Kinderopvang

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ma2Be, 2 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Mag ik even zeggen dat ik het écht zo belachelijk vind, de nieuwe plannen van het kabinet om toch maar weer aan de kinderopvang te gaan zitten?!
    De kinderopvangtoeslag is nog geen 1,5 jaar ingevoerd, en het is alweer te duur. Regeling ten gronde aan eigen succes, of korte termijn beleid?

Weet je wat, we gooien de kosten weer 30% omhoog.
    En wie dragen de lasten? Inderdaad, de tweeverdieners. Die juist veel gebruik maken van de opvang, om met zijn tweeen te kunnen verdienen en een bijdrage te leveren aan de maatschappij. Degenen waar het meest te halen valt, en waarbij dat dus ook steeds weer wordt gedaan.
    Moet je eens uitrekenen hoeveel we jaarlijks met zijn tweeen naar de fiscus brengen, met ruim 1,5 keer modaal. Word je al helemaal naar van.
    Ik werk ook voor mijn geld hoor, en wil er eigenlijk graag zelf ook nog wat van overhouden als dat mag.

Ik was zo blij dat ik dmv 4 dagen gebruik te maken van het kinderdagverblijf, toch nog serieus mijn carriere door kon zetten.
    Dat was toch de bedoeling? Meer vrouwen in het arbeidsproces krijgen en houden..?

Pffft
    Belachelijk.

2. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Sorry verkeerd geplaatst, had niet gezien dat er al een onderwerp over was in het andere forum voor kinderopvang. sorry sorry, ga daar mn gal wel even spuien.. :)

3. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    ok, doe ik deze dan op slot

Deel Deze Pagina