ter aanvulling van de lijst ik ben 31 draagmoeder is 29. draagmoeder doet mee aan moeders voor moeders. en wil thuis bevallen.
Vandaag stuk beter, lief dat je het vraagt migraine werd veroorzaakt door spanning op mijn werk. Mijn hele kantoor heeft last een vervelende, luie collega en ik ben erg gevoelig voor de spanning die dat op kantoor veroorzaakt. Mijn baas is wel aan het kijken of hij haar kan vervangen, maar dat is niet makkelijk. En tot die tijd mag ik elke week de sh*t opruimen die zij veroorzaakt.. :x (Sorry voor het gemopper, maar t zit me echt heel hoog..)
Pfff dat is heftig zeg! Vervangen is inderdaad niet makkelijk. Hopelijk is er snel een oplossing. Tot die tijd maar veel uien en knoflook eten en naast haar gaan zitten stinken ! Nee is natuurlijk een grapje, hoop voor je dat t snel is opgelost!!
@iedereen: bedankt voor jullie lieve woorden. ik heb het maar even naast me gelegt maar helemaal los laten lukt nog niet. @wensmoeder: mm uuh hoe ga ik dit vragen, Zijn jullie ook bij de bevalling aanwezig? of worden jullie later gebeld?
hoi kleinmonster: het is geen rare vraag hoor. de bedoeling is dat wij bij de bevalling aanwezig zullen zijn. we worden gebeld zodra die zich aankondigt en dan moeten we een uur rijden die kant op naar de draagmoeder. het zal wel heel apart zijn dat zeker maar dat is wel wat we allen graag willen dat wij bij de geboorte van ons kindje aanwezig zullen zijn.
@ Inkiewinkie, af en toe mopperen moet kunnen hoor! Helemaal als je er lichamelijke klachten aan over houdt! Ik behoor ook tot de dames die onlangs haar baan is kwijtgeraakt, maar destijds had ik ook een onuitstaanbare collega. Ik mis mijn baan enorm, maar die collega als kiespijn! Hopelijk kunnen ze die collega bij jou op het werk snel vervangen. Die migraines kun je er nu echt niet bij hebben. Tot die tijd mag je hier lekker afreageren!
Ik ben in beide vorige zwangerschappen ook mijn baan kwijt geraakt (stom toeval) maar ook beide keren wel een baan gevonden. Ben er wel altijd eerlijk over geweest, niet in de brief en ook niet meteen in de sollicitatie, maar vaak in het gesprek erna.
ik vind het verhaal van wensdroom ook erg bijzonder. het zal wel heel bijzonder zijn dan. @iedereen, willen van te voren weten wat het wordt? wij wel
Ik vind het ook bijzonder! Ook dat je als draagmoeder het kindje dan ook echt af kunt staan. Blijft ze een rol spelen in het leven van jullie kindje? @kleinmonster, wij willen het ook weten, lijkt me fijn om je daar een beetje op voor te kunnen bereiden. Maar we vertellen het dan niet verder. Mijn ouders willen echt niet weten wat het word en het lijkt mijzelf ook leuker om dat nog als verrassing te houden. (Ben alleen heel bang dat ik me dan verspreek!)
Een vriendin van me heeft ons flink gefopt door steeds te wisselen, de ene keer 'versprak' ze zich met een zij en dan weer een tijdje hij.. zodat we totaal op verkeerde been zijn gezet, leuk!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 14 juni HappyZwanger86 - 1e kindje - ? - ? 16 juni ♥ Linie - 1e kindje - BV - Zkh - MvM ♥ Veetje83(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - Zkh - MvM 17 juni ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Pooh85 (27) - 1e kindje - 18 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje - BV - Zkh - MvM ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - MvM 19 juni ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - ? - Zkh 20 juni Babbs(33) - 2e kindje - FV - Zkh (gyn) - MvM ♥ Masami - 3e kindje - BV -Zkh (gyn) - MvM 21 juni Leo85(27) - 1e kindje - ? - ? - MvM Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-Zkh (geplande ks) 22 juni ♥ Peetje2012 - 1e kindje - ? - ? 23 juni Ingeltje(31) - 3e kindje - BV - Zkh - MvM Marbit - ?e kindje - ♥ MamaKoenSjoerd(35) - 3e kindje - Kimmey(25) - 1e kindje - ? - ? Juliave - 1e kindje - ? - ? 24 juni Sylcor - 2e kindje - ? - Zkh (gyn) Jojo12 - 1e kindje - ? - Zkh - MvM Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis - Moeders voor Moeders Mangoo - 3e kindje - ? - ? - ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - 25 juni Madchen30 - 1e kindje - BV - Zkh (KS) ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis Beccie88(24) - 1e kindje - ? - ? - MvM Sonja839 - 3e kindje 26 juni ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? Grumpy(32) - 1e kindje - ? - ? ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - Zkh 27 juni 28 juni Jossie81(31) - 1e kindje - ? - ? 29 juni 30 juni ♥ RooDje(31) - 1e kindje - ? - Zkh - Moeders voor Moeders (?) Meisje (?) Jongen (?) Verrassing Afspraken November: 9 HappyZwanger86 VK 12 Bl0empje 1e echo, Jossie81 1e echo 13 Liza28 intake VK, Leo85 1e echo, masami 2de echo (gyn), Kimmey intake, Mangoo 1e echo[/FONT] 14 Inkiewinkie Intake VK + 1e echo, Kimmey 1e echo, Beccie88 1e afspraak gyn 15 Jojo12 Intake VK 16 Ingeltje Intake VK + 1e echo 19 Bl0empje intake VK 20 Veetje83 1e controle 21 RooDje 2e echo 27 kleinmonster 2e echo, Wensdroom 1e echo 29 Liza28 termijnecho December: 13 koesterhoop 12 weken echo BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding Zkh = Ziekenhuisbevalling MvM= Moeders voor Moeders ♥ = goeie echo gehad! * * * Sterrenhemel * * * sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (staat in Ingeltjes onderschrift) en haal de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
Welkom RooDje ! @Kleinmonster wat naar dat je schoonouders zo hebben gereageerd !!..Hier was schoonmoeders ook niet echt blij maar is inmiddels flink bijgedraaid hoop dat het voor jullie ook gebeurd...maar idd je doet het niet voor hun maar voor jullie..heel veel suc6 en sterkte ! @Wensdroom ik vindt het zeker een bijzonder verhaal ! Wij willen ook graag weten wat het wordt. Vriendlief kan nu al niet wachten hij denkt dat het een jongen wordt Vandaag iets geks meegemaakt op het werk. Mijn afdelingscheffin weet dat ik zwanger ben. Nu had een andere collega gevraagd aan haar of ik zwanger was?!?! Mijn cheffin heeft gezegd dat ze er niks van weet en hoe ze er bij kwam. Haar antwoord was dat ik wat voller in mijn gezicht was en meer buikje had in een korte tijd.. vindt het best raar ik zie dat zelf niet eens
Ter aanvulling van de lijst: Ik ga meedoen met MvM, heb me wel aangemeld maar nog geen telefoontje gehad. (weten jullie hoe lang dat duurt?) De bevalling zal in het ziekenhuis zijn (hoop ik!) En wij hebben een afspraak staan op 21-11-12 voor een tweede echo.
Nou als je het over de duvel hebt! Ze belde net! Ik heb een afspraak morgenochtend om 11u Wat betreft het geslacht willen wij het ook graag weten.