Sinds onze meid zo'n 5 weken is geven wij orthiflor start na advies. Ze had enorm veel last van krampjes en sliep hierdoor erg slecht en huilde ook erg veel. Kortom het was een hele onrustige baby. Het heeft hier echt wel geholpen en na 2 potjes is het laatste potje van de week opgegaan. Omdat het zo goed ging dachten wij dat we ermee kunnen stoppen maar na een paar dagen zonder lijkt het weer alsof ze krampjes heeft. Ze huilt weer veel, schopt met der beentjes dan, loopt rood aan en slaapt heel onrustig. Nou gaan we maar weer eens een potje aanschaffen maar, we vroegen ons af hoelang je zoiets gebruikt. kan een kindje eraan wennen? t'is overigens geen goedkope hobby helaas. Hebben meerdere het gebruikt en wanneer wist je dat het niet meer nodig was?
Wij hebben ABC Dophilus gebruikt, maar dat is bijna hetzelfde. Wij zijn na een maand of 3 gestopt. Mijn zoontje was de eerste maanden heel onrustig en na 3 maanden was dat voorbij. Toen zijn we ermee gestopt.
Ik gebruik het sinds hij 8 weken is, hij is nu een jaar en ik gebruik het nog 1 keer per dag. Ik vind toch dat zijn ontlasting regelmatiger is als ik het gebruik, en of het nu iets met de goede bacteriën te maken heeft weet ik niet, maar hij is nog nooit ziek geweest. Ik zou dus zeker nog een poosje doorgaan, alleen afbouwen.