17 maanden sprong

Discussion in 'Baby en dreumes' started by jannn, Oct 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Meiden wat houd de 17 maanden sprong in??

Mijn zoontje heeft nu 4 avondden dat hij weer niet in slaap komt.
    Ik was blij dat dit over was...

Hij slaapt nu nog steeds niet. Gaan elk kwartier kijken... Alleen maar huilen..
    Heeft al een zetpil gehad want er moet nog 1 kies doorkomen en die staat behoorlijk op spanning...

Hebben jullie kindjes dit ook gehad en gaat dit snel over :)

2. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,716
    2,519
    113
    ons dochtertje is ook 17 mnd (bijna 18 maar heeft dat niet echt gehad.
    Met 16 mnd kwamen haar kiezen door en nu haar hoektanden, maar daar eet ze tot nu toe alleen maar slechter van.

Als ik zo lees dat de kies al bijna door is denk ik dat hij daarna ook wel beter slaapt. Er schijnt spul te zijn wat je erop kan smeren dat helpt, maar ik weet niet hoe het heet.
    Wij geven ons dochtertje ook wel eens een tandenborstel en daar kauwt ze dan wat op, dat schijnt ook wat verlichting te geven. Misschien een ideetje voor jullie.
    Verder ben ik bang dat het een fase is waar je toch even doorheen moet. Succes ermee.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,212
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Hier wel een 17 maanden sprongetje gehad denk ik achteraf gezien. Alleen hier uitte zich dat in erg vroeg wakker worden s'ochtends tussen 5.15 en 5.45. En s'middags kort slapen. Met inslapen s'avonds dan weer geen last gelukkig. Misschien dat het hier ook kwam door tandje(s) die doorkwam.

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Hey Jannn heeft hij het alleen met slapen? Hoe is hij overdag?

Ik heb oei ik groei. De 17 maanden sprong bestaat inderdaad. Ik moet nog doorlezen wat het precies inhoudt. Het boek is voor mij vaak meer een houvast, dus dat het inderdaad slechts een fase is.

E. is wel wat opstandiger, maar soms ook kroelerig. Ze slaapt alleen zo slecht, maar dat wijt ik ook aan pijn.

Share This Page