Goedemorgen! @Iedereen die vandaag een echo krijgt: veel succes en hopelijk ondanks de zenuwen ook veel plezier! Je eerste blik op je kleine is heel bijzonder. Ik heb het hele weekend liggen slapen en nóg ben ik doodmoe! Heb vannacht zowat manlief in zijn slaap vermoord, omdat hij maar niet ophield met snurken Ik slaap er al 10 jaar doorheen, maar nu word ik steeds wakker... Zoonlief kwam er ook nog eens bijliggen. Echt raar, sinds ik zwanger ben gedraagt hij zich steeds als een baby. Bij ons willen slapen; ik moet hem steeds dragen; constant bij mama willen zitten. Hij zegt ook steeds "ikke baby". We hebben het hem nog niet echt verteld (hij is net 3), maar hij krijgt het toch mee op de een of andere manier.. Pffff. Zit op kantoor beetje duf achter mijn computertje. Aftellen tot ik weer in mijn bedje kan kruipen. Fijne dag allemaal!
Das ook toevallig dat jullie allemaal om 15 uur mogen ikke dus over 2 uurtjes om 11.45! Hoop dat ik tussendoor nog iets kan posten want moet vanmiddag nog werken! Maar ga het wel proberen natuurlijk Ik heb mijn boodschappen al binnen, zo de administratie nog wat op orde maken en hopelijk is het dan bijna tijd Ohhhh ik duim echt voor ons allemaal op mooie echo's!!
Ik ben om 19.10 aan de buurt voor de afspraak en morgen de zelfd tijd de echo.. Vind het spannend Iedereen veel plezier en dat we maar mooie echo's mogen zien..
Hoi meiden, Wat een hoop echo's vandaag! Succes allemaal, ik duim voor jullie op mooi kloppende hartjes!!! Bloempje, wat een mooie echo! Bijzonder hè?! Jossie, wat fijn hoe je band reageert! Erg lief! Inkiewinkie, sterkte met je moeheid op kantoor! En wat bijzonder dat je zoontje het toch goed aanvoelt! Ik durf trouwens nog steeds geen baby spulletjes te kopen. Ik denk dat ik dat pas na de 12 weken echo doe... Hier erg last van mijn buik. Ik denk dat ik nu last heb van wat jij beschreef zaterdag Maggi! Al sinds gisteravond en vannacht werd ik ook steeds wakker van de pijn, draaien enzo ging niet. Hij is ook steeds heel hard, zwaar en pijnlijk. Heb steeds het gevoel dat ik mijn buik moet ondersteunen hihi, dat wordt dan nog wat Ik kom later vandaag eens even kijken naar de mooie echo's Liefs
Zo, weer even bijgelezen, wat veel mensen met echo's vandaag, succes allemaal en kom maar op met die mooie foto's! Voor ons ook bijna zo ver, wij mogen vrijdagochtend.. Ben al druk aan het aftellen! Mijn vermoedens van vorige week zijn inmiddels ook bevestigd: de misselijkheid heeft zich aangediend hoor Had zaterdag nascholing van het werk, ben halverwege naar huis gegaan, nadat ik de wc van het congresgebouw van iets te dichtbij had bekeken, knallende hoofdpijn enz.. Richting de avond gelukkig wel weer iets beter. 's Ochtends heb ik nergens last van.. Ik heb middag-/avondmisselijkheid haha.. Ben er wel achter inmiddels dat ik moet eten voordat ik honger heb, dan gaat het goed. Dus gister maar crackertjes enzo ingeslagen voor tussendoor. Verder ook erg moe, slaap 10 uur per nacht en overdag net een vaatdoek.. Maar tis allemaal voor een goed doel
Heel veel plezier ladies! Ik duim voor jullie! Hopelijk veel mooie echo's vandaag! Als mijn echoscopiste van vorige week gelijk heeft, ben ik vandaag precies 8 weken. Ik heb mijn ticker er nog niet op aangepast. Over 4 weken krijg ik de termijnecho, dus dan weet ik zeker wat mijn uitgerekende datum is. AFTELLEN! X
Over 5 minuten gaan we weg! Spanning stijgt echt enorm.. Ben super zenuwachtig! Jullie horen het straks! X
Echo gehad en er moest goed gezocht worden! Maaaaar uiteindelijk een mini mensje met heel klein knipperlichtje gezien termijn kon moeilijk worden vastgesteld maar ze dacht 6,5 week! 3 december met 10,5 week dus de termijnecho! Maar tot die tijd super gelukkig met wat we al gezien hebben!!
Ik zal vanavond nog proberen een foto te plaatsen al is daar nog niet heel veel op te zien haha! Succes voor de andere dames vandaag!!
Super!! Gefeliciteerd Liza, fijn dat het goef was. Kwam de termijn overeen met wat je zelf in gedachten had? Bij mij konden ze nog niet echt meten vorige week (7wkn2dgn). Ben benieuwd volgende week, dan zou ik namelijk volgens mij eigen berekening 8-6 zijn! Spannend... Nou net belde MoedersvMoeders me nog op. Om te vragen hoe het was en of alles goed ging met inzamelen etc. Wat attent dat ze nog Contact opnemen zeg. Erg leuk. Ik heb helaas deze week niet kunnen opvangen, ik voelde me echt zo slecht en ziek. Dat dat echt niet lukte (mede namens de geur natuurlijk!!) Wil vanaf morgen weer beginnen. Ben overigens nog steeds ziek thuis, ik lijk er niet echt boven pp te komen!!! Heel frustrerend. Maar mijn huisarts en op mijn werk zeggen ze; goed uitrusten en uitzieken!! Op mijn werk weten ze overigens nog niet dat ik zwanger ben. Dus hopelijk ben ik deze week zo opgeknapt dat ik gewoon weer kan werken. Anders moet ik het wel op m'n werk vertellen! Ik ben trouwens ook al langzaam aan het kijken voor een andere verzekering... Ben nu CZ aanvullend+tand verzeker. Maar wil eigelijk naar een andere verzekering waar je de eigen bijdrage vergoed krijgt, en het liefst ook waar je die extra uren kraamzorg krijgt. Volgens mij is dat IZZ. Daar krijg je standaard 20 uur extra kraamzorg, dat lijkt me toch wel er fijn! Daarnaast is volgens mij ook de ziekenhuis bevalling zonder medische indicatie vergoed... Maar dat weet ik niet zeker... Is er iemand van jullie al aan het kijken of zijn er al huidige mama's die het al eens uitgezocht hebben??? Liefss
@verzekeringen: Ik heb nu CZ Jongeren, maar heb aangegeven dat ik over wil naar het gezinspakket. Ivm zwangerschap nu mag ik al over per 1 december zodat ik de combinatietest toch vergoed krijg. Qua kraamzorg krijg je dan ook de eigen bijdrage vergoed, zo ook de eigen bijdrage voor een poliklinische bevalling. Ik ben tevreden over CZ, wil daarom niet switchen naar een andere maatschappij. X