16 kids and counting

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door puzzelstukje, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik heb er 2 en ben soms al blij dat het 19 uur s'avonds is ;)
    Echt 16 kids pfffff moet er niet aan denken maar wel petje af en respect hoor.

Wat een troep hebben ze,
    300 euro per week aan eten vind ik nog wel netjes gedaan met 18 personen,
    Willen nou die Turkse gezin nou een privé school?

2. Nati

Nati Niet meer actief

Jeeeeeetje, van dat gezin met de 11 kinderen valt mijn mond open! Wat een bende en viezigheid in huis en wat een zooitje ongeregeld. En die vrouw maar zeuren dat hij geen werk heeft en hij maar slachtoffer spelen. Ik vraag me serieus af in wat voor wereld die mensen leven en of ze weten waar ze mee bezig zijn. Ik vind dit echt heel erg.

Vergeleken met hen vind ik het andere gezin heel netjes en georganiseerd. Ergens zit ook bij hen een steekje los, maar ze doppen wel hun eigen boontjes en hebben het goed voor elkaar (zo komt het tenminste over). Voor hen heb ik wel respect gekregen bij het volgen van het programma.

Blijf het wonderlijk vinden en leuk om naar te kijken! En ik zit nu van de rust bij mij in huis te genieten, nu mijn dochtertje lekker ligt te slapen! :)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar bij die anderen snap ik niet dat ondanks er grote kans is op bloedingen in de bm mama wel perse zwanger wilt worden? Met de kans dat het met het kindje in de buik heel erg verkeerd afloopt...

4. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zijn toch duidelijk geen turken???

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.670
    1.428
    113
    Kijk het voor het eerst maar zit gewoon vol verbazing,

Wat een tering bende hebben die mensen met 11 kinderen en hoe zielig voor die vrouw op je 16de uitgehuwelijkt te worden aan een vent van 32. Dan wil die man nu ook nog geen werk beneden zijn niveau aannemen en leef je in zo'n zooi poeh zeg ik zou binnen 10 minuten gillend weg rennen ;). Wat ik niet snap is dat het ene moment al die meisjes met een hoofddoek op lopen, mama ook en even later zonder, binnenshuis mag dat normaal wel zoals ik begrijp, mara dit komt uitgebreid op tv internet lijkt me dan toch dat je hem dan ophoud, vreemd gezin

6. Nati

Nati Niet meer actief

Nee, daarom zit er in mijn ogen ook een steekje los bij hen. Wat mij betreft hebben ze op dat vlak psychische hulp nodig, want dat is toch niet gezond?!

7. Nati

Nati Niet meer actief

Het is een Indisch gezin, popje.
    Maar dat maakt toch niet uit?

8. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    sorry,
    dat getinte gezin,

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee is ook niet goed

10. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.260
    1.024
    113
    Zuid-Holland
    Die vrouw van het moslim gezin lacht steeds maar wat als die man blijft roepen dat hij nog meer kinderen wil! Is ze niet stiekem aan de pil ofzo??:)

11. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Ik denk wel eens van... Je zult er maar naast wonen.

Wel respect hoor

12. Nati

Nati Niet meer actief

Oh help, die kinderen hebben ook nog allemaal twee namen! :$ Hebben de ouders dus 32 namen verzonnen. Wij hadden al moeite met het vinden van één naam! :D

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah idd nati

14. Nati

Nati Niet meer actief

Dat zou ik heel verstandig van haar vinden! :p

15. 1992

1992 Actief lid

16 apr 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh, ik zou gillend gek worden.
    Ten eerste van al die troep
    En ten tweede van al die kinderen in die kleine ruimte,
    Neem er dan liever wat minder en leer ze om hun rotzooi op te ruimen.
    Je kan best arm zijn maar dan hoef je nog niet smerig te wezen.
    Ik was met een uitkering van 680 euro per week, dus ong 2800 in de maand ook niet gaan werken trouwens:) zwart werk mischien. Snap wel dat die vrouw niet werkt, want zie die vader niet op al die kinderen passen. En zo gaat dat nou in die cultuur.

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    680 pond he, das 790 euro per week man, das 3160 euro per maand what the fak

Dat andere gezin krijgt 160 pond per week kinderbijslag, of dat per kind is weet ik niet maar zo ja...160x16x4, is 10.000 pond per maand, kan ik me niet voorstellen...

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Sorry hoor maar als die moslims klagen dat ze met 11 kinderen van een uitkering rond moeten komen,hadden ze misschien eerder moeten stoppen met fokken..;) Ik snap dat soort mensen niet hoor..

18. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    O my God,wat was dat bij dat Pakistaanse gezin,wat een chaos!

19. Nati

Nati Niet meer actief

Erger nog, die man zei dat hij nog meer kinderen wou! :$

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar kan dat wel?!:$ wij zaten dus gister ook te rekenen en dat zou toch wel erg zijn?

Deel Deze Pagina