Pffff, Levi wordt sinds een week of 2 steeds vroeger wakker. Was altijd rond 7.30u, toen werd het ineens 7.00u, 6.45u en de laatste 3 ochtenden was het al 6.30u. En nee, ligt niet aan de warmte, denk ik, want die valt hier in huis gelukkig erg mee. Hij heeft ook sindsdien af en toe wat verhoging, maar is helemaal niet ziek verder. En sindsdien 4 poepluiers per dag (geen héle dunne), terwijl dat normaal 1, soms 2 was. Wat zou het zijn? Tandjes? Komt ook een sprongetje aan, zag ik. Daar had ik een week of 3 geleden toevallig naar gekeken, omdat het toen echt "mama, mama, mama" was. Nu eigenlijk niet meer zo. Dus, dat zal het ook wel niet zijn.. We halen er hem overigens niet uit om 6.30u, want hij roept ons en huilt verder niet, af en toe een jengel. 7.00u mag hij eruit. Maar herkent iemand dit? Met ook deze leeftijd misschien?
het zou idd tandjes en/of een sprongetje kunnen zijn! mijn zoontje heeft ook een periode gehad van vroeger wakker worden! (hij is jonger net een jaar) maar ik ben dat gaan negeren, en gaat dat dan wel weer slapen! 's nachts laten huilen pikt hij niet en gaat net zo lang door tot ik kom. maar als hij om 5.30-6.00 uur komt, dan moppert hij ongeveer 10-15 min en valt weer in slaap tot 7.30-8.00 uur. en na drie keer sliep hij weer tot die tijd vanzelf! wie weet. succes
Mijn zoontje heeft inderdaad ook weleens eerder zo'n fase gehad, volgens mij net voor z'n 1e verjaardag. En net wat jij noemt.. Even laten gaan en dan valt hij wel weer in slaap. Ging hier net zo, dan hoorde je 'm 5 a 10 minuten jengelen en sliep weer. En zo na een paar dagen was het weer over en sliep hij weer langer door. Maar dit keer dus niet. Helaas! Hij huilt nu ook niet echt, hoor. Roept ons gewoon steeds. Maar ja, als ik van 6.30u tot 7.00u steeds "mama mama" hoor, kan ik toch niet meer slapen. En hij doet dat dus ook niet. Dus jammer, maar deze keer werkt dat hier niet! Wel bedankt voor de tip natuurlijk!