Dag allemaal, Lima is nu 6 maanden. In haar bedje draait ze vaak op d'r buik. In eerste instantie werd ze dan wakker en begon ze te huilen, prima, want dan kon ik d'r weer terugdraaien op d'r rug. Maar sinds een paar dagen vindt ze het wel fijn zo; eigenlijk wil ze niets anders meer: ze huilt niet, maar gaat gewoon lekker slapen: met haar neus in het matras. Als ik haar dan, terwijl ze slaapt, terug draai op d'r rug, ligt ze 5 seconden later weer op d'r buikje. Nu heb ik wel gelezen dat dit geen probleem hoeft te zijn, een baby schijnt vanzelf wel terug te draaien als hij het benauwd krijgt, alleen ze kan nog niet van de buik naar rug rollen. Kan ik haar zo laten liggen, of heeft iemand tips? Groetjes! Sinne
Hoi Sinne, Als je het eng vind kan je een airosleep kopen dat is een soort topmatrasje die over het gewone matrasje gaat, zodat als je kindje met zijn/haar gezichtje op het matrasje ligt dat hij/zij gewoon kan ademen. groetjes Rebecca
wij hebben hier ook een buik slaper en ik heb een aerosleep matrasje gekocht. 45 euro van marktplaats. nu kan ik tenminste rustig gaan slapen ik ging erg onrustig op bed dus heb na 3 dagen al een aerosleep gekocht. ze zeggen idd dat ze wel terug draaien maar ja als ze dat niet kunnen en dan? en als er wel iets gebeurd dan sla je je zelf voor je hoofd. tenminste dat zou ik wel doen! liefs