16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Super meiden ! Had niet anders gedacht hoor ;)

2. Maggi

Maggi Niet meer actief

Dus je hebt nog echt een dubbele kat ook, hahaha!

Koesterhoop, geweldig!! Wat fijn zeg! Vooral omdat je het idee had dat je symptomen aan het afnemen waren. Zo zie je maar, dat zegt allemaal helemaal niets! Genieten!!! En niet meer zo twijfelen nu :)

Nu nog wachten op kleinmonster en dan zijn we voor vandaag geloof ik compleet met de echo's? Echt super dat het allemaal goed nieuws is, maakt me echt heel blij!

3. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    In Mijn Huisje :P
    Iedereen met een een echo vandaag SUPER GEFELICITEERD !! Geniet ervan !!

@Jossie81 Gefeliciteerd met de verkoop

hier vandaag op het werk echt ineens misselijk gelukkig weet mijn leidinggevende het en ze zag het dus vroeg direct of het een beetje ging..toch wel fijn dat er dan rekening mee wordt gehouden.
    Verder ook bijna hele weekend geslapen en lijkt wel of ik iedere dag meer moe wordt ?!?!?
    Wij hebben wel al wat baby spullen gekregen met vriendlief en mijn verjaardag (ik ben 3 dagen na hem jarig) en gistere campingbedje met matras besteld voor ons en voor schoonouders. Nemen toch de gok was namelijk niet duur en wil de kosten verspreiden omdat wij over een maand ook gaan verbouwen.

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heerlijk inderdaad he, al die goede berichten!

Wij hebben nog niks gekocht. Wij hebben natuurlijk ook alles al van de eerste 2. MOcht het nu een meisje worden, dan gaan we lekker shoppen haha! Maar dat weten we pas over een paar maanden.
    Zal b lij zijn als we de echo gehad hebben, dan kunnen we het ook de kinderen gaan vertellen.

Hier is de vermoeidheid ook flink. Merk dat ik dat ook heel lastig vind icm met het werken. Je kunt je moeilijk ziek melden vanwege vermoeidheid, maar soms zit ik als een zombie in de auto. Dit weekend ook weer uren wakker gelegen in bed 's nachts. Kom gewoon niet in slaap... heel rusteloos en gejaagd terwijl er niks is waar ik mee zit. Echt irritant.

5. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoor iedereen over heel moe zijn en geen energie hebben, maar heb ik tot nu toe niks geen last van. Voel me niet anders, wel heel fijn maar daarom ook moeilijk om het nu echt te gaan geloven. ;)

6. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Koesterhoop, ook gefeliciteerd! Lekker genieten :)

7. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Net bij d verloskundige geweest voor intake, komen we daar een bekende tegen uuhhh. Haha
    Ze heeft toch afgeraden om de echo morgen te doen omdat ik volgens hun 6 weken en 5 dagen ben dus er een kans is dat ze nog geen hartje kunnen horen. Ik weet niet wat ik nu moet doen

8. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Horen kun je het ook nog niet maar toch wel zien? Ik ben maar twee dagen verder als jou en liza ong net zo ver en wij konden het ook zien. Zou wel jammer zijn want het stelt je gelijk gerust.

9. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van Pooh85 hebben we ook nog niks gehoord. Je houd ons wel in spanning hoor! ;)

10. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Uuh ik bedoelde ook zien

11. Maggi

Maggi Niet meer actief

Hee kleinmonster! Volgens mij is er met bijna 7 weken bijna altijd wel een hartje te zien hoor! De kans van niet is veel kleiner denk ik zo? Als je nog een keus hebt; ik zou het gewoon proberen. Weet niet of de afspraak inmiddels verplaatst is? anders zou het zo jammer zijn, heb je je er zo op verheugd, wordt het verzet!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    GOedemorgen meiden!

Hier redelijk geslapen. Vandaag onverwachts dagje vrij, maar wel al opvang betaald, dus gaan de kids mooi vanmiddag naar BSO en KDV en kan ik even chillen vanmiddag. Lekker in bad en bed was mijn plan ;) ben niet vaak kinderloos, dus moet er maar van genieten (al ga ik ze vreselijk missen :))

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    POoh kom je gauw langs met goed nieuws meisje? Begin me ongerust te maken..
    Ook Sylcol stond gisteren voor een echo, maar die is al tijdje hier niet geweest dacht ik.

14. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Ingeltje geniet lekker van je vrije middag!!!

Hier vandaag precies 8 weken zwanger, en nog steeds.......: Ziek!!!
    Jeetje word het langzaam helemaal beu hoor. Dat ik nu echt kan genieten kan ik niet zeggen!! Voel me alleen maar slap, futloos en slecht.... :( Hehe ging t de eerste weken zo goed..... Had ik maar niks gezegd!
    Maarja het is gewoon onduidelijk of dit nou bij de zwangerschap hoort of dat het een buikgriep is.... Al weet ik niet hoe lang je normaal last van een buikgriep hebt...?

Pooh ik ben ook wel heel erg benieuwd naar je echo.....

Dames allemaal een fijne dag!! :)

15. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Lekker hoor Ingeltje, zo'n relaxdag, geniet ervan!

Bloempje misschien is het een combinatie van?

Hier ook zo vreselijk moe en futloos.. Met de misselijkheid gaat het goed zolang ik vaak kleine beetjes eet op een dag.. Alleen voel me wel de hele dat zo weeig, bleh.. Inderdaad niet genoeg om je ziek te melden, maar ik zie er wel tegenop om te gaan werken.. Moet vandaag ook nog es 3 locaties langs.. Op de fiets.. :x Maar ja, niks aan te doen..

Nog 3 dagen, dan mogen wij ook voor de echo :D :D :D

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Bl0empje dat is vervelend zeg :( helaas is het niet altijd genieten van een zwangerschap. DAt is ook wel iets om je te realiseren. Maar bij de meeste mensen verdwijnt de misselijkheid zo rond de 12-16 weken. Dat is nog even flink uitzingen dus :(
    IK ga nu even naar de Tuinen, kijken of ze daar gembercapsules verkopen. MIsselijkheid is bij mij nog steeds wel uit te houden, maar prettig voel ik me echt niet. BAal ook dat ik weinig futheb om leuke dingen te doen met de kindjes. Liefst lig ik de hele dag op de bank.

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    BOfkont! IK nog 3 dagen + een week ;)

18. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16

Ja dat realiseer ik me ook, maar als je je al bijna 2 weken echt hondsberoerd voelt...... Dan verdwijnt dat soms wel even!! ;)

19. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meiden sorry voor de late reactie maar vriendlief en ik hebben gisteren maar even gevierd dat we het hartje zagen en hoorden!!!

Was helemaal niet mijn bedoeling om jullie ongerust te maken hoor maar ik had geen comp bij de hand dus kon iks posten haha.

De vk zei alleen wel dat ik waarschijnlijk minder ver ban dan we dachten, volgens mijn berekening zijn we nu 8 wk en 1dg en volgens vk 7 wk en 1 dg.
    Het beebje is nu al eigenwijs en niet fotogeniek dus helaas geen foto maar dat komt dan de volgende keer wel!

Ik laat de ticker wel even staan want 12-12-12 heb ik de termijnecho en dan weten we het zeker.

Wel grappig ik heb dan 12-12-12 de echo en ben dan 12 wk en 2 dg haha

Andere meiden met een goeie echo: Gefeliciteerd!!! had niet anders verwacht!

20. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    pooh 85 gefeliciteerd logisch dat je t bent gaan vieren.. alle andere ook gefeliciteerd.. allemaal mooie echo's erbij..

Deel Deze Pagina