16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hoi snoeppie: ik werk niet en heb een wajong uitkering, ik heb nl een chronische hartziekte dat is oa ook de rede dat ik zelf niet zwanger mag en kan zijn. tevens heb ik zelf ook geen eigen eicellen daarom een draagmoeder. dus een zwangerschapsverlof is niet aan de orde.
    ik ben heel benieuwd en ben nou wel een beetje zenuwachtig..
    maar ik wacht af..

2. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Wensdroom, dat is ook spannend voor jullie zeg! Jammer dat jullie niet mee kunnen naar de echo. Er is vast niets aan de hand! Maar snap de ongerustheid natuurlijk, sterkte met afwachten...

Knuffel!

3. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow wat stom van mij. Dat heb je allang verteld! :) Natuurlijk ben je zenuwachtig! Het is toch jullie babytje wat er in haar buik groeit. Hopelijk krijg je gauw een positief bericht!

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Jossie wat ontzettend balen zeg! Ik duim voor je hoor dat er de volgende keer toch iets te zien in.. Lijkt me vreselijk lang duren tot die tijd..

5. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jossie, wat vreselijk voor jullie! Dan nog zo lang in onzekerheid! Heel veel sterkte en liefde gewenst!

Wensdroom, hopelijk is jullie echo goed. Succes met wachten!

Bl0empje, inderdaad gewoon posten. Geluk en verdriet liggen erg dicht bij elkaar, juist daarom is zo'n open forum zo fijn. We gunnen ook jou een gezonde baby op de echo!

6. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hallo dames

hier goed nieuws de draagmoeder heeft zojuist gebeld.
    het is iig 1 baby het hartje klopte goed en de duur van de baby op de echo kwam overeen met de duur die we dachten. dus hier helemaal blij alles is goed. de echo foto's krijg ik nog van de draagmoeder.
    en over 2 weken hebben we een echo waar wij zelf ook bij zijn.
    ben echt opgelucht!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    O lieve wensdroom, fijn nieuws!

Lieve jossie ... ik ga duimen voor een knipperend hartje over 10 dagen hoor !
    Ik heb het vaker gehoord , het is mogelijk !

8. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    snoeppie je kunt niet alles onthouden, maar we zijn blij. er was een mooi kloppend hartje en alles is goed!

9. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
  10. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Wensdroom wat fijn dat alles goed is.

Ik ben al een paar dagen echt beroerd, vandaag zelfs vrijwilligerswerk afgebeld. Zaterdag weer overgegeven hoop dat daar bij mag blijven. Mn hoofd heeft zin in een lekkere pizza, maar bij het idee begint m'n maag al te draaien.
    Sinds vorige week ruim een kilo afgevallen.

11. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Wensdroom, wat een fijn nieuws! Mooie echo! En dat is dan weer een gelukje, nu weten jullie alvast dat alles goed is :) Geniet ervan!

Vervelend dat je zo ziek bent Kleinmonster, sterkte!

12. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    kleinmonster rot dat je zo ziek bent.

linie inderdaad nu weten we eerder dan dat eerst de bedoeling zou zijn dat alles goed is. fijn gevoel is dat hoor.
    en over 2 weken gaan we mooi zelf mee naar de echo. fijn dat we ook nog een echo blijven houden waar wij zelf bij kunnen zijn.

13. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    @jossie, wat een kl*te bericht! Ik zal meeduimen voor een vruchtje de 22e! Dikke digitale knuf!

@Wensdroom: Wat fijn dat het allemaal goed is! Nu nog 2 weekjes wachten tot je het met eigen ogen en oren kan zien en horen!

Hier de klok rond geslapen maar zoooooo moe!!!! Ach ja gelukkig een vrije dag voor mij vandaag!

14. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    kleinmonster: ik heb ook zin in pizza maar zoals je zegt de gedachten er aan maakt me zowat misselijk :(

jossie ik hoop en duim voor je mee :(

hier deze morgen weer boven de pot gehangen mijn ribben doen verschrikkelijk pijn bij het braken bah!!!!

15. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Wat fijn wensdroom, geniet er lekker van.

@koesterhoop, wat vervelend dat je steeds zo misselijk bent... Kan je er niet iets tegen doen?!?... medicijnen ofzo... Hopelijk is het over een paar weken over, maar dan nog duurt het lang...

16. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    het probleem is ik verdraag sommige geuren van voedingsmiddelen niet!!!! ik deed deze morgen maar de koelkast open en ik had prijs :(

17. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    @koesterhoop en yoghurt? Heb je dat al geprobeerd, dat helpt een beetje bij mij

18. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    @peetje, ik woon niet in dragonder-oost, helaas. pfoee, mooie huizen hoor. Ik woon nog in de engelenburg.. We willen wel eens verhuizen, maar dat zit er de komende maanden nog niet in. Welke wijk woon jij?[/QUOTE]

Ik woon in dragonder oost. Mocht kiezen of ik bij oranje of blauw wilde. Maakte me niet zoveel uit en ben toen bij blauw ingedeeld.

19. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och meis wat vreselijk!! Ik ga heel hard voor je duimen!! Hopelijk heb je de 22ste een mooie echo met een prachtig kloppend hartje!! Dikke xxx

20. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    yoghurt neem ik idd goed op, maar enkel in de namiddag of avond niet in morgend. morgend hou ik het op een droge koek!

Deel Deze Pagina