16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ik heb alleen opvang/oppas nodig of bij mij thuis of dat het kindje een paar dagdelen in de week naar iemand toegaat. zodat ik op die momenten even de rust heb om te gaan liggen en mijzelf fit te houden(zover mogelijk) dit is ook iets dat de raad voor de kinderbescherming een goed plan leek.

gelukkig hebben we fijne familie die altijd hulp bieden. en omdat ik veel thuis ben zal het verder allemaal wel lukken.

betreft de buikfoto's. maakt niet uit hoor dat je daar even niet aan had gedacht.. is ook niet gebruikelijk hé.. en wie weet dat ik af en toe een foto van de draagmoeders buik mag plaatsen, maar dat is aan haar.. anders kijk ik gewoon lekker met jullie mee.

straks een echo foto over een paar weken kan ik er wel neerzetten want die krijgen we uiteraard mee.

2. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Maggi, ik was re-integratieconsulent bij een gemeente. Wel bizar hè, zelf nu aan de andere kant van de tafel :D Ik weet dus heel goed hoe het moet ;) Maar die markt zit helemaal op slot, veel collega's ook op straat en we vissen allemaal in dezelfde vijver :(
    Vond het leuke er van dat je ook vaak een soort maatschappelijk werkster was, mensen helpen, dus zit nu naar dat soort studies te kijken of richting coachen.
    En wat heb jij gedaan en wil je nu?

3. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Wat heftig ook zeg! En dat je dan toch gewoon werk moet zoeken...
    Gelukkig vermaak je je nu goed met je vrijwilligerswerk.
    Goed om jezelf denken!

4. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Wauw, gefeliciteerd!! Geniet ervan :)

5. Maggi

Maggi Niet meer actief

Juliave, welkom en gefeliciteerd nog! Had je daarstraks eventjes over het hoofd gezien. Leuk dat je mee komt praten :)

Linie, leuk! Ook echt in de sociale richting dus! Lijkt me inderdaad gek om nu aan de andere kant van de tafel te zitten. Maar er zijn zoveel leuke studies, er moet gewoon iets bij zijn wat je erg leuk vindt en waar ook nog eens wat werk in te vinden is.
    Ik heb zelf in de kinderopvang gewerkt. Door leegloop van kindjes moest iedereen waarvan het contract afliep eruit. Heel jammer. Maar ik heb een HBO studie gedaan en zou uiteindelijk toch iets meer in een andere richting willen zoeken (gezinsvervangend tehuis bijv.), maar helaas is het allemaal niet veel deze tijd. Dus richt me nu werkelijk op alles. Denk dat het tot na de bevallig toch wel lekker is om wat minder fysiek bezig te zijn. Dus een telefoonbaan zou voor nu ook al heel welkom zijn! Het is ook wat allemaal..
    Hopelijk worden er met de tijd weer wat meer werkplekken gecreëerd.
    Nu wel even blij dat ik niet hoef te werken want met deze moeheid zou er echt helemaal niets uit mijn handen komen. Vooral nu het zo vroeg donker is.. Zou het liefst nu alweer in bed stappen haha! Heerlijk :)

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wat fijn! Veel plezier met je familie!

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Welkom Juliave, gefeliciteerd!
    Lekker gekletst meiden:) Lukt me niet zo goed om alles bij te houden ivm werk. Wat balen dat er een paar zijn die hun baan zijn kwijtgeraakt (Linie, Maggi, Kleinmonster, als ik het goed heb?).
    En Wensdroom, wat speciaal dat jullie toch een kindje mogen krijgen, je hebt ook al heel wat voor je kiezen gehad zeg!
    Ingeltje: klinkt als een leuk weekend, veel plezier!
    Hier helemaal geen plannen dit weekend en heb d'r helemaal zin in. Sinds een paar dagen begin ik ook wisselend misselijk te worden. Had gister helemaal zin in friet en na een half bordje ging het me zo tegenstaan... Bij mij komt de misselijkheid in ene op en kan dan ook zo weer weg zijn, heel vreemd... En alles stinkt;)
    Fijn weekend iedereen!

8. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Ja Maggi, de welzijnsfuncties zijn ook echt drama nu hè.. daarom kan ik ook beter niet voor dat soort studies kiezen nu ;) Heb ook al HBO, dus voor mij is het echt aanvullend en geen 4 jaar durende opleiding meer hoor pff..
    Lastig lastig! Maar zoals je zegt, we kunnen wel genieten van geluk bij een ongeluk en goed onze rust pakken als dat nodig is.

En inderdaad Juliave, welkom en gefeliciteerd, gezellig dat je mee komt kletsen :)

Grumpy, ik had dat vorig weekend met friet! Ook zo op verheugd en halverwege, bleh!!

Zo goed als het deze week ging zo slecht voel ik me vandaag, pff misselijk en duizelig. Ik leef vandaag op mandarijntjes en yoghurt en ga straks maar eens een soepje proberen. Sorry dat ik er om gevraagd had ter geruststelling deze week, zal het nooit meer doen ;)
    Vriendlief gaat de hort op met vrienden vanavond, dus ik ga lekker languit op de bank relaxen.

Fijn weekend allemaal!

9. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

7 jan 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    He meiden het is alweer even geleden dat ik heb gereageert maar ik lees alles hoor :) ik vind het zooo spannend nog een paar dagen wachten en dan is het eindelijk woensdag en gaan we ons prulleke zien :D ik hoop zo dat alles goed gaat........qua kwaaltjes gaat het wel goed Ben gelukkig niet zo misselijk als sommige hier......wel veel plassen,veel Moe,veel jeuk,maagzuur.....maar is allemaal voor een goed doel he :D

10. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    sinds vanmiddag niet alleen zere tepels maar ook zere boobie's ben ben benieuwd van me zelf zit ik al op 75 E/F.

misselijkheid neemt nog niet af, zondag heb ik een verjaardag van mn vriendin, dus hoop dat ik me morgen en zondag beter voel moet nog een cadeau kopen.

11. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    linie en klein monster lastig die misselijkheid ja kleinmonster hopelijk beter van t weekend dat je een beetje prettig naar de verjaardag kan.
    vlinder1309 fijn dat je niet zo last van misselijkheid hebt

allemaal een fijn weekend met niet al te veel kwaaltjes toegewenst

12. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoeee weekend! Ik zit al heerlijk met mijn dekentje op de bank. En manlief maar werken in ons huis. De stucadoor is bezig met de bovenverdieping. Het wordt al steeds meer huis en minder bouwval. Klachten vallen hier mee gelukkig! Net nog een friet speciaal en kaassoufle op. Ik zet gauw een film op.

Ik kan op mijn mobiel niet goed reageren op iedereen.
    - Wauw wat een mooi verhaal van de draagmoeder-zwangere! Wat bestaan er toch lieve mensen!
    - Weer een kloppend hartje rijker op ons forum!
    - Buikfotos plaats ik liever hier, heb geen zin om twee topics zo te volgen.
    - Solliciteren: pff lijkt me een hel om zwanger te solliciteren! Maar misschien komt er toch iets moois op jullie pad. Er zijn nog altijd werkgevers die hun hart op de juiste plaats hebben zitten.

Ik heb 4 december onze termijn/combinatietest echo. En 29 november 2e afspraak bij de VK. Wil iemand dat erbij zetten in de lijst?

X

13. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    nog 2 daagjes :) dan zien we ons schatteke hopen dat alles goed is!

14. Maggi

Maggi Niet meer actief

Ja spannend Koesterhoop! En ook fijn :) Ik ook maandag weer.
    Zo maar alvast naar bed dan, dan is het alweer morgen.

Slaap lekker allemaal!

15. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo na het werk weer ff alles bijgelezen en ik ben blij dat we een kloppend hartje rijker zijn op het forum!

Hier een beetje weekend, morgen lekker vrij en zondag werken.
    Vind ik niet zo heel erg want als ik dan zondag lekker wat afleiding heb is het ook weer sneller maandag, en dan hebben we om 15 uur de eerste echo!! Zo spannend! Kan echt niet wachten!!

Morgenavond een feestje bij vrienden en ik ben benieuwd of het niet opvalt dat ik geen wijntjes meedrink.... Ach we zien wel!

Vriendlief is vanavond een avondje weg met vrienden/collega's dus het rijk voor mij alleen... heerlijk!

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend, en voor de meiden met kwaaltjes: succes!!

16. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    In Mijn Huisje :P
    Ook heel wat bij gelezen weer nu alweer een aantal onderwerpen vergeten:)

@kleinmonster ik ben ook erg benieuwd heb zelf ook 75 F
    @Juliave Welkom meid :D
    @Peetje2012 Gefeliciteerd meid geniet ervan!

zo leuk om te lezen over de draagmoeders en hoe trots ze zijn erg bijzonder hoor !

Leuk om buikfoto's te plaatsen ... ga het zeker doen als ik wat heb te laten zien (heb al een buik van mezelf)

verder ben ik blij dat het weekend is...ben zoooo moe!! Vriendlief is nog aan het werk hoop dat hij zo thuis komt. Verder heb ik vandaag niet echt klachten behalve moe en nog steeds pijnlijke borsten (zeker met mijn werk!)

fijn weekend allemaal xx

17. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Goedemorgen dames!

Hier een redelijk positief berichtje van mij!
    Voel me stukken beter dan gister en eergister. Poehee wat was ik er slecht aan toe!!! Waarschijnlijk is het toch wat vsn een buikgriep geweest. Ik kon helemaal niks binnen houden en was constant, de hele dag door harstikke misselijk. Nu voel ik me nog redelijk slap en duizelig als ik snel opsta, maar hopelijk gaat dat nu iedere keer een beetje beter...! ;)

Voor iedereen een fijn weekend gewenst!

Liefs.

18. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je je weer iets beter voelt. Ik heb rond mijn laatste NOD ook buikgriep gehad. 4 dagen op bed gelegen of op de wc doorgebracht, pff.. Hopelijk herstel je gauw! Fijn weekend..

19. Maggi

Maggi Niet meer actief

Goedemorgen!

Bloempje fijn dat je je iets beter voelt!

Ik werd vanochtend wakker met enorme steken in de baarmoeder. Het duurde ongeveer een kwartiertje toen was het weg. Nu voel ik het weer lichtjes. Hebben meer dit? Dat met week 8 de baarmoeder echt gaat groeien? Het klinkt natuurlijk wel logisch dat je pijn hebt van iets dat aan het rekken is. Voel ook echt dat het de baarmoeder is, een plek waar ik normaal nooit pijn heb. Met plassen is het vervelend want dan komt er druk op te staan en doet het extra pijn. Herkenbaar? En is het normaal?

Fijn weekend!

20. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hey ladies!! Ik lees al die tijd gewoon mee hoor, maar druk met van alles en niks dus nog geen tijd gehad om te reageren.. Eindelijk komt dan ook mijn eerste echo in de buurt! Maandag is het zover, ben er zenuwachtig voor maar kijk er ook zeker naar uit! Hoop enorm dat alles gewoon goed is!! Nog eventjes geduld dus voor mij..

Qua kwaaltjes mag ik nog steeds niet klagen.. Alleen iets vermoeider en pijnlijke borsten maar dat is met vlagen en enkel bij aanraking..

Deel Deze Pagina