wel een verhoogd risico. Sowieso komen we hierdoor in aanmerking voor een extra uiygebreide 20 weken echo tzt. Eigenlijk staan we er beide heel nuchter in. Morgen bellen voor een echo tussen 11-13,5 week. Kan maar vast gepland zijn.

En nu wachten tot woensdag!! Dan hebben we om 17:45 de echo :D

X

14. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Veel sterkte carientje, wat erg zeg.

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nou vanmiddag de eerste echo en alles was goed :D ik ben vandaag 6.4 dagen zwanger en de beeb is nu 7.3 mm.
    Over 2 weken een nieuwe echo. Morgen gaat mijn FA het over mij hebben in de vergadering of ik door ga naar een vk of meteen in het zh blijf. Heb een medische indicatie en moet sowieso in het zh bevallen en op het einde ook de controles.

Heb nog niet alles gelezen, maar las dat linie ook een mooie echo had vandaag, super zeg.

Welkom kimmie en gefeliciteerd.

Ik zal ff terug lezen, ondertussen :)

16. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Masami, Wat fijn zeg dat alles goed is op de echo!!
    Dat is zeker een hele geruststelling.

Hier beginnen de krampjes weer wat op te zetten dus denk dat ik met mijn luie kont eens lekker in bad ga liggen weken.

17. Maggi

Maggi Niet meer actief

Masami wat fijn!! Super zeg, nu er goed van gaan genieten! En je hebt al rap weer een nieuwe echo, dat is ook wel lekker!

Nou ik ga al naar bed, kan mijn ogen niet open houden!
    Slaap lekker!

18. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Carientje, heel veel sterkte!! Vreselijk nieuws!! Xxx

19. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook naar bed, ben ook zo moe! Truste allemaal!!

20. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    Dankjewel meiden :D

Iedereen die een goede echo had gefeliciteerd:D

@Snoepie hier 3 de ronde zwanger maar nooit gedacht aangezien ik dus met mijn ex er 2,5 jaar over had gedaan en hier nooit een bevruchting is geweest. En mijn vriend een ongelukje heeft gehad als klein kind

Deel Deze Pagina