Hallo, Mijn baby heeft nu net maat 68 en is 3 maanden dit zit nog wel een beetje ruim. Is het nu nu het slimst om een dik winterjasje in maatje 74 te kopen? Ik wil namelijk wel dat hij er heel de winter mee kan doen en niet maar een maandje ofzo. Of is dit echt veels te groot? Ik had een mooie gezien van name it. Groetjes rikky
Mijn zoontje heeft zelf maat 80 en heeft ook maar 86 voor zijn jas. Bij hem zit het prima, zeker omdat hij er een dikkere trui of vest onder heeft. Je moet alleen goed kijken of het niet te wijd is waardoor de wind er doorheen komt.
Mijn dochter is ook 3 maanden en ik kies voor een dik vest. Ze ligt toch in de wandelwagenbak met dik dekentje of in de cm met voetenzak. Zo'n gedoe met een jasje als ze nog niet kunnen zitten.
wow met 3 maanden al 68? Mijn zoontje gaat nu naar 68 met 6 maanden. Het gaat om 6 cm verschil he, die maten zijn de lengte van je kind in centimeters. Kan best wel eens te groot zijn..
Ik heb een aantal jasjes liggen uit een kledingpakket gekocht. Daarin zit maat 62, 68 en 80. Mijn zoontje draagt nu maat 74. Maar... het jasje dat op dit moment echt het beste past is maat 62. Niet te geloven! Het jasje maat 68 is overigens te krap, en het jasje maat 80 nog veel te groot. Of te wel: het hangt helemaal van het model af, en hoe het jasje valt. Daar kan je echt niks van zeggen.
Ik heb een warm vest voor mijn zoontje. Hij is bijna 4 maanden, maar sinds hij 2 maanden is draagt hij een vest maat 74. Eerst de mouwen omgeslagen, nu past hij gewoon. Mijn zoontje zit nu in maat 68. Een winterjas begin ik pas aan als hij kan zitten. Hij ligt nu nog in de wagenbak, in een heerlijk warme wikkeldeken.
Mijn dochter is nu 62 cm, heeft een jasje van de prenatal maar 62, is nog iets te groot maar zit mooi zo, ook heeft ze een jas van noppies maat 68 en die past ze amper nog. Het zegt soms niks haha
Mijn zoontje is ruim 3 maanden en draagt van shirt net 62. Ik heb een lekker dik gevoerd vest. Lekkere warme muts erbij en hem in de wikekeldoek (die in de zomer in de maxicosi zat) en daar een dekentje over en lekker in de wagenbak. In de maxicosi heb ik nu de dikke voetenzak en ik kan je vertellen die is heerlijk dik. Hoeveel cm is je kindje ? Het aantal cm staat voor de maat. Al gaat dit niet altijd op omdat sommige merken klein of juist groot valt. Daarbij ligt het ook aan de bouw. Zo is mijn kindje lang en smal maar heeft korte beentjes en heeft maat 56 van broekjes nog. En dat is vaak nog ruim maar was bij cb paar dagen voor zijn 3 maanden 61 cm. Maar wel 5480 gram. Dus lang en slank Ik vind het echt geen gezicht een winterjas voor een kind dat nog in de wagenbak ligt , en daarbij denk ik dat het ook niet lekker ligt. Maar dat is persoonlijk
Ik heb er twee - 74 en 80.. (ook op voorhand - in de uitverkoop - gekocht). 74 past hem nu, zou goed kunnen dat hij toch de 80 aan moet tegen de tijd dat het februari is.. Ik heb de kaartjes er nog aan hangen. Als je even wacht is de jas die je hebt gezien misschien in de uitverkoop en kun je twee maten kopen (en eentje daarna evt weer doorverkopen).