16 maanden geen haar

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Cato1981, Dec 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cato1981

Cato1981 Actief lid

Apr 23, 2013
    422
    3
    18
    Mijn zoontje is 16 maanden en heeft een heel klein beetje piekhaartjes, wit en stijl als baby was hij zo goed als kaal, er zitten nu drie haartjes te pieken bij zijn oortjes, geen gezicht :D
    Mijn man en ik hebben beide veel haar net als de familie behalve mijn vader. Mijn man heeft grove krullen ik heb slag.
    Mijn broer heeft een dochter van 6 die ook weinig haar had en eigenlijk nog steeds piekhaar heeft terwijl mijn schoonzus haar kale dochter nu een volle bos heeft :$
    Je hoort/ leest verschillende verhalen over weinig haar zijn hier meer baby/dreumesjes met weinig haar geweest en hoe is het nu?
    Vind mijn mannetje uiteraard de mooiste met veel of weinig haar maar ben wel benieuwd had verwacht dat het nu wel een volle bos zou zijn :p

2. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Gelukkig is het een jongen;)))
    Hier gewoon normaal haar kon met 1.5 eerste vlechtje ini mini maken maar ik zie wel kindjes met veel meer haar.

3. gusto

gusto Niet meer actief

Een vriendin van mij heeft 2 hele blonde, blanke kindjes en die kregen pas rond de 2 jaar een beetje haar. Oudste is nu 3 en nu pas heeft hij eindelijk een bos(je) haar. Mijn nichtje en neefje waren precies zo, ook pas rond de 2 jaar ging het groeien. Ik ken het dus vooral van hele lichte blonde kindjes.

4. Cammy

Cammy Fanatiek lid

Feb 24, 2014
    1,905
    2
    38
    Onze zoon van bijna 15 maanden begin nu ook pas een piepklein beetje haar te krijgen hahaha:D. En nu pas zien we dus ook dat hij donker haar krijgt. Ik geniet er nog even van, ik ben dat kale koppie van hem zo gewend. Vind het zelfs raar om hem mét haar voor mij te zien haha!

5. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier ook kang dun pluishaar gehad. Nu hij 19 mnd is begint het echt een kapsel te worden. Ken een meid van ruim 2. Denk zelfs al 2,5, die echt zo goed als kaal is.

6. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Mijn dochter T. is pas net voor het eerst geknipt, maar het is nog niet lang (piekerig). Ze is 3 jr en 4 mnd. Kortom het kan wel even duren ;)

7. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

Jun 22, 2013
    1,507
    202
    63
    Female
    Zeeland
    ooooh dan mag ik nog wel even geduld hebben met onze dochter :D Met dik 14 maanden heeft ze ook nog heel dun, fluizig haar. Aan de achterkant zijn de haartjes nu wel wat langer, maar bovenop is ze nog steeds best kaal. Toch jammer als ik dan leuke speldjes/clipjes in de winkel zie!

8. MaMa

MaMa Fanatiek lid

Dec 21, 2012
    2,663
    376
    83
    Female
    Utreg
    Mijn man was tot zijn 2e ook kaal is helemaal goed gekomen wel pas vanaf de pubertijd dat het echt een volle haar bos werd

9. tompoes

tompoes Bekend lid

Oct 12, 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Ik was tot m'n 2r kaal, daarna best mooi dik haar

Share This Page