Sorry voor het quoten, hier even wat minder lekker in mijn vel. Iets te persoonlijk om op een openbaar forum te zetten, maar het komt ook wel weer goed hoor! MAar gewoon even een dipje. NOg steeds heel moe, werken valt me erg zwaar en de misselijkheid lijkt elke dag een klein beetje toe te nemen. NOg niet heel heftig, maar wel vervelend aanwezig. KNuff aan allen, kom gauw weer wat actiever meekletsen, ben eventjes emotioneel op Xxx
Lieve Ingeltje, Neem maar lekker je rust en tijd om weer een beetje bij te tanken en dan lezen we hopelijk gauw weer van je! Knuffel!!
Ingeltje, Wat naar voor je! Neem lekker je rust en de tijd voor jezelf. Hopelijk voel je je snel emotioneel en lichamelijk weer beter! Dikke knuffel!
Hallo allemaal, Beccie, kleinmonster en wensdroom, welkom en gefeliciteerd! En wensdroom, wat bijzonder en fijn dat jullie zo toch in verwachting kunnen zijn!! Leuk dat je komt meekletsen. Masami, super dat jij ook een goede echo hebt gehad!! Geniet ervan. Ingeltje, dank je wel. Wat rot dat het niet zo lekker met je gaat. Neem je tijd en hopelijk zien we je gauw weer hier! Voor degenen die vandaag afspraken hebben, hoe is het gegaan? Maggi, kan me voorstellen dat het heel spannend is voor morgen!! Mag je ook al op tijd? Alvast veel succes en ik zal aan je denken! Wij durven gelukkig een beetje te gaan genieten na de mooie echo. Nu wel nadenken over de nekplooimeting. De misselijkheid komt bij vlagen, verder wel moe (maar dit komt waarschijnlijk ook van het slechte slapen en de hartkloppingen) en mijn buik is steeds hard en pijnlijk. Je gaat het nu toch echt wel een beetje zien, gek hoor. Vrijdag gaan wij voor het eerst naar de verloskundige, ben benieuwd! Succes allemaal!
Linie, lekker dat jullie er nu echt van kunnen gaan genieten! Ook ik zal dat pas doen wanneer ik morgen weer dat het goed zit... Ik heb de afspraak iets later, om 14u. Wel een beetje aan de late kant maar ik ga proberen eerst lekker lang uit te slapen Daarna laat ik direct weten hoe het was! Ben vandaag een enorm slappe vaatdoek, wil vanalles doen, lekker boodschappen om vanavond lekker te koken.. Naar de opticien lenzen ophalen (die al een week klaarstaan maar...) Maar helaas komt van dat alles helemaal niets!
@wensdroom, welkom en jullie ook gefeliciteerd! Inderdaad een heel bijzonder wonder! @ingeltje, hele dikke knuffel voor jou!! @echo's, iedereen heel veel succes en/of geduld toegewenst!
Ik ben terug van de Gyn vruchtzak met dooier en een verdikking te zien. dat is positief voor de termijn (6.0) gemeten vruchtzak is voor 6.2, geen hartje nog, maar hoeft ook nog niet volgens gyn hier heel voorzichtig positief.
Ik meld me hier heel voorzichtig aan (zie onderschrift), ben volgens eigen berekening de 24ste juni uitgerekend. We hebben 13 november een afspraak in het zh, mochten een weekje eerder maar dan zijn we helaas op vakantie
ik had eigenlijk de 22ste pas de eerste echo, maar heb net gebeld omdat ik erg onzeker ben geworden door de vele die op hier een miskraam hebben gehad en een kennis heeft vanmorgen een echo gehad en het hartje deed het niet meer. nu mag ik de 6 al.
Welkom en gefeliciteerd Mangoo. Jeetje wat een groot verdriet zeg Probeer er toch vertrouwen in te hebben dat dit een gezond kindje wordt! Daar duim ik voor! En ben je onzeker, kun je altijd bij ons je ei kwijt.
Ooh Mangoo, wat een verdriet en nog maar zo kort geleden.. Je voorzichtigheid is te goed te begrijpen. Het is je nu zo gegund een gezond kindje te krijgen! Welkom hier! Kleinmonster, wat fijn dat je eerder terecht kunt! Madchen, fijn dat het er goed uit zag!! Hopelijk durf je nu een beetje te gaan genieten zoals ik ook na gisteren
Meiden die een positieve echo hebben geniet ervan ! @Mangoo sterkte en kracht toegewenst met het zo kort geleden verlies en natuurlijk gefeliciteerd zal duimen voor je dat dit een gezond kindje word hier gaat het vandaag wel goed ben af en toe misselijk maar ben voornamelijk heel erg moe zou zo de hele dag kunnen slapen.. Vandaag afspraak gemaakt voor de intake en die is 13 november ben benieuwd
@ingeltje Rot dat je even niet lekker in je vel zit. Doe vooral rustig aan en dan zien we je vanzelf weer opduiken hier @madchen fijn dat het er goed uit zag op de echo! Nu kun je er wellicht een beetje van gaan genieten.. @mangoo wat een ontzettend verdrietig verhaal. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe en ik hoop dat je ondanks dat verlies, toch van deze zwangerschap kunt genieten. @kleinmonster wat fijn dat je al zo snel mag! Nog maar een weekje Vandaag beetje onzeker gevoel gehad zo van "ik voel me veel te goed om zwanger te zijn". Zo bizar, ik heb me bij mijn zoon nooit druk gemaakt om de eerste echo's. En nu kan ik er niet van slapen. En ik moet nog 2wk wachten! En omdat ik vandaag dan niet misselijk wakker werd en me de hele dag geweldig voelde (er was op werk ook iets leuks aan de hand, kan er ook mee te maken hebben) denk ik meteen dat het foute boel is.. Kent iemand dat?
hier slaat de misselijkheid enorm toe tot braken toe! nog 5 dagen en ik mag hoop ik het hartje kloppen van ons wondertje
@inkiewinkie heel herkenbaar.. Zelfs de pijn in mijn borsten is vandaag minder, en ook de vermoeidheid.. Of verbeeld ik het me?! Pffff word gek van mezelf! Ben blij als het maandag is, dan heb ik mijn echo!
Alle nieuwe: WElkom en Gefeliciteerd! Inkiewinkie: Hier hetzelfde, Ook ik maak met meteen druk als ik een dagje niks voel. Alhoewel hier sinds gisteren in de middag vleugjes misselijkheid opkomen. Het is niet echt vervelend maar aanwezig zeg maar. Ook ik kan niet wachten tot ik maandag de echo heb!
@Mangoo, welkom hier en gefeliciteerd! Wat een ontzettend moeilijke tijd moeten jullie doormaken! Heel veel geluk gewenst! @madchen, fijn dat de echo er mooi uit zag! Genieten! @twijfelaars, wachten is moeilijk hè? Wat duurt het dan lang voor zo'n echo! Ik denk ook nog vaak aan het ZeeSterretje en de anderen. Zo verdrietig! Hier ontzettend misselijk geworden en nu ook buikpijn, dus even geen reden om te twijfelen. Echo over 1 week! Welterusten allemaal!