16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Nou hier weer een leuk verhaal... We hebben net een echo gehad, en een minimensje gezien met stevig kloppend hartje.. Wat zijn wij blij!!!.. Ben dus ook maar meteen naar de vk gerend om me in te schrijven.
    Voor wat mijn IA kon zien was het er wel 1... Maar ze heeft ook wel eens eerder een tweelingzwangerschap gemist, dus was wel iets onder voorbehoud (zwanger door ICSI, 2 A-embryo's teruggeplaatst)

Voor de dames met weinig klachtjes... Ik heb ook nauwelijks last van iets... Wel gevoelige borsten, soms iets minder... en iets sneller moe, maar niks geen misselijkheid. Het hoeft dus niet!!!.. Mijn moeder kwam haar 2 zwangerschappen misselijkvrij door. Laat je er dus niet teveel door leiden.. misschien zijn jullie ook gewoon van die luckyones.
    Ik ga nog even teruglezen en verder heel veel genieten en echo kijken.

2. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    @marjolein; zat al op een berichtje te wachten, vind het iedere x zo spannend! ;) maar gefeliciteerd! Super, plaats je nog een foto van de echo? En hij was inwendig denk ik he? (Moet ik dan ook volgende week ws)

3. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    @fas.. sorry dat ik je heb laten wachten ;).. moest dus eerst half uur wachten op een bus (vond ik helemaaaal niet erg, dag kan toch al niet stuk) en daarna naar de vk, en wat boodschapjes doen. Mijn echo was idd inwendig. Zal zo even prutsen of ik een foto kan plaatsen.. is niet een heel duidelijke, maar toch

4. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    dames bedankt voor jullie reacties. gelukkig zijn er toch meer de tot 10 weken moeten wachten.. jojo12 jij moet dan inderdaad ook nog even wachten, lees dat je even ver bent als onze draagmoeder.. Linie fijn dat je nu eerder een echo mocht. Kimmey nog even wachten de echo met 8 weken krijg je al bijna.. Ik wacht iig maar rustig af.. zover ik gehoord heb gaat het prima met de draagmoeder soms wat moe en soms misselijk maar verder oké.

5. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Is volgens de vk ook normaal hoor, dat echos vanaf 10weken gedaan worden... Ik had net het `geluk` via mmm zwanger te moeten worden, en dan krijg je hem toch wat eerder. Ok, poging 1voor het plaatsen van de echo.

Bijgevoegde bestanden:

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Moest een beetje om je lachen, je hebt je al eerder gemeld hier en voorgesteld :D :D

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Juni 2013 Mama's Bevallingslijst

6 juni
    Caat33(34) - 4e kindje - BV - Thuis

14 juni
    HappyZwanger86 - 1e kindje - ? - ?

16 juni
    Linie - 1e kindje - BV - Zkh - MvM
    Veetje83(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM
    Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM

17 juni
    Maggi(30) - 1e kindje -
    Pooh85 (27) - 1e kindje -
    Vlinder1309(22) - 1e kindje -

18 juni
    KaatjesBaby(34) - 4e kindje - BV - Zkh - MvM
    Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM

19 juni
    Snoeppie(26) - 1e kindje - ? - Zkh
    Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh

20 juni
    Babbs(33) - 2e kindje - FV - Zkh (gyn) - MvM

21 juni
    Leo85(27) - 1e kindje - ? - ? - MvM
    Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks)

22 juni
    Peetje2012 - 1e kindje - ? - ?
    Masami - 3e kindje - BV -Zkh - MvM
    Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? -

23 juni
    Ingeltje(31) - 3e kindje - BV - Zkh - MvM
    Marbit(??) - ?e kindje -
    MamaKoenenSjoerd(35) - 3e kindje -
    Kimmey(25) - 1e kindje - ? - ?

24 juni
    Sylcor - 2e kindje - ? - Zkh (gyn)
    Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh - MvM
    Wensdroom - 1e kindje - FV - ?
    Mangoo - 3e kindje - ? - ? -

25 juni
    Madchen30 - 1e kindje - BV - Zkh (KS)
    Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis
    Beccie88(24) - 1e kindje - ? - ? - MvM

26 juni
    Liza28(28) - 1e kindje - ? - ?
    Grumpy(32) - 1e kindje - ? - ?

27 juni

28 juni
    Jossie81(31) - 1e kindje - ? - ?

29 juni

30 juni

(?) Meisje (?) Jongen (?) Verrassing

Afspraken

November:
    1 Veetje83 1e echo VK
    2 Peetje2012 1e echo, Linie VK
    5 Sylcol 1e echo, Babbs 1e echo, Maggi 1e afspraak gyn, Kleinmonster 1e afspraak, koesterhoop 2e echo, Pooh85 1e afspraak VK + echo, Liza28 1e echo, Fas30 1e echo
    6 KaatjesBaby VK en 1e echo, Kleinmonster 1e Echo
    7 MamaKoenenSjoerd 1e echo, Vlinder1309 1e echo
    9 HappyZwanger86 VK
    13 Liza28 intake VK, Leo85 1e echo

12 Bl0empje 1e echo, Jossie81 1e echo
    13 Kimmey intake, Mangoo 1e echo
    14 Inkiewinkie Intake VK + 1e echo, Kimmey 1e echo, Beccie88 1e afspraak gyn
    15 Jojo12 Intake VK
    16 Ingeltje Intake VK + 1e echo
    19 Bl0empje intake VK

20 Veetje83 Eerste controleafspraak

December:

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding Zkh = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders

* * * Sterrenhemel * * *
    sterretje van Zeester (6 wk)
    sterretje van Carientje78 (6 wk)

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (staat in Ingeltjes onderschrift) en haal de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft

8. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    leuk :) dat

9. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    leuk! dat kloppend hartje kan niet w8en tot maandag :)

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zo meiden, de lijst is weer bijgewerkt. Ik hoop zoveel mogelijk erin te hebben verwerkt qua datums en nieuwe zwangeren!

