16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oooh ik ben alweer bijna 8 weken! Jippie het gaat vlug! Dat vind ik ook wel het fijne aan een echo met bijna 9 weken, als het dán goed zit, dan blijft het vaak ook goed zitten.
    En dan nog maar paar weekjes tot de termijnecho.

Roodje ga je ook nog een banner maken? En nog een paar bannerloze dames.. foei! Zo kunnen we niet meetellen :p

2. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij willen ook heel graag weten wat het wordt.... Al is mijn vriend er heilig van overtuigd dat het een jongetje wordt :D

@kleinmonster: Wat een nare reactie van je schoonouders....
    Probeer er alleen niet te veel aan te denken want dat stressen kan ook niet goed zijn, al begrijp ik dat dit heel moeilijk is.
    In ieder geval, heel veel succes ermee! Dikke digitale knuf!

3. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hahaha volgens mij denkt iedere man dat het jongens worden ;) als het aan de mannen lag werden er enkel jongetjes geboren haha!
    Wij twijfelen nog of we het willen weten, ik denk het wel maar we houden het dan wel geheim! Maar we zijn er nog niet helemaal over uit dus ;)

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Zo, ik ben ook weer ff bij..

Kleinmonster wat vervelend van je schoonfamilie en je vader.. Gelukkig heb je ook nog 2 ouders waar je wel goed mee kan opschieten en die wel blij voor jullie zijn!

Hier beginnen de zenuwtjes toch wel een beetje te komen, op een positieve manier.. Morgenochtend om 10 uur de echo! Moet wel werken dus ws. pas zaterdag bericht van mij ;) Vind het erg spannend, voor mijn gevoel zit het goed, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker en het lijkt me zo bijzonder om echt te zien dat er iets zit..

Wij willen het geslacht niet weten, is ons 1e kindje en ons lijkt het een leuke verrassing om het pas bij de geboorte te weten te komen :)

5. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @kleinmonster, wat voelt dat klote he als ze zo negatief doen over iets wat zo mooi is.

Helaas weet ik daar ook alles van, alleen hier zijn het mijn ouders die zo reageerden. Ze konden er niet blij om zijn en mijn moeder heeft er nog ruzie om gemaakt ook.
    Gevolg ik kom daar dus nu bijna helemaal niet meer.
    Nu na 3 weken probeert ze toch wat contact te krijgen alleen heb ik daar nu niet heel veel behoefte aan.

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik wil wel graag het geslacht weten, maar vl twijfelt nog, dus daar zijn we nog niet over uit.

7. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    #987 KaatjesBaby, 8 nov 2012
    Laatst bewerkt: 8 nov 2012
    Sorry... Ga dit weekend ns kijken voor zo'n banner ;)

Lekker dat we hier onze gal kunnen spuwen over familie, collega's ed. Vond de stink-suggestie erg funny!

@ kleinmonster, familie kan vreselijk zijn. Juist omdat ze zo dichtbij staan is het zo kwetsend, al wil je het niet. Focus op jullie gezinnetje! Ook wij hebben ons teruggetrokken van mijn schoonfam na de bevalling van de tweede. Het bracht zoveel rust! Ze zien de kleinkinderen zo nu en dan, zo kennen ze wel hun opa en oma. Altijd op onze voorwaarden.

Veel succes morgen met de echo Leo!

Wij willen spieken bij de 20 wk echo.
    Combinatiestest eerst op 30 november... Ook spannend!

Hier weer naar bed... Moe, moe, moe. Welterusten!

8. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    @ Ingeltje
    Dat past niet in m'n onderschrift! :( Dit kon nog net!
    Ik ben de laatste op de lijst met 6 weken en 4 dagen...

9. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    nou groot nieuws:

zet ik het eten op tafel gaat de bel. 3keer raden. mn schoonouders, met een heel verhaal dus ik probeer me te richten op het eten.
    Ze kwamen hun excusses aanbieden voor hun gedragen, ze vonden het zo erg voor me zoals ze gereageerd hadden en ik moest nu wel denken dat ze niet blij voor ons waren.
    Dus ik geef aan dat ik me zwaar kloten heb gevoeld gisteren en heel slecht geslapen heb door hun gedragen en inderdaad de indruk kreeg dat voor hun het kindje niet welkom is.
    Nou in tegendeel ze is eigenlijk dolgelukkig.

na dat vl en ik ruzie hebben gehad in aug. hebben we hun weinig gesproken, maar hadden gezegt het even rust te geven( we stonden bijna op het punt onze relatie van 7 jaar te beindigen).echter 3/4 weken na dat gesprek raakte ik al zwanger, voor ons geen punt want we hadden het er al overgehad maar zij hadden dat niet mee gekregen. dus voor hun kwam het als een schok.
    Ze zegt wel dat ze niet zo had moeten/mogen reageren en dat ze beseft dat het mij heel veel pijn gedaan moet hebben.

ze had een leuk boekje voor mn vriend en voor mij ook en een zwangerschapsdagboek

nogmaals iedereen bedankt voor de lieve woorden

10. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh kei fijn kleinmonster!!

11. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    zo ben bij, even een paar daagjes niet geweest en dadelijk al zoveel pz bij :),

voor alle moeders met een goede echo proficiat
    voor de moeders met slecht nieuws!! ik hoop dat jullie toch snel een babytje zullen krijgen

hier nog super ziek!! hoesten!! ben echt stikop!!! straks toch maar de medicijnen gaan halen, wou het uitstellen maar ga het toch nemen want het word alleen erger :(

ik wil graag weten wat het is, maar niemand anders wil het zelfs geheim houden voor mijn mannetje :) maar of me dat gaat lukken dat is de vraag.

12. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @kleinmonster, wat fijn voor je :)

13. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16

Hee lieve meiden,

Was even een tijdje rustig van mijn kant, maar heb wel gelezen hoor
    @Vlinder: heel veel sterkte. Wat een kl*te nieuws, hopelijk kun je dit samen met je man een plekje geven!

@Kleinmonster: jeetje wat een reactie!!!! Kan me voorstellen dat je van je roze wolk afgedonderd wordt en er slecht door geslapen hebt. Gelukkig zijn je schoonouders nog langs geweest om excuses aan te bieden, maar dat zou hun ook wel erg netjes staan hoor!!!

Hier gaat het gelukkig stukken BETER!!!
    Ben weer helemaal opgeknapt, dus (gelukkig) was het toch wen fikse buikgriep. Bleef er echter wel langer "in hangen" door de zwangerschap volgens mij huisarts. Maar het heerst ook echt enorm he, als ik om me heen kijk en zie hoeveel mensen ziek zijn!!! Niet normaal.
    'SOcthends ben ik nog wel eens misselijk, maar dat is eigelijk een beetje mijn eigen schuld. Als ik wakker word moet ik gewoon opstaan on te eten. Maar dan ben ik zoooo moe dat ik nog wil blijven liggen en dan komt de misselijkheid. Dus nu maar pak crakcers langs mijn bed zodat ik meteen aan kan vallen! ;)

Nou dames allemaal een heel fijn weekend gewenst, wij hebben het helemaal volgepland aangezien het zondag 11e van de 11e is en de carnaval begint...... Pffff drukdruk.
    Máár dan gaat het weekend misschien wel snel voorbij want maandag kunnen we weer naar ons prulleke gaan spieken!! :)

Liefs,
    Bl0empje.

14. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Hoi meiden,

Leo, veel succes vanochtend, hopelijk lekker genieten :)

Kleinmonster, wat fijn voor jullie dat je schoonouders hun excuses hebben aangeboden. Ze waren dus toch even overdonderd. Maar goed dat je ze wel even hebt laten merken wat het met je gedaan heeft!!

Bloempje, fijn dat het weer beter met je gaat! Lekker genieten van je gezellige weekend dan maar :) Hier trouwens hetzelfde met de droge crackers 's ochtends vroeg! En spannend, alvast weer veel kijk- en luisterplezier maandag!!

Kaatje en Ingeltje, hopelijk kunnen jullie nu even goed bijtanken!

Inkiewinkie, wat rot zeg die spanning op je werk! Je kunt je energie nu wel beter gebruiken natuurlijk ;) Hopelijk wordt het gauw opgelost.

En Maggi, had je nog wat leuks gekocht voor jullie uk?? Ik durf dat nog steeds niet..

Hoewel wij gisteren wel even bij de Prenatal zijn geweest om twee mooie fotolijstjes te scoren, maar niet echt voor onszelf ;) Morgen gaan wij naar mijn ouders en die wonen niet in de buurt, dus we blijven ook gezellig slapen. Maar nu hebben we een mooi gedichtje gemaakt (niet die standaard bekende dus) voor in het fotolijstje en zo gaan we het ze dus vertellen :) En het weekend erna hetzelfde voor mijn schoonouders. Ik ben benieuwd naar de reacties!

En wij willen trouwens ook niet weten wat het wordt, het is voor ons ook de eerste keer en we willen graag verrast worden :)

Dames, alvast een fijn weekend allemaal!

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    O ja dat kan natuurlijk :) sorry hihi

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ach Kleinmonster wat geweldig van ze!! Dat zie ik mijn schoonouders niet doen... die zullen echt NOOIT hun excuses maken. Die vinden namelijk dat ze nergens op terug hoeven te komen en dat ze ook niet hoeven te kijken naar zichzelf. Ze hoeven niet te veranderen.... jammer.

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier begint de misselijkheid toe te nemen. Gisteren voor het eerst overgegeven... hopelijk gebeurt dit niet te vaak.
    Voel me nu ook niet lekker...

18. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    @kleinmonster: toch fijn dat je schoonouders hun excuses kwamen maken, ze waren blijkbaar nogal overdonderd maar goed hoor dat je ook hebt gezegd wat het met je heeft gedaan de reactie van ze.

@ bloempje fijn dat het nu beter gaat.

@ koesterhoop hopelijk snel weer wat beter.

@ Inkiewinkie wat rot al die spanning op je werk hopelijk snel een oplossing.

@ linie spannend morgen, veel succes leuke manier om te vertellen aan je ouders en schoonouders.

@ leo veel succes vanochtend

hier weinig nieuws spreek de draagmoeder na t weekend weer.
    heb wel t gevoel dat het lang duurt voor we de echo hebben.
    gelukkig de komende 2 weke best druk dan gaan ze snel voorbij.

19. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    He gets, ingeltje, balen joh! Hopen dat het niet erger wordt de komende weken..

@leo: hoe is je echo gegaan?

@geslachtwillenweten: moet ml zwaar overhalen vrees ik. Ik wil het perse weten (als creabea wil ik namelijk zelf allemaal leuke kleertjes maken en dan is geslacht wel handig) maar hij wil het echt niet. Ik zou een meisje wel leuk vinden, maar mijn gevoel zegt me dat dit ook een knul is. (Bij kleine meneer P. had ik gelijk) Nog maar 12 wk wachten om t te checken, haha! Hebben jullie een voorkeur of voorgevoel?
    En hebben jullie ook al meteen 1000 namen in je hoofd? Het gekibbel begint hier nu al ;)

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Duizendste berichtje!!!!

Deel Deze Pagina