Oke heb jij het mooi voor elkaar! maar ben jij superslank op je buik omdat ze nu al uitwendig wat konden zien? Of kan dat zowieso al?
Nee helemaal niet slank zelfs Maar het zit echt bij het schaambot dus de vetjes beginnen wat hoger! Ze konden het zien, had het ook niet verwacht. Het kindje is al 1.1 cm groot! Misschien hebben ze wel wat "betere" apparatuur dan standaard, omdat het vanuit het erasmus mc om een heel belangrijke studie gaat. Ik heb geen idee, maar ben helemaal blij
Wow Maggi, die is echt mooi! Gefeliciteerd meis! Dat zal wel een heel fijn gevoel geven zeg! En Marjolijn, ook gefeliciteerd! En Snoepie, ik ben benieuwd hoe het bij jou is! Het wordt nu wel echt zeg, nu ik jullie echo' s zie! Mij gaat die goed, geen klachtjes Vanavond komt mijn vriendin langs om voor ons te koken, heerlijk!
Marjolein, super nieuws, geniet ervan! En Maggi, wat heerlijk!! Mooie echo's joh! Geniet ervan meid! Zijn jullie het nog gaan vieren?? Ben echt jaloers dat je nu zo vaak mag Baal ik even dat ik van Rotterdam naar Breda ben verhuisd... Ik moet nu tot 3 december wachten voor de 12 weken echo. Maar ik moet ook blij zijn dat ik maandag al ben geweest natuurlijk. Ik voel me alleen nu al 2 dagen hartstikke goed, alleen maar last van de hartkloppingen en wat zere borsten. Ik weet het, daar moet ik van genieten, maar ik ga me dus toch meteen weer een beetje zorgen maken. Vrijdag maar eens met de verloskundige bespreken, dat is dan wel weer fijn! Net gesport en dat ging ook super goed terwijl het me vorige week zo zwaar viel... Snoeppie, heb jij nu ook mooie echo gehad?! Liefs
Joehoeee!! We hebben een hartje gezien Het zag er allemaal heel goed uit. Termijn was nog moeilijk te zeggen maar ze zet in op 7+2.. Dus 2 dagen vooruit. Maar eerst de volgende echo afwachten en heel hard duimen dat het goed blijft gaan.. Voor nu: Jippiee!!
Lieve dames, Wil jullie even laten weten dat ik zodadelijk een afspraak bij de vk heb. Heb zo'n verschrikkelijke steken in mijn buik, dat ze toch een echo wilde maken...... Ik vind het zo spannend en tevens voel ik me nog steeds harstikke slecht! Jullie horen 't straks wel weer van me.
Snoeppie wat gaaaaf! Gefeliciteerd!!!! Nou veel goed nieuws vandaag, wat een geruststelling! Super! Dan zijn we precies even ver! Weet jij ook hoe de hartslag was, hoeveel bpm? En hoeveel cm was de kleine? Super hoor! Linie, das toevallig, ik ben juist andersom verhuisd Ja wij hebben heerlijk gelunched, was te moe om verder nog iets te doen dus daarna lekker naar huis en het winkelen komt wel als ik wat meer puf heb! Maar internetwinkelen.. dat gaat natuurlijk als de beste! Maak je niet teveel zorgen om de kwaaltjes die soms weg zijn, die komen wel weer terug en je hebt nog maar kort geleden gezien dat alles goed was! En als je echt heel erg twijfelt, misschien mag je dan wel even een keer tussendoor voor wat geruststelling? Nou meiden, wat een bak positieve berichten vandaag he! Fijn!!!
Ojee bloempje, hopelijk valt het mee!! Fijn dat je zo snel bij de VK terecht kan. Hopelijk goed nieuws! Knuff!
JOehoe wat een fijne berichten! MAggi ik raak helemaal ontroerd door je bericht! GEweldig En Snoeppie ook fijn nieuws gehad, hartstikke fijn! Bl0empje heel veel succes meid... we denken aan je! Alles is vast in orde! Sorry voor de dubbele hoofdletters aan het begin van de zin steeds haha, ik heb een keyboard gekregen voor mijn tablet maar om vage redenen blijft af en toe de hoofdletter hangen dus
Meiden die al een mooie echo hebben gehad, wat super!! Ben heel blij voor jullie! Ik mag vrijdag! Vind het zo spannend! Hoop op een mooie echo !
Ahh Ingeltje dankje voor je lieve bericht Ja hier inderdaad ook aambeien.. Heb er wel vaker last van gehad maar was er dan met een zalfje zo vanaf. Had ze nu al een hele tijd niet meer gehad en ja hoor, er is er weer één terug. Moet nog even navragen of ik nog mag smeren met het zalfje dat ik nog heb liggen! Maar vervelend zijn ze wel zeg Bloem heb je al meer nieuws?
Bloempje, hopelijk goed nieuws! Sterkte! Maggi, wat grappig dat je andersom verhuisd bent haha! Ingeltje, de aambeien.. hier ook wel wat last, vervelend! Ik heb ook last van obstipatie nu Niet heel fijn Succes met de kwaaltjes meiden!
Heb wel last van obstipatie. Normaal ga ik 2 à 3 keer per dag en nu soms 1 of 2 dagen niet! Dat is al heel wat voor me! Daardoor voel ik steeds m'n darmen rommelen en bewegen.
proficiat dames die een leuke echo hebben gehad!! geniet er van! ja ik heb ook last van aambeien! heb er let de dokter over gepraat hij heeft me gezeg met enkele voedingsmiddelen te stoppen vb zoetigheid, kip, pikant, banaan, witte produckten zoals wit brood rijst enz enz enz
Pfoeiiii hier helemaal opgelucht!! Een mooie duidelijke echo, en een sterk kloppend hartje......!!! Mooie foto meegekregen, al is daar alleen een zwarte vlek met een wit "friemeltje" erin te zien.... De verloskundige wist niet waar de buikpijn dan vandaan kwam, maar het konden inderdaad mijn darmen zijn. Al heb ik daar geen last van, in de zin van obstipatie. Maar voel me nog steeds slecht hoor... Nou, helemaal blij! 12 november blijft mijn afspraak voor de echo wel staan, als ik dat wilde. Nou uhhh; natuurlijk!!!! Bedant voor jullie lieve berichtjes en alle andere met een mooie echo; gefeliciteerd!!! Liefsss
Super Bloempje! Dat is fijn! Geniet van je mooie echo. Alleen wel balen van je buikpijn zeg, hopelijk voel je je gauw beter!