Ik zit al weer iets beter in mijn vel. De reden waarom ik me zo rot voelde is dat we ruzie hebben met mijn schoonouders. Inmiddels heb ik dat een beetje een plekje kunnen geven en laat ik het voor wat het is. Maar leuk is het natuurlijk niet.

Verder hier gewoon wat misselijk, vreselijk moe en mijn god wat heb ik een honger de hele dag... ETEN ETEN ETEN niet normaal... de kilo's vliegen er al aan helaas.

Dames met goede echo's van harte gefeliciteerd!!! Wat een fijn nieuws!

11. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    echt? ooohh beetje vergeetachtig hihih

12. madchen30

madchen30 Actief lid

18 mei 2008
    282
    0
    16
    Ik krijg eerdere echo omdat ik een verleden heb meet veel miskramen.
    heb dan nu mijn 2e controle ook di 13 nov met weer een echo
    daar moet dan als alles goed gaat een hartje op te zien zijn.

dan krijg ik met 10 weken sowieso een echo (termijnbepaling)
    en dan ligt het eraan hoe het gaat, maar anders komt de danvolgende echo met 20 weken.

13. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    @ Marjolein1984; wat fijn dat de echo zo goed is!! Nu kan je vast heerlijk gaan genieten ervan. Gefeliciteerd!

@ Koesterhoop; kunnen we samen wachten tot de echo's. Is jullie vriendin/draagmoeder al eerder zwanger geweest/kinderen gekregen of is dit voor haar de eerste keer?

@ Ingeltje; bah vervelend zo'n ruzie, iets wat je nu er even helemaal niet bij zou willen hebben. Gelukkig zit je al wel weer iets beter in je vel.

Ik ben vanaf vandaag ook echt enorm misselijk, maar kan daardoor ook bijna niets eten en doordat ik niet eet wordt ik nog misselijker. Nog meer mensen met hetzelfde probleem. Was net een patient aan het behandelen en dacht dat alles er echt even uit zou komen :(
    Niet fijn maar ik weet nu al dat als ik morgen nergens last van heb ik me daar weer druk om zou maken, lang leven het HCG-hormoon :p

14. Babbs

Babbs Niet meer actief

Hoi meiden,

Even een snel berichtje van mij.

Dames die al een kloppend hartje gezien hebben, wat geweldig!

Voor mij gaat het ook opschieten gelukkig, a.s. maandag! Ik lees wel veel mee hier, maar ik schrijf nog niet zo veel mee, omdat ik best ziek ben van de zwangerschap (misselijk en ontzettend moe). En misschien zit het tussen mijn oren, maar hoe meer ik lees over zwangerschap, des te meer misselijk ik word, haha. Maar stiekem lees ik er wel veel over en ben benieuwd hoe jullie alles ervaren. Ik hoop echt dat de klachten binnenkort afnemen, want dit is echt niet grappig soms, vooral die misselijkheid.

15. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff nog 45 minuten. Beetje buikpijn van de zenuwen!! Bah :( Ik hou jullie op de hoogte. Heb al wel een afspraak gemaakt voor de combinatietest/termijnecho op maandag 3 december. Oh nooit geweten dat zwanger zijn zooooo spannend is.

Fijn dat de 2 andere echo's vandaag goed zijn gegaan. Duimen jullie mee voor mij?

X

16. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    ik duim voor je snoeppie

17. Maggi

Maggi Niet meer actief

Lieve allemaal,

Vanmiddag was het eindelijk zo ver.. De spanning was niet meer normaal zeg! Maar jeetje wat ben ik beloond! Eerst de "gewone" echo, uitwendig was al direct hartactie te zien, 135 slagen! En inwendig het nog beter bekeken plus de 3d! Hieronder de foto's :) (Of hierboven, geen idee waar ze verschijnen en of ik het uberhaupt wel goed heb gedaan ;)) Alles liep perfect op termijn, ik ben dus precies 7 weken en 2 dagen zwanger! Op de 3d echo zijn onderaan al beentjes te zien en het hoofdje (links de dooierzak) met zwarte plaats voor de hersentjes. Wow!

18. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw wat een mooie echo! Gefeliciteerd meid! Als ik maandag moet ben ik ws even ver als jij nu dus ik hoop ook zo'n mooie echo te krijgen! Krijg er nu echt zin in maar ook superrrr spannend!!

19. Maggi

Maggi Niet meer actief

En snoeppie, SUCCES!!

20. Maggi

Maggi Niet meer actief

Dankjewel!!
    Ja voor jou komt het nu ook dichtbij, en als je even ver bent zou je ongeveer hetzelfde moeten zien :)
    Maandag mag ik ook alweer, maar dan de officiele echo (dit is voor een studie) dus ik ben verwend :)

Maar ik ga er vanuit dat jij ook zo een mooi plaatje krijgt!!

Deel Deze Pagina