16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    hier ellendig opgestaan zo ziek :( moet zo fel hoesten :(!!!

mijn symptomen zijn eigenlijk zo goed als wel alleen beetje pijnelijke borsten nog en heeeeel soms misselijk!!! hoop dat het geen slecht teken is :(

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jossie: wat lief van je band, krijg helemaal een brok in m'n keel... Fijn dat je het toch hebt kunnen vertellen. Heb je lekker gespeeld? Fijne pyjama-dag:)

3. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hier de klok rond geslapen van 22 tot 10, zal wel nodig geweest zijn.. Nu zo maar eens een rondje hardlopen alhoewel ik vandaag voor het eerst een vaag gevoel van misselijkheid heb.. Misschien verdwijnt het wel met wat beweging en in de frisse buitenlucht.. Ben benieuwd! Fijne zondag dames!

4. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Getsie wat heb ik slecht geslapen zeg! Ik heb de hele nacht gedroomd dat ik een miskraam kreeg. Ik weet niet meer precies hoe en wat maar weet wel dat toen ik wakker werd dat ik dacht, pfff gelukkig heb het maar gedroomd! Nou ja maar gauw weer vergeten. Hier schijnt het zonnetje lekker dus ga maar eens ff met de hond wandelen. Fijne dag allemaal!

5. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    He bah, wat een nare droom fas30! Daar kun je flink van slag van zijn..hopen dat je toch een fijne dag hebt!

6. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    he fas30 wat een nare droom hoop dat je toch een fijne dag hebt en er maar niet al te veel over nadenkt.. was maar een droom ..
    liza28 mijn draagmoeder zegt ook veel moe te zijn en veel te slapen, je zult het idd wel nodig hebben gewoon lekker doen hoor wat je gevoel je aangeeft en als dat vele slapen is nou dan ga je lekker slapen.
    koesterhoop vervelend dat je ziek bent miss dat daardoor de symptomen nu minder zijn? en ik heb ook weleens gehoord dat ze niet constant aanwezig hoeven te zijn.
    bloempje mooi de echo.

fijn weekend allemaal.

7. Maggi

Maggi Niet meer actief

Bloempje, wat een mooie echo! Gek he dat dat allemaal in je buik zit, heel mooi!

Fas, wat een nare droom zeg. Gelukkig zegt het helemaal niks over de werkelijkheid, alleen over je angsten en gedachten. Gekke hersenen ook :)

Jossie wat een fijne reacties van je medebandleden! Lijkt me ook lastig om het verborgen te houden als je 's nachts nog optredens hebt zeg, zou van vermoeidheid niet meer rechtop kunnen staan! jij nog geen last van tijdens het spelen? In wat voor band speel je eigenlijk, las ergens trompet geloof ik?

Hier gaat het vandaag redelijk, ben alleen wat ziekig. Veel aan het snotteren en niezen. Verder met vlagen misselijk maar het valt nu alleszins mee. Mag zo blijven! Morgen moeten we om half 10 alweer naar de gynaecoloog voor echo en alles eromheen. Dus ik hoop zo dat alles nog helemaal goed gaat daarbinnen. Maar begin er vertrouwen in te krijgen.
    Nou zo lekker eten, tv kijken en onder de wol en dan horen jullie morgenmiddag wel weer van mij, positief hopelijk!

Iedereen met een echo morgen, want volgens is het een heel stel, heeeel veel succes!! En ik hoop op allemaal mooie verhalen hier op het forum!
    Vind het trouwens echt fijn elke dag hier wat te kunnen schrijven met jullie, bijzonder dat we allemaal hetzelfde meemaken en daardoor zo fijn :)

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Bloempje: helemaal vergeten te zeggen: mooie echo!
    Fas: wat een nare droom zeg, wel verder een fijne dag gehad?
    Maggi: succes morgen bij de gyn!

Hier een onzekere dag, er is niets gebeurd, maar knijp hem soms gewoon erg. Ik weet dat 90% vd zwangerschappen goed gaat, maar soms word ik angstig, probeer positief te denken... Ben straks met de echo weer bang voor slecht nieuws, vorige keer was bij mij de echo met 9 weken niet goed. Pfff stomme hormonen... Moest het even kwijt;)
    Morgen gelukkig weer werken, had een rustig weekend en veel te veel tijd om na te denken...

