16 juni - 30 juni 2013 MAMA's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MumL, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kleinmonster en @Leo85: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Welkom bij de juni mama's!

Vandaag meer (goede) buikpijn hier. Hij/zij groeit!
    Hoe is het bij jullie?

2. Maggi

Maggi Niet meer actief

Gefeliciteerd Leo en kleinmonster!! Jippie :)

Hier vandaag niet veel pijntjes, alleen zware borsten en een "beurs" gevoel aan de onderkant van de rechter, :D.
    Zitten jullie jezelf ook zo vaak soort van ja.. te betasten om maar pijntjes op te sporen? Word gek van mezelf ;)

3. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Telkens op zoek ter bevestiging dat het goed is!
    Morgen MvM!

4. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Inderdaad, hier ook herkenbaar:) En hier is de misselijkheid in alle hevigheid toegeslagen, niet zo'n pretje, maar wel een goed teken denk ik:)

En nieuwe a.s. mama's gefeliciteerd!!

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kaatje je moet nog wel even een leuke ticker in je handtekening zetten hoor! Heb je er al 1 gevonden ?
    Dan even de bb code kopiëren en in je gebruikers instellingen plakken bij handtekening in het witte tekst vak!

6. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klopt! Zal er nog eens naar kijken!

7. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ja dat herken ik. Dacht vandaag zelfs dat ik misselijk was, terwijl dit echt niet het geval was, haha.

8. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Hoi! Ik wil me hier ook even melden :D
    Vandaag een knaltest, dus onze tweede is onderweg! Voel me zo anders dan bij de eerste!
    ben denk ik de 21e uitgerekend, maar heb nog geen normale cyclus gehad sinds begin dit jaar, dus het kan alle kanten op :D

9. Maggi

Maggi Niet meer actief

#129 Maggi, 16 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2012
    Gefeliciteerd inkiewinkie!! Gezellig dat je je bij ons voegt :) In welk opzicht voel je je anders dan bij de eerste?

Vandaag zaten mijn nieuwe clearblue testen in de bus. Kennelijk heb ik verkeerd gekeken want ik dacht dat ik digitale had besteld, maar kreeg de normale... Nouja wellicht een les voor me dat ik moet stoppen met me zo erg zorgen te maken. Iig eentje gedaan en nu dus ook een zogenaamde knaltest! Een week geleden een ietwat lichte streep. Dus ik ben voor even weer wat geruster!

Fijn dat jullie de onzekerheidjes herkennen mbt de lichamelijke kwaaltjes!

10. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe zwangeren en proficiat! Hier weinig klachten vandaag, maar eigenlijk ook te druk gehad op mijn werk om daar ook maar even aan te denken.

Hebben jullie al een beetje buikvorming?

11. Maggi

Maggi Niet meer actief

Buikvorming tsja lijkt erop dat het een beetje is! Ik heb van mezelf best wel een (vet) buikje. Normaal steek die dan uit, zodat de onderkant als het ware een afdakje boven mijn onderlichaam vormt. Nu is het deel bij mijn darmen wat opgezet, zodat het wat geleiderlijker afloopt. Weet niet echt hoe ik het moet uitleggen ;)

En bij de rest?

12. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Thnx allemaal! Die ?? in de lijst is leeftijd denk ik? Ik ben 27 :) Krijg zo felicitatie-visite dus ben weer weg :D

13. Maggi

Maggi Niet meer actief

Leuk felicitatievisite :) Geniet ervan!!

14. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    @InkieWinkie, gefeliciteerd en welkom!!!

Hier mn nog de buikpijn en grote niet-gevoelige borsten. En meer trek! Nog geen opgezette buik.

Vandaag 9 maanden dagboeken gekocht...

15. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Ik heb me vandaag rot gezocht naar zo'n dagboek! Hier is alleen een piepkleine Prenatal en die hadden alleen een hele saaie ;) misschien zelf wat knutselen..

Ik heb wat steken en er beginnen zich twee meloenen te ontwikkelen :$ Voor een buik ben ik nog lang niet ver genoeg, maar wel wat opgezwollen omdat mijn darmen weer helemaal de weg kwijt zijn..

16. Maggi

Maggi Niet meer actief

Ja buikpijn heb ik vandaag ook, pas sinds vanavond, maar echt helemaal onderin de buik, bij het schaambot zeg maar. Zou dit de baarmoeder zijn?

Leuk een 9 maanden dagboek! Ik wacht er nog even mee!

Kreeg vandaag met de post mijn afspraakbrief voor de gynaecoloog. Zit er een foldertje bij over een studie (predict studie) die wordt gedaan bij tussen de 6 en 12 weken zwangerschap, waarin de ontwikkeling van het kindje wordt gevolgd met een 3d camera voor een bepaald doel. Hier wordt dan elke week een film van gemaakt. Ik zou me dan deze week nog moeten opgeven en wellicht zou ik dus eerder terecht kunnen om het te bekijken (en dan gelijk 3d?!) Het gaat vanuit het Erasmus mc. Aan de ene kant heel gaaf, aan de andere kant ook wel eng zo vroeg?? Wat zouden jullie doen?

17. Maggi

Maggi Niet meer actief

18. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Maggi, leuk om die eerste weken de ontwikkeling van je kleintje te volgen! Ik zou het doen!

Ik hou het dagboek alvast bij, ook als het mis zou gaan wil ik het van me af schrijven. Aan de andere kant wordt het ook onze laatste, dus wil ik zoveel mogelijk van het wonder vast proberen te houden.

19. Maggi

Maggi Niet meer actief

@Kaatjesbaby; Dat is natuurlijk ook hartstikke leuk! Ik schrijf wel het een en ander op in een bestand op de laptop, en dan kan ik dat alsnog later in een dagboek opschrijven. Ben nu echt even in overlevingsmodus tot 5 november, zo onzeker ken ik mezelf helemaal niet! Als 5 november alles goed is, race ik direct naar de boekenwinkel om een gaaf exemplaar uit te zoeken :)

Poe, begin ineens aardig misselijk te worden, en dat in de avond! Mijn eigen lichaam is ineens een groot mysterie voor mezelf ;)

20. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het 9 maanden dagboek van Pauline Oud, erg leuk! Via bol.com gkocht, maar hier heb ik ze ook kunnen vinden bij de intertoys.

@Maggi: ik zou het ook doen. Natuurlijk spannend, maar zo zou je wel snel kunnen opsporen als er iets mis is/gaat.

Weten jullie al hoe jullie het gaan regelen met jullie werk na de bevalling? Voor ons is dit het eerste kindje. Ik werk 32u en mijn man 40u. Geen idee of wij op vaste oppas kunnen rekenen van de oma's. Het liefst zouden we beide 32u werken, zodat er maar 3 dagen opvang nodig is. Mijn man is alleen bang dat zijn baas nooit akkoord wil gaan. Hij heeft natuurlijk recht op vaderschapsverlof, maar ook daar zal zijn baas over zeuren.. Pff!

Deel Deze Pagina