Meiden die morgen een echo hebben: veel succes! Hoop op mooie echo's!

Fijne avond allemaal

9. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik vind het ook fijn om alles met jullie te kunnen delen. Je zit allemaal in hetzelfde schuitje en vooral omdat haast niemand het nog weet bij ons kun je er toch lekker over kletsen.

Grumpy vervelend he als je dan even weer zo onzeker bent! Zal ook blij zijn als de komende maand lekker snel voorbij gaat. Maar eigenlijk heb je nooit zekerheid want mn schoonzusje heeft jaren geleden nog een mk gehad met 13 weken. Dus eigenlijk moet je gewoon gaan genieten anders heb je alleen maar zorgen in je zwangerschap. Maarja makkelijk gezegd. ;)

@iedereen die ook een echo oid heeft, heel veel succes! Ik mag om 3 uur.

10. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Hallo dames,

Weer even een berichtje van mijn kant; wat een mooie echo's!!

Ik had gisteren een super dag bijna zonder symptomen, hierdoor ga ik toch altijd direct even twijfelen... Maar mijn lichaam maakt het vandaag helemaal goed :( ik lig al de hele dag op de bank en in bed vanwege de misselijkheid en moeheid. Ach we moeten wat over hebben voor zo'n kleine he :)

Vind het echt heerlijk om alle berichten te lezen maar ik merk dat ik wat meer afstand neem als eerst en minder vaak kijk en nog minder vaak schrijf. Denk dat dit komt omdat de tijd zo verschrikkelijk langzaam lijkt te gaan en hoe meer ik ermee bezig ben hoe langer het lijkt te duren tot aan de echo. Dus ik lees wel af&toe mee maar een beetje minder reacties voorlopig denk ik

Ik heb wel hele lieve sokjes gekocht en op mijn nachtkastje gezet om het wat werkelijker te maken dat er straks echt een kleintje komt. Jullie al wat leuks gekocht?

Geniet nog even van het weekend allemaal!

11. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    ik morgen ook om 3u ik hoop op goed nieuws!!

12. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @koesterhoop wat spannend hè! Ik mag ook morgen.. Ben om 11.45 uur aan de beurt.. Vind het echt heel spannend!

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    HOi meiden. HIer terug van een geweldig weekend met de mama's en kindjes. NU totaal uitgeput en met buikpijn in bed.
    Even rustig aan dus, morgen vroege dienst.
    HIer gaat de tijd best snel. Nog maar 2 weekjes voor mij...

FIjne avond meiden en morgen allemaal heelveel succes!

14. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    spannend!!

ik denk dat hier de bladzijdes naar 1000 zullen vliegen met al die foto's en vreugde :)

laten we dat hopen

15. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @Koesterhoop laten we dat inderdaad hopen!!

Vandaag dan eindelijk d-day voor mij! Ben echt wel gespannen merk ik.. Hoop zo enorm dat alles goed is... Pffff niet te beschrijven, 11.45 ben ik pas aan de beurt.. Zo eerst maar eens boodschappen doen haha, moet de tijd een beetje doden tot het zover is! Jullie horen uiteraard hoe het is gegaan! Fijne dag voor iedereen, voor de overige echo-makers vandaag, ik duim ook heel hard voor jullie op goed nieuws! X

16. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    ik pas om 3u :(

17. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @koesterhoop pffff das echt laat, moet je nog langer volmaken dan ik haha! Succes met wachten!

18. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    pfff idd

19. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi dames,
    Ik mag vandaag ook pas om 15 uur de echo..... Spannend!!!
    Ik ben hier al vanalles aan het poetsen om de tijd te doden maar de tijd gaat nog steeds langzaam haha.

vriendlief komt om 12 uur naar huis dus doen we dan ff boodschappen.

Nou dames met een echo vandaag, Heel veel succes en ik hoop dat we allemaal een mooie echo kunnen laten zien vandaag!

20. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ook 3 uur! ;) hoop zo dat we allemaal goed nieuws mogen krijgen! Succes iedereen!

Deel Deze Pagina